Stran 1 od 1

Kaj je to?

Objavljeno: Po jul 24, 2006 10:51 am
Napisal/-a g. podganjsek

Objavljeno: Po jul 24, 2006 10:59 am
Napisal/-a vepar
ja

g60 ali g40
turbina z pogonom prek jermena.

Objavljeno: Po jul 24, 2006 11:01 am
Napisal/-a _B3yBo_
vepar je napisal/-a:ja


on sprasuje kaj je to in en ce je prv prebrv!

Objavljeno: Po jul 24, 2006 11:23 am
Napisal/-a nebivedu
Ponavad smo temu rekl kompresor.

Objavljeno: Po jul 24, 2006 4:18 pm
Napisal/-a sharp
Verjetno ima vijačni kompresor,kot ga ima Mercedes Slk.G60 je mal prešvoh za tako mašino.

Objavljeno: Po jul 24, 2006 4:31 pm
Napisal/-a Symon
Jermenska turbina! :lol:
http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger
Kaj bi si lahko predstavljal pod tem izrazom:
Slika
Kompresorski del turbine ki ga preko jermena poganja motor. Tako nekako po kmečko na hitro razloženo. ;) Ampak ne me za besedo držati, ker tole ni kar odtrgani del turbine ampak izgleda pa tako. :P

Zakaj ne vprašaš lastnika kaj je mislil s tem "jermenska turbina"? ;) Namesto, da tukaj opravljamo. :twisted:

Objavljeno: Po jul 24, 2006 11:08 pm
Napisal/-a Mad
po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm

Objavljeno: To jul 25, 2006 1:47 pm
Napisal/-a Symon
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm

Potalali?? 8) Je pa čisto možno, da je tole ja. Kar nekaj VR6 je v SLO s kompresorjem. Ena izmed teh je tudi una, ki se udeležuje dragov. ;) Huda stvarca! :twisted:

Objavljeno: To jul 25, 2006 3:13 pm
Napisal/-a Neo32
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!

Objavljeno: To jul 25, 2006 8:18 pm
Napisal/-a Mad
Neo32 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!
...ne vem da so v italiji za kompresorje iskali 500 - 1000 eur samo na G 60 ali G 40 daš gor lahko karkoli ker je že predelan motor na kompresor pri normalnem avtomobilu moraš predelati tudi vžig in vbrizg ... potrebno mu je pravilne parametre nastaviti ... za te variante ki sem dal slike nimam pojma o cenah slišal sem torej ni preverjeno - čez milion sit ;) saj je tam njihova stran preverite pa napišite še za ostale ;) - samo te stvari delajo v nulo če greste sami montirati x kompresor na stock pločevinko zna postati zanimivo ;) stroški pa še ne dela ... sam program prodajajo v italiji za 400000 sit brez turbine ;) in dela... L.p. Mad

Objavljeno: To jul 25, 2006 8:43 pm
Napisal/-a Neo32
Mad je napisal/-a:
Neo32 je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:po mojem je njihov puhalnik ;) kr neki so jih po Sloveniji potalali : http://www.srtuning.com/tuning.htm


kej ves koliksen strosek je ta turbina?

sprasujemk za kolega ki mu je crknu g-lader

hvala!
...ne vem da so v italiji za kompresorje iskali 500 - 1000 eur samo na G 60 ali G 40 daš gor lahko karkoli ker je že predelan motor na kompresor pri normalnem avtomobilu moraš predelati tudi vžig in vbrizg ... potrebno mu je pravilne parametre nastaviti ... za te variante ki sem dal slike nimam pojma o cenah slišal sem torej ni preverjeno - čez milion sit ;) saj je tam njihova stran preverite pa napišite še za ostale ;) - samo te stvari delajo v nulo če greste sami montirati x kompresor na stock pločevinko zna postati zanimivo ;) stroški pa še ne dela ... sam program prodajajo v italiji za 400000 sit brez turbine ;) in dela... L.p. Mad


jah on ma masino 1.3 G40 od polota G40 in jo je dal v golf 1 ( zadeva kompletno obnovljena) no in ko smo dal to masino notr, je zadeva letela k sneta skira ampak je bil problem z cevmi za intercoolerjem ker je pozicija le tega drugac postavljena in pridejo take cudne krivine da je te cevi napihovalo kaj kmalu pa jih je odprl no in ko smo to postimal z drugim IC-jem pa je bil problem z oljem za g-lader en dan je vrgl vs olje iz g laderja v izpuh pa v cevi za zrak (ne vem kaj je blo me ni blo takrat zravn) no in zgleda da se je ta problem z oljem bol slabo resu ker je lader zaribal, trenutno je dol caka da se ga raztav in pogleda kaj je narobe.

Avto se je pac za silo predelal, dokler se ne najde novga g-laderja ali alernative, pac trenutno sta na avtu dva filtra, ker ma avto 2 lopute na razlicnih koncih, eno za prosti tek, ki se zapre ko dodas gas in se odpre druga, vecja...

cene obnovljenih g-jev so na eBay-u od 500 evrov dalje, tko da bo vrjetno kej takega bolj v igri ker je zadeva cenejsa od tega kit kompleta, ker predvideva da pod 2000 evrov tole zgotovo ne dobis...

zanima me pa kako ta turbina dobi obrate, glede na to da je gnana preko jermenice a ma notr se kaksen prenos al dela dovolj pritiska pri obratih jermenice?

Objavljeno: Sr jul 26, 2006 7:40 am
Napisal/-a Mad
...sorry ne vem verjetno pa je sistem tako narejen da pri vseh obratih vzdržuje isti tlak ... pred leti je imel kolega golfa Rallye G 60 - imel je problem z kompresorjem in je kupil novega pol je novega zmontiral na stare cevi in mu je takoj zaribal ... baje g laderji so zelo občutljivi in moraš menjati vsakokrat tudi cevi - preverite pri Darku Peljhanu on je popravljal to pa naj ti svetuje tel: 041/614-954 L.p. Mad

Objavljeno: Sr jul 26, 2006 5:01 pm
Napisal/-a Neo32
Mad je napisal/-a:...sorry ne vem verjetno pa je sistem tako narejen da pri vseh obratih vzdržuje isti tlak ... pred leti je imel kolega golfa Rallye G 60 - imel je problem z kompresorjem in je kupil novega pol je novega zmontiral na stare cevi in mu je takoj zaribal ... baje g laderji so zelo občutljivi in moraš menjati vsakokrat tudi cevi - preverite pri Darku Peljhanu on je popravljal to pa naj ti svetuje tel: 041/614-954 L.p. Mad


bom poklical
hvala za info

lp