Stran 1 od 2

tunning za mašine

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 12:28 pm
Napisal/-a JohnyR
Mene zanima kam se je najbolje napotit za predelavo mašine Renault Clio '96 1.2i 60KM.

Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KM :) oz. največ 100KM :D . pa ne vem kdo se s tem ukvarja.

Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 1:17 pm
Napisal/-a monster_d
Hehe! Ja predelave razn izpuha in filtra so po vecini drage!
Sportna odmicna gred odvisno od 100k naprej, cip okoli 80k, potem obdelava glave itd!
LP

Re: tunning za mašine

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 1:59 pm
Napisal/-a WhiteCell
johnyr je napisal/-a:Mene zanima kam se je najbolje napotit za predelavo mašine Renault Clio '96 1.2i 60KM.

Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KM :) oz. največ 100KM :D . pa ne vem kdo se s tem ukvarja.

Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.


uff si skromen.. mi smo zadovoljni če pridobiš 5KM !

zdej če resno misliš ti lahko pod zasebno dam enga tipa k NOS montira in boš dejansko pridobil 35KM... več pa mašina nebo zdržala

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 2:55 pm
Napisal/-a RegY
clio 1,2? 100konjev? :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

get real...

dajmo to prestavit pod humor, no

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 2:58 pm
Napisal/-a WhiteCell
regy ne bit nespoštljiv do začetnikov... :)
noben se ni pameten rodil :)

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 3:07 pm
Napisal/-a RegY
ok ok...

pol bom pa realen...

vložiš v avto ene 500k sit

dobiš noter ojačano mašino... to je ojačitve vse potrebne te mašine, ki jo imaš trenutno, vse predpriprave za turbino, turbino, intercooler... pa še kaj bi se znalo najdit...

ven bi dobil, če bi imel srečo... 110KM, več dvomim

jaz vem, da sem na petki 1,4 five dobil ven 90km ker sem spustil glavo, zamenjal izpušni sistem... ajde pa filter... pa sem mel 90km... ampak to je... za dva deci večja mašina, pa že v osnovi ima nekaj konjičkov več ;)

jaz bi razmislil raje o nakupu kakega malo močnejšega avta s kako 1,4 mašino... tam se pa bi že začenjalo poznat, ko bi kaj naredil... pri 1,2 se ne pozna tolko... moreš že kaj konkretnega naredit tam...


aja... za ceno turbine govorim jaz... kolikor sem jaz dal to v italiji pred dvemi leti, ampak... jaoooooo... pozabil... tisto mi je frend dal po tovarniški ceni... ja nič... miljonček za to kar sem opisal gori

pozanimaj se, če dobiš v cliota od turbo petke mašino noter... pa obnoviš turbino pa to.... bi blo po moje boljše, ko pa 1,2 mašino frcat nekam...

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 3:39 pm
Napisal/-a Tuningcar
Prodas in kupis cliota 1.8 16v , 136KM pa je najcenej:) ej folk ne vem no 1.2 masino pa 500.000Sit not ulagat halo, ce mas pa ze serijsko lahko reketo:)

LP,sandi

Re: tunning za mašine

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 3:47 pm
Napisal/-a GVX
johnyr je napisal/-a:Mene zanima kam se je najbolje napotit za predelavo mašine Renault Clio '96 1.2i 60KM.

Rad bi ga spravil na nekje med 80 in 90KM :) oz. največ 100KM :D . pa ne vem kdo se s tem ukvarja.

Vesel bom tudi predlogov o tem kaj se splača narediti razen športnega filtra in zamenjave izpuha.

Stvar je čisto realna:potrebno je povečati kanale in ventile, znižati glavo, zamenjati odmično gred in montirati dva dvojna webra!Moč bi se dvignila na cca 100 km, poraba bi bila okrog 15-20 l/100km(pri priganjanju), če bi pa renojev motor to prenesel, pa ne vem!
Za predelavo glave vprašaj Urbančiča in Senico, webre dobiš v Italiji na vsakem odpadu-problem je dobiti ustrezen kolektor.
Cena?odvisna od tega, kaj bi naredil sam!Če ti vse naredi nekdo drug- okrog 500 k sit!
L.p.
gvx

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 4:02 pm
Napisal/-a din
GVX: ker nimam skoraj nikakršnih izkušenj z ˝einšpric˝ motorji. A se ne bi dalo tudi z npr. povečanjem dize dosečt podoben rezultat kot pa z menjavo uplinjačev pri starih motorjih, ali so pač uplinjači še vedno tisti, ki ti dajo ˝prave konje˝ samo da so pač pregrešno žejni :?: :twisted:

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 4:12 pm
Napisal/-a lisko
Gvx na ajnšpric motor bi ti tišal frgazer?Oki no sej poskočnost motorja je res večja s frgazerjem sam če ma pa avto serijsko že elektroniko.Tko da po moje ni smiselno dat na ta motor frgazer gor.Prej bi po moje blo bočš star program flashat pa novga naložit(navor se da kr fajn izbolšat oziroma krivuljo navora)

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 5:01 pm
Napisal/-a Twingo Sport
Sploh ni problem iz 1.2 masine spravt do 80 ali 100 konckov sam pravga mehankarja mores poznat . :twisted: Cez 100 kojnov je pa ze pol problematicno ka lahko masina zariba.Do 100 pa ni panike.
Vam povem pol kaj vec ko bo moja masina prisla iz operacijske mize. :twisted:
Pa kaksnih 500 tisoc no za 100 tisoc do glave dost seveda brez kolektorja in odmicne.

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 6:19 pm
Napisal/-a cresh
Kill em All je napisal/-a:Sploh ni problem iz 1.2 masine spravt do 80 ali 100 konckov sam pravga mehankarja mores poznat . :twisted: Cez 100 kojnov je pa ze pol problematicno ka lahko masina zariba.Do 100 pa ni panike.
Vam povem pol kaj vec ko bo moja masina prisla iz operacijske mize. :twisted:
Pa kaksnih 500 tisoc no za 100 tisoc do glave dost seveda brez kolektorja in odmicne.


Hja, no dej mal več povej. A si se odloču pol za odmične gredi d boš menju. Kuk keša pa boš dal za predelavo? Pa kdo ti bo delu?

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 6:21 pm
Napisal/-a monster_d
Glede tega kot sem ze povedal se strinjam z gvx-om!
Vse je mogoce nardit!
SAm se nesplaca pri tej masini, prevec bos zdaval na masino, pa kr zvecal porabo!
SAm sem vozil to masinco in jo tudi z y55ko prehito!
Res kam dosti ne leti!
CE hoces nekaj res orng menjaj masino pa idi homologacijo delat in to je to!
Ce pa ni kaj dost kesa pa se zadovolji tako kot je techno rekel par km!

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 6:36 pm
Napisal/-a GVX
din je napisal/-a:GVX: ker nimam skoraj nikakršnih izkušenj z ˝einšpric˝ motorji. A se ne bi dalo tudi z npr. povečanjem dize dosečt podoben rezultat kot pa z menjavo uplinjačev pri starih motorjih, ali so pač uplinjači še vedno tisti, ki ti dajo ˝prave konje˝ samo da so pač pregrešno žejni :?: :twisted:

Mali motorji se povsod navijajo z vplinjači (kupi kako nemško revijo).
Originalni ajnšpric ti ne omogoča velikega povečanja moči.Će pa zamenjaš kpl. črpalko, šobe, sesalni kolektor, je strošek neprimerno večji, kot če daš vplinjače!
Če zamenjaš samo šobe z večjimi, dobi motor več bencina, z zrakom pa je omejen skozi sesalni kolektor!
Za malo povečanje se zamenja le računalnik in obdela glava, za kaj več-vplinjači(pri motorjih, ki imajo serijsko malo moči!!!).
Problem pri tem je le poraba, ki zna biti ekstremna!
L.P.
gvx

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 6:42 pm
Napisal/-a Twingo Sport
Ne nebom menju odmicne gredi masino mi bo friziru bivsi mehanik od Dekleve ka je prej sramfu unga rumenga BMWja pa pol je tut dirku ka je bil Dekleva bil na suspenzu.
On oblada zedeve! :twisted:

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 7:14 pm
Napisal/-a lebica
ja sej jst mam 1.2 energy pa sem zrihtu da ma 94 km zdej leti poravnini 190km/h realno, kuri pa 12l pri preganjanju. Dal sem zrihtat elektroniko v Francijo in nemčijo in seveda dodal popolnoma novi vbrizg goriva in glavo ki to "podpira". avto ima tudi posebni sistem odvajanja izpušnih plinov saj katalizator (osnovni) ne zadostuje želenemu pritisku.

Objavljeno: Pe jun 20, 2003 9:14 pm
Napisal/-a Twingo Sport
Kuk si dal za te stavri pa kdo ti je to montiral. A si te dele narocu prek kataloga a so ti jih po posti poslal? :twisted:

Objavljeno: So jun 21, 2003 11:52 am
Napisal/-a Pero
Folk... men nekaj ni jasno. Vsi nekaj nakladate o odmičnih gredeh in glavah in ispuhih itd... ali je kdo od vas to že sprobal?

Če ima 1,2 motor in hoče imeti 80 KM je najcenejša in edina logična varijanta da poišče zbitega Cliota z 1,4 motorjem, zamenja motor, in dobi 80 KM. Navor bo boljši, moč bo večja, poraba bo pa praktično ista.

Če hoče pa še več naj si pa kupi 1,8 16V in naj si ga zrihta. Sigurno bo bolje potegnil kot kakršenkoli predelan 1,2. Cene za 1,8 16V so pa skoraj smešne.

Objavljeno: So jun 21, 2003 12:08 pm
Napisal/-a GVX
Pero je napisal/-a:Folk... men nekaj ni jasno. Vsi nekaj nakladate o odmičnih gredeh in glavah in ispuhih itd... ali je kdo od vas to že sprobal?

Stvar je preizkušena, yugo!! ima 109 km in 130 nm navora!Če je to zate nakladanje, pač ne beri.
Glede nakupa močnejšega avta pa tole:nekateri zbirajo znamke, eni hodijo v hribe (pa bi lahko vrh videli na kaki razglednici),drugi predelujemo avtomobile.
Spet tretji si kupujete močnejše avtomobile in gledate slike vrhov! Vsak ima svoje VESELJE, ki pri tem največ šteje!
L.P.
gvx

Objavljeno: So jun 21, 2003 1:08 pm
Napisal/-a Pero
mogoče si me narobe zastopil.
Sigurno je par uporabnikov ki so dejansko predelali svoje avte, večina jih pa ni in piše kar so nekje slišali....

Sam nisem nevem kakšen strokovnjak za tuning, čeprav vem z osnove in sem za sebe (malo) predelal par avtov.

Prva stvar mi je bila pa vedno povečevanje navora in iskoristka ne pa obratov. Za moje pojme je najpametneje zamenjat motor, ker je to izredno preprosta stvar, dobi se drastično več navora itd... potem se gre pa lahko tuning.

Vsaj moje mnenje je tako.