Stran 1 od 2
Fiat Bravo HGT ali Fiat Punto HGT
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:08 pm
Napisal/-a AVX
Oba dva avta sta močna Bravo HGT ima 147KM Punto HGT ima 131 KM zanima me če jaz v puntoja dam čip, da bi dobu pol ven okol 161KM in bi šel potem proti Bravo HGT z 147KM bi imel možnosti za zmago. Meni se zdi da je punto lažji od bravota. V Slovenj Gradcu sem gledal Bravo proti Mazdi 7 ne vem zdaj točen model uglavnem mela je okol 170 KM in je bravo šibnu mogoče zaradi teže Mazde.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:23 pm
Napisal/-a AVX
then bravo HGT it is

Re: Fiat Bravo HGT ali Fiat Punto HGT
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:33 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
AVX je napisal/-a:Oba dva avta sta močna Bravo HGT ima 147KM Punto HGT ima 131 KM zanima me če jaz v puntoja dam čip, da bi dobu pol ven okol 161KM in bi šel potem proti Bravo HGT z 147KM bi imel možnosti za zmago. Meni se zdi da je punto lažji od bravota. V Slovenj Gradcu sem gledal Bravo proti Mazdi 7 ne vem zdaj točen model uglavnem mela je okol 170 KM in je bravo šibnu mogoče zaradi teže Mazde.
Mazdi 7? RX8 je bla pa je mela okol 190KM! Pa rajši bi meu Bravota zarad velikosti!

Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:43 pm
Napisal/-a eclipse_R
punto je pa v nižjem razredu za registracijo
lp
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 3:46 pm
Napisal/-a AVX
no ok tok da vem za nakup mogoč bom v SG drugo leto dragu

pustu bom tak avto ko je nič čipu ali kaj mogoče športn filter kej druge pa ne.
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:48 pm
Napisal/-a Dejch
Ma ne morš ti čipat atmosferca clovek, sicr neki se da sm ne 30KM jao. Ce si resen, raj pejt na novitec pogleda, k dobis turbo za HGTje...
Objavljeno: Pe jun 09, 2006 4:54 pm
Napisal/-a Andy
točno tako....preveč $ in premal KM....drugače je pa res dobro vozil črn HGT v SG...pohvale
Objavljeno: So jun 10, 2006 10:11 am
Napisal/-a FireSTORM
lenivec je napisal/-a:punto pa čip ap 30 konjev heheheheehheheeheheh
drugač pa itak da bravota, večji, lepši bol udobn bolši motor itd. punto hgt je vbistvu zlo zaspan za svoje konje in dosti počasnejši od predhodnika GT-ja
ker HGT nima turbo polnilnika :P
Objavljeno: So jun 10, 2006 10:30 am
Napisal/-a TUNING_BOY
drugač pa kupi puntota HGT-ja pa ga prerihtaj tak ko je tuki:
www.novitec.net/com/x_one_projekt.htm
Objavljeno: So jun 10, 2006 10:38 am
Napisal/-a Mad
...Hgt punto gre z čipom iz 131 km na 146 km in navor +19Nm ... mislim pa da glede na to da so ga spravili - Fiat corse na 1600 ccm da je šel v klaso1.6 in mu popravili konje na 215 bi brez turbine ta motor 1.8 HGT prišel na 170 km brez problema ... L.p. Mad
Objavljeno: So jun 10, 2006 11:29 am
Napisal/-a LUCKY LUKE
ja če boš kupoval tako zadevo bodi ful pozoren na mehaniko.
poznam dva bivša lastnika obeh avtov in sta oba "škripnila"

Objavljeno: So jun 10, 2006 11:32 am
Napisal/-a Norden
Mad je napisal/-a:...Hgt punto gre z čipom iz 131 km na 146 km in navor +19Nm ... mislim pa da glede na to da so ga spravili - Fiat corse na 1600 ccm da je šel v klaso1.6 in mu popravili konje na 215 bi brez turbine ta motor 1.8 HGT prišel na 170 km brez problema ... L.p. Mad
Verjetno res, ampak bi bilo potrebno še kaj drugega narediti poleg optimizacije čipa.
Objavljeno: So jun 10, 2006 11:58 am
Napisal/-a Mad
Norden je napisal/-a:Mad je napisal/-a:...Hgt punto gre z čipom iz 131 km na 146 km in navor +19Nm ... mislim pa da glede na to da so ga spravili - Fiat corse na 1600 ccm da je šel v klaso1.6 in mu popravili konje na 215 bi brez turbine ta motor 1.8 HGT prišel na 170 km brez problema ... L.p. Mad
Verjetno res, ampak bi bilo potrebno še kaj drugega narediti poleg optimizacije čipa.
...večje injektorje dvig pritiska goriva športen katalizator odmične gredi dročnike in fedre+ zobnike za jih nastavit prav (kote srečanja) gredi POL PRILAGODIŠ vsemu temu čip ... če povečaš in spoliraš kanale tudi nekaj da... kolektor sesalni in izpušni ker jih zaradi porab in emisij stisnejo ... dovolj. to motorju če ne dvigneš obratov skoraj nič ne zmanjša delovne dobe in dodaš za vsak slučaj še hladilnik olja da ga lahko več časa obremenjuješ brez poškodb

... L.p. Mad
Objavljeno: So jun 10, 2006 12:04 pm
Napisal/-a eclipse_R
hja waw, zdj si naštel za celo bogastvo predelav, ne pa sam optimiranje..
lp
Objavljeno: So jun 10, 2006 3:16 pm
Napisal/-a Mad
eclipse_R je napisal/-a:hja waw, zdj si naštel za celo bogastvo predelav, ne pa sam optimiranje..
lp
...odmične 2x 250 eur čip 300 eur injektorji 100 eur kolektor izp. 400 eur hladilnik + prirobnica z dvemi priklopi 200 eur katalizator 200 eur ... 1700 eur še tesnila 150 eur drugo narediš sam ... poceni raketa če najdeš pol še inj. sistem na 4 lopute (BMW IS) lahko dvigneš še Km gor ... moj cilj ni uničit motor kot to storiš ko ga predelaš na turbo cilj je vozit še 70000 km brez problemov... L.p. Mad
Objavljeno: So jun 10, 2006 4:07 pm
Napisal/-a eclipse_R
..drugo narediš sam..
večina nas smrtinikov tega še prbližn ne zna delat samih.. tko da.. prštej k tvojim cenam še veliko evrov za delo.. pa še vsem cenam mal evrov, ker nimam pojma, ke to dobit pa maš realno ceno za večino ljudi

pa še to, da te mal nategne tist k to dela, ker to je dandanes itak že standardna praksa..
lp
Objavljeno: So jun 10, 2006 6:15 pm
Napisal/-a Crash
Mislim, da obstajajo 3 različice HGT-jevih motorjev..........no, za dve vem 100% : 147 ali 108kw in pa 155 ali 112kw, naj pa bi bile tudi 170 konjske.....

.....nisem prepričan!!
Jaz osebno sem imel HGT-ja in bil zelo zadovoljen......... za teh 5 cilindrov je prav lepo!! V vseh obratih lepo odziven.........Prodal pr 102000 prevoženih.........2 leti nazaj.....
Če ga boš kupoval, si vzami čas in dobro poglej avte!! Mogoče boš imel srečo in ga dobiš od kakega 1. lastnika iz garaže ven, kot jaz....in to še celega serijskega......veliko sreče pri nakupu!!
Glede predelav HGT-ja, kot opcija z turbino, je bolje vgradit motor notri od coupeja ker je itak 2.0 20V motor z turbino..........pa tudi neboš prvi, ki bi to naredil......