Stran 1 od 1

Ali obstaja

Objavljeno: Če jun 05, 2003 11:14 am
Napisal/-a Freshvictim
Ali kdo ve ali se da narest na JTD masini double turbo polnilnik, v mislih imam da bi imel namrec 2 dizelska turbaca.
In ce je kdo ze kje na netu to zasledil, sam sem iskal vendar nic najdel.
ker bi moglo bit kar zanimivo vozil avto z tako masino.

Objavljeno: Če jun 05, 2003 11:26 am
Napisal/-a iKst
Misliš 2 turbini na 1 mašino ?

Nima smisla. Najprej serjisko turbino navij do konca. Če ti je ta tlak premal pa zamenjaš serijsko turbino z večjo. Ponavadi so bolt on take turbine al je pa kako dodatno lukno treba povrtat ampak ni noben baubau to zmontirat.

Ampak pazi. Ne morš ti enostavno več tlaka v mašino spustit vse ostalo pa pustit kot je. Če se greš kakšne hude predelave je treba obvezno reprogramirat čip, preden kar kol delaš zamenji zračni filter in komplet izpuh pri velikih dvigih moči pa boš verjetno moral bate zamenjat za kovane pa kake dihtunge druge dat itd.

Objavljeno: Če jun 05, 2003 12:38 pm
Napisal/-a ule
A ni boljše če maš eno manjšo turbino in eno večjo turbino. Z manjšo bi pridobil na štartu (2000-3500 obr/min) z večjo (3500-5000 obr/min) pa še dodaten šus.

Objavljeno: Če jun 05, 2003 12:53 pm
Napisal/-a lucky
se ti ne splača, ker bi bile izgube dvojne pri istem oz. po vsej verjetnosti še salbšem učinku.

Ker bi prepolovil masni pretok izspušnih plinov bi bil izkoristek turbine za polovico manjši s tem, da bi moral izsti pretok premagovati dvojno trenje, pa še temperaturne izgube, bi bile večje.
Po več turbin imajo motorji z vsaj 8 valjev in več (lamborgini V12=4 turbine), na 4 valje je pa to malo nesmiseljno, na 6 valjev, bi pa mogoče že šlo.

Objavljeno: Če jun 05, 2003 2:42 pm
Napisal/-a Freshvictim
Ma jst studiram kako dati JTD masino v Bravota, slisal sem za novo masino JTD 2.0 z 140 HP kar je veliko, ampak zakaj nebi imel se vec :lol: no skratka ce bi dal vecjo turbino notr bi absolutno menjal svasta, itak bi masino kupil iz italije, ter jo dal dokoncno obdelat ter predelat nekomu ki to pozna, sicer nevem kdo v slo. bi to vedel oz. znal ampak ok.
Druga fora je k bi mogel vse nosilce menjat, to bi blo tud verjetno iz alfe najbols vn vzet in ga predelat za bravota??

Tretja in najbolj zaj.... fora je pa tehnicni to mi sploh ni jasno kako izpeljat, in bi prosil ce mi lahko kdo to razlozi, kaj je vse potrebno narest, sej sigurno kdo od tukaj to obvlada.... :?:

Objavljeno: Če jun 05, 2003 8:47 pm
Napisal/-a iKst
sounds like extreme tuning :) Sej vse lepo in prav. Sam zakaj bi rad navil dizl mašino ? Tako mašino boš varno spravil na maximum 200 konjev, pa še to dvomim. Poraba s predelavami pa nebo nič dizelska.
Na drugi strani maš 2.0 turbo iz HGTja ki bi verjetno not pasala brez problemov. Tako mašino lahko pol s serijskimi notranjimi deli spravš na kakšnih 250 konjev. Mal dvigneš tlak na turbini, izpuh, dober filter in chip pa je.

Objavljeno: Pe jun 06, 2003 12:19 pm
Napisal/-a Freshvictim
Ja dizl masino sem mel v mislih samo zaradi porabe, recimo 140 hp na 170 z chip tuningom mi ne bo zrlo vec kot 9 pri dobrem teranju, ma en golfa 4 tdi z 160 hp in je rekel da ma porabo 9 samo takrat ko se hudo matra da jo na tolk sprav, skratka drugace je rekel povprecje 6-7 l pri hitri voznji...

Skratka 170 hp za bravota je dovolj, ce bom hotel vec se bom pol igral, fora bi bla sej jst bi dal rajs bencinarja notr, ampak zdej mi bravo pije mal pod 9 in okrog 9 da ga ne sparam, HGT bi mi pa kar lepo cez 12 pil, no bi mogel govort z nekom ki ga ima, ampak 250 hp. se noro slis sam poraba more bit se bolj ogromna.

Pa drugace z menjavo masine, al od HGt-ja ce recimo pase direkt... kaj morm pol narest za homologacijo, samo prinesem papirje in to je to????
Pa kako je z dizelcom, to bi mogel verjetno met racun da mi je recimo VAIT notr vgradu al kako...

Objavljeno: Pe jun 06, 2003 12:25 pm
Napisal/-a bobetko
Za HGT mašino sm se tud jest zanimu sam je preveč dela in dnarja morš komplet mašino z menjalnikom zamenat, računalnik, bremze, zavorni cilinder,axe,.............

Objavljeno: Pe jun 06, 2003 4:31 pm
Napisal/-a grehc
Ma sej tdi zavrti turbino že prec tko, da nima smisla imeti bi-turbo. Verjetno odkar krmilijo lopatice na turbinah sploh ni treba imeti bi-turbo. Če si pa tolk zagnan pa najboljš, da še kr en kompresor gor montiraš.

LP
grehc

Objavljeno: So jun 07, 2003 12:04 am
Napisal/-a Serđo™
HGT masina gre en mal tezje v ostale bravote, ker je mickeno vecja zadeva vse skupi, zato je tudi pri t.i. "swapu" masine bolj priporoceno (lol, ko da tovarna priporoča :D) dati od coupeja 2.0 16V turbo (190konjev, stari coupe turbac) masino not, k gre lazje notri, kot pa 2.0 20V 220konjev, katera paše le v HGT-ja, k je mal širši spredaj (mal..načeloma če maš dost $$ ti pomoje vse zmontirajo)

tale 2.0 16V/20V motor in swap so zaenkrat moje pobožne sanje..enkrat mogoče... upam no...sam je še zelo dolga do tja (samo mašina + menjalnik je cirka 3000 evrov...pol pa še delo...eh..enkrat ko bom na lotu zadel..)

je pa en frik anglež..skor že pri koncu..daje v svojo bravo 1.6 zdele 2.0 16V 190KM masino not..zaenkrat zagonu prek 4000 funtov (masina, deli, delo...)

racuna na 250 konjev ... :) matr bi se splacal to probat :)

Objavljeno: Ne jun 08, 2003 1:05 am
Napisal/-a Fiat Tipo
Da ne bom glih nove teme odpiral bom kar tukaj vprašal ker se že lih okol mopedov govori. A slučajno kdo ve kakšna mašina paše v Tipota v mislih mam kakšno 1.4 16 v pa glih od tipota kakih močnejših motorjev not nebi dajal ker že moj dost kur pa mašine so dokaj stare, kakšna novejš mašina od bravota al pa puntota uglavnem da bi pasala v mojga. Se mi pa glih ne gre da bi nevem kakšno zverino not basal uglavnem da bi imel okol 100 konjev. pa kako je z štromarijo a je zajebano kable povezat računalnik itd al so pri Fiatih enaki priključki?