Stran 1 od 1

ali obstaja kakšna potrjena raziskava?

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:32 pm
Napisal/-a Jurchi
Pozdravljeni

Zanima me, če je kdo kje zasledil kakšno potrjeno raziskavo o tem koliko dodatna širina pnevmatike vpliva na performace avtov......pa po možnosti še ostale zadeve kot so kotalni obseg, teža platišča itd.

Preden začnete tukej nabijat, kolk je je komu zdel, da je od sosedovga franclna avto šel z 18-kami itd. bi rad poudaril, da me zanima predsvem s številkami podprta študija ali test, ki bi upošteval ne samo kotalni obseg in težo feltne ampak tudi širino pnevmatike in koliko to vpliva na pospešek, končno hitrost (dejansko in ne kolk vam števc laže, ker ste gor fuknl trikrat prevelike feltne), porabo in ostale parametre.

Štejejo se tudi vaši homemade testi, če so bili izvedeni s kakšnimi merilnimi instrumenti (ročna ura ne šteje :twisted: )

Re: ali obstaja kakšna potrjena raziskava?

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:43 pm
Napisal/-a MacTron
khm... predvsem stejejo tudi teli testi
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=17718

torej izracuni + / - pri vecjem kotalnem krogu ali obratno (km/h)
ter tudi logika pri vecji sirsi tezji gumi... in seveda tudi feltni

Objavljeno: To okt 31, 2006 12:48 pm
Napisal/-a Jurchi
ej pa sej ti pravim......to kolk men števc laže oz kok gre avto manj zarad kotalnega obsega je men povsem jasno.....teh kalkulatorjev je po netu polno......mene zanimajo zadve kot so širina pnevmatike in teža platišč itd.

Pač če maš večje platišče to ustrezno kompenziraš z nižjepresečno gumo...."sidewall" manjšaš s povečevanjem platišča.

Pa ne mi govort, da gre avto s 195 široko pnevmatiko isto kot avto z npr. 235 široko pnevmatiko........al pa teža feltne 9 kg in teža felne 15 kg itd.....TO ME ZANIMA.

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 10:07 am
Napisal/-a MacTron
nekako so potrjene te raziskave oz. kolkulatorji neglede na odstopanja
v realnosti ceprav je pa tako da vcasih praksa potrjuje tudi teorijo
nekako mi pa se ni uspel najt neke dolocene raziskave se iscem :)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 10:28 am
Napisal/-a Jurchi
hvala.....edini ki je celo odgovoril na post......jah jebiga ni bil post o sharkijih pa kromanih špeglih :-P

sej v bistvu so lahko tudi zaseben meritve v principu avto X 1. meritev z gumami xxx in potem z gumami in platišči yyyy.

Rad bi prišel samo do enih konkretnih številk ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 11:30 am
Napisal/-a DrMr
... raje praktično vprašaj, kaj bi namesto 195/65/15 6J/ET27, dal na avto, pa bo kdo iz prakse povedal...

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 11:46 am
Napisal/-a ANJCI
Kaj je dimenzijsko dobro za tvoj model vozila, moč itd ...ti je proizvajalec vozila navedel že v homologacijskem kartončku .. ;)
Vse ostale večje dimenzije vplivajo na hitrost, pospeške, končno, udobje itd...brez izračunov ;)

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 11:49 am
Napisal/-a simply
Vse ostale večje dimenzije vplivajo na hitrost, pospeške, končno, udobje itd...brez izračunov Wink


Tako je.

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 12:30 pm
Napisal/-a juhica
http://www.vejdirektoratet.dk/publikationer/VInot23/index.htm
predvsem poglavje 4.2

http://www.carsurvey.org/performance.php
kao dober model za primerjavo

drugac pa gugl.
ajde

Objavljeno: Sr nov 01, 2006 1:20 pm
Napisal/-a istvan
@jurchi: v Gute Fahrt zvezek 5/06, strani 50-53 imaš en nazoren test na to temo (testirano je pa na golfu V gti, od 17" do 20").