Stran 1 od 2
KNJIGA O TUNINGU
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 11:24 am
Napisal/-a sandi27
Dejte mi mal povedat kje bi se dalo dobit kakšno knjigo o tuningu,
pač, da je opis kako nardit in kakšne slike zraven
ker bi se rad lotu kakšnega projekta pa ne vem še čist vse
al pa samo naslove knjig pol bi se že sam znašel!
lp sandi:
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 1:24 pm
Napisal/-a drsokodj
knjigo???? jah to morš pa mal sam mislt

am... nwm kje bi lohk kšno knjigo dubu, odvisn kaj bi rad zrihtal
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 1:39 pm
Napisal/-a INFINITI
Na
www.amazon.com imaš velik izbor knjig za vse vrste predelav. Lahko brez problema naročiš, le kreditno kartico potrebuješ
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/br ... 60-6355201
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 2:00 pm
Napisal/-a lexuss
maš tuning in styling, oboje ni isto, tuning je performance motorja in izpušnega sistema, styling je pa preureditev zunanjosti in notranjosti
PS: pa nej mi še kdo reče da morm homologirat dišeče smrekce

)
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 2:03 pm
Napisal/-a AudiFreak
vsak mesec izide avto revija Tuning. tam je sigurno kaj opisano. stane okrog 800 sit
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 2:09 pm
Napisal/-a eclipse_R
ke pa se to kup? pa a je za kej ta revija?
lp
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 2:16 pm
Napisal/-a milankregar
to je čisto odvisno od avta do avta. na vsaki mašini se dela drugačen tuning ... ni nekih univerzalnih delov.
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 8:15 pm
Napisal/-a TYKO
eclipse_R je napisal/-a:ke pa se to kup? pa a je za kej ta revija?
lp
jaz vse revije kupujem na Trojanah. Imajo zelo velko izbiro. Kakšne posebne revije ali knjige za predelave pa še nisem zasledil.
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 8:35 pm
Napisal/-a sandek
poglej za revije v malo boljših trafikah po slo
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 8:51 pm
Napisal/-a sandi27
ja zanima me bolj tuning motorja vag grupe al pa opel
kako se da prit do več konjev? recimo to!
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 9:15 pm
Napisal/-a Neo32
sandi27 je napisal/-a:ja zanima me bolj tuning motorja vag grupe al pa opel
kako se da prit do več konjev? recimo to!
jah bos mensezdi vec prek neta zvedu kukr pa v kaksnih tuning casopisih, vsaj kar jest pregledujem te cajtnge.
ce se bos sam lotil tuning motorja je bol zacet z kaksnimi osnovami in pol postoma nadgrajujes znanje da prides do te mere da ves kaj motorju pase in s cim se da kaksno zadevo zboljsati kot recimo poliranje izpusnih, sesalnih kanalov, kolektor 4-2-1, direktn izpusni sistem z povecanami fi-ji cevi, visanje kompresije z tanjso dihtungo na glav...
to je nekak zacetek pol mas pa recimo dodajanje turbine, kompresorja, g-laderja in vse kar povlece za sabo, samo mors vedt da ce hoces kaksen rezultat od tega bos mogu vlozit veliko truda in denarja
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 9:17 pm
Napisal/-a Štrubelj
Mene pa samo zanima, kaj je razlika med turbino, kompresorjem in g-laderjem?
Objavljeno: Ne jun 04, 2006 9:42 pm
Napisal/-a Neo32
Štrubelj je napisal/-a:Mene pa samo zanima, kaj je razlika med turbino, kompresorjem in g-laderjem?
vse tri zadeva kompresirajo zrak, ga stiskajo in nato preko intercoolerja (kejr se ta stisnjen zrak shladi) potisnejo v masino
razlika je samo v temu kaj poganja lopatice za kompresiranje
recimo pri turbini ti te lopatice zenejo izpusni plini na kolektorju, pri kompresorju in g laderju pa je zadeva gnana preko jermena ki je povazan na glavni os motorja preko jermenice(tko kot alternator, vodna pumapa,...)Razlika med kompresorjem pa g-laderejem je pa v tem da ima kompresor ponavadi v notranjosti dva vijaka kateredva stiskata zrak, g-lader pa noter kanale v obliki polza (bos vidu na slikah kaj mislim)
turbo
kompresor
g-lader

Objavljeno: Po jun 05, 2006 8:16 am
Napisal/-a zucocar
Objavljeno: Po jun 05, 2006 9:41 am
Napisal/-a Symon
Vsakega, ki je že serijsko po možnosti bolj športno usmerjen.

Ker 1.0 se ti naprimer ne splača. 1.6 ESi ali pa VTi pa že. Ali pa vsaj 1.8 (včeraj smo v SG lahko videli 1.8 V6 MX-3 in Forda 1.8, ki sta šla kot sneti sekiri!!!) ali 2.0...
Sicer pa jaz imam eno knjigo, ni ravno vse o vsem ampak je pa kar nekaj zanimivosti napisanih. Našel sem jo tukaj:
https://baden.ipl.co.uk/cgi-bin/gen5?runprog=chpshop&uid=1149496815001741&country=United+Kingdom&deltype=a&type=books&funct=browse&mag=jap
Tole imam pa jaz:
https://baden.ipl.co.uk/cgi-bin/gen5?runprog=chpshop&uid=1149496815001741&country=United+Kingdom&deltype=a&type=books&mag=jap&funct=ind&id=0-7603-1636-8
Sicer pa nimam pojma o tuningu.

Objavljeno: Po jun 05, 2006 10:12 am
Napisal/-a Crash
Symon je napisal/-a:Ker 1.0 se ti naprimer ne splača.
Naj te popravim, da obstaja 1.0 avtek, ki se ga da lepo navit!!

Objavljeno: Po jun 05, 2006 10:56 am
Napisal/-a Symon
Crash je napisal/-a:Symon je napisal/-a:Ker 1.0 se ti naprimer ne splača.
Naj te popravim, da obstaja 1.0 avtek, ki se ga da lepo navit!!

Obstajajo ampak jih je teže. Naprimer Daihatsu Charade 1.0 T

Si to mislil? In tudi nasplošno so Japonci bolj pogosti pri teh stvareh. Njihovi 0.6 turbo motorji.

Ampak za resen tuning je pa bolje, da je že v štartu večja prostornina. There is no replacment for displacment.
Edit: Sem videl da sem imel prav Charade Turbo!!

Predvidevam, da si ga kupil cca pol leta nazaj, ko se je prodajal na avto.netu. Če se ne motim je bil iz primorske. Lahko mi odgovoriš na PM

Objavljeno: Po jun 05, 2006 1:16 pm
Napisal/-a Crash
Symon je napisal/-a:Edit: Sem videl da sem imel prav Charade Turbo!!

Predvidevam, da si ga kupil cca pol leta nazaj, ko se je prodajal na avto.netu. Če se ne motim je bil iz primorske. Lahko mi odgovoriš na PM

Tega iz primorske nebi kupil za nič na svetu, sem ga šel gledat in peljat, in se še vedno prodaja!!
Jaz ga imam že kar nekaj časa.... Sedaj je v delavnici za priprave na drag naslednje leto....
Objavljeno: Po jun 05, 2006 1:34 pm
Napisal/-a LIBERTY
jst mam knjigo PERFORMANCE od HAYNES manual and MAX Tuninga, kr solidna knjiga. Sam je bolj poudarek na delovanjih usega mozenga ja pa tud ksna stvar kako se namontira.
Objavljeno: Po jun 05, 2006 7:15 pm
Napisal/-a sandi27
Evo to bi blo zame važno kako se montira!
doma man dva turboto sam je to prazno kaj vse spada zraven ventili kam kaj postavit
najmanši problem mi je kolektor predelat pa turbo got privit pa mazanje hladilnik itd..
sej pravim tisti ventilli kam in kako to sem iskal na netu pa nikjer ni narisano ne napisano
probu bi pa kar na enem motorju od vectre če crkne pač crkne nič škode tako za hobi!
se zahvaljujem za une linke
lp sandi