Stran 1 od 5

Nižanje avta

Objavljeno: Po jun 09, 2003 11:03 am
Napisal/-a lisko
No mi lahk mal svetujete kak pa kaj je s tem?Emmm aja pa avto bi znižu za okol 6 cm (s papirji seveda) pa dal bi not ene ful trde fedre.No oki svetujte mi mal okol tega pa kje bi lahk to najcenej porihtu pa približn kok bi bla cena sem pa iz okolice mb.

Objavljeno: Po jun 09, 2003 11:58 am
Napisal/-a nebivedu
Pojdi v italijo na odpad in vzemi kompletne amortizerje od kakega turbaka in jih daj v petko - na odpadu sta bila oba skupaj 5k ist. Novi pa so v italiji v kaki štacuni po 15k na kos.

LP
Nebivedu

Re: Nižanje avta

Objavljeno: Po jun 09, 2003 12:11 pm
Napisal/-a grehc
lisko1 je napisal/-a:No mi lahk mal svetujete kak pa kaj je s tem?Emmm aja pa avto bi znižu za okol 6 cm (s papirji seveda) pa dal bi not ene ful trde fedre.No oki svetujte mi mal okol tega pa kje bi lahk to najcenej porihtu pa približn kok bi bla cena sem pa iz okolice mb.


Ja jest vem, da je daleč najbolj kupit športni komplet amortizerji+fedri. Od apex-a pride okoli sto jurjev. drgač pa na odpad oziroma v oglasih najdi če kdo prodaja kaj rabljenega ali pa kakšno turbo petko po delih. Najbolje bi bilo, če bi kupil, kar celotno premo, kajti potem boš dobil tudi bolj tog stablizator. Mogoče lahko navbav tudi ojačitev kolotekov.

Lp
grehc

Objavljeno: Po jun 09, 2003 12:11 pm
Napisal/-a lisko
Oki oki tnx za pojasnilo sam tale italjija mi ne diši preveč:)še kdo ve kaj? bi blo priporočjivo če bi lahk jaz to u okolici mb zrihtu:)

Objavljeno: Po jun 09, 2003 7:04 pm
Napisal/-a monster_d
Lisko se ti ne zdi da to spada med styling???
Ti ga bos itak sam v garazi gledo tak da definitivno si zaj****! :)))
Hehe sam nekaj vam recem!
Ded bi rad mel zlo trde fedre in se ok 6cm nizje!
R5 GT je imela 2 ali 3 cm nizje! pa se te niso tak trde ble!
Tak da lisko idi na bolj isy varianto ali pa gremo u stacuno po apex-e! :)

Objavljeno: Po jun 09, 2003 7:21 pm
Napisal/-a Tomo
6 cm?
Dost mas 45, sm jst tud ful hotu met 50 pa sm vidu da je preveč.
Pa ce mislis dat trde fedre noter, bo tut volan ful bolj trši!

Objavljeno: Po jun 09, 2003 7:34 pm
Napisal/-a iKst
Jaz ti priporočam da greš v trgovino po Apex fedre in lepo sam tist namontiraš gor. Za petko nevem kake majo, ampak mal premisl če bi res rad -60mm. Jaz mam gor -35mm pa morm že ful pazit na robnike in razne strmine itd.

Amortizerjev ti pa ni treba novih kupovat. Če boš avto nižal za ene normalne številke (3 do 4cm) je dost če sam fedre kupiš, lahko pa daš tut amortizerje stršat enem majstru. Sej to velik ljudi dela, lega se pa pol še dodatno izboljša. Oziroma vodljivost avtomobila predvsem.

Re: Nižanje avta

Objavljeno: Po jun 09, 2003 7:36 pm
Napisal/-a bobetko
lisko1 je napisal/-a:No mi lahk mal svetujete kak pa kaj je s tem?Emmm aja pa avto bi znižu za okol 6 cm (s papirji seveda) pa dal bi not ene ful trde fedre.No oki svetujte mi mal okol tega pa kje bi lahk to najcenej porihtu pa približn kok bi bla cena sem pa iz okolice mb.


Če hočš da ti avto ful zniža in da boš mel trde fedre ti priporočam Turnška in še papirje ti bo dal, men je ful dobr zrihtu

Re: Nižanje avta

Objavljeno: Po jun 09, 2003 7:45 pm
Napisal/-a Robi_M
Bobek
Dj povej za kolk si spustil bravota,pa kolk te je stalo?

Re: Nižanje avta

Objavljeno: Po jun 09, 2003 8:30 pm
Napisal/-a bobetko
Robi_M je napisal/-a:Bobek
Dj povej za kolk si spustil bravota,pa kolk te je stalo?


Tkole bom reku: Bravo je spuščen tok da ne gre piksna od olja(v ležečem položaju) pod karter, zdej za kok je to od originalnega pa ne vem,če si iz LJ se lahko oglasš pa pogledaš in zmerš,Vse skupi je pršlo cca.45000 SIT 5000 SIT homologacija.Avto je zdej znižan že tri leta in ni nobenih problemov 8)

Objavljeno: Po jun 09, 2003 8:36 pm
Napisal/-a Robi_M
a to ti je samo vzmeti zamenjal al ti je tud amortizerje obnovil?
A mogoče veš a je originalno bravo 1.6 16V isto visok kot bravo 1.4 12V al je 1.6 nižji?

Objavljeno: Po jun 09, 2003 8:52 pm
Napisal/-a bobetko
Robi_M je napisal/-a:a to ti je samo vzmeti zamenjal al ti je tud amortizerje obnovil?
A mogoče veš a je originalno bravo 1.6 16V isto visok kot bravo 1.4 12V al je 1.6 nižji?


Rihtu je komplet vzmeti in amortizerje, kar se pa višine tiče se mi zdi da je ista pr 1.4 in 1.6

Objavljeno: Po jun 09, 2003 8:57 pm
Napisal/-a Robi_M
pol bo pa treba mal poklicat pa se zment,ker avto je res preveč visok :D

Objavljeno: Po jun 09, 2003 9:24 pm
Napisal/-a bobetko
Robi_M je napisal/-a:pol bo pa treba mal poklicat pa se zment,ker avto je res preveč visok :D


poglej PM

Objavljeno: Po jun 09, 2003 9:50 pm
Napisal/-a lisko
noben nč ne zna svetovat? pa ne bi zdej neki klobasat kok bom zajebu sej bom pa jaz! Se bom pač jaz sekiru ne pa vi! Jaz sem sam uprašu če ve kdo za koga pr katerem bi lahk pocen fedre kupu pa pol še avto spustit dal (vzadi mam torzijo) pa sam fedre to ker za amortizerje mam drugo rešitev tko da če se bo keri kaj spomnu al pa če ma kdo kako številko od kakega bi se priporoču
hvala

Objavljeno: Po jun 09, 2003 10:41 pm
Napisal/-a Twingo Sport
Jest ti pa tko povem ce bos APEXE kupu bos naredu svetovno napako jest za nih se za 1L vina ne bi dal.Ztao ker apexi so slaba kvaliteta in po dolocenem casu se sami od sebe se bol spustijo pol pa tam zacne drgnt pa tam pa si v riti.Ne da bi jih kritiziral sam tko je dokazano.Kaj pa zej narest ja nove bo treba kupt!Ce kupuje kupuj dobr materjal ne pa neki tko.Se sam ves mal dnara mal muske to je blo vedno in vedno bo!Poklici Amortizerja Turnska Dragota pa ga poprasi.Jest ti priporocam Eibach namontirano preizkuseno kupljeno.Se to glede trdote z fedri dobis max. 20 % trsi avto nec vec.Trdoto dobis z amortizerji.
EIbachi se pa cena giblje od 50 kil naprej odvisno od avta.Dobr nakup! :twisted:

Objavljeno: To jun 10, 2003 8:08 am
Napisal/-a nebivedu
Poišči po salomoncu al po kje drugje koga, ki prodaja petko turbo po delih in vzemi fedre pa še klešče za bremze in diske, pa boš mel spredaj spuščen avto, pa še dvojne diske. Zadaj imaš torzijo in ti jo lahko vsak mehanik poštima, da bo par cm nižji avto - in to te bo stalo 2-3k sit al pa še manj.

Pa ne se pustit prepričevat za razne eibache pa apexe, to vse prnese stroške, za kompletne amortizerje od turbaka boš pa dal največ 15k v SLO, pa še dobr in hitr se dajo obnovit, če ti spustijo. Pa sam jih lahko zmontiraš gor, ker stare samo dol pobereš in daš "nove" gor.

Na avto najbol paše original in med turbakom in navadno petko je zelo malo razlik.

LP
Nebivedu

Objavljeno: To jun 10, 2003 8:31 am
Napisal/-a IBIZA SXI
En konkretni nasvet!
V Mariboru imaš tri "večje" možnosti kar se tiče spuščanja avta!
RDO - center, AC Brezje, Amortizer servis Rudolf.
Feder za 6 cm spustit R5 ni! So Samo za 4,5cm isto za Turbo (to je ponudba pri teh treh). Fedre pridejo cca 20k delo pa približno 10k pol pa še homologacijo 8k za vpis če se ne motim pa 5k za kartonček. (cene so približne)

Kar se pa tiče, da bo avto prenizek pa si ni potrebno glave razbijat :lol:

P.S.:
Še tel. številke AC Brezje 02/48-01-536
RDO: 02/450-29-45
Amortizer Servis: 02/47-12-829

Objavljeno: To jun 10, 2003 1:54 pm
Napisal/-a Robi_M
BOBEK POGLEJ PM

Objavljeno: To jun 10, 2003 2:09 pm
Napisal/-a Sunshine
Kill em All je napisal/-a:Jest ti pa tko povem ce bos APEXE kupu bos naredu svetovno napako jest za nih se za 1L vina ne bi dal.Ztao ker apexi so slaba kvaliteta in po dolocenem casu se sami od sebe se bol spustijo pol pa tam zacne drgnt pa tam pa si v riti.Ne da bi jih kritiziral sam tko je dokazano.Kaj pa zej narest ja nove bo treba kupt!Ce kupuje kupuj dobr materjal ne pa neki tko.Se sam ves mal dnara mal muske to je blo vedno in vedno bo!Poklici Amortizerja Turnska Dragota pa ga poprasi.Jest ti priporocam Eibach namontirano preizkuseno kupljeno.Se to glede trdote z fedri dobis max. 20 % trsi avto nec vec.Trdoto dobis z amortizerji.
EIbachi se pa cena giblje od 50 kil naprej odvisno od avta.Dobr nakup! :twisted:


Ahmm ja ... a si ti že kdaj slišu za garancijo?