Stran 1 od 1

Dovod hladnega zraka za R Clio

Objavljeno: To jun 10, 2003 8:13 pm
Napisal/-a zoranwagen
Tu sem najdu za moje pojme dobro rešitev! Ostaneš pa žal brez meglenk!
Slika

Slika

Objavljeno: To jun 10, 2003 8:37 pm
Napisal/-a Sale
Tole se tudi meni zdi dobra varijanta - ma j**eš meglenke glavn da je ZRAAAK!

Aja, ne vem pa kaj je tist vogalček mrežice pod odbijačem :?:

Objavljeno: To jun 10, 2003 8:52 pm
Napisal/-a zoranwagen
Sale je napisal/-a:Aja, ne vem pa kaj je tist vogalček mrežice pod odbijačem :?:


Vidiš pa vse, že sam sem gledal, pa nevem. Zraven slik ni blo teksta! Mogoče pa je dal za ono mrežico od meglenke še eno mrežico, da zmanjša možnost vode do filtra???

Objavljeno: To jun 10, 2003 9:03 pm
Napisal/-a CupraR
Tkole nekak mam jst narjen, sam da gre cev pod odbijač. Zdej dela vse tko kot treba, prej mi je avto dost slabs sel, k nism mel posode pa cevi zrihtane

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 9:39 am
Napisal/-a gorenc
Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 9:54 am
Napisal/-a zupi13
ful elegantna rešitev!!!

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 10:45 am
Napisal/-a zoranwagen
gorenc je napisal/-a:Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)


Moje mnenje, se je tu slabo odloču na drugi strabi pustit meglenko! Boljši bi vrjetno res blo še en dovod zraka!!!

Slika

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 2:43 pm
Napisal/-a RegY
LOL, kak to tupo zgleda... jaooooooooooo

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 3:38 pm
Napisal/-a Tuningcar
Podn od podna, tok ene mreze pa lukenj pa ni mogu spelat cevi kje drugje:)

LP,Sandi

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 3:54 pm
Napisal/-a gorenc
zoranwagen je napisal/-a:
gorenc je napisal/-a:Hja če bo sila bomo pa probal! :D Aja BTW a ma pol skoz levo meglenko napelano še eno cev?



8)


Moje mnenje, se je tu slabo odloču na drugi strabi pustit meglenko! Boljši bi vrjetno res blo še en dovod zraka!!!

Slika


Ja tole bi pa res mogu še ta drugo meglenko vn dat, alpa nardit lukno v tisto mrežo pod tablco na desni strani, pa tm cev ven spelat. Svašta!

8)

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 3:55 pm
Napisal/-a ice
Ja men se tut zdi butasta rešitev - sam nimam meglenk zato brez problema tko nardim... v njegovem primeru pa izgleda kot da mu je desno en razbil ;)

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 4:39 pm
Napisal/-a *bojci*
Jaz tudi nisem ravno navdušen nad to predelavo.... lahko bi si speljal recimo pod tablico, ne pa v meglenko...

ali pa še drugo meglenko dol vrže... :roll:

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 6:16 pm
Napisal/-a Airborne
Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 6:47 pm
Napisal/-a Clio_freak
sej se mogoce slis mal butast, ampak vseeno.

vse cool, stekam za ta dovod, pol pa pride ta cev spelana v "posodo" kjer je zracni filter, ali pac kam drgam?

zadeva se mi zdi zanimiva zato sem odprt za dobre nasvete. :wink:

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 7:32 pm
Napisal/-a Need_Power
Airborne je napisal/-a:Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!


Tako idejo imam tudi jaz, da bom naredil na VW G4. Jaz sem mislil še naret okoli filtra en taki zaprt in toplotno-izoliran box, v katerega bi potem napeljal obe cevi ki bi zajemale zrak iz predela meglenk. Očitno je dobra zamisel, če se je pri tebi obnesla.
Če imaš kako slikico bi se priporočal.

P.S: Iz kakega materiala imaš cevi in kako si jih zvijal?

TNX za odgovore

Ajde

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 8:10 pm
Napisal/-a zoranwagen
Clio_freak je napisal/-a:sej se mogoce slis mal butast, ampak vseeno.

vse cool, stekam za ta dovod, pol pa pride ta cev spelana v "posodo" kjer je zracni filter, ali pac kam drgam?

zadeva se mi zdi zanimiva zato sem odprt za dobre nasvete. :wink:


Ona obupna rebrasta stvar iz rostfraja je športen filter skrit v ohišje, zaradi toplote! In v to ohišje je speljan luft od meglenke!

Objavljeno: Sr jun 11, 2003 10:36 pm
Napisal/-a Airborne
Need_Power je napisal/-a:
Airborne je napisal/-a:Jaz mam tut tko narejen dovod, sam da mam športni podaljšek odbijača ki ma tam kjer so normalno meglenke črne mrežice in je cev zadaj, tko da se sploh od zuni ne vid da je za mrežo cev fi70, drugo cev mam pa pod spodnji rob odbijača napelano pa se tut ne vid od zuni razen če se pod avto uležeš. Razlika v primerjavi z prej ko sem mel samo filter brez dovoda zraka je velikanska, pa verjeli al ne naredim zdej pri enakem stilu vožnje z enim tankom vsaj 80km več, resno!


Tako idejo imam tudi jaz, da bom naredil na VW G4. Jaz sem mislil še naret okoli filtra en taki zaprt in toplotno-izoliran box, v katerega bi potem napeljal obe cevi ki bi zajemale zrak iz predela meglenk. Očitno je dobra zamisel, če se je pri tebi obnesla.
Če imaš kako slikico bi se priporočal.

P.S: Iz kakega materiala imaš cevi in kako si jih zvijal?


TNX za odgovore

Ajde


Ja jaz mam cevi rebraste eno fi70 eno pa 65, so srebrne( žica in alu-folija, so upogljive in raztegljive se jih z lahkoto zvije, ostanejo take kot jih oblikuješ), kupu pa sem jih pri A3M cena za pol metra( se raztegne vsaj na 1 m), je okrog 2000Sit, verjetn se da kje cenej dobit. No pol mam pa filter v konzervi od barve (2l), tko da gre cev od lopute do filtra čez spodnji del konzerve (fi luknje enak kot fi filtra) in tam je filter pritrjen na cev tko da je fiksiran notr v konzervi-posodi, s tem je mal izoliran od motorja. Na drugi strani konzerve kjer je luknja je pa ena cev notr napelana da se zrak lovi v posodo in kroži okrog filtra, druga cev pa pride od strani v posodo, kjer sem izrezal ustrezno odprtino ravn tolk velko da cev pride notr, no in pol ko se peljem piha hladenejši zrak do filtra in se pozna na moči ker ga ni treba tolk priganjat, pa motor boljš deluje ker zajema hladen zrak. Nisem pa filtra čist zaprl v posodo zato, da ostane tut še športni zvok. Glede slike pa sorry sam nimam še nobene, lahko ti pa kdaj pokažem v živo če hočs, al pa če te še kaj zanima kr vpraši. :) lp

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 3:04 pm
Napisal/-a pro2c
to je dobra resitev, samo na drugi strani bi si moral se naredit, pa ne te crne mrezice ampak standardno srebrno sport mrezico...
jaz nimam meglenk in je to dobra zadeva za mene 8)

Objavljeno: Pe jun 13, 2003 3:25 pm
Napisal/-a Clio24v
Pomojem pa da bi blo tisto kar je rekel gorenc (luknjo za zrak pod tablico) še najboljša rešitev saj ne bi tko grdo zgledalo kokr pa tole.
pro2c s tabo bi se tudi strinjal bolj siva kokr črna mreža.Slika