Stran 1 od 5

En turbo minimoris z 225 Km - Kopronov rival ...

Objavljeno: Če jul 13, 2006 10:07 pm
Napisal/-a Mad

Objavljeno: Če jul 13, 2006 10:16 pm
Napisal/-a greddy
Totalno neuporabna zadeva, prevelik lag.. ;)

Objavljeno: Če jul 13, 2006 10:20 pm
Napisal/-a Mad
greddy je napisal/-a:Totalno neuporabna zadeva, prevelik lag.. ;)
... bi pa lahko namesto sedeža zadaj dal še en rezervarček pol pa montiral beng :P :P :P

Objavljeno: Če jul 13, 2006 11:07 pm
Napisal/-a greddy
Mad je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Totalno neuporabna zadeva, prevelik lag.. ;)
... bi pa lahko namesto sedeža zadaj dal še en rezervarček pol pa montiral beng :P :P :P


sej beng je neuporabna zadeva za v dnevnem prometu..turbina, kolektorji in izpuh so pri bangu potrosni material.. ;)

Objavljeno: Če jul 13, 2006 11:13 pm
Napisal/-a Mad
greddy je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
greddy je napisal/-a:Totalno neuporabna zadeva, prevelik lag.. ;)
... bi pa lahko namesto sedeža zadaj dal še en rezervarček pol pa montiral beng :P :P :P


sej beng je neuporabna zadeva za v dnevnem prometu..turbina, kolektorji in izpuh so pri bangu potrosni material.. ;)
osovina turbine gre ja beng je sredstvo za ubit lag - ti si rekel da je poln laga čeprav mislim da to ni to ampak da je 1275 ccm premalo za kak konkretnejši navor in ti to izgleda kot lag ;) drugače pa - še bolj kot osovinco para denarnico ;) verjetno bi ti pošiljal čestitke za R.dan direktor naftne družbe osebno :P :P :P

Objavljeno: Če jul 13, 2006 11:18 pm
Napisal/-a greddy
no in kaj je po tvojem lag? :lol:
premala kubitura Vs prevelika turbina..in če zeliš dobit iz 1.2 motorja 220+ HP ne gre drugače. kot da sprejmeš dejstvo, da bo avto tezko vozen..

Objavljeno: Če jul 13, 2006 11:29 pm
Napisal/-a Mad
greddy je napisal/-a:no in kaj je po tvojem lag? :lol:
premala kubitura Vs prevelika turbina..in če zeliš dobit iz 1.2 motorja 220+ HP ne gre drugače. kot da sprejmeš dejstvo, da bo avto tezko vozen..
pa saj vidiš da je vozen pa še lepo vozen tip ki ga vozi govori da je tako samo verjetno se boji ovinka z turbo ... saj ti bi moral vedeti kaj se zgodi ko dobi spin - poglej tisto ravnico kaj mu dela z prednjega konca vidiš in slišiš zdaj pa razmisli zakaj tako ovit v vato v ovinek če bi ga tip stisnil bi po moje delal ovinek na dveh kolesih kar počnejo te škatlice - je tako RUCO ? ...povej mu ...enega sem delal vem L.p. Mad

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 7:17 am
Napisal/-a greddy
sej zato pa pravim, da avto ni vozen v nobenem primeru..Manjka zapora diffa in prave gume.. ;)

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 8:02 am
Napisal/-a Mad
greddy je napisal/-a:sej zato pa pravim, da avto ni vozen v nobenem primeru..Manjka zapora diffa in prave gume.. ;)
... kakorkoli ta je vseeno masterpiece ... malo me je motlo samo njihovo vzmetenje tiste buče pa zadaj konus iz gume za vzmet ... držali pa so držali edino raje bi vseeno eno specialko kot je A 112 - ta oznaka je tudi podatek koliko so stisnili iz tistih ki so bili za pokal govorimo pa o motorju 903 ccm kot je v Yugo 45 edino glavo so mu delali drugače serijski je imel 54 Km prišli so pa na 112 - več kot kdorkoli pred tem z niti 1 litrom prostornine ;) v Ljubljani sem videl pred kake 7 leti enega srebrnega z feltnami od Fiata X - 1 9 imel je zelo lepo poširjene blatnike in če se mi ne bi mudilo v obratni smeri bi ga poskušal nagovorit da mi ga proda ... Ta avto je kot virus ... enkrat ga voziš pol se zdraviš pred njim celo življenje - simptomi se ponovijo čim vidiš kje enega ;) z zdravilom omiliš bolezen za nekaj časa potem izbruhne še močneje ko avto spet kje vidiš ...
L.p. Mad

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 12:56 pm
Napisal/-a kopron
AAA, prava konkurenca, ampak nikjer podatka o navoru. Verjetno ma kar lag, ker ima Alex na AX isto T3, pa je 1,4 L, ta pa je 1,3, čeprav nikjer ne pove/piše . Drugač pa vrhunsk stroj, ampak se mi res bolj dopade A 112 , kot prvo je širši , in bolj aerodinamičen . Ti, Max , kaj če bi naredli enga 112 Turbo ? Da odpihne še fičota . Samo kolk bi šla največja mašina notr ? Ker bi mogl bit vsaj 1400 ccm , da bi z T3 dobil kaj pametnega ven . Ha,ha,ha, kaka razlika obeh na zgornjih slikah. Kot noč+dan, je A 112 lepši ...

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 2:21 pm
Napisal/-a AVX
Posnet bi ga mogli na kakem drag race. Tam bi se izkazal kake pospeške ima.

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 2:27 pm
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:AAA, prava konkurenca, ampak nikjer podatka o navoru. Verjetno ma kar lag, ker ima Alex na AX isto T3, pa je 1,4 L, ta pa je 1,3, čeprav nikjer ne pove/piše . Drugač pa vrhunsk stroj, ampak se mi res bolj dopade A 112 , kot prvo je širši , in bolj aerodinamičen . Ti, Max , kaj če bi naredli enga 112 Turbo ? Da odpihne še fičota . Samo kolk bi šla največja mašina notr ? Ker bi mogl bit vsaj 1400 ccm , da bi z T3 dobil kaj pametnega ven . Ha,ha,ha, kaka razlika obeh na zgornjih slikah. Kot noč+dan, je A 112 lepši ...
... ja enega v Ljubljani pred tremi leti sem zapel za oko bil je kanarin-zelen se mi zdi ali rumen .. me j**e emšo samo takrat sem še zidal pa nisem mogel vzet in sedaj mi je žal iskal sem original Abartha tip pa je dal na 900 e gor motor oziroma glavo pa vse plastike edino sedeže je imel od elite ... zatro tudi nisem bil zagret no eden stoji pred pomorsko šolo v portorožu in je last Romana in Sergeja Fikfaka - oče tuner sin dirkač oba dirkača ogba tunerja ... poskusil sem ga kupit je pa v na zunaj slabšem stanju in original Abarth hotel je 500000 pa sem z nosom odpeljal nazaj na svoj hrib jokat in kupil AX-a GTI za 90000 sit... ;) L.p. Mad

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 3:37 pm
Napisal/-a jay
kopron je napisal/-a:AAA, prava konkurenca, ampak nikjer podatka o navoru. Verjetno ma kar lag, ker ima Alex na AX isto T3, pa je 1,4 L, ta pa je 1,3, čeprav nikjer ne pove/piše . Drugač pa vrhunsk stroj, ampak se mi res bolj dopade A 112 , kot prvo je širši , in bolj aerodinamičen . Ti, Max , kaj če bi naredli enga 112 Turbo ? Da odpihne še fičota . Samo kolk bi šla največja mašina notr ? Ker bi mogl bit vsaj 1400 ccm , da bi z T3 dobil kaj pametnega ven . Ha,ha,ha, kaka razlika obeh na zgornjih slikah. Kot noč+dan, je A 112 lepši ...

za ficota se kr potrudite ja=))))

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 3:48 pm
Napisal/-a Pero
Mad je napisal/-a:...
edino raje bi vseeno eno specialko kot je A 112 - ta oznaka je tudi podatek koliko so stisnili iz tistih ki so bili za pokal govorimo pa o motorju 903 ccm kot je v Yugo 45 edino glavo so mu delali drugače serijski je imel 54 Km prišli so pa na 112 - več kot kdorkoli pred tem z niti 1 litrom prostornine

.....


a112 Abarth je imel 982 ali 1050 ccm. delali so jih pa od leta 71 naprej... ampak to je motor ki je že v Abarthu 1000 TC imel leta '67 preko 110 KM, pa nebi šel stavit da je bil to takrat najmočejši dirkalni litrski motor.

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 4:11 pm
Napisal/-a Mad
Pero je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:...
edino raje bi vseeno eno specialko kot je A 112 - ta oznaka je tudi podatek koliko so stisnili iz tistih ki so bili za pokal govorimo pa o motorju 903 ccm kot je v Yugo 45 edino glavo so mu delali drugače serijski je imel 54 Km prišli so pa na 112 - več kot kdorkoli pred tem z niti 1 litrom prostornine

.....


a112 Abarth je imel 982 ali 1050 ccm. delali so jih pa od leta 71 naprej... ampak to je motor ki je že v Abarthu 1000 TC imel leta '67 preko 110 KM, pa nebi šel stavit da je bil to takrat najmočejši dirkalni litrski motor.
da res je najbolj pa so lahko navili tisto prvo serijo ki je bila 903 ccm in54 Km v serialu - tisti najgrši z gumicami 135 črno haubo in črno streho drugje pa rdeč - o temu mi je govoril g. Stojan Verč iz Sesljana - starosta predelav v Trstu ;) L.p. mad

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 4:54 pm
Napisal/-a bass
Pocket rocket. Sam kaj, ko ni navora. Je pa zabava :)

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 5:21 pm
Napisal/-a Pero
a takle ?
Slika

S črno havbo so bili abarthi, serisko so imeli pa vsa leta 135 gumice, edino od 73 se mi zdi da so bile lite feltne z 155 za doplačilo

Osnova oziroma blok je pa res 903, ampak z malo večjim gibom....

903 in 54 KM se pa ne spomnim da bi sploh kdaj obstajal serijsko.

Jaz sem tudi včasih hotel imeti enega, pa nisem nikoli realiziral... :(

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 5:27 pm
Napisal/-a Mad
bass je napisal/-a:Pocket rocket. Sam kaj, ko ni navora. Je pa zabava :)
ja innocnti bertone je bil še manjši in 1.3 turbo Innocenti de Tomaso če se prav spomnem zadnje serije dobijo tudi litrski TD m,otor z 55 km od Daihatsu charade in benzinarja turbo z 101 km ? ? ? ...

Following the sale of Innocenti to de Tomaso in 1975, an uprated version of the 120L was launched in 1976, producing a useful 71bhp (74bhp from 1978 onwards); known simply as the Innocenti de Tomaso, this version featured moulded plastic bumpers (in place of the original chrome items), with integral front foglamps and a go-faster air intake mounted on the bonnet.
...

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 5:29 pm
Napisal/-a Mad
Pero je napisal/-a:a takle ?
Slika

S črno havbo so bili abarthi, serisko so imeli pa vsa leta 135 gumice, edino od 73 se mi zdi da so bile lite feltne z 155 za doplačilo

Osnova oziroma blok je pa res 903, ampak z malo večjim gibom....

903 in 54 KM se pa ne spomnim da bi sploh kdaj obstajal serijsko.

Jaz sem tudi včasih hotel imeti enega, pa nisem nikoli realiziral... :(
ja ta in je bil v serialu se ne spomnem z 51 53 54 tu nekje ...

Objavljeno: Pe jul 14, 2006 8:23 pm
Napisal/-a acx
kaj je lag??