Stran 1 od 2
GOLF 2 GTD tuning
Objavljeno: To jul 25, 2006 1:28 pm
Napisal/-a nevednez
Zdravo, ker vidim da ste tukaj samo mojstri me zanima koliko bi se dalo tunat Golfa2 turbodizla z IC. Stvar je taka: od kolega sem kupil enega golfa2 GTD z prepihano dihtungo na glavi. dobil sem tudi novo glavo za golfa, doma se mi vala en ogromen IC in bi to rad nekak skupaj spravil. sedaj me pa zanima, glede da ima ta avto v originali 57kW/80KM na koliko bi se do dalo spravit da bi avto še normalno peljal in bi to tudi laufalo nekaj časa. v mislih imam "konkreten" tunung, cenovno bi bilo sprejemljivo do nekje 300k lahko tudi več.
To delam ljubiteljsko in imam tudi namen porihtat tudi vso karoserijo, podvozje, aja avto je imel prej 1.8 G60 srce in je bila menjana mašina, na avtu so že diski zadaj, spredaj so že dvojni prisilno hlajenidiski tak da bremzo so "načeloma" že porihtane. Avto nebi spuščal niti drugače predeloval, ohranil bi originalo stanje in videz v notranjosti, avto ima že klimo in vse ostale "cukrčke"
Za odgovore se vnaprej zahvaljujem.
LP nevednez
Objavljeno: To jul 25, 2006 3:21 pm
Napisal/-a nelkosmile
Obožujemo slike, prlimi kšno...
Objavljeno: To jul 25, 2006 3:24 pm
Napisal/-a Spyker
Kdo hudiča je odstranil G60 ven?

Kriminal

Objavljeno: To jul 25, 2006 3:52 pm
Napisal/-a sandek
Spyker je napisal/-a:Kdo hudiča je odstranil G60 ven?

Kriminal

x2
Objavljeno: To jul 25, 2006 4:17 pm
Napisal/-a bass
Strinjam se...why???
Objavljeno: To jul 25, 2006 4:27 pm
Napisal/-a YugoGTI
Najboljš da od gtija not mašino dregneš ker tale gtd nima dost tuning potenciala.
Objavljeno: To jul 25, 2006 5:11 pm
Napisal/-a BOZL4
stari GTI je zakon

Re: GOLF 2 GTD tuning
Objavljeno: To jul 25, 2006 6:58 pm
Napisal/-a Symon
nevednez je napisal/-a:1.8 G60 srce in je bila menjana mašina, na avtu so že diski zadaj, spredaj so že dvojni prisilno hlajenidiski tak da bremzo so "načeloma" že porihtane. Avto nebi spuščal niti drugače predeloval, ohranil bi originalo stanje in videz v notranjosti, avto ima že klimo in vse ostale "cukrčke"
Nekaj vprašanj:
Kako veš, da je bil prej notri 1.8 motor? Kakšne barve je tvoj Golf, koliko časa ga imaš ti in koliko časa ga je imel tvoj kolega?
Moj prijatelj je namreč imel Golfa 2 GTD in mu je premenjal popolnoma vse razen motorja.

Oziroma avto je imel vse kot GTi razen motorja.
No sedaj pa k temi. Njegov Golf je imel baje neki odprto turbino, generalno motorja bla bla bla... In nek večer, ko smo šli probavati pospeške sem ga s 106ko 1.1 na dragu pustil za sabo daaaleeeč. Vrh tega mu naslednje jutro najprej ni hotel vžgati.

Šele čez nekaj časa je čudežno vžgal. In kaj je storil čez čas? Raje je kupil 2ko GTi!
Nauk: Tudi, če misliš vložiti 300 jurjev se za ta motor ne splača. Za ta denar pa bi že lahko dobil GTi motor in ga vrgel notri sploh glede na to, da ima že podvozje originalno za ta motor.

100% se ti bolj splača!

Re: GOLF 2 GTD tuning
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 12:26 am
Napisal/-a Mad
Symon je napisal/-a:nevednez je napisal/-a:1.8 G60 srce in je bila menjana mašina, na avtu so že diski zadaj, spredaj so že dvojni prisilno hlajenidiski tak da bremzo so "načeloma" že porihtane. Avto nebi spuščal niti drugače predeloval, ohranil bi originalo stanje in videz v notranjosti, avto ima že klimo in vse ostale "cukrčke"
Nekaj vprašanj:
Kako veš, da je bil prej notri 1.8 motor? Kakšne barve je tvoj Golf, koliko časa ga imaš ti in koliko časa ga je imel tvoj kolega?
Moj prijatelj je namreč imel Golfa 2 GTD in mu je premenjal popolnoma vse razen motorja.

Oziroma avto je imel vse kot GTi razen motorja.
No sedaj pa k temi. Njegov Golf je imel baje neki odprto turbino, generalno motorja bla bla bla... In nek večer, ko smo šli probavati pospeške sem ga s 106ko 1.1 na dragu pustil za sabo daaaleeeč. Vrh tega mu naslednje jutro najprej ni hotel vžgati.

Šele čez nekaj časa je čudežno vžgal. In kaj je storil čez čas? Raje je kupil 2ko GTi!
Nauk: Tudi, če misliš vložiti 300 jurjev se za ta motor ne splača. Za ta denar pa bi že lahko dobil GTi motor in ga vrgel notri sploh glede na to, da ima že podvozje originalno za ta motor.

100% se ti bolj splača!

...ali pa 110 konjskega TDI-ja in ga čipaš na 138 gre skoraj isto kot GTI pa porabiš malo manj za tankat

drugače Kopron ima narejen en tak tuning na svoji beli raketi ... če pa daš samo Gti motor boš moral še menjalnik zamenjat pa pumpo goriva itd ... tak tdi 1.9 se dobi danes čez mejo za majhen denar ... L.p. Mad
Re: GOLF 2 GTD tuning
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 8:10 am
Napisal/-a nevednez
Symon je napisal/-a:[Nekaj vprašanj:
Kako veš, da je bil prej notri 1.8 motor? Kakšne barve je tvoj Golf, koliko časa ga imaš ti in koliko časa ga je imel tvoj kolega?
Moj prijatelj je namreč imel Golfa 2 GTD in mu je premenjal popolnoma vse razen motorja.

Oziroma avto je imel vse kot GTi razen motorja.
No sedaj pa k temi. Njegov Golf je imel baje neki odprto turbino, generalno motorja bla bla bla... In nek večer, ko smo šli probavati pospeške sem ga s 106ko 1.1 na dragu pustil za sabo daaaleeeč. Vrh tega mu naslednje jutro najprej ni hotel vžgati.

Šele čez nekaj časa je čudežno vžgal. In kaj je storil čez čas? Raje je kupil 2ko GTi!
Nauk: Tudi, če misliš vložiti 300 jurjev se za ta motor ne splača. Za ta denar pa bi že lahko dobil GTi motor in ga vrgel notri sploh glede na to, da ima že podvozje originalno za ta motor.

100% se ti bolj splača!

da je bil notr G60 srce vem ,ker sma ga z kolegom sama vn vrgla in GTD-ja not montirala (no on je zrihtal vse mehansko jst sm porihtal elektriko...) on ga je mel 5 let, jst ga mam pa 4dni. Tisti GTI motor+menjalnik+elektronika se se mi vala še vedno doma v garaži, ampak jst hočem met dizla. Tisti motor bom pa verjetno prodal.
mene sam zanima kolk ma ta motor kaj tunung potenciala, ker drugače grem na 1.9tdi 110hp + tunung kot je rekel max.
lp
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 8:51 am
Napisal/-a AXioN

Ti bi se raje jebal z dizlom, kot pa vozil ze navit motor.. Tolko dnarja bos zmetov za tega starga dizla, da bos na koncu pogruntal, da bi te ceneje prislo, ce bi dal noter nazaj g60, pa se pol leta bi tankov avto za tisti denar..
Kolega je mu drugace navitega gtd-ja, odprto bosch pumpo ter turbino do konca, ampak motor je pa delal kukr je mel dan.. Vsak teden ga je klel, na koncu pa totalno obnovljen avto(karoserijsko, ter generalka) prodal za 130jurjev, se ti to splaca?
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 9:01 am
Napisal/-a Mad
AXioN je napisal/-a::jao:

Ti bi se raje jebal z dizlom, kot pa vozil ze navit motor.. Tolko dnarja bos zmetov za tega starga dizla, da bos na koncu pogruntal, da bi te ceneje prislo, ce bi dal noter nazaj g60, pa se pol leta bi tankov avto za tisti denar..
Kolega je mu drugace navitega gtd-ja, odprto bosch pumpo ter turbino do konca, ampak motor je pa delal kukr je mel dan.. Vsak teden ga je klel, na koncu pa totalno obnovljen avto(karoserijsko, ter generalka) prodal za 130jurjev, se ti to splaca?
...če da notri 1.9 TDi 110 km bi šel dobro pil malo in ne bi imel problemov...če ga čipa bi pa kar letel ... sem vozil eno trojko 110 na skoraj 140 pa ti povem da gre zelo dobro računaj še na to da je dvojka lažja dvesto kg... L.p. Mad
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 9:21 am
Napisal/-a super98
Uničit si šel originanol G60ko in notri dal smrdljvca...jaz bi te...ahhh nima veze
kolk hočeš met za motor+menjalnik+štrom od G60ke
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 9:32 am
Napisal/-a helvis
dej kako sliko
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 12:13 pm
Napisal/-a nevednez
@mad,
tudi to je varijanta da bi dal notr 1.9tdi 110hp in jo tunal na cca140hp ampak jaz bi rad obdržal originalno mašino in tisto tunal. tudi zunanjosti ne mislim spremijnat vse ostane original.
aja pa še nekaj: koliko misliš da je vredna 1.8 g60 motor z menjalnikom g-laderjem in
vso elektroniko+bencinska pumpa. motor ima prevoženih 88k km.
drugače pa: notr ostane GTD motor, GTI mašina se ne bo vračala nazaj.
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 1:00 pm
Napisal/-a Mad
nevednez je napisal/-a:@mad,
tudi to je varijanta da bi dal notr 1.9tdi 110hp in jo tunal na cca140hp ampak jaz bi rad obdržal originalno mašino in tisto tunal. tudi zunanjosti ne mislim spremijnat vse ostane original.
aja pa še nekaj: koliko misliš da je vredna 1.8 g60 motor z menjalnikom g-laderjem in
vso elektroniko+bencinska pumpa. motor ima prevoženih 88k km.
drugače pa: notr ostane GTD motor, GTI mašina se ne bo vračala nazaj.
...to se moraš pa sam odločit če je 88jur.km pol bi še bil samo dvomim ... drugače od GTi motor 70000 menjalnik okrog 35000 redki so že... dobil sem enega za kolega ki vozi avtokros lani mislim, da boš bolje naredil če ga konzerviraš in spraviš za koga čez 10 let ko tega ne bo več niti za uko

pa pol prodaš ... ali pa greš na ebay pogledaš če se kak prodaja in daš za isto proč ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 2:00 pm
Napisal/-a super98
70 jurjev za GTI motor...kaj je zlat al kaj?
G60 že nekak, če je lader in vse OK, GTI motor dobiš za 50 ojrov v ITA, pri nas pa za slabih 20k. Te zadeve so zgonjene in moraš kar nekaj denarja vložit če hočeš da je vse OK...
@nevednez: koliko se kaj spoznaš na dvojke? a veš če je original G60 geštel to k maš. mora imeti limano sprednjo šipo, taširoke obrobe blatnikov spredaj, 280mm diske spredi, tavisok tunel pa manjalnik na zajle.
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 3:03 pm
Napisal/-a kopron
nevednez je napisal/-a:@mad,
tudi to je varijanta da bi dal notr 1.9tdi 110hp in jo tunal na cca140hp ampak jaz bi rad obdržal originalno mašino in tisto tunal. tudi zunanjosti ne mislim spremijnat vse ostane original.
aja pa še nekaj: koliko misliš da je vredna 1.8 g60 motor z menjalnikom g-laderjem in
vso elektroniko+bencinska pumpa. motor ima prevoženih 88k km.
drugače pa: notr ostane GTD motor, GTI mašina se ne bo vračala nazaj.
Ejga, prijatelj, če hočeš brez doktorata, in z malo truda, in z malo denarja, in z malo razmišljanja, in z malo energije dobiti največ, ti svetujem, da si zmontiraš kompresor na dizla . In, glej si srečo ( večjo kot pamet ) , imaš ravno pri roki G-kompressor

od stare mašine

! Ravno tega si zmontiraj, in boš nesel vsakega GTI-ja !!!

Namreč, jaz sem to isto nameraval na mojega GTD-ja dati, ker z minimalnim znanjem prideš do hudih navorov ! Ni pa še izključenooo, da še ne bom dal to na svojega ..., ker je zelooo v igri, ker jaz vem kaj se da dobit iz dizel+kompresor, pa še en znanec mi je to potrdil, ker so to v SLO že delali, in stisnili 145 HP + MAX NM iz 1,9 TD , pol pa računaj ...
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 5:08 pm
Napisal/-a super98
kopron je napisal/-a:Ejga, prijatelj, če hočeš brez doktorata, in z malo truda, in z malo denarja, in z malo razmišljanja, in z malo energije dobiti največ, ti svetujem, da si zmontiraš kompresor na dizla . In, glej si srečo ( večjo kot pamet ) , imaš ravno pri roki G-kompressor

od stare mašine

! Ravno tega si zmontiraj, in boš nesel vsakega GTI-ja !!!

Namreč, jaz sem to isto nameraval na mojega GTD-ja dati, ker z minimalnim znanjem prideš do hudih navorov ! Ni pa še izključenooo, da še ne bom dal to na svojega ..., ker je zelooo v igri, ker jaz vem kaj se da dobit iz dizel+kompresor, pa še en znanec mi je to potrdil, ker so to v SLO že delali, in stisnili 145 HP iz 1,9 TD , pol pa računaj ...
kompresor na dizla...a se ti zavedaš svojih traparij?? zamisli se malo no...preštudidaraj zadevo in jasno ti bo zakaj to ne gre skupaj!
z minimalnim znanjem prideš samo do takih bebavih idej kot je tale zgoraj opisana.
nesel GTIja v čem?? ropotanju??
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 8:06 pm
Napisal/-a nevednez
@mad
sm gledu na e-bayu, nisem nč najdu. Glede motorja bom še mal premislil. Saj bi ga dal ceneje ker že nekaj šasa stoji, drugače jih ima pa 88k km.
@ ostali:
sparaševal sem o TUNING POTENCIALIH GTD motorja in bi prosil odgovore ki se navezujejo na to. Tisto da sm i**** da sm GTIja vn vrgo in dizla notr sm že slišal... pa me boli k***c za to. jst delam z avtom dnevno cca 140km in mi en bencanar z 160hp in porabo 10+litrov ne pride v poštev.
pa brez zamere