Stran 1 od 2
Vgradni športni filter
Objavljeno: Po jun 12, 2006 4:34 pm
Napisal/-a 2fast_4myself
Imam cliota 1.2 16v, pa bi nabavu vgradni športni filter. Zanima me glede zvoka in moči, ali se kaj poveča ali ne???

Objavljeno: Po jun 12, 2006 4:37 pm
Napisal/-a im nobody
Objavljeno: Po jun 12, 2006 4:39 pm
Napisal/-a 2fast_4myself
Sj mene ne zanima moč, predvsem zvok vgradnega filtra, če je bol glasen kot original filter(če se ga čuje kj)???
Objavljeno: Po jun 12, 2006 5:04 pm
Napisal/-a im nobody
ja razlika je kr opazna

sam v višjih obratih
Objavljeno: Po jun 12, 2006 5:09 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pri vgradnem skoraj ne, posebej pa zato, ker imaš le 1.2
Objavljeno: Po jun 12, 2006 5:28 pm
Napisal/-a Marki's
jaz sem dal vgradnega (Supersprint) v mojo Corso 1.4...ravno nekih opaznih razlik ni, zvok je mogoče v višjih obratih malce večji ampak glede tega ne morem bit objektiven, ker imam remus gor tako, da mislim, da se skoraj nič ne pozna. Je pa res, da pri višjih obratih dobiš občutek, da je avto malo bolj odprt oz. dobi več zraka in hitreje nabere obrate. Ampak ponavljam, da je govora o res minimalnih spremembah. O kakšnem povečanju KM pa se niti ne splača govorit.
Objavljeno: Po jun 12, 2006 6:14 pm
Napisal/-a MANDZO
Jst sm dau v mojega Peugeota 106 1.1 športni filter in je bil zvok kar očitno drugačen.
Objavljeno: Po jun 12, 2006 6:23 pm
Napisal/-a Marki's
MANDZO je napisal/-a:Jst sm dau v mojega Peugeota 106 1.1 športni filter in je bil zvok kar očitno drugačen.
Ja saj je odvisno kakšnega daš gor. Če daš odprtega bo zvok zagotovo drugačen, če pa daš vgradnega v škatlo pa bistvene razlike ni čutiti...
Objavljeno: Po jun 12, 2006 7:17 pm
Napisal/-a maccek_21
vgradnji filtri večinoma res ne dajo nič zvoka....sem imel sam takega....tko da če bi rad zvok potem odsvetujem vgradnji filter
Objavljeno: Po jun 12, 2006 7:17 pm
Napisal/-a MANDZO
Marki's je napisal/-a:MANDZO je napisal/-a:Jst sm dau v mojega Peugeota 106 1.1 športni filter in je bil zvok kar očitno drugačen.
Ja saj je odvisno kakšnega daš gor. Če daš odprtega bo zvok zagotovo drugačen, če pa daš vgradnega v škatlo pa bistvene razlike ni čutiti...
Ja dal sem vgradnega v škatlo in se je precej bolje slišalo kot z navadnim filtrom.
Objavljeno: Po jun 12, 2006 7:18 pm
Napisal/-a MANDZO
Tudi sedaj imam vgradnega v civic-u in se sliši izvrstno...
Objavljeno: Po jun 12, 2006 7:47 pm
Napisal/-a Marki's
MANDZO je napisal/-a:Tudi sedaj imam vgradnega v civic-u in se sliši izvrstno...
No ne vem, jaz res nisem opazil neke spremembe. Mogoče pa res zaradi tega, ker imam Remus in je zvok že tako ali tako močnejši in globji, tako, da očitno če v nemodificiranega zmotiraš športni vgradni filter se očitno bolj pozna...
@2fast_4myself, če želiš pridobiti na zvoku ti definitivno priporočam nakup in montažo odprtega filtra (ali kako se pač poimenuje), vendar ti toplo svetujem, da ti ga zmontira kdo, ki ima izkušnje s tem, ker je zelo pomembno, da se omogoči zadosten dovod mrzlega zraka. V nasprotnem primeru nisi storil ničesar in zadevo samo poslabšal...
Objavljeno: Po jun 12, 2006 7:52 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pa saj pri teh filtrih sploh nemoreš vedet ali se motor kaj bolj zasuče ali ne. recimo jaz imam noter komplet kit filter pa dobi ful zraka hladnega, ko ima zajemalec. filter se ful zadere it ti čisto pokvari občutek ali gre bolj ali manj. nekaterim se zdi, da bolj gre, ker se dere, men se pa zdi, da se samo ful dere pa nikamor ne gre, reku bom da je po moje kr nekaj enakega tudi če imaš dovod hladnega zraka.
menda malo navora poberi in ti doda moči, to pa pomeni, da ga moraš bolj pod visokimi obrati tiščat.
Objavljeno: Po jun 12, 2006 9:53 pm
Napisal/-a TYKO
Največja prednost športnega filtra je vrtinčenje zraka. Zarad tega ga motor prejme več. Je pa tud cenovno (dolgoročno) ugodnejša varjanta. Ker ga lahko sam čistiš ga imaš celo življensko dobo motorja. Športni filter je tudi osnova vsake predelave motorja - poglejte kolk tekmovalnih vozil ima originalni filter???!!! Tko da brez pomena ni. Moreš pa zagotoviti hladen dotok zraka do filtra. Če to ni izvedljivo z zunanjim-konusnim filtrom (ki da tudi močnejši zvok) pa zamenjaš originalnega ki je v škatli (tu pa spremembe zvoka ne bi smelo biti).
Objavljeno: Po jun 12, 2006 11:17 pm
Napisal/-a FreaK_22
pri vgradnem filtru je tak da ni nekakšne razlike sem ga imel sam v avtu od K&N in je se le malo slišalo pri res velikih obratih,po resnici povedano ga ljudje mečejo v dizle,v nasprotnem primeru če boš dal filter dvojni konus odprt sistem,pa je zvok zagotovljen...moč pa je le zvočna prevara pri ljudeh,mogoče se pri določenih tipih avta le malo poveča ni pa to neki boom...
Objavljeno: To jun 13, 2006 6:12 am
Napisal/-a 2fast_4myself
Kje dobit konusni filter z nastavkom za pritrditev,in da ga bom lahko homologiral??
Objavljeno: To jun 13, 2006 11:38 am
Napisal/-a MANDZO
2fast_4myself je napisal/-a:Kje dobit konusni filter z nastavkom za pritrditev,in da ga bom lahko homologiral??
pa nauš to homologiral... :P ma ne rabš ga homologirat

brezveze
Za konusni filter pa pjt pogledat v A3M alpa v TechnoRacing

Objavljeno: To jun 13, 2006 11:55 am
Napisal/-a eclipse_R
K&N se da homologirat
lp
Objavljeno: To jun 13, 2006 12:02 pm
Napisal/-a _BiStRi_
MANDZO je napisal/-a:2fast_4myself je napisal/-a:Kje dobit konusni filter z nastavkom za pritrditev,in da ga bom lahko homologiral??
pa nauš to homologiral... :P ma ne rabš ga homologirat

brezveze
100.000 SIT je kazni za nehomologirani športni filter
Tud jst ga bom šel homologirat, če ga bom obdržu gor...
L.p. Bistri...