Stran 1 od 3

Dizel tuning + plin

Objavljeno: So okt 07, 2006 9:43 pm
Napisal/-a kopron
Ali je kdo v SLO že kaj delal, videl, slišal, o : Propan/Butan tuningu na dizlaših . Namreč gre za takojšen porast moči z navorom do 40 % ob mehkejšem + tišjem delovanju . Sicer, pa je problem v regulaciji/dozaciji plina glede na pretok nafte , boost itd ... Mislim predvsem na stare dizle , ker imam sam VW 1,9 GTD z 115 HP+NM , kar ni nič . Ker se mi ne da več poglabljati v motor, je to prava rešitev za podobno . Zaželjene pa so naprave brez elektronike/računalnikov . Zgolj mehansko . Željena enostavna izdelava regulatorja pretoka plina . Čeprav poslej noben štedilnik ne bo več varen pred menoj, so zaželjene kakršnekoli info .

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 9:18 pm
Napisal/-a Mad
...Hy Boštjan ... rabil bi stari - venturi sistem a glede na to, da je Turbinaš pa čeprav Diesel osebno raje ne bi probal ... a če že razmišljaš v tej smeri po moje bi tudi enostavno sam lahko izdelal malenkost boljši sistem . Po moje bi najlažje krmilil tako da bi si montiral dva senzorja na vztrajnik - za položaj motorne gredi, da ti krmili samo odpiranje in čas odpiranja ... elektromagnetni ventil en komad direktno v sesalni kolektor takoalitako plin ne bi smel filat preveč ker ti bi podrl razmerja goriva - zraka ... doziranje bo lahko - povežeš emulatorjevo membrano direkt na loputo (podtlak) da pri pospeševanju odpira malo več npr normalno 0.5 pri pospeševanju lahko trenutno povečaš do 0.7 bar(ko grabi turbina je to podatek za mojega bencinca ti boš rabil verjetno večji tlak...) in drugo je enostavno ... Pokliči Robija on ima kar nekaj znanja o tem in pozna stare in nove plinske sisteme, ker je montiral oboje ... 041/379-365 ... L.p. Mad

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 9:39 pm
Napisal/-a kopron
Hvala. Ej, iz kje pa je tale Robi ? Ker jaz bi rabil kar cel komplet stare regulacije/napeljave plina . Še oni sistem karburatorja + elektromagnetni ventil . To pa bi potem že predelal , da bi delovalo za moje potrebe . Danes sem že ogledoval neki šporget da bi ga napadel , ko mi je Alex povedal zanj . Vendar se mi zdi, da bom spet preveč zakompliciral zadevo, zato rajši uporabim že izdelano, in potem nadgrajujem . Zato bi rajši še malo počakal, in potem samo gor zmetal , pa gasa . Lp Boštjan .

Objavljeno: Pe okt 13, 2006 10:39 pm
Napisal/-a Mad
...Po odpadih poglej za stare lade in stoenke ... tam se včasih kaj najde ... če ne pridi v Koper bomo skočili čez ... Roby je tu dohmačhin ... L.p. Mad p.s - si izmeril bat ? bom priletel enkrat med tednom ponj, ker bom premontiral gred naslednji teden verjetno bo kupil motor moj znanec ... Ciao

Objavljeno: So okt 14, 2006 8:47 am
Napisal/-a kopron
Ja, bat je izmerjen. Trdota = 116 HB . Reference dobiš v PS . Najbolje, da res priletim dol, takoj, ko se pozdravim .

Objavljeno: To okt 17, 2006 9:14 am
Napisal/-a kopron
Nooo, in končno, danes zjutraj sem prvič testiral obnašanje z Butan+Izobutan . Sem vzel kar mali brener, in probaval, le , da ga nisem prižgal . Nastavil sem ga kar pred sesalno cev pred filter . In ko sem dodal plin ročno, so vrtljaji visoko porastli, vendar pa motor ni hotel utihniti. Vendar so po parih sekundah višjega delovanja spet padli vrtljaji . Nevem zakaj je do tega nihanja prišlo, ampak verjetno sem ga pre-doziral . No, popoldne pa bom sprobaval z TA-VELIKO bombo + gorilcem . No, če bo ravno potres v SLO, potem boste vedeli , od kod izhaja explozija ... ;) :jao: :roll: :idea: :lol:

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:00 am
Napisal/-a leoCar
Ej da si ne boste kaj naredili :har
Samo tole pa nebi bila slaba zamisel, vozit disla še ceneje :roll:

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:16 am
Napisal/-a kopron
Hm, ;: Saj ne vem, če je ceneje, važno da je HITREJE ... :lol: 8) ( in nevarneje tudi ) :?

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:24 am
Napisal/-a leoCar
Ali se lahko plin vžge od visoke temperature ali pa samo od odprteka ognja, iskre...
Kako se pa instalira plinska naprava? Se dajo v sesalni kanal še dodatne šobe ali pa samo ena , kot napr. za nitro :?: :?: :?:

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:58 am
Napisal/-a g.Kromfelna
Tukaj se govori o plinu zraven dizla zaradi povečanja moči in ne o vožnji dizlašev na plin.

Objavljeno: To okt 17, 2006 1:55 pm
Napisal/-a Sierrator
kopron: samo pazi, da ne bo BUUUM!

Objavljeno: To okt 17, 2006 2:01 pm
Napisal/-a croma_man
Slika

Objavljeno: To okt 17, 2006 2:21 pm
Napisal/-a Mad
croma_man je napisal/-a:Slika
:P :P :P plin ni nevaren ... nevaren je Boštjan ;)

Objavljeno: To nov 28, 2006 10:47 pm
Napisal/-a kopron
No, evo, po dolgem času, par dni nazaj sem stestiral svoj "tractor pulling " z fulll-dose mode . ( moral sem zbrati moda :lol: za polni plin ) . In rezultat ? Porazeeen !!! Polnenje mi je naraslo na 1,4 bara ( iz prej 1,25 b ), malenkost mirnejši tek ( ne tišji ) , in malenkost večja odzivnost , brez dodatnega navora :( . Torej, še zdaleč ni to tisto, kar pišejo amerikanci + angleži :? o nekih 40 % ++ :shock: Bedaaa, . Sicer pa te dni menjam sklopko, ki bo deležna dodatnih izboljšav . Šele potem grem naprej . A mogoče kdo ve kaj od onega Hrvata, ki se vozi na Kerozin + 2-taktol z traktorjem :idea: ( dizlom, tdi )? Menda z dizlom dosega 13 sekund :shock: :o ! Nekaj je, za dizla ;) ... Lp, B by K .

Objavljeno: To nov 28, 2006 11:07 pm
Napisal/-a Mad
kopron je napisal/-a:No, evo, po dolgem času, par dni nazaj sem stestiral svoj "tractor pulling " z fulll-dose mode . ( moral sem zbrati moda :lol: za polni plin ) . In rezultat ? Porazeeen !!! Polnenje mi je naraslo na 1,4 bara ( iz prej 1,25 b ), malenkost mirnejši tek ( ne tišji ) , in malenkost večja odzivnost , brez dodatnega navora :( . Torej, še zdaleč ni to tisto, kar pišejo amerikanci + angleži :? o nekih 40 % ++ :shock: Bedaaa, . Sicer pa te dni menjam sklopko, ki bo deležna dodatnih izboljšav . Šele potem grem naprej . A mogoče kdo ve kaj od onega Hrvata, ki se vozi na Kerozin + 2-taktol z traktorjem :idea: ( dizlom, tdi )? Menda z dizlom dosega 13 sekund :shock: :o ! Nekaj je, za dizla ;) ... Lp, B by K .
... po moje gre slabše na kerozin ker je dizel bolj gost dvoaktol pa ne vem zakaj bi mešal not mogoče samo dodaja kerozin ali svetilni petrolej po domače ... po fabrikah se vozi dosti viličarjev predelanih na plin ... poglej kakšen je tisti plin ker lahko da Butan ni bil prava izbira in obstaja še nekaj drugega ... L.p. Mad

Objavljeno: Če nov 30, 2006 2:26 pm
Napisal/-a drsokodj
dobre zamisli ;) ....@croma_man ....ti maš pa vedno en jok3 :D ....

l.p.

Objavljeno: Po dec 11, 2006 1:32 pm
Napisal/-a kopron
Mad, joj, kolk sem bil pijan še potem , včeraj . Sicer pa hvala za lep dan, včerajšnji . Problem je bil le, ker potem nisem več vedel, kaj je kaj in , kaj delam . Drugače bi še ostal ... drugič bo bolje . No, danes bomo merili Konje, na moji raketi pri Senici Branetu z 1,4 bara brez plina. Sicer sva bila zmenjena za zjutraj, potem je rekel v 12.00 , potem pa za ob 15.00 . Sedaj pa čakam. Upam , da se mi ne izmika, da mu ne bom morda valjarjev polomil :lol: ... Menda ima precej dela , ... jaz pa tudi :oops: Lep dan, še naprej ... :roll: Boštjan + Kopron team

Objavljeno: Po dec 11, 2006 2:57 pm
Napisal/-a ShineR
pokliči kej po meritvi, me zanima kaj bo novega :)

Objavljeno: Po dec 11, 2006 3:09 pm
Napisal/-a Pugi
novi valarji, k bojo teli polomleni :)

Objavljeno: Po dec 11, 2006 3:26 pm
Napisal/-a ShineR
ma ne bodo, trenutni baje držijo do cca.500hp na os, valda bo to dost :lol: prejšnji so pa res zdržali max. cca. 230hp :P