Stran 1 od 1

športna odmična gred

Objavljeno: Če okt 19, 2006 2:31 pm
Napisal/-a dkw
zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM 8)

Re: športna odmična gred

Objavljeno: Če okt 19, 2006 2:33 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
dkw je napisal/-a:zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM 8)


ka ne poznaš googla? pa e-bay? Sm pa vidu da si že 2 teme odpru! Lahko bi eno pa v njej opisal kaj vse potrebuješ pa k aj te zanima!

Objavljeno: Če okt 19, 2006 3:39 pm
Napisal/-a Sierrator
Vem da Mad pozna enega v Trstu, ki jih dela... Poskusi njega kontaktirati!

Objavljeno: Če okt 19, 2006 4:09 pm
Napisal/-a Mad
Sierrator je napisal/-a:Vem da Mad pozna enega v Trstu, ki jih dela... Poskusi njega kontaktirati!
... Če hočeš tam do 300 eur stroška ... če ne poizkusi poklicati Senica Motorsport - Braneta Senico on je zastopnik za eno Italijansko podjetje ki izdeluje Odmične gredi že od leta 1934 - Colombo & Bariani imaš možnost dobit od Braneta tudi pomoč za ostalo, kar ti potem rabi spremenit - da dobiš pravi izkoristek bi moral povečati vbrizg in nastaviti elektroniko - on ti bo (B.Senica) , še bolj pa bi pridobil če bi dal znižati blok motorja, da povečaš kompresijsko razmerje na 11.9 : 1 in olajšaš in uravnotežiš vse vrteče mase - Ojnice, gred in vztrajnik ;) Telefon od B.Senica 041/768-470 ali ... http://www.senicamotorsport.com/index.asp ... na 1.6 motorju samo tako pridobiš tisto kar bi ti želel, ali turbino .
L.p. Mad

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 2:35 pm
Napisal/-a ShineR
znižati blok motorja zato da povečaš kompresijo? lažje je to narediti z glavo. še lažje pa je da daš enostavno tanjšo dihtungo za glavo vmes, kovinsko seveda :)

Objavljeno: Pe okt 20, 2006 10:45 pm
Napisal/-a Mad
ShineR je napisal/-a:znižati blok motorja zato da povečaš kompresijo? lažje je to narediti z glavo. še lažje pa je da daš enostavno tanjšo dihtungo za glavo vmes, kovinsko seveda :)
... Matej ti itak daš tri dihtunge :P :P :P ker se potepaš v nasprotni smeri dekomprimirati ... Niža se blok in se ukoplje ventile v bat zato, da ne obremeniš glave ... včasih so motorje dajali na 14.5 : 1 ... pol so ugotovili da je dejansko nekje za motor najboljše razmerje med 10.5 : 1 in 11.9 : 1 ... in pri toliko zmanjšanem kompresijskem prostoru ponekod tudi 0.7 mm bi bilo problem če bi moral kasneje še enkrat glavo zbrusiti po posegu, ker jo preveč stanjšaš in ti tudi kakšenkrat predstavljajo problem sedeži ventilov zaradi oblike in pozicije ... blok nižat je mogoče bolj zamudno vsekakor pa bolj sigurno in trajno ... spomni se Tomosovih APN - ov, ki so se jim glave zvijale kot papir, ko si jih pobral parkrat ... zato so bile pripravne glave od črpalk in glave od Kopačic ker so bile debelejše ;) ali še lažje si pobral cilinder na vrhu in dal pod njega par tesnil, da si povlekel pretočne kanale naprej ... L.p. Mad

Objavljeno: So okt 21, 2006 1:13 pm
Napisal/-a hemingway
Sm zmeri mislu da se dodoločene stopnje splača brusit glavo vse kar je pa več se pa itak najbol splača naredit bate na mero...
Drugač bloke brusijo ponavadi pri Alfah in pri motorjih z glavami slabše kvalitete to je res...
:roll:

Objavljeno: So okt 21, 2006 7:57 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Mogoce lahko kdo svetuje kako je z montazo odmicnih gredi od P206 RC v motor od P206 S16, sem ze spraseval konkretnega odgovora nisem dobil. Hvala za odgovore

Objavljeno: So okt 21, 2006 10:33 pm
Napisal/-a Mad
PRODRIVE je napisal/-a:Mogoce lahko kdo svetuje kako je z montazo odmicnih gredi od P206 RC v motor od P206 S16, sem ze spraseval konkretnega odgovora nisem dobil. Hvala za odgovore
... Brane Senica v Beričevem ... če ti že lahko kdo pomaga, ;) naj bo on ... http://www.senicamotorsport.com/index.asp ... ima podatek o odpiranju ventilov ki te lahko j**e in ima odmične bolj poceni kot tisti dve ki jih kupuješ z boljšimi rezultati (performansami) ... če ne pa vem da ti bo povedal za razlike ... po moje so minimalne ... L.p. Mad

Objavljeno: So okt 21, 2006 10:40 pm
Napisal/-a Mad
hemingway je napisal/-a:Sm zmeri mislu da se dodoločene stopnje splača brusit glavo vse kar je pa več se pa itak najbol splača naredit bate na mero...
Drugač bloke brusijo ponavadi pri Alfah in pri motorjih z glavami slabše kvalitete to je res...
:roll:
... Ernest ne dobiš za vsak avto ojnic, ali ne dobiš batov ... zato raje delaš blok. Fiat program ima za kompresijske predelave že izdelane kite - sam sem imel nekaj od tega, vsi Tunerji se pač ne odločajo za veliko serijsko proizvodnjo ... sicer Wiseco ima možnost izdelave bata po tvoji specifikaciji samo ne vem koliko se ti to finančno splača - Peugeot ima kar dva motorja, ki se lovijo po dimenziji z tistimi od Honde (Wiseco) tako da imaš včasih lahko srečo samo ni pa vedno tako lahko ;) ;) ;) L.p. Mad

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 10:51 am
Napisal/-a PRODRIVE
Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 11:29 am
Napisal/-a Mad
PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 12:30 pm
Napisal/-a ShineR
ITBji so kr zakon zadevca pri NA tuningu ja.. samo definitivno ne pridejo kej preveč do izraza če je to edina menjana stvar :D

Objavljeno: Ne okt 22, 2006 4:27 pm
Napisal/-a mloncar
za tvoj motor dobiš odmične na spodnjih linkih:

http://www.catcams.be/ in http://www.dbilas.de/index.htm

Objavljeno: Po okt 23, 2006 8:17 pm
Napisal/-a PRODRIVE
Hvala Mad za info.

Objavljeno: Po okt 23, 2006 9:26 pm
Napisal/-a Dariooo
Mad je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad


dej povej se malo cen teh zadev da padem dol iz stola...hehe :)
samo neki mi ni jasno...to ki das gor na sesalni del glave...kje ima kake lopute al kej podobnega...pa kak filter...kaj to pride kr tko?? in kaj gor so injektorji in to je to? in kam das pol tisto, ki ti meri pretok zraka pa vse te zadeve ki so zdaj med filtom in sesalnim kolektorjem??
LP

Objavljeno: To okt 24, 2006 5:55 pm
Napisal/-a Mad
Dariooo je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnico ;) Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad


dej povej se malo cen teh zadev da padem dol iz stola...hehe :)
samo neki mi ni jasno...to ki das gor na sesalni del glave...kje ima kake lopute al kej podobnega...pa kak filter...kaj to pride kr tko?? in kaj gor so injektorji in to je to? in kam das pol tisto, ki ti meri pretok zraka pa vse te zadeve ki so zdaj med filtom in sesalnim kolektorjem??
LP
... vse kar si imel do sedaj gor odrežeš proč - to ima svojo elektroniko svojo Lambdo in ti lahko pol nastaviš po svojih parametrih vse od A do Ž ... je pa okrog 2500 eur najcenejši sistem, ki ti ga ponuja recimo Fly Motors v Trstu ... Lahko ga montiraš na bilokateri avtomobil tudi če ni bil v osnovi injection ... L.p. Mad