Stran 1 od 1
NABAVA ŠPORTNEGA FILTRA Za Fiat Punto mk1...75km
Objavljeno: Po avg 21, 2006 10:44 am
Napisal/-a Nightwish
Pozdravljeni!!
Vem da je veliko takih tem o športnih filtrih vendar pa mene vseeno zanima nakiaj. Vsi pravite da je potrebno dovesti hladen zrak do filtra......no jaz imam namen kupit cel Air Intake narejen za fiat punto 1.2
Takle zgleda:
http://www.knfilters.com/search/product ... =57-0107-1
cena cca 24k SIT
Kaj pravite vi o tem?....kakšen nasvet, kritika
Hvala za pomoč
Lp, Grega
Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:16 am
Napisal/-a xsAMOR
Ja priporocljivo je poskrbeti za dovod hladnega zraka filtru, se posebej mu prija ob vrocih dneh, da motor ni se bolj zamorjen kot je.
Tale K&N kit je v redu, samo vprasanje je ce pase na tvoj tip motorja?
Mislim da je to prava oblika zracnega filtra za tvoj avto:

Objavljeno: Po avg 21, 2006 12:34 pm
Napisal/-a Slicker
jz bi tut montirou filter na golfa. pa sm kupu airstream filters pa ne paše gor. tut če ga direkt na čev montiram, kje je tista škatla od filtra gor ne da glasu od sebe. pol bi rabu tista ta okroglega?
filter
Objavljeno: Po avg 21, 2006 11:49 pm
Napisal/-a Nightwish
ta filter ki je zgoraj omenjen je narejen prav za moj motor in za moj avto....tko da mislim da more pasat
me pa zelo mika :d......poraba je pa verjetno ista......razen to je da ga pol tiščiš

:D
a olje v mašini je treba kaj večkrat menjat zaradi filtra???
Re: filter
Objavljeno: To avg 22, 2006 12:05 am
Napisal/-a Mad
Nightwish je napisal/-a:ta filter ki je zgoraj omenjen je narejen prav za moj motor in za moj avto....tko da mislim da more pasat

me pa zelo mika :d......poraba je pa verjetno ista......razen to je da ga pol tiščiš

:D
a olje v mašini je treba kaj večkrat menjat zaradi filtra???
...kaj dosti razen zvoka ne boš pridobil mogoče bo občutek na visokih obratih zaradi njegovega zvoka ... nobene stvari ne boš rabil menjavati pogosteje kot prej razen mogoče senzorja pretoka zraka in prati ga boš moral vsaj vsake 40000 km če ne ti ne bo vlekel dovolj zraka - na olje z katerim je prepojen se rad lepi prah ... L.p. Mad
Objavljeno: To avg 22, 2006 12:35 am
Napisal/-a bass
Filter se ne pere, ampak se ga čisti s čistilom namenjenim za to in se ga potem našprica še z oljem za to.
Vem, ker imam tak komplet za čiščenje od K&N, nisem ga pa nikoli uporabil, ker sem avto zamenjal, tako da če kdo rabi se priporočam.
Objavljeno: To avg 22, 2006 5:31 am
Napisal/-a Marko_mx-3
Filter se ravno pere, ker v tistem kompleto ko ga imaš ti imaš čistilo z katerim našpricaš filter in pustiš stati cca 10 min potem se ga pa z vodo spere. Pol ga je treba še na sobni temp. posušit (najbolje da čez noč), nato pa se ga pošprica z oljem v spreju (rdeče barve da se vidi kje je dobro kje pa je še treba naoljit)
filter
Objavljeno: To avg 22, 2006 8:11 am
Napisal/-a Nightwish
hvala vsem za odgovore !!!
mislim da bom kupil tole zadevo samo da se izkopljem iz finančne krize

....bom pa prilepil slikce pod to temo
LP
Objavljeno: To avg 22, 2006 6:54 pm
Napisal/-a ahiM
Za 24k raje daj spucat injektorje pa sveče zameni oz. naredi en mali servisek, boš več koristi naredu. Sem imel tak kit in ti iz prve roke povem, da ni vreden niti 5 jurjev.
Če pa že moraš met športnejši zvok, si kupi en soliden zadnji lonec. Vem npr. za CSC-jevega za 75-ko, kot nov, s certifikatom za 15 jurjev).
Šp. filter je pogosto totalno brezveze gor, razen tega da se avto pol "dere", česar posledica je non-stop noga na gasu - ker si pol največji car (pod havbo pa še zmer mlinček), ergo večja poraba.
Pa garantirano ti topel zrak not vleče, ker je nameščen tako, da zajema zrak iz motornega prostora in ne tako, kot je speljan originalni zajem zraka. Torej je performans kvečjemu slabši. Pa naredit dober CAI ni tako lahko, kot eni mislijo, da pač samo neke cevi navesiš okol in okol.
Da ne rečem, da ga je pametno vpisat v homokarton, ker boš zaradi glasnosti veliko bolj vpadljiv za policaje.
Objavljeno: To avg 22, 2006 7:15 pm
Napisal/-a Mad
ahiM je napisal/-a:Za 24k raje daj spucat injektorje pa sveče zameni oz. naredi en mali servisek, boš več koristi naredu. Sem imel tak kit in ti iz prve roke povem, da ni vreden niti 5 jurjev.
Če pa že moraš met športnejši zvok, si kupi en soliden zadnji lonec. Vem npr. za CSC-jevega za 75-ko, kot nov, s certifikatom za 15 jurjev).
Šp. filter je pogosto totalno brezveze gor, razen tega da se avto pol "dere", česar posledica je non-stop noga na gasu - ker si pol največji car (pod havbo pa še zmer mlinček), ergo večja poraba.
Pa garantirano ti topel zrak not vleče, ker je nameščen tako, da zajema zrak iz motornega prostora in ne tako, kot je speljan originalni zajem zraka. Torej je performans kvečjemu slabši. Pa naredit dober CAI ni tako lahko, kot eni mislijo, da pač samo neke cevi navesiš okol in okol.
Da ne rečem, da ga je pametno vpisat v homokarton, ker boš zaradi glasnosti veliko bolj vpadljiv za policaje.
... T a m i j e n o v a ... homologacijo za športni filter ? ... kaj tudi tangice je pol potrebno homologirati ? :P :P :P nisem še slišal resnično nisem še slišal ... pa svečke tudi pa nalepko od Dunlopa tudi ? pa ... L.p. Mad
filtr
Objavljeno: To avg 22, 2006 9:14 pm
Napisal/-a Nightwish
ma jst ubistvu mislim oboje dat gor enkrat....zadn lonc in filtr.....sam nevem kaj bi dal :s (ferma pa to).....z veseljem bi dau devitota pa mal cvikam zarad policajev :s
kar se pa tiče injektorjev in tega, nevem kdo bi to naredu in čemu to služi.......mali servis sm pa drugače že imel :d:d
LP, Grega
še kakšen nasvet, mnenje??...vsi so dobrodošli
Re: filtr
Objavljeno: To avg 22, 2006 10:59 pm
Napisal/-a Mad
Nightwish je napisal/-a:ma jst ubistvu mislim oboje dat gor enkrat....zadn lonc in filtr.....sam nevem kaj bi dal :s (ferma pa to).....z veseljem bi dau devitota pa mal cvikam zarad policajev :s
kar se pa tiče injektorjev in tega, nevem kdo bi to naredu in čemu to služi.......mali servis sm pa drugače že imel :d:d
LP, Grega
še kakšen nasvet, mnenje??...vsi so dobrodošli
...Poznal sem enega Goricjana ki je imel Punto kot ti in iz serijskih 75 je uspel spraviti ven kakih 90 konjev ... Odmična Gred povečan pritisk goriva izpuh Supersprint elektronika športni filter ... tudi bate dobiš ki imajo višji vrh za povečat kompresijo a vseeno je bolje v Italiji kje zvohat en totalka GT in pobrat vse z njega pa dat na svojega stroški znajo biti manjši in samo z čipom filtrom in par malenkosti lahko dosežeš 157 konjev ... pri drugih posegih boš dosti več porabil ... čipanja so okrog 300 eur odmične med 275 če predelaš obstoječo in 400 za tiste nove z drugačnimi koti odpiranja izpuh je okrog 700 eur bati tudi tam okoli ... če odpreš motor je strošek ... pa še pridobil boš največ tja do 110 115 konjev pilo bo ker boš imel konje pri 7000 obratih in šlo bo kar bo . Če poznaš italijanski jezik je po Italijanskih forumih dosti podatkov a predvsem moraš sam poznat motor in delovanje če ne boš porabil doosti efekt pa bo povprečen... Turbo

filter
Objavljeno: Sr avg 23, 2006 11:09 pm
Napisal/-a Nightwish
Mad....najlepša hvala ......mi je dalo misliti
LP
PS: A KDO HODI PO ODPADIH V ITALIJI???????
Objavljeno: Sr avg 23, 2006 11:19 pm
Napisal/-a bass
http://forum.alfa-klub.com/
Uporabi iskanje, šele potem vprašaj
