Stran 1 od 2

TD+??+??

Objavljeno: Po okt 16, 2006 9:55 pm
Napisal/-a cvicek1
Zdravo sm čis nou tle! in imam bl mau pojma o teh stvareh!:) tko da bi bil hvaležen za vse info!:) .... hm imam seat cordoba l.95 ! 1.9TD ( 75KM ) :( ... zdj zanima me kaj se da tle nrdit !? prvo kot prvo me zanima a se da tle gor vgradit ele. Vbrizg al kaj je že tist ( I )!? in šele potem chip ! al kako ? al se ga lahko kr direkt chipira?!?tko da bi pršu min. 85KM !? bi blo glih prou! :)
-kolk bi me pršlo vgradnja ele. Vbrizga ( če je sploh možno)
-kolk pa samo chipiranje ( če je sploh možno ) …
In kok bi to kj vplivalo na menjalnik itd. ? in pa na porabo!? Trenutna poraba je 6 L ! za cca kok L bi šla gor !? …

hvala!

l.p. mile

Objavljeno: Po okt 16, 2006 10:53 pm
Napisal/-a Whity1
tu maš naslov: http://www.rsrmotorsport.com/

pa boš zvedel iz prve roke!

Objavljeno: Po okt 16, 2006 10:59 pm
Napisal/-a cvicek1
...aha tnx! ...
drugače pa če je komu kj znano iz prakse oz. karkol!? lahko odgovori ! vsaj približno! :)
hvala!

l.p. mile

Objavljeno: To okt 17, 2006 6:29 am
Napisal/-a zupi13
tist I pomen Intercooler, t.j. hladilnik vstopnega zraka za motor. po mojem bi se ga dal naknadno vgradit. vprašanje pa je če se ti splača?

Objavljeno: To okt 17, 2006 6:54 am
Napisal/-a Mate
Glede na to, da ima motor turbino se gotovo da še kaj iztisniti iz njega, glede na način krmiljenja pa je odvisno kako.

Objavljeno: To okt 17, 2006 7:59 am
Napisal/-a leoCar
A ti navadni TDji niso imeli interculerja, jas sem pa mislil da je razlika v vbrizgu, da ma TDI direktni vbrizg, TD pa ga nima oz ma vbrizg v predkomore. :roll:

Objavljeno: To okt 17, 2006 8:53 am
Napisal/-a kopron
Ja, ja sej, on ma še tastaro mašino, z posrednim vbrizgom v predkomore, kot jaz , če ima TD . Ker, TDI, pa imajo že direktni vbrizg . Trenutno imam okrog 110 HP , vendar je to odločno premalo . Moral bi priplezati vsaj na okrog 140 HP , da bi bilo omembe vredno . Moral bi še zamenjati izpušni kolektor in zamenjati tole navadno turbino z variabilno , pol bi se pa že moglo kej dogajat . Sčipat pa tega motorja ne moreš, ker sploh nima računalnika, razen enih modelov, pa še ti imajo preveč primitivnega . Če nimaš intercoolerja, si ga moraš obvezno najprej zmontirat gor. Tako, kot sem naredil jaz, potem, ko sem skoraj uničil prejšnji motor brez IC . In potem odpreš izpuh, tako, da si zmontiraš direktne lonce, brez prekatov. Šele nato greš v dvigovanja tlaka polnenja turbine. In spet ne preveč . Jaz imam z dekomprimiranim motorjem tlak do 1,4 Bara . Vendar je to najmanj enkrat premalo, za nekaj bolj resnega . Vrtim pa ga sedaj že do 5000 RPM , čeprav imam max navor pri 2500 RPM .

Objavljeno: To okt 17, 2006 9:04 am
Napisal/-a leoCar
@kopron, koliko ti pa kaj pije tale tvoj diesel, pa koliko navora je pridobil?

Objavljeno: To okt 17, 2006 9:19 am
Napisal/-a kopron
Hja, pije mi od 5,01 do 7,75 L/100 Km . Navora pa je okrog 230 NM . Vendar še nisem meril , zato ne morem točneje rečt. No, ja , povprečna poraba pa se mi giblje okrog 6,09 L/100Km . Poraba se mi ni bistveno povečala, čeprav imam večjo Bosch-pumpo gor . To pa zato, ker sem povečal navor+posredno izskoristek motorja z povečanjem predvžiga . Sicer pa so mi grozn všeč sedanje performanse motorja , razpored navora , razen glasnega klenkanja . To pa zato, ker imam preveč zračnosti na cilindrih, ker nisem imel pravih batov in zato šklopotajo .

Objavljeno: To okt 17, 2006 10:12 am
Napisal/-a leoCar
A pol še zraven spije kak literček olja na 100km :D

Objavljeno: To okt 17, 2006 10:14 am
Napisal/-a leoCar
A ni extremni tuning diselašev brez veze, ki pol tako ali tako pijejo isto kot benzi, pa še manjši uporaben režim obratov motorja majo kot napr. benz. turbaši.
Nevem tole je moje mnenje :roll:

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:09 am
Napisal/-a kopron
Ja, delno je res, ker se ti ful +ful zoža delovno območje + znatno poveča poraba. Čeprav, lahko primerjaš z mojimi podatki in podatki Cvička1, in ... ;) :roll: in vidiš, da v povprečju ni tolikšne razlike . Aaampak, navor se pa da ubijalski ven stisnt , čeprav v zelo ozkem uporabnem območju. Pa tu še ne govorim o nekih extremih . Aja, glede, olja, pa mi na menjavo ne popije niti 1 mm višine na 10000 Km . Redno gledam in preverjam, ravno zaradi strahu iz podobnih izkušenj z oljem z prejšnjim motorjem, kateri se mi je razletel. Hja, vsaka šola pač stane...

Objavljeno: To okt 17, 2006 11:29 am
Napisal/-a leoCar
Kakšne pa so temperature zraka ki gre iz turbine ali kompresorja v iterculer, vsi vemo da če zrak stiskaš oz komprimiraš se segreva. :roll:

Objavljeno: To okt 17, 2006 2:16 pm
Napisal/-a cvicek1
kopron je napisal/-a:Hja, pije mi od 5,01 do 7,75 L/100 Km . Navora pa je okrog 230 NM . Vendar še nisem meril , zato ne morem točneje rečt. No, ja , povprečna poraba pa se mi giblje okrog 6,09 L/100Km . Poraba se mi ni bistveno povečala, čeprav imam večjo Bosch-pumpo gor . To pa zato, ker sem povečal navor+posredno izskoristek motorja z povečanjem predvžiga . Sicer pa so mi grozn všeč sedanje performanse motorja , razpored navora , razen glasnega klenkanja . To pa zato, ker imam preveč zračnosti na cilindrih, ker nisem imel pravih batov in zato šklopotajo .



aha... hvala za vsa pojasnila! :) ... torej chipanje odpade!? ... zanima me pol glede intercoolerja!? trenutno ima 75hp !z intercoolerjem nj bi imel 90hp ? al se motim ? ... ker intercooler se bi dal dobit kašn rablen al kko iz kakega toledota TDI ? al pa vw golf 3 TDI ? ker predvidevam do so to iste mašine!? al se hudo motim!? ... no zanima me predvsem stroški? če bi se lotil intercoolerja ? recimo da dobim kj rablenga ? :) cca kok denarja če mi lahko poveste ( +/- 15ksit) ???? :)

hvala !

l.p. mile

Objavljeno: To okt 17, 2006 3:19 pm
Napisal/-a leoCar
Najceneje bi te prislo če bi kje dobil motor 1,9TDI 110km in naredil swap, samo z iterculerjem nebi dosti pridobil, moral bi menjati se glavo motorja , ki ima direktni vbrizg,ne kot ima tvoja ,ki se vbrizgava gorivo v predkomore.

Objavljeno: To okt 17, 2006 3:29 pm
Napisal/-a cvicek1
aha.... pol skor predrago? oz. se ne splača ne ...
hvala vseeno !

l.p. mile

Objavljeno: To okt 17, 2006 3:32 pm
Napisal/-a Mad
cvicek1 je napisal/-a:
kopron je napisal/-a:Hja, pije mi od 5,01 do 7,75 L/100 Km . Navora pa je okrog 230 NM . Vendar še nisem meril , zato ne morem točneje rečt. No, ja , povprečna poraba pa se mi giblje okrog 6,09 L/100Km . Poraba se mi ni bistveno povečala, čeprav imam večjo Bosch-pumpo gor . To pa zato, ker sem povečal navor+posredno izskoristek motorja z povečanjem predvžiga . Sicer pa so mi grozn všeč sedanje performanse motorja , razpored navora , razen glasnega klenkanja . To pa zato, ker imam preveč zračnosti na cilindrih, ker nisem imel pravih batov in zato šklopotajo .



aha... hvala za vsa pojasnila! :) ... torej chipanje odpade!? ... zanima me pol glede intercoolerja!? trenutno ima 75hp !z intercoolerjem nj bi imel 90hp ? al se motim ? ... ker intercooler se bi dal dobit kašn rablen al kko iz kakega toledota TDI ? al pa vw golf 3 TDI ? ker predvidevam do so to iste mašine!? al se hudo motim!? ... no zanima me predvsem stroški? če bi se lotil intercoolerja ? recimo da dobim kj rablenga ? :) cca kok denarja če mi lahko poveste ( +/- 15ksit) ???? :)

hvala !

l.p. mile
... jaz jih imam najmanj 4 ... povej koliko velikega rabiš oziroma kaj misliš naprej - imam od Turbo petke, Lancie Dedre 2.0 , enega alu veelikega verjetno iz kake Delte in enega od Coswortha ... vsak ima svojo ceno ;) L.p. Mad

Objavljeno: To okt 17, 2006 3:41 pm
Napisal/-a leoCar
Samo interculer bi lahko gor rukno, pa bos videl kaj ti prinese ;) , nekaj km bi že blo več.

Objavljeno: To okt 17, 2006 5:14 pm
Napisal/-a cvicek1
no sei zaenkrat če bi bi samo intercooler! če je možn! kok denarja bi porabil ? kok KM bi šlo gor!? k ne rabim zd newem kaj nekih 40km++ ...! ene dobrih 10 KM več bi blo glih ql! ? ....

l.p. mile

Objavljeno: To okt 17, 2006 5:17 pm
Napisal/-a leoCar
Čisto možno da pridobiš kakšnih 10konjev, pozanimaj se koliko te stane en rabljen interculer @mad ti je napisal da ma štiri ;)