Stran 1 od 2

Boljša lega avtomobila : Tršati amortizerje ali kupiti nove?

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 4:37 pm
Napisal/-a jimbo123
S članom eclipse_R sva se pogovarjala o accentu in se oba strinjala da so ti avti zelo "mehki". Sam sicer nisem neki poznavalec avtomobilov tako da ne vem točno kaj bi bilo dovolj da bi imel avto boljšo lego. V forumih pa sem prebral da bi se to dalo naredit če bi avto spustil, menjal amortizerje ali jih stršal in kupil gume z večjo colo.

Jaz sem se odločil da bi kupil nove amortizerje ali stršal stare. Drugih stvari se sedaj še ne bi lotil. Preveč stroškov bi imel če bi še dal spuščati avto.
Upam da bo s tršanjem ali novimi amortizerji lega kaj boljša.
Gume katere imam trenutno so zimske in 14 col (SAVA M+S ESKIMO S3 185/60/R14 ;so v zelo dobrem stanju).
Za poletne pa mi je član eclipse_R priporočil 195/50 R15, tako da si bom tudi moral kupiti še nova 15 col platišča.
Malo sem se že pozanimal po trgovinah glede amortizerjev in sem ugotovil da držijo po trgovinah samo navadne amortizerje jaz bi pa verjetno rabil kakšne športne za boljšo lego, če se ne motim.

Torej, kdo mi lahko opravi tršanje amortizerjev in kakšne so cene? Se bo tršanje amortizerjev kaj poznalo na sami legi avta?
Je mogoče bolje da kupim nove amortizerje? Kje jih lahko kupim in kakšne so ugodne cene za amortizerje?

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 4:40 pm
Napisal/-a eclipse_R
jaz sem ti predlagal 195/50 R15 v primeru 15 colskih felten, da ne bo pomote ;)

Torej, kdo mi lahko opravi tršanje gum in kakšne so cene?


trših gum pa ja nočmo :D (mislu si amortizerje ;))

pa še: če bi montiral fedre in tršal amortizerje naenkrat, ti ni treba plačevati montaže fedrov (okoli 15k sit)

lp

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 5:04 pm
Napisal/-a jimbo123
eclipse_R je napisal/-a:
Torej, kdo mi lahko opravi tršanje gum in kakšne so cene?


trših gum pa ja nočmo :D (mislu si amortizerje ;))

lp


Ne moreš mi zameriti za te :har trde gume. Od 8.00 do 11.00 sem bil pri Mlakarju. :g: :woohoo

eclipse_R je napisal/-a:pa še: če bi montiral fedre in tršal amortizerje naenkrat, ti ni treba plačevati montaže fedrov (okoli 15k sit)


Torej predlagaš da si naj menjam še fedre, če si že tršam amortizerje ali to samo praviš ker bi bilo cenovno ugodno če bi opravil montiranje feder + tršanje amortizerjev skupaj?

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 5:18 pm
Napisal/-a Sierrator
Vsekakor boš največ pridobil, če narediš oboje (vzmeti + amortizerji). Zdaj, če imaš dovolj denarja, kupi nove športne amortizerje (recimo Bilstein, Koni ali kaj podobnega), sicer pa daj stršati obstoječe.
Meni osebno recimo zadoščajo predelani (stršani) originalni - do sedaj na treh avtih.

Objavljeno: Sr avg 30, 2006 6:24 pm
Napisal/-a eclipse_R
jaz sem ti dal samo nasvet, če že misliš tut kdaj spustit, da raj stisneš nekaj časa pa pol oboje daš naenkrat, ker bo 1 opravek namesto 2eh, prav tako tut plačaš 1ga namesto dveh ;) tko kot je sierrator reku bo pa najboljš, če oboje nardiš, če ti le finančno uspe..

lp

Objavljeno: Če avg 31, 2006 8:17 am
Napisal/-a jimbo123
Kako pa je kaj s cenami in kje narediti tršanje ali kupiti amortizerje?

Pozna kdo koga na relaciji Ptuj - Maribor ki bi se s tem ukvarjal?
Vem edino za Rudolf Dragomira iz Maribora.

Rekel mi je da tršanje vseh 4 amortizerjev pride okrog 35000 SIT, fedre 3500 SIT/kos delo pa od 12000 - 15000 SIT.
Torej skupaj (fedre + tršanje amortizerjev) malo manj kot 50000 SIT. Rekel mi je da optika ni potrebna ampak samo vpis v kartonček.

Kaj pravite na to ceno?
Če bi hotel kupit samo nove športne amortizerje bi dal za njih okrog 80000 SIT (4 kosi).

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 10:10 am
Napisal/-a jimbo123
Glede na to da nihče ni imel nobenih pripomb sem šel danes osebno k njemu in dogovorila sva se takole.

- nove fedre (apex) 20 000 SIT
- obnova in tršanje amortizerjev 35 000 SIT
- delo 15 000 SIT
---------------------------
SKUPAJ 70 000 SIT

Sedaj imate eno primerjavo koliko vas bi to stalo. Mimogrede jaz vozim accenta. Mogoče je za druge avtomobile cena nekoliko drugačna.

Še tole. Pri mehaniku sem srečal enega gospoda srednjih let, ki je imel na popravilu BMW. Potožil sem mu glede lege in stabilnosti in ga prosil če se lahko malo pelje z njim.
Kakšna vožnja!!! :DDD . Jaz sem se do sedaj vozil z accentom kot stara babica. Ta vožnja mi je pokazala kaj accent resnično zmore. Res pa je da mi je ta gospod povedal da je avto res mehak kar se je še posebaj čutilo ko sva se vozila po ovinkih in da si naj naredim tisto kar nameravam.

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:35 am
Napisal/-a GM
Za vpis v homologacjski kartonček rabiš tuv od fedrov, potrdilo o strokovni montaži in izpisek iz optike.

Mogoče se da narediti tudi brez, vendar ti v vsakem primeru priporočam, da narediš optiko, ker ti bo drugače gume pobiralo po robovih.

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:50 am
Napisal/-a jimbo123
Hvala za nasvet GM. Bom to povedal tudi mehaniku, da vidim kaj bo rekel.

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 11:54 am
Napisal/-a FreaK_22
Res da ni potrebno dat na optiko vendar je zelo priporočljivo že zaradi tega ker ti bo pobiralo gume ,kot drugo pa boš rabil račun o optiki za kasnejšo homol. ,če si dal že tolko za vse skupaj še reskiraj dodatnik 5-6 k za optiko, je pa kr ugodno za vse skupaj,in mislim da ti bo tudi naredil tak kot je treba,meni je tudi delal in kr zna...

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 12:08 pm
Napisal/-a eclipse_R
jimbo123 je napisal/-a:Še tole. Pri mehaniku sem srečal enega gospoda srednjih let, ki je imel na popravilu BMW. Potožil sem mu glede lege in stabilnosti in ga prosil če se lahko malo pelje z njim.
Kakšna vožnja!!! :DDD . Jaz sem se do sedaj vozil z accentom kot stara babica. Ta vožnja mi je pokazala kaj accent resnično zmore. Res pa je da mi je ta gospod povedal da je avto res mehak kas se je še posebaj čutilo ko sva se vozila po ovinkih in da si naj naredim tisto kar nameravam.


ta gospod se je peljal z accentom in ti pokazal, kako se ga pelje? če hočeš ti lahko tut jst pokažem kaj accent zmore :D :lol: kaj nis prej reku :D

lp

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 2:13 pm
Napisal/-a alanq4
jimbo123 je napisal/-a:Glede na to da nihče ni imel nobenih pripomb sem šel danes osebno k njemu in dogovorila sva se takole.

- nove fedre (apex) 20 000 SIT
- obnova in tršanje amortizerjev 35 000 SIT
- delo 15 000 SIT
---------------------------
SKUPAJ 70 000 SIT

Sedaj imate eno primerjavo koliko vas bi to stalo. Mimogrede jaz vozim accenta. Mogoče je za druge avtomobile cena nekoliko drugačna.

Še tole. Pri mehaniku sem srečal enega gospoda srednjih let, ki je imel na popravilu BMW. Potožil sem mu glede lege in stabilnosti in ga prosil če se lahko malo pelje z njim.
Kakšna vožnja!!! :DDD . Jaz sem se do sedaj vozil z accentom kot stara babica. Ta vožnja mi je pokazala kaj accent resnično zmore. Res pa je da mi je ta gospod povedal da je avto res mehak kas se je še posebaj čutilo ko sva se vozila po ovinkih in da si naj naredim tisto kar nameravam.


Jaz bi raje vzel eibach vzmeti, niso dosti dražje, so pa kvalitetnejše od apex-a.
Apex se preveč posede in je še vedno mehek, eibach pa je ko ga obremeniš vedno bolj trd.

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 4:02 pm
Napisal/-a jimbo123
eclipse_R je napisal/-a:ta gospod se je peljal z accentom in ti pokazal, kako se ga pelje? če hočeš ti lahko tut jst pokažem kaj accent zmore :D :lol: kaj nis prej reku :D

lp


Sem te ti že dosti težil s PM-ji. :tipk :mrgreen:


alanq4 je napisal/-a:
Jaz bi raje vzel eibach vzmeti, niso dosti dražje, so pa kvalitetnejše od apex-a.
Apex se preveč posede in je še vedno mehek, eibach pa je ko ga obremeniš vedno bolj trd.


Saj sem malo pojamral mehaniku pa je rekel da takšne večinoma uporablja, da še ni imel pripomb in da je garancija 3 leta.
------------------------------------------------
Pravkar pa sem poklical Rudolfa po GSM in mu povedal, da bi rad spremenil apexove fedre za eibachove pa mi je povedal da bo potem avto pretrd. Rekel mi je da jih lahko da gor vendar potem ne bom zadovoljen.
Pravi da je tršanje amortizerjev + apexove fedre optimalna rešitev za moj avto. Če bi tršal amortizerje in dal še eibachove fedre potem bi bil avto pretrd. Tako pravi Rudolf.
Jaz seveda pojma nimam, če je to res ali ni. Lahko kdo potrdi Rudolfove besede?

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 5:43 pm
Napisal/-a eclipse_R
dej ga za foro vprašej, kok bi bla cena, če bi pršla 2 ista avta isto narest k njemu :D (da bi pršu še jst to narest), sam bol ko ne za info, da vidim.. :D nimam več namena v ta avto poleg akustike vlagat..

lp

Objavljeno: Pe sep 01, 2006 6:30 pm
Napisal/-a jimbo123
eclipse_R je napisal/-a:dej ga za foro vprašej, kok bi bla cena, če bi pršla 2 ista avta isto narest k njemu :D (da bi pršu še jst to narest), sam bol ko ne za info, da vidim.. :D nimam več namena v ta avto poleg akustike vlagat..

lp


Eh.. to je brezveze vprašat. Sam veš da mi bo rekel da za isti avto pride ista cena.

Lahko pa sam probaš tako, da ga pokličeš in rečeš, da imaš accenta in da te zanima koliko bi stalo tršanje amortizerjev in kako se gibljejo cene feder. Ne bit preveč direkten drugače bo mislil da ga zmeraj kliče isti človek (jaz namreč :mrgreen: )
S tem bi še meni naredil uslugo ker bi vedel če me je zajeb.. :jao: pri ceni.

Imam njegov GSM ki je tudi objavljen na njegovi inernetni strani vendar te številke ne bom objavil tukaj pa tudi linka ne, da slučajno ne bom prekršil kako pravilo tega foruma.

Njegovo internetno stran boš zagotovo našel, če pa je ne boš potem ni pošlji PM.

Objavljeno: So sep 02, 2006 6:17 am
Napisal/-a Nasty
Če se ne motim:
"ko ga obremeniš je vedno bolj trd" - temu se reče progresivna vzmet.
Večina vzmeti bolj kvalitetnih proizvajalcev športnih vzmeti so take.

Objavljeno: So sep 02, 2006 7:00 am
Napisal/-a zeleni dirkač
alanq4 je napisal/-a:Jaz bi raje vzel eibach vzmeti, niso dosti dražje, so pa kvalitetnejše od apex-a.
Apex se preveč posede in je še vedno mehek, eibach pa je ko ga obremeniš vedno bolj trd.


Se strinjam z alanq4. Vzemi raje eibach, je velika razlika v primerjavi z apex-om.
Jaz sem dal apex fedre na polota, pa je čist nehumano trdo. Kar skače po ovinkih.
Če cesta ni popolnoma ravna, je lega slabš kot prej.
Kolega ma pa eibach in je čist druga pesem. Vožnja je precej udobnejša, po ovinkih se pa manj nagiba, kot men z apexi. Ni apex za naše ceste.
Pa še eibach ma 5 let garancije na posedanje.

Objavljeno: So sep 02, 2006 8:33 am
Napisal/-a drsokodj
eclipse_R je napisal/-a:pa še: če bi montiral fedre in tršal amortizerje naenkrat, ti ni treba plačevati montaže fedrov (okoli 15k sit)

lp


montaža fedrov 15k ??? prav zastopu ??

Objavljeno: So sep 02, 2006 7:09 pm
Napisal/-a zeleni dirkač
Js sem dal za montažo fedrov 3.500sit, oz. 1 ura dela mehanika. 15k-mav huda cifra.

Objavljeno: So sep 02, 2006 7:32 pm
Napisal/-a CupraR
zeleni dirkač je napisal/-a:
alanq4 je napisal/-a:Jaz bi raje vzel eibach vzmeti, niso dosti dražje, so pa kvalitetnejše od apex-a.
Apex se preveč posede in je še vedno mehek, eibach pa je ko ga obremeniš vedno bolj trd.


Se strinjam z alanq4. Vzemi raje eibach, je velika razlika v primerjavi z apex-om.
Jaz sem dal apex fedre na polota, pa je čist nehumano trdo. Kar skače po ovinkih.
Če cesta ni popolnoma ravna, je lega slabš kot prej.
Kolega ma pa eibach in je čist druga pesem. Vožnja je precej udobnejša, po ovinkih se pa manj nagiba, kot men z apexi. Ni apex za naše ceste.
Pa še eibach ma 5 let garancije na posedanje.


Itak da skače če so pa amortizerji za en k.. Glavno vlogo pr legi majo še vedno amortizerji, fedri pač bolj ko ne samo nižajo avto, če so pa bolj švoh amortizerji gor pa sigurno da avto zaplava čez kkšno neravnino oz ni dobre lege..
aP Apexi so manj trdi kot Eibachi in majo tut 5 let garancije..