Stran 1 od 1

Homologacija predelanega motorja....

Objavljeno: Pe nov 24, 2006 7:58 am
Napisal/-a r4tl
Pozdravljeni!

Sem pred problemom... na LPP-ju sem se pogovarjal z gospodom Zajcem in... zaenkrat nisma se skp prsla, tk da... mi je reku da mi motor od Alpine v katri homologira le pod pogojem, da mi da zaznamek v prometni: " hitrost do 80km/h...", pa me dej zanima kaj ce bi jest use razn bloka prelozu v blok od GTL-ke... bi kej kompliciral glede glave? Sej ostalo je pa isto, tk da... ksn predlog?

LP

R4TL

Objavljeno: Pe nov 24, 2006 1:10 pm
Napisal/-a Mad
... kolega jo ima v katri in je Alpine 1.4 pa so mu jo homologirali, ker je vpisana v prometnem dovoljenju ... L.p. Mad

Re: Homologacija predelanega motorja....

Objavljeno: Pe nov 24, 2006 4:51 pm
Napisal/-a Dariooo
r4tl je napisal/-a:Pozdravljeni!

Sem pred problemom... na LPP-ju sem se pogovarjal z gospodom Zajcem in... zaenkrat nisma se skp prsla, tk da... mi je reku da mi motor od Alpine v katri homologira le pod pogojem, da mi da zaznamek v prometni: " hitrost do 80km/h...", pa me dej zanima kaj ce bi jest use razn bloka prelozu v blok od GTL-ke... bi kej kompliciral glede glave? Sej ostalo je pa isto, tk da... ksn predlog?

LP

R4TL


in zakaj te omeji le na 80km/h? kaj ker je katra premehka za it hitreje al kaj? to ga uprasi in naj ti pove kaj mores naredit, da bos lahko vozu kolko gre.pomojem bos mogu naredit kej na podvozju in na zavorah.njega uprasi zakaj in kko.
drugace je pomojem odvisno od razpolozenja, ce bi bil dobre volje ti bi homologiral ;)
LP

Alpina...

Objavljeno: Po nov 27, 2006 12:40 pm
Napisal/-a r4tl
Zaddeva je taksna... na katrci je ze za cca 40 kg ojacitev, torzije so od petke Alpine, prou tko zavore in... amortizerji so predelani pri vugi (strsani in narejeni za nastavljat, tk da...) notr je motor od Alpine 1.4 ccm in 92 hp, menjalnik od petke 1.4 ki je imela izvedenko katrinega menjalnika s dodano peto stopnjo in za vgradno ni potrebne nobene predelave...pase vijak na vijak.... aja zavoram je dodan se servo ojacevalec... no zadeva, ki mi jo je razlozu g.Zajc je pa taka, da v avtomobile se vgrajuje le motorje, ki so bili vgrajeni serijsko.... zato me pac zanima kok ti lahk tezijo zarad glave, ker... ce ni pene zarad tega bom razkeru 15 kSIT in nabavil nova tesnila in kompletno Alpino prelozu v blok od katre GTL.... se koumu kej sanja kk je ce glavo menas?

LP

Marko

Re: Alpina...

Objavljeno: Po nov 27, 2006 4:31 pm
Napisal/-a Mad
r4tl je napisal/-a:Zaddeva je taksna... na katrci je ze za cca 40 kg ojacitev, torzije so od petke Alpine, prou tko zavore in... amortizerji so predelani pri vugi (strsani in narejeni za nastavljat, tk da...) notr je motor od Alpine 1.4 ccm in 92 hp, menjalnik od petke 1.4 ki je imela izvedenko katrinega menjalnika s dodano peto stopnjo in za vgradno ni potrebne nobene predelave...pase vijak na vijak.... aja zavoram je dodan se servo ojacevalec... no zadeva, ki mi jo je razlozu g.Zajc je pa taka, da v avtomobile se vgrajuje le motorje, ki so bili vgrajeni serijsko.... zato me pac zanima kok ti lahk tezijo zarad glave, ker... ce ni pene zarad tega bom razkeru 15 kSIT in nabavil nova tesnila in kompletno Alpino prelozu v blok od katre GTL.... se koumu kej sanja kk je ce glavo menas?

LP

Marko
... ne verjamem da je isto, ker : sedanji motor ima hod bata in premer bata - 77mm x 76 mm medtem ko Katrin motor ima : hod 72 mm x premer 65 mm ... torej tudi ojnice in gred ne bodo šle skupaj pa tudi srajce ki so mokromontažne bi gledale čez rob bloka :P glava čez rob cilindra ... Poizkusi kaj narediti drugače ker tudi feltne ti bodo gledali in jih boš težko opravičil ... Silvo - tip ki sem ti že 1 x dal telefonsko in sta se slišala pa ima tudi gume notri vpisane širše in feltne od Alpine ... prefotokopiraj si njegovo prometno pa pojdi z njo na LPP pa jih vprašaj kaj je to ? mogoče jih boš pripravil do tega, da se te kdo usmili pa ti pove - da se da nekako in kak način je to ;) jaz nisem imel potrpljenja z njimi prodal sem perfektnega Jugota zaradi njihove angažiranosti metanja polen pod noge medtem, ko sem gledal hrošče pol gnjile pol plastične in atestirane, ki se vozijo okrog obute v Bulerje 205 in celo 275 ;) ... L.p. Mad

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:01 pm
Napisal/-a urosr
Ej pa dej mi neki razlož, kdo hudiča bo pa opazu razliko med orginal katrinim motorjem in tem od alpine, če pa koga moti pa rečeš da je športna verzija iz francije in da nima nic predelanga, ej noben ne bo vedu!

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:15 pm
Napisal/-a Mad
urosr je napisal/-a:Ej pa dej mi neki razlož, kdo hudiča bo pa opazu razliko med orginal katrinim motorjem in tem od alpine, če pa koga moti pa rečeš da je športna verzija iz francije in da nima nic predelanga, ej noben ne bo vedu!
... oznaka motorja ...

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:27 pm
Napisal/-a urosr
Če se ne motim je ploščica prnetana na bloku, torej samo prestaviš ploščice!

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:34 pm
Napisal/-a Mad
urosr je napisal/-a:Če se ne motim je ploščica prnetana na bloku, torej samo prestaviš ploščice!
ja res je samo sesalni in izpušni kolektor nista ista vplinjač je dvojni razdelilec vžiga je drugi širina pokrova ventilov ne verjamem da je čisto ista ... v kaj bi se lahko še vpičli raje naj ga poizkusi homologirati ker so ti avtomobili kolikor sem prebral nekje obstajali torej poiskati na netu podatke pa pol zahtevat homologacijo pa ima mir ... L.p. Mad

Objavljeno: Po nov 27, 2006 8:39 pm
Napisal/-a urosr
Mad je napisal/-a:
urosr je napisal/-a:Če se ne motim je ploščica prnetana na bloku, torej samo prestaviš ploščice!
ja res je samo sesalni in izpušni kolektor nista ista vplinjač je dvojni razdelilec vžiga je drugi širina pokrova ventilov ne verjamem da je čisto ista ... v kaj bi se lahko še vpičli raje naj ga poizkusi homologirati ker so ti avtomobili kolikor sem prebral nekje obstajali torej poiskati na netu podatke pa pol zahtevat homologacijo pa ima mir ... L.p. Mad

To je že res, sam kekci ko dones delajo na tehničnih pregledih ne ločijo v8 od od dvotaktnga 125ccm motorja, njim je vazn da tist co2 meterne gre čez zeleno, pa da kile pri bremzah pokažejo na zelenmu, pa je to to!

Objavljeno: To nov 28, 2006 8:55 am
Napisal/-a r4tl
Mad, hvala za use informacije, samo bloka sta si enaka (identicna) tko da ce use premeces dobis blok od katre s duso Alpine (pod to spadajo bati, ojnice, motorna gred, lezaji, ketnca in seveda glava, ki je bistvo... drgac pa bloki so si enaki, sm ze use premeru, tk da... ). Sej tko kot je napisan njih zanima le tablica, ki bo prinetana original (nc susmasljejna) in bo kto predelava VW Hrosca iz 1600 na 1800, sam da tm na izgled zgleda use enak, ker so glave prekrite s plehom, men se pa ko odprem pokrov zasmeji spoliran aluminjast pokrov ventilov na kermu je napisan z rdeco Alpine in na levi strani dva izpusna kolektorja na desni pa dvojni Weber, tk da... je razlika full opazna, cesar pri navadni 1.4 masini ni, tk da.... hm...mi se enkat zaupas stevilko od Silvota na PM..jo v mnozici telefonskih zalozu...

LP

Marko

Objavljeno: To nov 28, 2006 4:36 pm
Napisal/-a Mad
...imaš ;) ... Če res vse paše pol tega ne opusti ker boš imel zastonj registracijo in pospeške na legalen način pa še original bo :P :P :P čeprav mislim da to ni hrošt in ne bo šlo smo delali to na fiatu in ni pašalo pol so bili ali bati zunaj ali je bil blok spodaj kratek in je tikala ojnica ;) jebiga ojnice gred ležaji vse moraš preverit da ne bo ko sestaviš vse ribnilo pa oljno pumpo ne smeš pustit isto če se izide ;) vso srečo ;) ...


L.p. Mad