Stran 1 od 2
Neoriginal centralni izpusni lonec
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 7:20 pm
Napisal/-a Blinder
Pozdravljeni.
Sredinski lonec mi pusca, in ga bo treba zamenjat. Zdaj imam 3 variante:
- kupim ponaredek originala v trgovini, 14k sit + montaza
- kupim lonec pri enemu mojstru, ki jih dela doma, naj bi bil ko original, 12k sit z montazo
- kupim sporten* lonec pri enemu, ki jih dela doma, za cca 15 k sit z montazo
Izbral bom tazadnjo varianto s pogojem, da ne bojo slucajno kaj tezili na tehnicnem.
Kaj zdaj gledajo tole na tehnicnem?
*po besedah teh ki delajo avspuhe, je sporten sre.lonec narejen iz sirsih cevi, in ima not inox; zvok ostane prakticno isti
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 7:38 pm
Napisal/-a CupraR
Srednji lonc nima veze na tehničnem, tut če ga ni

Tako da jst bi izbral 3jo opcijo
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 7:39 pm
Napisal/-a _doctor
kake športne lonce dela za 15 k z montažo vred?
Če ti bo on naredo more bit pooblaščen za to delo z izpuhi,
če to vse štima, moreš dobit od njega vse kaj rabiš za tehničnega.
Objavljeno: Sr sep 27, 2006 7:41 pm
Napisal/-a _doctor
aja.. hehe srednji ja... ma pa CupraR prav.

Objavljeno: Sr sep 27, 2006 9:05 pm
Napisal/-a Sierrator
Kaj potem srednji lonec res ni nujen? Mislim, a ste prepričani?
Na moji Sierri Cosworth imam samo zadnjega, 'srednji' štirje pa manjkajo in res mi še nikoli na tehničnem niso nič rekli.
Blinder, če je to res, alora povleči še ti cev namesto srednjega lonca...

Objavljeno: Če sep 28, 2006 8:26 am
Napisal/-a CupraR
MAh kot prvo je odvisno kam greš, drgač se pa res sam na zadn lonc zapičjo, kar je normalno, saj le ta v večini poskrbi za jakost zvoka...
Sredn lonc je res brezveze, itak niti ne morjo vedt kolk jih ima vsak avto itd... Pr men se še kolektor pod havbo svet u pm, pa če kej gledajo sam firbcajo na tehničnem

Objavljeno: Če sep 28, 2006 8:44 am
Napisal/-a ShineR
zaradi srednjega lonca se običajno res noben nič ne sekira... tko da samo hitr cev napeljat

Objavljeno: Če sep 28, 2006 8:53 am
Napisal/-a leoCar
Kako je pa z zvokom ,je avto dosti glasnejši ali ne??
Objavljeno: Če sep 28, 2006 8:56 am
Napisal/-a leoCar
Jas prav danes grem ker mi mora zavarit ispuh,ki je pocil prav pred srednjim loncem, ki nima vecjega premera kor 10cm, pa me zanima ce bi dal samo cev vmes, ce bi bil kaj glasnejši, in kako bi pol bilo na teh.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 9:34 am
Napisal/-a Blinder
Tale proizavajalec je reku, da se sportni vs orig malce pozna na zvoku. Ce bos dal le cev namesto lonca, bo se malce glasneje. Ostane kar precej tiho. Zadnji lonec je tisti, ki vecinoma vpliva na zvok.
Objavljeno: Če sep 28, 2006 7:26 pm
Napisal/-a CupraR
leoCar je napisal/-a:Kako je pa z zvokom ,je avto dosti glasnejši ali ne??
Pr NA motorju načeloma ne, se pa lahko pojavi moteč plehnat zvok v določenem intervalu obratov.. Jst osebno (iz izkušenj) bi ga kor pustu oz zamenjaš z kkšnim bolj pretočnim...
Objavljeno: Če sep 28, 2006 9:41 pm
Napisal/-a ShineR
zoprn plehnat zvok običajno povzroči odstranitev katalizatorja, vsaj pri meni oz. pri moji bivši hondi je bilo tako

Objavljeno: Če sep 28, 2006 9:55 pm
Napisal/-a Denii
Kaj pa če zamenjaš sredinski del z super sprintom al pa kej podobnega.
Objavljeno: Pe sep 29, 2006 10:33 am
Napisal/-a Sierrator
ShineR je napisal/-a:zoprn plehnat zvok običajno povzroči odstranitev katalizatorja, vsaj pri meni oz. pri moji bivši hondi je bilo tako

Ja meni se je to zgodilo na mojem bivšem avtu, ko je bil lonec katalizatorja izpraznjen. Ko sem pa še prazen lonec zamenjal s cevjo, se je pa zvok normaliziral.
Objavljeno: Pe sep 29, 2006 10:54 am
Napisal/-a CupraR
ShineR je napisal/-a:zoprn plehnat zvok običajno povzroči odstranitev katalizatorja, vsaj pri meni oz. pri moji bivši hondi je bilo tako

Pr men je bil pa samo zarad sredinskega lonca... Isto Civic

katalizatorja itak ni gor... Blo je pa scanje po plehu med 2500 in 3500rpm..
Objavljeno: So okt 07, 2006 12:23 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
CupraR je napisal/-a:
Sredn lonc je res brezveze, itak niti ne morjo vedt kolk jih ima vsak avto itd...
kako ne morjo vedt koliko jih ima avto, če pa pogleda pa ne vidi nobenega in vidi samo cev :P
če so začeli preverjati TUV, lahko tudi začnejo koliko lincev ima avto :P
Objavljeno: So okt 07, 2006 1:26 pm
Napisal/-a leoCar
Naši pregledovalci nimajo pojma , koliko loncev ma katero vozilo
Sem bil na tehničnem pa me je vprašal če je tole serijski ispuh, ker ima dve zaključni cevi, čeprav so jih imele vse carisme GDI serijsko :P
pa še spuščenega imam pa nikomur se ni zdelo da je avto prenizek, pa še na valje sem z prednjim odbijačem čohnil...
Po moje če ni preglasen, lahko maš gor kar hočeš, pa ne bodo skapčali!!??!!
Objavljeno: So okt 07, 2006 4:41 pm
Napisal/-a CupraR
Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:
Sredn lonc je res brezveze, itak niti ne morjo vedt kolk jih ima vsak avto itd...
kako ne morjo vedt koliko jih ima avto, če pa pogleda pa ne vidi nobenega in vidi samo cev :P
če so začeli preverjati TUV, lahko tudi začnejo koliko lincev ima avto :P
In kaj ma veze, če gre skoz pline?? PA če maš homologiran zadnji lonec???

Objavljeno: So okt 07, 2006 5:11 pm
Napisal/-a Mad
Sierrator je napisal/-a:Kaj potem srednji lonec res ni nujen? Mislim, a ste prepričani?
Na moji Sierri Cosworth imam samo zadnjega, 'srednji' štirje pa manjkajo in res mi še nikoli na tehničnem niso nič rekli.
Blinder, če je to res, alora povleči še ti cev namesto srednjega lonca...

... in tvoj je Inox Supersprint za grupo N ... zadnji lonec pa Magnum z izhodom 100 mm

Objavljeno: So okt 07, 2006 7:31 pm
Napisal/-a Cuore Sportivo 156
CupraR je napisal/-a:Cuore Sportivo 156 je napisal/-a:CupraR je napisal/-a:
Sredn lonc je res brezveze, itak niti ne morjo vedt kolk jih ima vsak avto itd...
kako ne morjo vedt koliko jih ima avto, če pa pogleda pa ne vidi nobenega in vidi samo cev :P
če so začeli preverjati TUV, lahko tudi začnejo koliko lincev ima avto :P
In kaj ma veze, če gre skoz pline?? PA če maš homologiran zadnji lonec???

pol treba najprej homologiran zadnji lonec?
potem pa dat srednjega stran