Stran 1 od 1

Chip tuning 1.6 motorja od Opla

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 9:51 pm
Napisal/-a Flash
Pozdrav!

Rad bi navil 1.6 motor, ki ga imam v Astri GTC. Ker sem pa totalen n00b na tem področju, bi rabil malo pomoči :)

Serijski 1.6 motor zmore 105 KM, zanima pa me, koliko konjev se da pridobiti s chip tuningom in ali obstajajo kakšne razlike v kvaliteti od različnih proizvajalcev?

Malo sem brskal po netu in cene se gibljejo okoli 300 EUR za modele ki sem jih našel. Moč pa povečajo na okoli 114 KM. Je možno pridobiti še kaj več (izključno s čipom samim)? Nekje 120 KM bi bilo že prav.

Razmišljal sem tudi o menjavi motorja - 1.8 s 140 KM. Je to smiselno delati ali pa bi bilo potrebno preveč delov in vsega zamenjati? Avto je sicer nov, s samo 2500 prevoženimi kilometri, ampak če bi vedel, da je teh 105 konjev tako lenih, sigurno ne bi vzel 1.6 motorja.

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:02 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
najceneje bo če prodaš pa isto starega 1.8 kupiš

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:33 pm
Napisal/-a Flash
OK, razen te norije, kaj je še možno napraviti?

Objavljeno: Ne jul 16, 2006 10:55 pm
Napisal/-a Mad
Flash je napisal/-a:OK, razen te norije, kaj je še možno napraviti?
...je možno povsod je možno samo jaz bi na tvojem mestu počakal da steče garancija preden bi se lotil kakega konkretnega posega ... čip do 120 km ... mislim da se če menjaš še injektorje regulator pritiska in cel izpušni sistem sesalni kolektor povečaš ... možno... vsaj teoretično bi moralo stat a glede na starost in stanje bi ti priporočal samo filter in izpušni sistem in da raje delaš na vodljivosti avtomobila kot na performansah . Škoda da res nisi prej uvidel in kupil raje 1.8 ... Twin Port - koliko pa ti pije ta motor ? stari vem da so imeli porabo lokalno okrog 8-10 pa ti ?

Objavljeno: Po jul 17, 2006 4:05 pm
Napisal/-a simply
Prodaj in kupi 1.9 CDTI 120KM dokler je še čas. Potem pa čipaj naprej.

Sedaj boš zapravil ogromno $ in boš imel ( po sreči ) 120KM.

LP

Objavljeno: Po jul 17, 2006 4:12 pm
Napisal/-a Mad
simply je napisal/-a:Prodaj in kupi 1.9 CDTI 120KM dokler je še čas. Potem pa čipaj naprej.

Sedaj boš zapravil ogromno $ in boš imel ( po sreči ) 120KM.

LP
...se strinjam ...

Objavljeno: Po jul 17, 2006 5:05 pm
Napisal/-a lexuss
čipanje je tko iz motorskega vidika brezvezno, poglobljeno pa en kompresor dodaš, šprtni filter z kromano cevjo da se ne napihuje, športni izpušni sistem, in pridobiš več kokr bi pridobil s čipanjem. mogoče sm zdej kej ornk zgrešu ker jst še kompresorja nimam ampak pomoje je taka varjanta precej bolša kokr pa poseg u računalnik. se mi zdi

Objavljeno: Po jul 17, 2006 6:05 pm
Napisal/-a Mad
lexuss je napisal/-a:čipanje je tko iz motorskega vidika brezvezno, poglobljeno pa en kompresor dodaš, šprtni filter z kromano cevjo da se ne napihuje, športni izpušni sistem, in pridobiš več kokr bi pridobil s čipanjem. mogoče sm zdej kej ornk zgrešu ker jst še kompresorja nimam ampak pomoje je taka varjanta precej bolša kokr pa poseg u računalnik. se mi zdi
...ma ja no od filtra do kompresorja ni tlaka tam ne rabi bit v strahu da bi napihovalo drugo drži ... samo kompresorji so $$$ ? Pol pa če motor ni predhodno narejen - olajšan, da se sme vrteti pa z jeklenim tesnilom da sme bit natlačen pa z vijaki stisnjen kolikor max se da ... da ga ne razfuka ... pa povečan dotok in pritisk goriva ... L.p. Mad

Objavljeno: Po jul 17, 2006 6:10 pm
Napisal/-a wavemaker
sori, samo menjava motorja pri praktično novem avtu se mi zdi totalna neumnost. Vem , da prej nisi vedel, da bo avto len. Če menjaš celoten izpušni sistem in kolektorje in potem narediš še chip tuning, potem boš mogoče prišel na 120konjev. Vendar je vprašanje, če se ti tak poseg splača. Jaz ne vem, koliko bi te prišlo, samo ne bi blo poceni. RES se ti bolj splača kupiti drug avto... Tko je to.

Samo optimiziranje ECU-ja, na navadnem atmosferskem motorju ti ne bo dalo praktično nobenega rezultata, samo stran vržen denar. To se ti splača pri turbo motorjih, bencin ali diesel.

Objavljeno: Po jul 17, 2006 7:46 pm
Napisal/-a Flash
Oj! Hvala za odgovore, ampak glede na to, da bi takšen poseg predstavljal precej zafrkancije, bom raje pustil vseskupaj pri miru.

Avta pa ne mislim prodajati, ker za nekaj konjev se res ne splača, pa še na težki izgubi bi bil. Avto je delan po naročilu in je individualiziran in že zato se bi mi bilo težko ločiti od njega. Zdaj če prispem od 0 do 100 v 10 sek (140 KM) ali 12 sek. (105 KM), še ne predstavlja celega sveta :) Rahlo razočaran sem bil samo zaradi tega, ker imamo še Corso (C) Sport in ta pa leti ko nora! Za 1.6 motor sem se odločil samo zaradi registracije, zavarovanja in porabe.

@Mad: Na dolge ture troši 6.8l , lokalno pa 7.7l (z vklopljeno klimo). Mislim, da bi lahko še manj, ampak gume ga verjetno tudi dušijo (225/45/17")

Objavljeno: Po jul 17, 2006 8:58 pm
Napisal/-a im nobody
če mene uprašaš pomoje mašina ni še na svoji 100% zmogljivosti ker imaš šele 2500 km prevoženih.tak da mal počak ;)

Objavljeno: Po jul 17, 2006 10:07 pm
Napisal/-a Mad
Flash je napisal/-a:Oj! Hvala za odgovore, ampak glede na to, da bi takšen poseg predstavljal precej zafrkancije, bom raje pustil vseskupaj pri miru.

Avta pa ne mislim prodajati, ker za nekaj konjev se res ne splača, pa še na težki izgubi bi bil. Avto je delan po naročilu in je individualiziran in že zato se bi mi bilo težko ločiti od njega. Zdaj če prispem od 0 do 100 v 10 sek (140 KM) ali 12 sek. (105 KM), še ne predstavlja celega sveta :) Rahlo razočaran sem bil samo zaradi tega, ker imamo še Corso (C) Sport in ta pa leti ko nora! Za 1.6 motor sem se odločil samo zaradi registracije, zavarovanja in porabe.

@Mad: Na dolge ture troši 6.8l , lokalno pa 7.7l (z vklopljeno klimo). Mislim, da bi lahko še manj, ampak gume ga verjetno tudi dušijo (225/45/17")
...imel sem ecotec 2.0 in na dolge je pil pod 8... pripolnem gasu avtocesta 10 in max 12.5 lokalno na 7500 :-P - dobri motorčki ta pa ima še Twinport in Opel je obljubil padec porabe za 6 % napram starem motorju ... odmična gred naj bi imela variabilni hod z katerim naj bi dovajala več ali manj zraka pač odvisno od potrebe - nekateri avti od opla so že prej imeli dve sesalne cevi - ena do 4000 - dolga ki pomaga motorju da dvigne obrate hitro in tista krajša, ki rabi na zgornjem delu obratov kjer rabi več zraka in ga napolne čim hitreje ... vso srečo ... filter in izpuh daj vseeno ...malo pa poceni in nekaj več boš vseeno imel The sound ... L.p. Mad