Stran 1 od 1
Ko bo lisko predelu podvozje.....
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 2:33 pm
Napisal/-a lisko
Torej dobu sem idejo kak se lotit podvozja pri petki da bi ga zares zašpanu skupi..... zaj pa me zanimajo vaše ideje, komentarji in pa kak je sploh s tem če bi blo to možno..... kaki bi bli pol problemi s homologacijo in tko dalje....
Torej pragi bi bli custom made iz 1mm pleh in pa fi35 cevi ob strani za nosilce.
Sprednji del nosilcev bi bil zašpanan u prednjo premo zadnji del pa u zadnjo ter na sredini
skupaj u že obstoječo podvozje. Prage morm tko al tko menjat zato bi rad šel čim bolj u extrem.
Edin skrbi me pol kak bi blo s tehničnem in tko dalje..... nardil bi že tko da bi se čim manj vidlo.... sam en mal bi se vseen. No pa še skica za lažjo predstavo.

Re: Ko bo lisko predelu podvozje.....
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 2:45 pm
Napisal/-a Mad
lisko je napisal/-a:Torej dobu sem idejo kak se lotit podvozja pri petki da bi ga zares zašpanu skupi..... zaj pa me zanimajo vaše ideje, komentarji in pa kak je sploh s tem če bi blo to možno..... kaki bi bli pol problemi s homologacijo in tko dalje....
Torej pragi bi bli custom made iz 1mm pleh in pa fi35 cevi ob strani za nosilce.
Sprednji del nosilcev bi bil zašpanan u prednjo premo zadnji del pa u zadnjo ter na sredini
skupaj u že obstoječo podvozje. Prage morm tko al tko menjat zato bi rad šel čim bolj u extrem.
Edin skrbi me pol kak bi blo s tehničnem in tko dalje..... nardil bi že tko da bi se čim manj vidlo.... sam en mal bi se vseen. No pa še skica za lažjo predstavo.

...ni nujno da daš cevi povsod ... probaj prvo vse gume pomenjati z tistimi od preš - proizvodne preše uporabljajo gumo powerfex za blaženje - polivretan en strugar ti jih naredi in ti namesto tvojih daš na roke, stabilizatorje in v vsako mesto kjer gre os ali mortizer ali stabilizator ali vilica skozi ali vijak - tak Polivretanski uložek ... mortizerje daj tudi stršat in boš imel dosti bolj vozno petko ... ker je v osnovi mehka naj ti naredi 40 % trše pustiš iste fedre drži pa 100 % boljše L.p. Mad
Objavljeno: Sr jul 26, 2006 2:54 pm
Napisal/-a lisko
Nisi me točno razumel..... petke je nižana.... ma trše fedre in trše amortizerje.... tko da kaj se tiče voznih lastnosti ( al je mehka al je trda) je že porihtano.... Prav tako so menjani vsi zglobi in vsi deli kaj premikajo ( v kratkem gre še servo letev gor za volan).
Rad bi jo samo skupi zašpanu tko da res neb blo več možnosti zvijanja karoserije. Poleg tega mom prage tko al tko menjat ( določeni deli so zelo osljabljeni že , sicer še ni krize ampak jaz kot jaz....
Objavljeno: So feb 10, 2007 10:10 pm
Napisal/-a lisko
No eto obnavljam temo. Naj najprej povem da od poletja pa do sedaj nisem nardil čist nič na podvozju. No in to se mi počas vrača. Petka tako rekoč poka po šivih oz. zvarih.Vsakič ko gre čez kak neraven teren, močno poč spredaj desno in zadaj levo ( zvijanje karoserije zaradi slabih zvarov... nekoč že problemi s tem).
No in zdaj me zanima dalje kako bi bilo potem s homologacijo ali pač s problemi, ki bi nastali s tem, ker v mislih več nimam samo izdelave takih pragov, ampak še potem naprej. Spredaj iz prednjega dela podvozja do zgornjega dela amortizerja in pa spodaj še naprej do odbijača....... zadaj pa enako. V bistvu bi nardil celo kletko podvozja.
Delal bi sam tko da čas in denar nista važna. Zanima me samo kaki so možni zapleti pol s papirji oz. s tehničnim.
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:37 pm
Napisal/-a monster_d
nardis spodaj ALU plato pod avtom pa si reso problem
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 1:50 pm
Napisal/-a lisko
Študiram tudi o tem ampak 2mm alu plata za celo podvozje ne bi bla lih poceni.
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 2:22 pm
Napisal/-a Štrubelj
Pa a misliš da bi alu plata to kr držala al kaj? Sej aluminij je dokaj mehak, pa še velik bol opazen je kot same štange (če sem pav razumel).
No, mislim da ti hočeš povezat zadno levo in spredno levo, in pa zadno desno in spredno desno gumo skupaj, da se nebi karoserija zvijala ane? Pomojem je to zlo teško, ker nevem kam bi ti to pritrdil? No, kot gumo sem mislil pač kar je pod in nad blatnikom...
Kakor razumem, rumena cev je kao ojačitvena cev, rdeč je feder.. Use je narjen bol na hitro

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 2:46 pm
Napisal/-a lisko
dejansk si trofu. Alu plata bi bla pol na konc kao "stayling" oz. da bo vse lepo prekrilo. Prej pa podobno kot na prvi skici.... po pragih do sprednje preme in zadaj do zadnje preme. Pol pa pod prvo premo ( v obliki enojnih klešč) pa do zgornjega dela amortizerja.... in pa spodaj od preme naprej vse do odbijača. Pod odbijačem pa cev fi40 kao podalšek spojlerja ( v isti obliki kot je spojler) in pa španan vse skupaj na že prej narjene ojačitve. Zadaj pa isto....od preme nazaj ( prek že obstoječih nosilcev) pa do zadnjega odbijača, kjer bi spet bil kao podalšek spojlerja narjen iz cevi fi40.
Pa se zalet če si upaš

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:05 pm
Napisal/-a Štrubelj
Aha, razumem prbližno

To bo petka ko tank

sam to bo teško ane?
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 3:24 pm
Napisal/-a SEAT motorsport
homologirat ne boš mogu,kar doma delaš to itak,brez tuv pa kar pozabi...
itak pa petka ni za "bolj hitro vožnjo",ker ne zdrži... ni za to narejena
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 4:03 pm
Napisal/-a Nejko87
ojačaj...
samo pazi da te med morebitnim trkom ne bo kaka tvoja "ojačitev" ubila

Objavljeno: Ne feb 11, 2007 4:41 pm
Napisal/-a lisko
SEAT motorsport je napisal/-a:homologirat ne boš mogu,kar doma delaš to itak,brez tuv pa kar pozabi...
itak pa petka ni za "bolj hitro vožnjo",ker ne zdrži... ni za to narejena
Ne gre se za hitro vožnjo...... ker 1.6D motor ne zmore niti približno hitre vožnje:D
Gre se za vožnjo v kateri se ne rabiš izogibat vsaki luknji.. kjer po makadamu ne rabiš pelat 20... pa tko dalje.
Glede teže pa. okol 50-80kg.
Glede trka pa..... zalet se s petko pri 40......pri višjih hitrostih pa tko al tko nimaš šans... torej ni važn kake in kje so ojačitve
Glede homo pa.... zato pa more bit čimbolj skrito vse skupi.
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 5:13 pm
Napisal/-a monster_d
Sicr pa nevem kaj bi se naj notr vidlo ce bi tole nardil pod prage oziroma v, upam da zastopis.
Tisto kar pa se bo pod haubo na amortizer vidlo pa nebo niti noben tecnaro oz se manj pogruntal.
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 5:27 pm
Napisal/-a GooDieZ
Zakaj sta pa 2 temi odprti za isto stvar?
Druga tema
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 5:45 pm
Napisal/-a lisko
Ker je ena bla odprta pred več kot pol leta in je bla namenjena tunigu podvozja...... oz. močnemu vpetju. Druga ki sem jo odprl pred kratkim pa je namenjena zvarom podvozja..... Na hitr. prvo je treba podvozja spravt v prvotno stanje ( vsi zvari in nosilci) šele potem se začne "tuning".
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 6:01 pm
Napisal/-a GooDieZ
No ja, sem pac v drugi temi pustil odgovor, ce si prebral...
Drugac pa ni problem za tehnicnega, dokler je kolko-tolko solidno narejeno, pa da kaj ne strli nizje od orginal podvozja in pragov...
Priporocam pa da delas ojacitve v pragu in ne pod njim, ker se v pragu priklopis direkt na sasijo, kjer ponavadi se ni rje, pac tolko iz mojih izkusenj.
Pa vse skupaj ne rabi bit neko tezko gradbeno zelezo, kar sem ze ponekod videl
navadna plocevina 1.25mm -2mm je prek dovolj, pa tud profili in cevi ne rabijo bit mocnejsi od 2mm, ker so samo odvecna teza, drzijo pa nena nic bolj. Najvec drzi dober var, in ce je dobro zavarjeno z CO2 - ne zapikano z CO2 - zavarjeno! pol zadeva drzi cist OK.
Objavljeno: Ne feb 11, 2007 6:33 pm
Napisal/-a DrMr
... Lisko, da ga ne boš preveč ojačal, da ga bo diesel komaj premaknil

...
Objavljeno: Pe mar 30, 2007 10:12 pm
Napisal/-a lisko
Mi lahko kdo nariše v photoshopu ali kakorkoli in sicer pragove ter prednji in zadnji podalšek okol petke iz cevi? kao u smislu roll bara s tem da je spojeno z vozilom? Nardit znam

Risanje pa me j**e
In pa mogoče za tole celo uspem dobit homologacijo.
Objavljeno: So mar 31, 2007 3:59 am
Napisal/-a monster_d
hehe itak da dobis homologijo tak ko jaz za kotel na drva

Objavljeno: So mar 31, 2007 1:42 pm
Napisal/-a lisko
Sem se menu že z majstrom pa je reku da je mogoče sam slikce oz. skice mu morm poslat. zato pa rabim da mi en nariše ker jaz lih nisem mojster u tem

Homologacija pa bi bla kot roll bar.