Stran 1 od 10
Mondeo 1.8 td
Objavljeno: Po jul 10, 2006 7:49 pm
Napisal/-a Interscope
Zivjo. Sem nov uporabnik, zato vse lepo pozdravlajm. Imam Ford Mondeo 1.8 td, ima 90 KM, kar je precej malo za tako velik avto.Avto je zelo len, se posebej s prizgano klimo. Imam H%R vzmeti, ter good year eagle f1 225/45/16, vendar tega nekako ne morem izkoristiti, ker je avto premalo poskocen, drugac drzi se pa ful. Zanima me kaj se da narediti z masino??? Zaenkrat sem pripravljen za tuning vlozit do 200k sit. A se sploh splaca?

ops:
Lep pozdrav
Objavljeno: Po jul 10, 2006 9:35 pm
Napisal/-a Maxx
Mislim da ne,ker tud z tuningom ne boš dobil takšne moči kot si jo želiš.
Objavljeno: Po jul 10, 2006 11:12 pm
Napisal/-a monster_d
splaca se ti edino cipanje, ostalo je vstran vrzen denar.
lp
Objavljeno: To jul 11, 2006 8:45 am
Napisal/-a Interscope
Cipal bi ampak zaenkrat se nisem nasel cloveka v sloveniji, ki bi to naredil. Do zdaj so vsi rekli da nimajo takega konektorja in da ne gre. Drugace zelim si pa da bi imel, vsaj 115-130km.
Objavljeno: To jul 11, 2006 10:42 am
Napisal/-a no_name
Rajš prodaj tega, pa kupi novejšega (TDCI).

Objavljeno: To jul 11, 2006 10:44 am
Napisal/-a milankregar
Interscope je napisal/-a:Cipal bi ampak zaenkrat se nisem nasel cloveka v sloveniji, ki bi to naredil. Do zdaj so vsi rekli da nimajo takega konektorja in da ne gre. Drugace zelim si pa da bi imel, vsaj 115-130km.
... saj pa nima vodeno prek elektronike, tako da ne vem kaj bi ti sploh čipali. Turbina se malo odpre, pa bo ...
Objavljeno: To jul 11, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Brouky
kaj pa menjava motorja?sam bi prišlo vek kot 200k

Objavljeno: To jul 11, 2006 2:00 pm
Napisal/-a Mad
...lahko povečaš malo tlak turbine in odpreš malo pumpo da bo bolj veselo kadilo :P :P :P pomenjaš cevi z kakimi bolj trdimi (inox) da ti ne napihuje v nič in povečaš intercooler - samo dobil boš pa največ do 15 km tehnični pregled pa sigurno ne boš naredil ...turbino bi prej zamenjal Ford ima zelo malo ... L.p. Mad
Objavljeno: To jul 11, 2006 5:02 pm
Napisal/-a Interscope
Ja bi zamenjal avto, vendar ga je skoda menjat, prej je bil od oceta in je ful ohranjen,ima komaj 90 tisoc prevozenih. Na enem angleskem forumo sem zasledil to o povecanju dotoka goriva, kako bi to lahko naredil? Kaj pa izpuh in pa drug kolektor, bi s tem kaj pridobil?? Glede IC in pa turbona pa nocem kaj ker je vse predrago.
Hvala vsem za odgovore.
LP
Objavljeno: To jul 11, 2006 5:04 pm
Napisal/-a Interscope
Aja

ops: Kaj pa menjava motorja?? Bi poslal slike avta pa ne znam.

Objavljeno: To jul 11, 2006 5:13 pm
Napisal/-a milankregar
Interscope je napisal/-a:Aja

ops: Kaj pa menjava motorja?? Bi poslal slike avta pa ne znam.

Poiščeš motor 2.5L V6 170KM ali pa 205KM pa si zmagal. :P
Objavljeno: To jul 11, 2006 5:34 pm
Napisal/-a Interscope
Ja to bi bila dobra ideja, sem ze iskal nekaj po e-bayu... A mogoce ves kako je pa z vgradnjo? In kaksni bi bili stroski, tako okvirno??
Objavljeno: To jul 11, 2006 6:24 pm
Napisal/-a Brouky
jaz mislim da bi moralo pasati,glede na to da je iz istega avtomobila...sam stroški pa mislim da bi ti šlo preko 200k...
Kar se pa slike tiče:Ko pišeš post,maš spodi gumbek brskaj...tist klikneš in poiščeš sliko v računalniku,jo izbereš in daš pošlji...in to je to...

Simpl ku pasul...

:P
Objavljeno: To jul 11, 2006 7:30 pm
Napisal/-a bass
Ali druga turbina in intercooler ali pa engine swap.
Če ne ne boš naredil tehničnega, ozr so zadeve predrage.
Jaz bi se odločil za drugo turbino in intercooler, pozanimaj se kaj paše gor, mogoče od kakega drugega avta (volvo?).
Objavljeno: To jul 11, 2006 8:37 pm
Napisal/-a Mad
Interscope je napisal/-a:Ja bi zamenjal avto, vendar ga je skoda menjat, prej je bil od oceta in je ful ohranjen,ima komaj 70 tisoc prevozenih. Na enem angleskem forumo sem zasledil to o povecanju dotoka goriva, kako bi to lahko naredil? Kaj pa izpuh in pa drug kolektor, bi s tem kaj pridobil?? Glede IC in pa turbona pa nocem kaj ker je vse predrago.
Hvala vsem za odgovore.
LP
...za povečat dobavo imaš na bosh pumpi en vijak - pojdi pa raje to naredit na servis - ti bodo malo težili in pol naredili ...naj malo pokadi preveč pa ne dvigat da ne boš imel problemov z teh. pregledi na turbinah pa imaš prav tako waist gate - vijakec waist gate-ja ki če ga zasukaš pridobiš na tlaku to delaš tako da meriš na vakuum cevi z manometrom in dvigneš tam za 0.2 bar raje ne več, da ti ne spiha tesnila od glave ... L.p. Mad
Re: Mondeo 1.8 td
Objavljeno: To jul 11, 2006 10:14 pm
Napisal/-a tristan01
Interscope je napisal/-a:Zivjo. Sem nov uporabnik, zato vse lepo pozdravlajm. Imam Ford Mondeo 1.8 td, ima 90 KM, kar je precej malo za tako velik avto.Avto je zelo len, se posebej s prizgano klimo. Imam H%R vzmeti, ter good year eagle f1 225/45/16, vendar tega nekako ne morem izkoristiti, ker je avto premalo poskocen, drugac drzi se pa ful. Zanima me kaj se da narediti z masino??? Zaenkrat sem pripravljen za tuning vlozit do 200k sit. A se sploh splaca?

ops:
Lep pozdrav
Najcenejši bo nakup gum normalne dimenzije glede na moč motorja (ber serijskih). Že tako podhranjen motor greš zamoriti še z gumami primernih dimenzij za razne V6 motorje.
To bo še najcenejša varianta.
LP Tristan01
Re: Mondeo 1.8 td
Objavljeno: To jul 11, 2006 11:21 pm
Napisal/-a Mad
tristan01 je napisal/-a:Interscope je napisal/-a:Zivjo. Sem nov uporabnik, zato vse lepo pozdravlajm. Imam Ford Mondeo 1.8 td, ima 90 KM, kar je precej malo za tako velik avto.Avto je zelo len, se posebej s prizgano klimo. Imam H%R vzmeti, ter good year eagle f1 225/45/16, vendar tega nekako ne morem izkoristiti, ker je avto premalo poskocen, drugac drzi se pa ful. Zanima me kaj se da narediti z masino??? Zaenkrat sem pripravljen za tuning vlozit do 200k sit. A se sploh splaca?

ops:
Lep pozdrav
Najcenejši bo nakup gum normalne dimenzije glede na moč motorja (ber serijskih). Že tako podhranjen motor greš zamoriti še z gumami primernih dimenzij za razne V6 motorje.
To bo še najcenejša varianta.
LP Tristan01
...ma daj ne s***
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 2:03 am
Napisal/-a TrijoAdijo
No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 8:09 am
Napisal/-a skeey
Kolikor vem ima ta avtomobil mehanski vklop turbine, in na lucasovih pumah se da nastaviti mamabrano (ko pride tkak-turbina dela vsaj z 80%-poveča dotok goriva), kar od zunaj, rabiš inbus ključ od 3 ter 14 kjuč pol zvezda. To bo za začetek, tko z minimalnimi stroški.
Objavljeno: Sr jul 12, 2006 8:45 am
Napisal/-a Mad
TrijoAdijo je napisal/-a:No te pa začnimo...Pri Fordovem TD (90KM) motorju se da marsikej počarat.Pa da ne bi res sanjal kej o kaki večji turbini.Če boš dal notr večjo turbino ne boš nč naredu,ker si boš povečal turbo-lagg.Za začetek zamenjaj IC z večjim,naredi CAI tko kot se šika,turbino odpri za 0.3 bar,majstrom dej prevert pritisk na dizah in nej nastavjo pritisk na 155 bar (niti po bogu ne na več),pa pumpo dej nastavt na večji pretok goriva (tega ne moreš sam delat,ker imaš Lucas-ovo pumpo,kjer se večji dotok goriva nastavi v sami pumpi."od zunaj" se nastavi samo pritisk pumpe.Sicer boš imel rahlo povišano dimnost,vendar boš še zmeri pršu na tehničnem skos.
LP!
...daj nehaj streljat neumnosti šobe se testirajo na navadnih td-jih na 250 bar pritiska torej gre iz pumpe vsaj 180 - 200 bar ..Common rail pa med 1200 - 1600 barov starejši modeli današnji tudi čez 2000 barov ... :P :P :P Še dobro da nimam pojma ...