Stran 1 od 2

Narezkani diski

Objavljeno: So nov 18, 2006 11:44 am
Napisal/-a Miholl
Kje v Ljubljani bi mel saj kokr tok kulturno izbiro med proizvajalci, ki ponujajo malo športnejše diske (narezkane), pa kakšne so kaj okvirne cene takih diskov...

Sm prašal na RSR pa ponujajo za 50k sit EBC diske+20k green stuff ploščice, pa nevem če rabim ravno tako športne diske...ploščice bom pa verjetno vzel green stuff...

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 1:57 am
Napisal/-a Sierrator
Sorry, ma kaj 50.000 SIT se ti zdi dosti za športne diske? To je 208 €... Meni se to zdi v redu cena. Sicer pa je spet vprašanje za kateri avto...

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 11:09 am
Napisal/-a CupraR
Točno, cena sploh ni visoka..
Brembo MAx ma tut kanale in so kr cenejši od EBC-ja...
Ploščice bi jst raj RedStuff uzel če hočš da ornk prime..
D
rgač pa najboljša zadeva kars e tiče performansa je pa uzet ene obične diske (recmo Brembo blank) pa ene fakn agresivne ploščice. Bo bremzal ko hudič :twisted: :twisted: Je pa res d apol ponavad treba z ploščicami še diske menjat, vendar ni panike da neb 20.000+ km zdržal...

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 11:45 am
Napisal/-a Miholl
Rd bi da prime dobro, ne rabim pa dirkaških ploščic (ala red-stuff) ki so primerne za vse samo za običajni promet ne.

Brembo max pravite? Se bom pozanimal malo...

Hvala

LP Miholl

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:06 pm
Napisal/-a ShineR
zakaj EBC red stuff ploščice nebi bile primerne za običajni promet?

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:28 pm
Napisal/-a Miholl
Ker hladne ne primejo dobro...

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:41 pm
Napisal/-a eclipse_R
kakor berem izkušnje, hladne primejo še vedno boljše od serijskih, ko so pa ogrete pa naj bi bremzalo ornk :P

mene zanima še glede carbon ploščic. Kako je kaj z njimi? Te je treba segrevat predn primejo ne?

lp

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:43 pm
Napisal/-a ShineR
primejo, primejo.. ;)

res je da ne primejo tako kot bi lahko prijele oz. kot primejo ko so ogrete na delovno temperaturo, ampak še vedno je to kukr primejo hladne popolnoma zadovoljivo za normalno vožnjo oz. "hladne" morda primejo celo malenkost bolje kot čist klasične ploščice.

lol, sm mal zakompliciru :lol:

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 12:44 pm
Napisal/-a ShineR
eclipse_R je napisal/-a:kakor berem izkušnje, hladne primejo še vedno boljše od serijskih, ko so pa ogrete pa naj bi bremzalo ornk :P

mene zanima še glede carbon ploščic. Kako je kaj z njimi? Te je treba segrevat predn primejo ne?

lp


e, tko nekak ja :)

karbon ploščic ni treba nč segrevat.. oziroma noben od kolegov, ki jih imajo, jih ne ogreva prej

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 6:41 pm
Napisal/-a CupraR
ShineR je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:kakor berem izkušnje, hladne primejo še vedno boljše od serijskih, ko so pa ogrete pa naj bi bremzalo ornk :P

mene zanima še glede carbon ploščic. Kako je kaj z njimi? Te je treba segrevat predn primejo ne?

lp


e, tko nekak ja :)

karbon ploščic ni treba nč segrevat.. oziroma noben od kolegov, ki jih imajo, jih ne ogreva prej


Recimo jst mam karbonske od sinterja pa mrzle primejo u pm...
RedStuff je isti k. in tut mrzle dobr zavirajo. So pa daleč od enih dirkalnih, ker ima EBC še Yellow in Blue, tist so pa že bl racing zadeve, kjer ogrevanje igra vlogo...

Objavljeno: Ne nov 19, 2006 10:37 pm
Napisal/-a CupraR
Men ne odgovarjajo ker so zame ploščice pretrde.. Primejo ful uredu, so zelo zelo pocen prot konkurenci..

Pri men je problem ker ima Civic dot mehak pedal za bremzo in treba kr ornk pohodt da kej grabi... No in ker sm reku da so ploščice dot trde in posledično sistem zavor pr Hondi, mi je že mal diske po 2000km pokrivil :? Kr mal potrese včasih...

Ne izklučujem da je tut problem ker sm dal te ploščice gor ko sm delal swap ITR zavor in se je preveč na polno od začetka bremzal, kers m ugotavlju če bo swap sploh funkcioniral :lol: :lol:

So pa res ugodne: 12-18.000 (od dogovora odvisno) po paru...

Objavljeno: Po nov 20, 2006 8:28 am
Napisal/-a INFINITI
Jaz imam EBC narezane diske in greenstuff ploščice - izvrstne zavore ;) sploh v primerjavi z serijskimi zavornimi, ki se krušijo in razlimavajo- poceni korejski crap

Objavljeno: Po nov 20, 2006 11:03 am
Napisal/-a CupraR
lenivec je napisal/-a:kaj je paz ogrevanjem in s tem?
vredu primejo tut hladne (v primerjavi z navadnimi)


Hladne primejo odlično, ni primerjave z navadnimi...

Objavljeno: Po nov 20, 2006 12:40 pm
Napisal/-a Mad
eclipse_R je napisal/-a:kakor berem izkušnje, hladne primejo še vedno boljše od serijskih, ko so pa ogrete pa naj bi bremzalo ornk :P

mene zanima še glede carbon ploščic. Kako je kaj z njimi? Te je treba segrevat predn primejo ne?

lp
... Mintex Kevlar sport sem imel 2 x ... na narezanih diskih jih ni za dajat gor ker ti po 1000 km izginejo :P na gladkih pa so dobra izbira samo ustvarjajo trenje z temperaturo, ki jo original olje ne prenese najbolje in tudi zavorne cevi bi bilo dobro menjati ... prvič stisneš pedal - bremza tako tako drugič stisneš - skoraj blokira tretjič stisneš trže gumo ;) te ploščice moraš znat uporabljat z njimi se bremza z par odločnimi stiski ne z tistim držanjem pedala z počasnim povečevanjem pritiska nanj ... diski se razbelijo ... L.p. Max

Objavljeno: Če nov 23, 2006 7:57 pm
Napisal/-a hitrkstrela
a pa lahko daš te greestuff ploščce na seriske diske? noben ni povedal cene za brembove diske,narezani,naluknjani??
nisem tel nove teme odpirat

Objavljeno: Če nov 23, 2006 8:13 pm
Napisal/-a Yagi-san
Slika

Carbon ploščice
Slika




...... tudi hladne primejo. Ko so pa ogrete pa grizejo :D



Yagi-san

Objavljeno: Če nov 23, 2006 10:22 pm
Napisal/-a eclipse_R
kaka je pa kaj obraba diskov?

lp

Objavljeno: Če nov 23, 2006 11:11 pm
Napisal/-a Mad
.Kaka je obraba kakih diskov ? navadni se ne nucajo ker ne ustvarjajo dovolj trenja če daš gor ploščice variant EBC Pagid Sparco Freetech Roesch in podobno ne bo dosti bolje kot da si dal gor Textar ali Lucas edino škripali bodo ko boš stiskal pred semaforji z majhno hitrostjo :P :P :P material diskov je tisti, ki ustvari trenje in se mora loviti po kvaliteti z ploščico če ne uskladiš obeh ne boš dosti pridobil ... poizkusil sem parkrat na navadnih diskih voziti divje ploščice pa ni bilo ne vem kaj tudi navadne ploščice na divjih diskih (ko sem čakal nove ploščice) so imele podoben učinek ... edino Kevlar bi moral bit nekje izenačen na športnih kot tudi na navadnih ... Obraba diskov ? po navadi dva kompleta ploščic pol ti začnejo tresti tj. cca 70 -80000 DIVJIH kilometrov govorim za avte, ki to sploh rabijo npr 1400 kg in gor tisti od 950 - 1200 kg lahko vozijo z istimi diski včasih tudi duplo predvsem odvisno od kvalitete materiala diskov Tar-ox so zelo v redu npr. za male avte na večjih se radi krivijo Brembo Max so ista pašta če pa slučajno še kje dobite npr: Brembo Serie Oro se skorajda splača kupit ne glede kam pašejo pa pol kupit avto predviden za njih :P :P :P nenormalni diski ... L.p. Mad