Stran 1 od 2

kaj rabim za vgradnjo turba

Objavljeno: Po sep 11, 2006 5:50 pm
Napisal/-a sport
Imam pontiaca LeMansa (ameriški kadet) 1.6 ccm, 65 km.
Odloču sem se vgradit turbinco brez dodatne predelave motorja.
Turbino bom uporabil T2 od kakega unota ali petke, računam na +30 - 40 konjčkov več ne.

Sedaj me pa zanima kaj vse rabim za install turbine ?

Vem da rabim turbino, inetcooler, bowoff vent. potem mi pa že zmanjka znanja.

Vse ki se na to kokr toliko spoznate vas prosim za pomoč.


L.P.
Sport

Objavljeno: Po sep 11, 2006 8:24 pm
Napisal/-a TITan
Izpušni kolektor, cevi za olje pa veliko sreče :lol:

Objavljeno: Po sep 11, 2006 8:30 pm
Napisal/-a drsokodj
hehe....malo pobrskaj, drugače pa stric GooGle vse ve...npr.: napiši: install turbo

Objavljeno: Po sep 11, 2006 8:44 pm
Napisal/-a bass
Enostavno je: rabiš denar and lots of it.

Objavljeno: To sep 12, 2006 2:31 pm
Napisal/-a sport
Izpušni kolektor že delam.

Dnarja sploh ne rabiš tolk, gre kolega v italijo na odpad po turbinco pa vse dele k spadajo zraven za install, edino kar je mu morem pripravit spisek kaj vse rabim
zato pa vas tudi sprašujem kaj vse rabim da namotiram tubinco.


L.P.

Objavljeno: To sep 12, 2006 2:57 pm
Napisal/-a Voith
rajs dej not kompresor. je lazje. za turbo narest mors bit precej majstr.

kako bos pa gorivo zrihtu? a ma ta "kadett" ainspric al frgazr?

Objavljeno: To sep 12, 2006 4:02 pm
Napisal/-a sport
Avto je skoraj brez elektronike, ma frgazar.

Z tubino mu mislim dodat ene 0,4 bara pritiska tko da tud u bencinu nebi smel bit problema.

Jest sem takoj za kompresor če mi zrihtaš kakega poceni.

Objavljeno: To sep 12, 2006 4:03 pm
Napisal/-a sport
Aja a ma turbina svoj rezervoar za olje ali ga je trba potegnit iz mašine ?

Objavljeno: To sep 12, 2006 4:35 pm
Napisal/-a bass
Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.

Objavljeno: To sep 12, 2006 5:55 pm
Napisal/-a mugen
a si ti lampič>??????a kr turbino bi not dajal......dost si upaš.....

lp štalc

Objavljeno: To sep 12, 2006 6:05 pm
Napisal/-a sport
Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.


Zaenkrat samo še rišem, u mislih pa imam 4-1. (lažje za zrisat in naredit).
Materijal: pločevina 2.5 mm taka kot pri originalnih kolektorjih.

L.P.

Objavljeno: To sep 12, 2006 7:00 pm
Napisal/-a monster_d
sport je napisal/-a:
Kakšen kolektor pa delaš? 4-2-1 ali 4-1?
Materiali? Tehnika ? Poslikaj pa prilepi sem.


Zaenkrat samo še rišem, u mislih pa imam 4-1. (lažje za zrisat in naredit).
Materijal: pločevina 2.5 mm taka kot pri originalnih kolektorjih.

L.P.


Hm??
Pleh pri stopinjah do 900stopinj rad pregori, nevem ce je to dobra resitev.
Nevem sicr kak kolektor mas, samo moj je z gusa in konkretno debel

Re: kaj rabim za vgradnjo turba

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 8:14 am
Napisal/-a belidirkac2
sport je napisal/-a:Imam pontiaca LeMansa (ameriški kadet) 1.6 ccm, 65 km.
Odloču sem se vgradit turbinco brez dodatne predelave motorja.
Turbino bom uporabil T2 od kakega unota ali petke, računam na +30 - 40 konjčkov več ne.

Sedaj me pa zanima kaj vse rabim za install turbine ?

Vem da rabim turbino, inetcooler, bowoff vent. potem mi pa že zmanjka znanja.

Vse ki se na to kokr toliko spoznate vas prosim za pomoč.


L.P.
Sport


Glede na to da sem se pred pol leta sam lotil projekta vgradnje turbine na NA avto ti povem da rabiš pomoč boga in banke slovenija...

Izpušni kolektor je še najmanjši problem, resnični problemi so zmanjšanje kompresije, dovod olja na turbino, instalacija nadtlačnega fergazerja ali pa predelava elektronskega vbrizga... Pa najt cevi za zrak in jih ukrojit da pašejo...

A misliš zadevo predelat na fergazer al na el. vbrizg?? Če imaš Vplinjač in mehansko pumpo za bencin ti ta ne bo dajala dosti pritiska in avto ne bo deloval!!

Pa tud te cene delov iz odpada počasi naberejo precej denarja...

Objavljeno: Sr sep 13, 2006 2:28 pm
Napisal/-a sport
Izpušni kolektor je še najmanjši problem, resnični problemi so zmanjšanje kompresije, dovod olja na turbino, instalacija nadtlačnega fergazerja ali pa predelava elektronskega vbrizga... Pa najt cevi za zrak in jih ukrojit da pašejo...



-za zmanjšanje kompresije ni pene mam že naročeno drugo dihtengo, čeprav je že
original ful nizka kompresija, mislim da okrog 9:1.

-dovod olja na turbino se mi tud sanja ne kako bom to zrihtu (če imaš voljo do pomoči
takim k nimamo pojma se priporočam (lahko tudi na PM)).

-frgazar bo baje še zmogu dovajat tok bencina ker ga bom polnu samo z 0,4 bara

-cevi za zrak bom izdelu sam iz pločevine oz. rosfreja


L.P.
Sport

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 3:01 pm
Napisal/-a sport
Še sedaj prosim za pomoč vse ki bi znali potegnit olje od motorja do puhala.


L.P.

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 4:56 pm
Napisal/-a Voith
zvrtas luknjo tja kjer je pritisk, potegnes oil line in peles nazaj v karter. to je nekak najlazji del skor.

Objavljeno: Pe sep 15, 2006 6:10 pm
Napisal/-a alanq4
Ne vem če bo šlo to skupaj z navadnim vplinjačem, dobi si vplinjač od 5-ke turbo bo pomojem najlažje. za tak projekt bi lahko večino stvari ravno z petke dol potegnu, pomojem več kot dovolj dobra roba za kakih 100KM.

Objavljeno: Če sep 21, 2006 7:42 am
Napisal/-a sport
zvrtas luknjo tja kjer je pritisk, potegnes oil line in peles nazaj v karter. to je nekak najlazji del skor.


Glih to me zaj...a kako naj jest vem kje v bloku je pritisk olja.


Ne vem če bo šlo to skupaj z navadnim vplinjačem, dobi si vplinjač od 5-ke turbo bo pomojem najlažje.


Probu bom že z obstoječim vpl. drugač mam pa glih neki tazga u mislih.

L.P.

Objavljeno: Če sep 21, 2006 7:47 am
Napisal/-a sport
Zdej pa neki zlo resnega.
Dobu sem turbino pa ma ful enih cevk.
A mi lahko en razloži kere so vhodne in kere odhodne cevke, pa kako se jih veže?
Slika
Slika
Slika

Zakaj so na drugi sliki 2 cevki v isto odprtino?

L.P.

Objavljeno: Če sep 21, 2006 8:18 am
Napisal/-a nebivedu
A s itole dobil od saaba? Linije so take - iz mašine olje do turbine iz turbine vroče olje na hladilnik olja, iz hladilnika ohlajeno olja nazaj na motor.