Stran 1 od 1
tuning fiat una
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 6:47 pm
Napisal/-a cashy
tole temo sem že enkrat odpiral, pa jo potem nisem več našel...če jo je uredništvo ukinilo, se opravičujem, ker jo odpiram še enkrat...če je potrebna ponovna ukinitev, bi prosil še za obrazložitev za v prihodnje pravilnejše ravnanje
torej zanimam se za tuning fiata uno. sedaj imam 1.0 s 33 kW, l. 97, videl sem pa turbinski motor s 86 kW, letnik 94, ki naj bi imel prevoženih 100 k km za 60k sit. Ali so taki motorji ful tvegani nakup, zgonjeni itd? Kakšni bi bili stroški vgradnje in seveda prilagoditev vozila z novimi primernimi bremzami, menjalnikom, znižanjem podvozja itd?
Sam se nič kaj dosti ne spoznam na vse to, zato hvala za razumevanje in preproste, jasne odgovore
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 7:55 pm
Napisal/-a YugoGTI
Te cenej pride če kupiš kar unota turbača. Kratko in jedernato :P
Objavljeno: Sr avg 30, 2006 8:00 pm
Napisal/-a piblo
Ce se lotis tunat 1.0 unota ze s 60 ali 75 konjsko masino, te bo izdala karoserija, oz. podvozje, vse se ti bo zvijalo, pa se ustavljal se bos kot avtotreno.
Sem imel unota 60s dvojni frgazer, pa je bil prav dost za tisto skatlo, ce ne skor prevec(zavore).Sm menjal amortizerje, sele potem je bil bolj stabilen.
Se strinjam s predhodnikom.Turbaca, tezko bos pa dobil ohranjenga.
LP!
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 2:07 pm
Napisal/-a cashy
na bolhi sem odkril, da nekdo prodaja 60 KM motor za fiat una. Narejenih ima okrog 85k kilometrov, za ceno 10k sit...
je to realna cena?
mogoče kdo ve, kakšni so stroški vgradnje?
bi moral nujno izboljšat tudi podvozje, amortizerje, bremze, ali so serijski za 45 KM dovolj dobri?
hvala za odgovore
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 2:19 pm
Napisal/-a sport
cashy je napisal/-a:na bolhi sem odkril, da nekdo prodaja 60 KM motor za fiat una. Narejenih ima okrog 85k kilometrov, za ceno 10k sit...
je to realna cena?
mogoče kdo ve, kakšni so stroški vgradnje?
bi moral nujno izboljšat tudi podvozje, amortizerje, bremze, ali so serijski za 45 KM dovolj dobri?
-Cena je dokaj realna
-cena swapa je cca. 30-40.000sit
-podvozje: z temi amortizerji se boš zlo težko pelu naravnost (ga bo zlo zanašal)
-zavore: menjaj ploščice za kake mehkejše
L.P.
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 3:19 pm
Napisal/-a alexmazda
za ta denar ki ga boš vložil v unota, si raje kup nek pošten avto, ki nima vsega neoriginal. moje mnenje
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 4:41 pm
Napisal/-a sport
alexmazda je napisal/-a:za ta denar ki ga boš vložil v unota, si raje kup nek pošten avto, ki nima vsega neoriginal. moje mnenje
Moje mnenje manj je originala boljš je

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 4:41 pm
Napisal/-a cashy
sem razmišljal tudi o tem, da bi raje prihranil denar za kak boljši avto...če bi kupoval drug avto, bi bil vsaj bravo 1.6 za okoli 500k...vendar toliko spet nimam, v unota pa bi max. vložil kakih 50-60k, kar je zamenjave motorjev in ostalih prilagoditev...v primeru, da bi bili stroški višji, vidim, da se mi res ne bi splačalo
45 konjev je res malo in ga tiščim skoraj vedno do konca... tako, da kuri tudi preko
7 l//100km, se pa sprašujem, če se mi ga splača nadgradit za tisto leto in pol, kar ga bom še imel, preden mi zgnije :P
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 5:01 pm
Napisal/-a monster_d
Tisti motor ki ma oglas na avtonetu, je v moji garazi za rezervo
Ocitno prodajalec ni odstrano oglasa.
Motorji itak zgonjeni, sej vidis da doben motor ne doziti v prvotni karoseriji 150k km ker use prej v totalko zlozijo avte

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 5:14 pm
Napisal/-a cashy
tist oglas sem na bolhi opazil...sej mogoče je od istega prodajalca
je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne :P
no, saj bomo vidli, kako in kaj...kaj bodo finance pokazale

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 5:57 pm
Napisal/-a čare
unoti majo školjke vsi iste razen turbaša tko da če daš not 1.1 60KM motor ne bo nobene razlike glede voznih lastnosti ker motor je u bistvu isti sam 100ccm ma več pa 15KM bremze in podvozje je isto
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 6:45 pm
Napisal/-a tricot
je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne
moj uno turbo ima trenutno 216000km na števcu pa dela brez problemov,mislim da tud 1.1 motor dela z lahkoto čez 150000 samo vzrževati je treba redno tko kot vsak avto.
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 7:17 pm
Napisal/-a cashy
tricot je napisal/-a:je pa res, da redkokater unotov motor zdrži prek 150k km...no, motor že, samo pleh ne
moj uno turbo ima trenutno 216000km na števcu pa dela brez problemov,mislim da tud 1.1 motor dela z lahkoto čez 150000 samo vzrževati je treba redno tko kot vsak avto.
našega prejšnjega smo imeli 12 let...bil je letnik 92, imel je ravno okrog 150k km, ko je zgnil...tale moj je letnik 97, pa že začenja gniti...težko bo zdržal več kot 2-3 leta...sproti ga bo treba lakirat...
samo res raje ne vlagam preveč vanj, in dam toliko več potem za kakega bravota ali bravo...
torej pravite, da je vse isto pri 60 konjskemu kot pri 45...
in da je zamenjava motorjev le okoli 40k sit?
to bi resno razmislil...samo ohranjen motor moram dobit...
na kaj je treba biti pozoren pri nakupu motorja? kako se vidi, da je res ohranjen?
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 8:34 pm
Napisal/-a Drey #24
kje je monster
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 9:12 pm
Napisal/-a čare
FIRE motorji sploh niso problematični največji problem je da preploza tesnilo glave kar pa tud ni nek strošek za popravilo drugač so pa praktično neuničljivi motorji pleh je pa poglavje zase čeprav italjanski precej manj gnijejo kot poljski so pa kritična vrata in pa koloteki
Objavljeno: Sr sep 13, 2006 9:31 pm
Napisal/-a monster_d
Drey #24 je napisal/-a:kje je monster
nema ga
