Stran 1 od 1

luči pri starejših vw-jih

Objavljeno: So sep 23, 2006 11:51 am
Napisal/-a BC
A kdo ve kako imajo stari vw-ji narejeno, da se luči (sprednji kratki) prižgeta šele ko je prižgan motor oz. kaj moram narediti, da mi bosta luči goreli brez prižganega motorja :?:

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 10:33 am
Napisal/-a soso
Kolko pa je star ta tvoj VW? Zdaj ,če je fejst star bi znalo bit ,da res delajo samo ob priganem saj takrat jermen poganja altenator , preko katergea so zvezane luči.Torej bi blo treba prevezat. Tak si jaz to razlagam ;) LP

Objavljeno: Ne sep 24, 2006 11:06 am
Napisal/-a BC
balodlak je napisal/-a:Hmmm, najbrš se pržgejo šele ob danem kontaktu...
...pa recimo da noben ne počaka par sekund ko da kontakt ampak takoj vžge motor, je pol logično da se "luči prižgejo samo ob prižganem motorju".
ne
soso je napisal/-a:Kolko pa je star ta tvoj VW? Zdaj ,če je fejst star bi znalo bit ,da res delajo samo ob priganem saj takrat jermen poganja altenator , preko katergea so zvezane luči.Torej bi blo treba prevezat. Tak si jaz to razlagam ;) LP

24let. najbrž bo res nekaj takšnega. res nihče ne ve točno kako je narejeno?
:?

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:00 pm
Napisal/-a TITan
Luči ti bi morale delati z kontaktom.

Jaz ti svetujem da si naštimaš releje za luči (sedaj ti gre ves tok preko klučavnice, stikala in ročke) in boš kuj profitiral par V na žarnici. Takrat se da pa komot prevezat še da ti svetijo kadarkoli (na stikalo za luči pripelješ nov stalni +, namesto tega ki je sedaj.

Pri meni je bilo na tastaremu z 100w žarnicami in prižganimi dolgimi čez 3V (z besedo tri volte!!!!) izmerjenega padca na plusu od žarnice in akumolatorjem.

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:07 pm
Napisal/-a Štrubelj
Samo, potem žarnice prej pregorijo? Al je tako prav...

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:22 pm
Napisal/-a TITan
Maš raj da žarnico bol pogosto menjaš, ali da se zaletiš kam k nevidiš, ker maš na žarnicah nekih 10-11V?

Meni ne pregorevajo nič nevem kaj pogosto (zdele mam osramove all season že čez 1/2 leta pa ni problema).

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:24 pm
Napisal/-a sebaveh
vendar so predpisi takšni, da morajo pozicijske luči goreti neodvisno od položaja kontakta. Torej če si boš predelal v dnevne luči, glej da boš lahko pozicijske prižgal tudi pri izključenem kontaktu.

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:27 pm
Napisal/-a BC
TITan je napisal/-a:Luči ti bi morale delati z kontaktom.

Jaz ti svetujem da si naštimaš releje za luči (sedaj ti gre ves tok preko klučavnice, stikala in ročke) in boš kuj profitiral par V na žarnici. Takrat se da pa komot prevezat še da ti svetijo kadarkoli (na stikalo za luči pripelješ nov stalni +, namesto tega ki je sedaj.

Pri meni je bilo na tastaremu z 100w žarnicami in prižganimi dolgimi čez 3V (z besedo tri volte!!!!) izmerjenega padca na plusu od žarnice in akumolatorjem.
sem že napisal, da gorita samo ko motor lavfa ampak zgleda, (glede na to da nihče nič ne ve o tem) da je to naredil prejšnji lastnik.
ker je to že drugi avto s to ,,hibo" sem pač mislil, da je to original tako :oops:
luči pa imam že zdaj prek releja vezani direkt na akumulator oz. balast je še vmes ;)
sebaveh je napisal/-a:vendar so predpisi takšni, da morajo pozicijske luči goreti neodvisno od položaja kontakta. Torej če si boš predelal v dnevne luči, glej da boš lahko pozicijske prižgal tudi pri izključenem kontaktu.
dnevne luči :?:

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:33 pm
Napisal/-a sebaveh
Dnevne luči pomenijo samodejne luči - se prižgejo s kontaktom in se ugasnejo ko odvzameš kontakt, tako da ti jih ni treba ročno prižigat in ugašat. Saj si to mislil cel čas, ali ne? :oops:

Objavljeno: To sep 26, 2006 9:35 pm
Napisal/-a BC
ne, to mi je najbolj butasta stvar kar jih je pri novih avtomobilih in bi kvečjemu spraševal kako se to izklopi... ;)

rad bi pa naredil, da bi mi luči goreli ob kontaktu - ker mi ne.

Objavljeno: To sep 26, 2006 10:32 pm
Napisal/-a TITan
Potem samo poglej na stikalu za luči kater kabel je napajanje (recimo s univerzalnim inštrumentom, ali ti pa jaz pogledam ker pin bi moral bit) in nanj zvežeš tist kabel, ki ima na sebi 12v ko je kontakt, pa da se ugasne ob verglanju.

Objavljeno: Če sep 28, 2006 8:14 pm
Napisal/-a BC
titan in ostali - hvala za pomoč :!:
:)
sem zrihtal, tema se lahko zapre...