Stran 1 od 1

alfa romeo 156 2.5 V6

Objavljeno: So jul 08, 2006 2:03 pm
Napisal/-a Brouky
No mene pa zanima,če kdo ve koliko bi se dalo kej iz te mašine stisnat ven? :twisted:

Objavljeno: So jul 08, 2006 2:10 pm
Napisal/-a CupraR
Novitec oz kako drugače kompresor gor vršt :D
Da se narest veliko, samo vprašanje je kakšen bi bil denarni vložek... da se kej doda motorju (kompresor, turbo) je takoj 1 mio v igri...

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:07 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
190/191cv zate ni dost :shock: :roll: :?

za FWD je to dost cv :P

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:10 pm
Napisal/-a CupraR
Mah kje :lol: za ta velikostni razred in to težo treba še mal dodat :P

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:16 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
pa že teh 190cv se v prazno vrti :twisted:

ko plača zavarovanje, bencin, mu pa še ostane za tuning :P

ja 7,2 do 100km/h je prepočasi :lol:

sedaj pa vozi hjundaja?

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:30 pm
Napisal/-a Brouky
ja sj to je sprašujem za kolega, ke je zej kupu ta avto... ;)
hyundai je pa itak zakon ;)
kolegu pa teh 190 konjev ni dost,ker je norc :twisted:

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:36 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
če je norc je pa to za njega še preveč

Objavljeno: So jul 08, 2006 3:44 pm
Napisal/-a im nobody
če je tak norc je za njega še 55KM preveč ;)
pa sorry za offtopic

Objavljeno: So jul 08, 2006 4:18 pm
Napisal/-a Brouky
pustmo zej to kak je voznik,ker mene zanima kako povečati moč na tem avtomobilu... ;) :!: S čipom gre to?Pa kakšna je cena če ve kdo?

Objavljeno: So jul 08, 2006 4:29 pm
Napisal/-a CupraR
Ne gre z čipom oz bolj pravilno z optimiranje elektronike... Dobr lahko dobi kkšnga konja, če ni optimalno naštelana mešanica bencina in zraka, vendarje to brezveze...

Načinov ima več: lahko menja komplet izpuh, odmične itd... lahko gre v večjo investicijo, nabavi turbo kit, kompresor oz proda in kupi GTA:
Mislm da se ena za 3,5 mio prodaja :P

Objavljeno: So jul 08, 2006 4:33 pm
Napisal/-a LUCKY LUKE
uspeh čipanja boš dosgel le pri turbo motorjih, medtem k se atmosferskih po moje ne splača, nj kupi turbota tm je druga pesem

Objavljeno: So jul 08, 2006 4:48 pm
Napisal/-a phoebus
Po domače povedan: velik dnarja bo mogu vložit za ne-velik učinek- čipanje ne pride v poštev ker je ne-turbač.

Tako da kot je en pred mano povedal...komplet auspuh za kakega konja, potem se pa začnejo zares drage stvari. bati, odmične, ipd, ki grejo v višje obrate. Ne vem, no. Turbo upgrade je pa tudi draga in jebena zadeva.

Naj uživa v 190 konjih al kolkor jih ima, naslednjič pa naj že prej razmisli o treh litrih ali več :twisted:

Objavljeno: So jul 08, 2006 6:24 pm
Napisal/-a Brouky
ok!hvala za odgovore fantje...sicer pa tudi sam mislim da je za njega teh 190 konjev čist dost,ker se tudi jaz z njem vozim :D sj zej že vem da zna vozit in use,sam ko sm se pa prvič pelu z njem z AR 155 2.0,me je blo pa strah k prasca :lol: in do takrat tudi nism vedu da se 155ka tuk ceste drži...pa smo šli vsak ovink do kraja gas,kukr je možn... :twisted:

Objavljeno: So jul 08, 2006 6:31 pm
Napisal/-a CupraR
2 Nasvet, nej poštima da bo čim večji izkoristek teh konjev..

Torej fajn podvozje: od fedrov, amortizerjev, zavore, če je denar komplet z čeljustmi od GTA dobit (ebay-dost ugodno), ojačitve in po možnosti špero notr dat...
Bo avto kljub istim konjam kr na enkat dost "hirtrejši" med ovinki...

Ni vse v konjih :P

Objavljeno: So jul 08, 2006 6:35 pm
Napisal/-a Brouky
sj vem da ni vse v konjih...sej zej je še use serijsko pa smo se učeri pela 200(regionalna cesta :twisted: ) pa sm meu občutek kt da kr mal plava avto... :? tak nelagoden filing...

Objavljeno: So jul 08, 2006 6:41 pm
Napisal/-a CupraR
ZJb. amortizerji.....

Objavljeno: So jul 08, 2006 7:56 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
[quote="Brouky"][/quote]
http://www.stjernholm-media.dk/gazzella ... al_dtm.mp3
:twisted:

2.5 V6 TB :twisted:

Objavljeno: So jul 08, 2006 9:40 pm
Napisal/-a black
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:
Brouky je napisal/-a:

http://www.stjernholm-media.dk/gazzella ... al_dtm.mp3
:twisted:

2.5 V6 TB :twisted:


erotikaaaa :shock: :shock: :shock: :twisted: