športna odmična gred
Objavljeno: Če okt 19, 2006 2:31 pm
zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM 

Najhitrejša spletna stran
https://www.avtomobilizem.com/forum/
https://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=47448
dkw je napisal/-a:zanima me če kdo ve kje bi dobu športno odmično gred za renault megan 1.6 90KM
... Če hočeš tam do 300 eur stroška ... če ne poizkusi poklicati Senica Motorsport - Braneta Senico on je zastopnik za eno Italijansko podjetje ki izdeluje Odmične gredi že od leta 1934 - Colombo & Bariani imaš možnost dobit od Braneta tudi pomoč za ostalo, kar ti potem rabi spremenit - da dobiš pravi izkoristek bi moral povečati vbrizg in nastaviti elektroniko - on ti bo (B.Senica) , še bolj pa bi pridobil če bi dal znižati blok motorja, da povečaš kompresijsko razmerje na 11.9 : 1 in olajšaš in uravnotežiš vse vrteče mase - Ojnice, gred in vztrajnikSierrator je napisal/-a:Vem da Mad pozna enega v Trstu, ki jih dela... Poskusi njega kontaktirati!
... Matej ti itak daš tri dihtunge :P :P :P ker se potepaš v nasprotni smeri dekomprimirati ... Niža se blok in se ukoplje ventile v bat zato, da ne obremeniš glave ... včasih so motorje dajali na 14.5 : 1 ... pol so ugotovili da je dejansko nekje za motor najboljše razmerje med 10.5 : 1 in 11.9 : 1 ... in pri toliko zmanjšanem kompresijskem prostoru ponekod tudi 0.7 mm bi bilo problem če bi moral kasneje še enkrat glavo zbrusiti po posegu, ker jo preveč stanjšaš in ti tudi kakšenkrat predstavljajo problem sedeži ventilov zaradi oblike in pozicije ... blok nižat je mogoče bolj zamudno vsekakor pa bolj sigurno in trajno ... spomni se Tomosovih APN - ov, ki so se jim glave zvijale kot papir, ko si jih pobral parkrat ... zato so bile pripravne glave od črpalk in glave od Kopačic ker so bile debelejšeShineR je napisal/-a:znižati blok motorja zato da povečaš kompresijo? lažje je to narediti z glavo. še lažje pa je da daš enostavno tanjšo dihtungo za glavo vmes, kovinsko seveda
... Brane Senica v Beričevem ... če ti že lahko kdo pomaga,PRODRIVE je napisal/-a:Mogoce lahko kdo svetuje kako je z montazo odmicnih gredi od P206 RC v motor od P206 S16, sem ze spraseval konkretnega odgovora nisem dobil. Hvala za odgovore
... Ernest ne dobiš za vsak avto ojnic, ali ne dobiš batov ... zato raje delaš blok. Fiat program ima za kompresijske predelave že izdelane kite - sam sem imel nekaj od tega, vsi Tunerji se pač ne odločajo za veliko serijsko proizvodnjo ... sicer Wiseco ima možnost izdelave bata po tvoji specifikaciji samo ne vem koliko se ti to finančno splača - Peugeot ima kar dva motorja, ki se lovijo po dimenziji z tistimi od Honde (Wiseco) tako da imaš včasih lahko srečo samo ni pa vedno tako lahkohemingway je napisal/-a:Sm zmeri mislu da se dodoločene stopnje splača brusit glavo vse kar je pa več se pa itak najbol splača naredit bate na mero...
Drugač bloke brusijo ponavadi pri Alfah in pri motorjih z glavami slabše kvalitete to je res...
... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnicoPRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.
Mad je napisal/-a:... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnicoPRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad
... vse kar si imel do sedaj gor odrežeš proč - to ima svojo elektroniko svojo Lambdo in ti lahko pol nastaviš po svojih parametrih vse od A do Ž ... je pa okrog 2500 eur najcenejši sistem, ki ti ga ponuja recimo Fly Motors v Trstu ... Lahko ga montiraš na bilokateri avtomobil tudi če ni bil v osnovi injection ... L.p. MadDariooo je napisal/-a:Mad je napisal/-a:... Senica Brane je delal z tem in Janez Urbančič v Tomačevem tudi samo Brane S. je zastopnik za gredi Colombo & Bariani za Slovenijo zraven tega ti lahko naredi tudi elektroniko (chip) ker je zelo dober na tem področju in še konje lahko izmeriš hkrati pri njem ... Urbančič Motorsport je tudi izbira nanj sploh nisem pomislil a vseeno bi šel osebno k Branetu ... Urbančič pa je za bolj korenite posege v motor ... in denarnicoPRODRIVE je napisal/-a:Za P206 S16 samo Senica,kaj pa Urbančič,če kdo pozna to vrste prdelavo naj mi prosim malo razloži.Po moje bi na tvojem motorju največ pridobil z induction sistemom z ločenimi loputami kot ga dela Jenvey Dinamics ali TWM Induction - sistemi, ki ti omogočajo da pride zrak mešan z bencinom čimbolj hitro z najmanj možnimi izgubami in čimvečjo turbolenco po najkrajši možni poti v cilinder in z tem močno povečamo izkoristek in pridobimo moč motorja ... mislim, da Senica na tem področju ima kar precej znanja ... L.p. Mad
dej povej se malo cen teh zadev da padem dol iz stola...hehe
samo neki mi ni jasno...to ki das gor na sesalni del glave...kje ima kake lopute al kej podobnega...pa kak filter...kaj to pride kr tko?? in kaj gor so injektorji in to je to? in kam das pol tisto, ki ti meri pretok zraka pa vse te zadeve ki so zdaj med filtom in sesalnim kolektorjem??
LP