Stran 1 od 2

NUJNO!!!! Renault 5 GTT motor! -menjava

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 10:40 pm
Napisal/-a drsokodj
Živjo!

Prijatelju je razbilo turbino pri Ren. 5 GTT... potem je dal motor notri od FIVE-ke ...no....gre dobro.. ampak dve črpalke goriva so in se ne ujamejo...samo od FIVE mašine bi mogla ulečt bencin.....zdaj je pa črpalka vezana še prek GTT črpalke, ki je v tanku...če bi se hote lepo vozit, bi blo treba menjat rezervoar ....to je kar velik dela, pa še od FIVE-ke ne paše v GTT kletko kolikor jaz vem!

Zdaj pa iščemo GTT mašino (celo z turbino in IC-jem) ... pa se bo tist notri dal...Vprašal pa bi še, koliko je komplikacij, če se da v to kletko motor od GTT, ki ima drugačen TIP MOTORJA ???? to bi blo treba še kej dodatno predelat (kakšna elektrika ...najbolš pa je, da je lepo original notr ane????

Kaj pa pravite na 1.7 Turbo VOLVO motorje??? je treba veliko predelat, da bi ga lahko vgradil v GTT kletko???

verjetno sem še kaj pozabil.

Tu imate kup vprašanj...z idejami in izkušnjami na plan!

l.p. drsokodj :arrow: :arrow:

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 10:43 pm
Napisal/-a drsokodj
Pozabil sem še to: Če kdo ve za kakšen delujoč GTT motor, naj mi pošlje ZS pove v tej temi, me doda na MSN: djmuha@hotmail.com , pokliče na: 041-524-127...

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 10:45 pm
Napisal/-a Dariooo
hmm...js nisem tuki kej dosti zastopu, cepraw za zamenjat motor ni problem..
samo caki..kaj v tem avtu kaksna je zdaj elektricna in ostala napljava ter podvozje??..od gtt al od five? ker ce je vse od gtt ni sploh problem za dat ta motor not, ce pa ni tko pa bos mogu kej predelat kable pa vse ostalo, kar se ti sploh ne splaca.

a motor od volvota 1.7 pa baje da pase ko ata na mamo not...

ce te se kej zanima, ker vem kr precej o tem.....glede pumpe, pa kolko jaz vem ima samo eno pumpo pa filter, tko da ne vem, kje si ti vidu 2 pumpi in tisto kar je v rezervarju je le plovcek, odspodaj pod karoserijo imas pumpo pa filter, ce imas od gtt je tko 100% ;)

LP

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 10:56 pm
Napisal/-a drsokodj
mah ja... en i**** mu je šou FIVE mašino notr dajat, pa mu je tko naredu, da mu prek dveh pump bencin u fergazr "potiska" razumš ane???

ali obstaja kaka zasilna varianta, da bi nekak probal speljat "direkt cevko iz tanka" sa bi samo pumpa od FIVE mašina gnala benz...?

Objavljeno: Pe avg 18, 2006 10:59 pm
Napisal/-a GENESIS
Ta petka je v bistvu moja ane, škoda mi jo je ker je še ful lepa in redka v slo. Zdej motor od five-ke je v redu, sam se vse j**e med sabo, tukaj je potrebna črpalka pri killeru kar se seveda tepe s pumpo ki je pod zadnjimi zici, zraven plovca seveda, zdej avto cuka k svina in mi je dopizdil in hočm spet met GTT-ko zdej rabm eno ornk kvalitetno mašino najbolj da kr 1.4 Turbo od renaulta, od volvo je treba vse prefukat je le drug motor pa še isto moč ima, če ni 1.4 od renaulta še bolj poskočna, tko da če veste za kako mašino in za osebo ki bi to zamenju le na dan z besedo.

Objavljeno: So avg 19, 2006 2:59 pm
Napisal/-a Mad
lenivec je napisal/-a:in zakaj nisi dal turbine porihtat?
...verjetno ko je šla turbina je še vozil pa mu je potegnilo kose rotorja v motor in je zrihtal vse ... drugače pa ne vem kaj se j**e z pumpo ... pred vplinjač naj da en t komad na cev od dovoda in naj spelje povratek nazaj preko njega (T komada) če pa mu še cuka naj da direktno cev skozi plovec v rezervar kot ima original five ... mogoče lahko zamenja cel plovec z five ... pa odklopi elektriko od GTT pumpe za benz ... Anžeju sem dal eno številko naj pokliče bo dobil info o motorju ... L.p. Mad

Objavljeno: So avg 19, 2006 7:37 pm
Napisal/-a drsokodj
am... od petke ne paše plovc notr....sj so dons napelal cevko na uno pumpo, pumpo pa odklopl...moj fotr ni šou tega rihtat, zato č se pol kj pokvar te pol obtožujejo... mašina je pa tko zamenjana da glava peče


recimo: model je narobe kuplngo obrnu (kako mu je to uspel NEBI vedel :D) pa obe pumpe so delale...no saj se vid, da je jugote popravljal :D :D :D

Objavljeno: So avg 19, 2006 8:14 pm
Napisal/-a nebivedu
Fantje očitno nimate pojma o avtomobilih, pa se lotevate predelav, ki jim niste kos.

1.) Zakaj ne pustite pumpe od turbaka?
2.) Zakaj niste poiskal samo druge turbine - prodajajo se že za 30.000 sit?
3.) Kako more bit človek mehanik in narobe obrne ploščo od sklopke?
4.) Zakaj niste šli dajat v tak avto vsaj 1.7 mašine, ki jo imajo petke GTX inj GTE?

Objavljeno: So avg 19, 2006 9:26 pm
Napisal/-a drsokodj
jaz sem mu takrat omenju, naj rajši malo zasluži in da noter Turbo motor (lahko tudi 1.7) on pa menda ni imel denarja, hotel se je pa vozit in je FICE mašina prišla v upoštev....

pumpa je zrihtana...

sam verjetn bo še letos prišla GTT mašina notr!

Objavljeno: So avg 19, 2006 9:30 pm
Napisal/-a drsokodj
hm... glavni problem je dobit eno dobro mašino ...vsak reče:use je blo menjano,...sam danes verjetni ljudjem je kot mast iz polosovine namazat na kruh :lol: :lol: :lol: :lol:

eno mašinco, najbolš bi blo d tak tip motorja, ko je biu original notr pa bo še najmanj predelav....sam problem je najti nekoga, k bi zi vzel čas za tak avto in bi to dobro naredu...no sj to se da pelat tut na primorsko al pa gorenjsko,... sam da bi "zagotovljen delal" ....danes je šel lastnik te petke GENESIS na morje ....upam da je prišel do KRK-a :roll:

Objavljeno: So avg 19, 2006 9:37 pm
Napisal/-a drsokodj
@Mad, saj se spomniš, ko si prišel po našega AX-a ... pa je tam 500nižje ob cesti stal en ČRNI AX (razbit) in GTT 5 ..to je ta model... hoče samo, da bi mel to peto "VRNK" sep ravi, da ga nebo strah vožnje kjerkoli ... ker če imaš taka avto se vedno bojiš, da nebo kaj crknilo...

uf... preveč pišm :S

Objavljeno: So avg 19, 2006 9:53 pm
Napisal/-a nebivedu
Fantje petka turbo zdrži ogromno več kot si vi lahko samo mislite. moja je bila kupljena z 130.000km in prodana naprej s 550.000km. Vmes je bil samo enkrat menjan menjalnik(ne zdrži mojih nagnjenj k bremzanju z mašino, pa parkrat menjani diski in zavore pa enkrat sklopka, kar je potrošni material.

Tko da ne vem, če je vam crknila turbina, bi jo samo zamenjal. predvsem hitreje kot pa menjava cele mašine.

Objavljeno: So avg 19, 2006 10:37 pm
Napisal/-a _B3yBo_
kokr jst vem je blo pr tej masini velik stvari narobe in ni bla sam turbina...k ce bi bla bi jo sam zamenal...

no nam pa trdu k si nism zapomnu tocno kwa je blo

Objavljeno: So avg 19, 2006 10:48 pm
Napisal/-a nebivedu
Mašina kot sama sploh ni problem. Se jo da za zelo majhne denarje generalno obnovit, pa potem tubino kupiš preko bolhe ali pa na kakem odpadu in imaš za max 50.000 sit komplet obnovljeno mašino.
38.000 sit stane komplet dihtung in teflonov, obročki pa tut niso dragi za ta avto, ker pašejo od petke five.

Objavljeno: So avg 19, 2006 10:50 pm
Napisal/-a Turbobitch
Po pravici povedano sploh nism zastopu kva je fora:P brez zamere:P

Pač tip sam rabš delujoč motor od GTT al kako?

Objavljeno: So avg 19, 2006 11:18 pm
Napisal/-a _B3yBo_
jap rab motor od turbo 5ke!

k zdej ma navadnga od 5ke in mu zlo zajebava use skupi


nebivedu: sam to je res mejhn denar za obnovo

Objavljeno: Ne avg 20, 2006 12:36 am
Napisal/-a nebivedu
AudiRSboy je napisal/-a:jap rab motor od turbo 5ke!

k zdej ma navadnga od 5ke in mu zlo zajebava use skupi


nebivedu: sam to je res mejhn denar za obnovo


Res je majhen denar. U bistvu je to en najcenejših dirkalnih avtomobilov pri nas. Vsi karoserijski deli(vrata dobiš že za jurja) od navadne petke pašejo gor, motorni deli tudi nekateri pašejo - dihtunge in tefloni so isti kot na petki five, obročki tudi. Če pa najdeš 1.4 mašino od petke GTS, dobiš pa še mašino na ketno - zamenjaš ji samo bate in frgazer. Frgazer pa kovani bati so malo težje izsledljivi, vendar se dobijo rabljeni dost poceni na odpadih, edina draga stvar je trubina, ki pa se jo dobi že od 30.000 sit naprej.
Menjalnik je še ena zadeva, ki rada gre, vendar ga lahko nadomesti kangoojev(kangoo tovorni 1.2 / 43kW/60KM) menjalnik. Moram pa poiskat cifre kateri menjalnik, ker nimajo vsi kangooji istega. Mislim pa da so ga dajali samo leta 1997 v kangooje - samo tut tega že najdeš na odpadu. Menjalnika sta identična z istimi oznakami.

Tko da fantje ne vem kaj ga serjete z menjavo mašine v takem avtu. Mašino na ponk pa dele iskat v trgovine ala motomat, a-net, potokar al pa gama center pa mal po odpadih za blok od 1.4 GTS in jo poštimat za male pare, pa se bo avto spet vozu z original mašino.

Pa nehite komplicirat z raznimi pumpami za bencin, ko pa je to ena izmed najlažjih stvari za poštimat. Jst na mojem avtu in avtu moje boljše polovice vse sam pošraufam, od menjave dihtung do nastavitev ventilov in ostalih malenkosti. Je treba si mal prebrat, pogledat kako to delajo mehaniki(vedno sem stal zraven, ko somoje avte šraufal) in potem parkrat razdret svoje mašince in jih popedenat.

Objavljeno: Po avg 21, 2006 8:37 am
Napisal/-a drsokodj
nebivedu je napisal/-a:
Tko da fantje ne vem kaj ga serjete z menjavo mašine v takem avtu. Mašino na ponk pa dele iskat v trgovine ala motomat, a-net, potokar al pa gama center pa mal po odpadih za blok od 1.4 GTS in jo poštimat za male pare, pa se bo avto spet vozu z original mašino.


:lol: :lol: potokar, motomat,.... poznam to 8) tut mi od njih dele kupujemo :D

Objavljeno: Ne sep 03, 2006 11:58 pm
Napisal/-a Dejan_S2
drsokodj je napisal/-a:Pozabil sem še to: Če kdo ve za kakšen delujoč GTT motor, naj mi pošlje ZS pove v tej temi, me doda na MSN: djmuha@hotmail.com , pokliče na: 041-524-127...


Jaz mam doma še en motor od moje bivše r5gtt. Je pa 3 cilinder hin, je puša poknjena žal.