Stran 1 od 1

'Mehke' športne vzmeti Polo '95

Objavljeno: Po nov 13, 2006 11:00 am
Napisal/-a povh
Pred pol leta sem znižal polota za 35mm z vzmetmi apex, vendar so vzmeti zelo pretrde za naše ceste. Mehanik mi je pri montaži rekel, da ne to gor dajat, kr bo pretrdo, da naj raje kupim eibach progresivne vzmeti.
Zdaj bom te vzmeti dal dol, ker mi uničujejo ležaje, roke, zglobe...vendar originalnih pa ne bi dal nazaj, ker preveč dobr zgleda avto.Zamenjal pa bom tudi amortizerje.

Zanima me katere športne vzmeti (-35mm) mi vi priporočate, da bi bila vožnja čim udobnejša. Polo je letnik 95, 1.3 bencinar. Nameravam ga imet še ene 5let.

Hvala.LP

Objavljeno: Po nov 13, 2006 11:05 am
Napisal/-a sport
H&R

Objavljeno: Po nov 13, 2006 6:11 pm
Napisal/-a povh
A mogoče kdo ve, kakšna je razlika v ceni med H&R in eibach.
Eibach vzmeti -30mm za polota stanejo okrog 60.000sit.

Re: 'Mehke' športne vzmeti Polo '95

Objavljeno: Po nov 13, 2006 6:33 pm
Napisal/-a Mad
povh je napisal/-a:Pred pol leta sem znižal polota za 35mm z vzmetmi apex, vendar so vzmeti zelo pretrde za naše ceste. Mehanik mi je pri montaži rekel, da ne to gor dajat, kr bo pretrdo, da naj raje kupim eibach progresivne vzmeti.
Zdaj bom te vzmeti dal dol, ker mi uničujejo ležaje, roke, zglobe...vendar originalnih pa ne bi dal nazaj, ker preveč dobr zgleda avto.Zamenjal pa bom tudi amortizerje.

Zanima me katere športne vzmeti (-35mm) mi vi priporočate, da bi bila vožnja čim udobnejša. Polo je letnik 95, 1.3 bencinar. Nameravam ga imet še ene 5let.

Hvala.LP
... Obstaja še ena možnost - da daš gor svoje originalne pa ti skledico na amortizerju Turnšek spusti nižje - imel boš nizek mehek avto samo pol ti bo karoserija nihala in boš moral na spojler pazit pri dvigu na ležeče policaje in spustu iz ležečih policajev ali pri vhodih v strme garažne hiše ;) ... L.p. Mad

Objavljeno: Po nov 13, 2006 6:40 pm
Napisal/-a povh
Pa se to da homologirat?

Objavljeno: Po nov 13, 2006 6:47 pm
Napisal/-a Mate
Jaz sem za Golfa IV dal za eibache 45k pred dvema letoma.

Objavljeno: Po nov 13, 2006 6:48 pm
Napisal/-a Mad
povh je napisal/-a:Pa se to da homologirat?
... ne rabiš ... pa tudi tako kot je sedaj ne bo nizek kake dva cm manj bo znižan ... razen če nočeš pri polni obremenitvi - 5 ljudi oz. prtljaga ... drsati z kolesi po notranjem blatniku ;) L.p. Mad

Objavljeno: Pe nov 17, 2006 7:18 pm
Napisal/-a Nasty
povh; ene par vprašanj.

Katere športne vzmeti pa ne skrajšujejo življensko dobo ležajem, rokam, amortizerjem, končnikom, ...? Ali tvoj mehanik prodaja Eibachove vzmeti?

Če se ti zdijo Apexi pretrdi, potem ni rešitve za tebe. Dvigni avto na original, pa je.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 8:42 am
Napisal/-a povh
Evo!
Apexi so šli v pokoj, na delo pa so včeraj prišli eibachi. Amortizerje pa sem dal skrajšat in obnovit na navadno trdoto pri amortizer d.o.o.
Moram rečt, da je razlika ogromna. Čez tiste jame, k je prej najbul usekal, zdaj sploh ne veš, da so tam. Čez kakšne daljše neravnine sicer čutiš malo, da ni original, sam se pa pelje super. Po makedamu lepše požira jame kot golf3 z navadnimi fedri. Čez ovinke se pa precej manj nagiba kot original. Je pa polo za eno pikico višji kot je bil z apexi.

Kar se pa tiče obrabe vitalnih delov podvozja. Mojster v amortizerju mi je na apexih pokazal, da se prvi navoji stisnejo čist skup, ostaneta pa sam še dva ali trije, tako da se čez jame voziš v bistvu po unih udarnih gumah, zato ti takoj uniči zglobe, amortizerje, končnike...Torej: (se opravičujem ker sem trdil obratno)-Apexi so premehki, ne pretrdi.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 9:29 am
Napisal/-a dj_em
kakršne koli modifikacije ala nižanje itd.. uničujejo druge dele... tosi morte zapomnt

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 9:43 am
Napisal/-a dskrab
Pozdravljen !

G. povh imam eno vprašanje zate. koliko si pa potem znižal avto, če ti je moral potem tudi skrajšati amortizerje ? Ker baje do -35mm ni potrebno krajšati amortizerjev.

LP,
Dejan

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 10:01 am
Napisal/-a povh
Apexe sem mev -30 do 40mm, original amortizerje, eibache mam pa -30mm (na škatli piše do -40mm), amortizerje pa skrajšane za cca 3cm.
Ni jih treba skrajšat, sam moji so bli že bolj bogi, pa če sem jih že dal obnovit, sem jih še skrajšal. Če bi jih skrajšal že takrat, ko sem dal apexe gor, se najbrž nebi tako hitro uničl.

Objavljeno: Pe jan 26, 2007 10:13 am
Napisal/-a dskrab
Aha fajn. Hvala za odgovor. No važno, da si zadovoljen in da se sedaj pelješ kot po tračnicah :)

Objavljeno: Po jan 29, 2007 4:53 pm
Napisal/-a povh
Spet se je pojavil problem!
Danes sem naredil optiko, ter okrog 150km. Od začetka se je avto res super peljal, proti koncu pa sem opazil, da je se je zadnji konec začel odbijati, kot prej z apexi.
Avto je postal nemiren pri visoki hitrosti na avtocesti.
Spredaj lepo požira neravnine, zadaj pa se odbija. Pomoje bi moral dat malo stršat amortizerje, ne pa da sem dal na normalno trdoto. Zato, ko se je olje v njih ogrelo, so postali premehki in avto je začel skakat po udarnih gumah. Naj mi prosim kdo pove, če se motim, in ali bi mi to amortizer zrihtal pod garancijo?
Ali je možno, da je kaj drugega? Je možno da se mora podvozje malo ulavfat, ker je vse novo?

Objavljeno: Po jan 29, 2007 10:12 pm
Napisal/-a Mate
Zadnji konec se ne bi smel odbijati.

Mislim, da bi se z amortizerjem (če misliš tega iz Dola pri Ljubljani) dalo dogovoriti, da ti zadnje amortizerje zamenja - če ti jih je on menjal oz. je vgradil svoje. Vsaj pri meni ni bilo težav in so mi šli rade volje na roke in zamenjali zadnje amortizerje, čeprav sem kasneje ugotovil, da je bil razlog za čudno obnašanje avtomobila v gumah.

Objavljeno: Po jan 29, 2007 10:29 pm
Napisal/-a Paris
sport je napisal/-a:H&R

Priporočam tudi jazst, ker jih posedujem. :bow :vrum

Objavljeno: To jan 30, 2007 7:51 am
Napisal/-a povh
Paris je napisal/-a:
sport je napisal/-a:H&R

Priporočam tudi jazst, ker jih posedujem. :bow :vrum


Hvala za predlog, sam ne mislm kupvat vseh različnih vzmeti, da bom videl katere mi ustrezajo - je predrago. Jaz bi sam rad, da se pelje tako lepo kot se je prvih 20km z eibachi. Sicer pa naj nebi bilo neke hude razlike med h&r ter eibah, ne?
No, danes sem preizkusil kako je, ko je avto stal čez noč zunaj, in se zadnji konec odbija isto kot včeraj. Torej ne drži, da se olje segreje in amortizer postane premehak.
Zgleda, da bo treba nazaj ljubljano. Upam, da se bom zmenu kej pametnega.

Objavljeno: To jan 30, 2007 8:52 am
Napisal/-a Paris
Najbolj..... ;)

Objavljeno: To feb 06, 2007 3:19 pm
Napisal/-a povh
Evo, včeraj sem bil pri amortizerju. Ugotovil so, da so vgradil prevelike udarne gume. Prvih 20km so bile vzmeti še čist nove, nato pa so se malo posedle, tako da je avto stal praktično na udarnih gumah. Amortizer je imel zato čisto malo hoda. Avto se je odbijal kot žoga, nagibal pa se ni skoraj nič. Gume so skrajšali, zdaj se avto pelje zelo podobno kot z original vzmetmi, le da se manj nagiba v ovinkih.

Če bi še enkrat popravljal podvozje, bi dal amortizerje malo stršati, drugače pa je zdaj vredu. Verjetno bi se tudi z apexi lepo peljalo, če bi dal prilagodit amortizerje.

Avto je zdaj zadaj na isti višini, kot pri apexih, spredaj pa je malo višji. Upam da se bo spredaj še kaj posedel, da ne bo visel nazaj, drugače pa sem zdaj zadovoljen. :vrum