Stran 1 od 4

Fedri H&R

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 8:05 am
Napisal/-a Pro2Type
Evo trenutno sem pred nakupom fedrov za mojga cliota 1.5 dci 82km, letnik 2003, pa me zanima kakšna bi bila najboljša izbira. Vem da so Eibach najhujši pa oh in sploh, apex pa tko kao mal bl tko tko. HEHE.

V A3M majo akcijo da je free montaža pa pa free homologacija za APEX pa H&R, pa kukr sm bral so H&R kr vredi fedri, znižajo avto za 4.5 cm, sam zanima me ali so navadni ali progresivni, ker progresivnih nočem met, ker hočem da je avto skoz trd ne sam v ovinkih.

Dejte mi mal priporočat keri fedri avto dost znižajo(brez da se preveč posedejo) in da so dokaj trdi, da se drži na cesti :P

HVALA ZA ODGOVORE!


LP Pro2Type 8)

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 9:46 am
Napisal/-a povh
Če bi rad ornk trdo vzem apex. Mam na polotu pa bom v kratkem vrgu dol, ker je prevelika obraba ležajev, zglobov... in moje hrbtenice.

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 10:15 am
Napisal/-a sharp
Mal offtopic,kolk grejo pa lahko najširše gume na ax-a?

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 10:16 am
Napisal/-a rover416
povh je napisal/-a:Če bi rad ornk trdo vzem apex. Mam na polotu pa bom v kratkem vrgu dol, ker je prevelika obraba ležajev, zglobov... in moje hrbtenice.

da pades dol.apex trt aha jutr ponoc :D

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 11:46 am
Napisal/-a povh
pa dons podnev tud.
Prit probat, če ne verjameš.

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 11:50 am
Napisal/-a Pugi
Ne razumem kako so lahko fedri sami po seb trdi. Js mam HR fedre modificirane, amortizerje trde k dila, pa še bi dal stršat... Zgleda da so okusi različni. Ne morš pa govort da je Apex fedr trd ful... Trši je kot navadn, to sigurn...

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 12:25 pm
Napisal/-a Dejan_S2
Pugi je napisal/-a:Ne razumem kako so lahko fedri sami po seb trdi. Js mam HR fedre modificirane, amortizerje trde k dila, pa še bi dal stršat... Zgleda da so okusi različni. Ne morš pa govort da je Apex fedr trd ful... Trši je kot navadn, to sigurn...


Ti si tak posebni primer! :P

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 2:39 pm
Napisal/-a Pugi
Ti si pa povsem vsakdanji :P

No sj sva že na msnju z Pro2Typam rešila. Prevzemam odgovornost če ti HR nau ušeč :D

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 5:40 pm
Napisal/-a Nasty
Kot sem že pred časom vprašal, pa še enkrat.

"Glas ulice " pravi:
nemški H&R naj ne bi bil najbolj zadovoljen s prodajo njihovih izdelkov na SLO trgu, potem, ko so v letošnjem letu zameljali njihovega zastopnika v SLO.

Ali se nam zaradi tega zopet obeta zamenjava uradnega uvoznik? Ali so zaradi tega nižje cene?

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 10:30 pm
Napisal/-a CupraR
Fedr k fedr, če hočš da bo trdo treba amortizerje uštimat... Z fedrei ne boš na legi kej naredu, lahk je še slabš (guncanje-plavanje čez neravnine) če so amortizerji tolk "prešvoh"..

Objavljeno: Ne nov 26, 2006 11:07 pm
Napisal/-a Rain
da mal hijackam temo:

zanima me kje bi najcnej dobu h&r fedre

ker sm gledal v technoracingu ze, pa se nism odlocu, ker je pisalo na skatli da so za 1.6 in pa vts, vts je pa ze serijsko nizja za ene 3 cente.... tko da mi je to cudn da so fedri menda kr isti... :?

mozno da sm narobe slisal, ampak mislm da nisem.

Objavljeno: Po nov 27, 2006 3:00 pm
Napisal/-a CupraR
Recva da H&R nižajo za 4cm: torej obični 1.6 bo nižji za 4cm naprom stock, ker pa ima VTS že 3cm nižje bo dejanski vizualni efekt z H&R-i le kkšn cm nižje... Po domače: pr serijskem 1.6 si na nuli pr serijskem VTS pa že na -3cm :lol: :lol:
Fedri so pa itak isti, lahko bi redimo na 1.6 dal tut orginal od VTS-a...

Objavljeno: Po nov 27, 2006 3:31 pm
Napisal/-a BOZO CAR
js osebno sm z H&R ful zadovoljen imam novega cliota,nižji je za 45mm
pa še vsejeno je obdržal udobje in lega na cesti je zakon :lol: mel sm pa
na saxoju apex pa sm bil ful razočaran,ker je bil avto ful pretrdi pa kr neki je pokal na
ležečih :x to je to H&R ;)

Objavljeno: To nov 28, 2006 7:22 pm
Napisal/-a za
BOZO CAR:
ti si me prepričal( tvoj opis) bom kar te vzmeti dal na megana grandtour :)

Objavljeno: To nov 28, 2006 7:30 pm
Napisal/-a ThugBoy
in kolko so zaj kaj cene ko majo kao full popustov?

Objavljeno: Sr nov 29, 2006 2:59 pm
Napisal/-a Rain
se to me zanima: je priporocljivo nizat samo spredi ? ker navkljub temu, da je avto vodoravno na cesto, se zmeraj zgleda, kot da je zadaj nizji (guma je mal pod blatnikom)

Objavljeno: Sr nov 29, 2006 3:58 pm
Napisal/-a Pugi
Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.

Objavljeno: Sr nov 29, 2006 4:21 pm
Napisal/-a Mad
Pugi je napisal/-a:Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.
... pri sprednjem pogonu je nos vedno malo višji ker če ne bo rit zaplavala v ovinku ... tudi ko ga nižaš je tako če pa hočeš driftat tudi ko ne želiš pol ga daj samo spredaj malo dol ;) imel sem par avtov z torzijo spredaj in sem lahko poljubno nastavljal in sem testiral obnašanje vozila ... če je nižje spredaj res lepše zavije v ovinek samo ker ne neha zavijat ko pelješ hitreje ni zanimivo :P :P :P zadaj ko spustiš prav je nižje in drži bolje ne gledat ameriških filmov ker njihovi avti so na listnatih vzmeteh trdih kot tiste od lokomotive ;) L.p. Mad

Objavljeno: Sr nov 29, 2006 4:30 pm
Napisal/-a killah bee
Mad je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Drgač je ja... Dost avtov nazaj visi in prov nč narobe ne zgleda če ga spredi znižaš zadej pa ne. Kar se lege tiče ni problemov, itak se more voznik navadt na avto, ne avto na voznika.
... pri sprednjem pogonu je nos vedno malo višji ker če ne bo rit zaplavala v ovinku ... tudi ko ga nižaš je tako če pa hočeš driftat tudi ko ne želiš pol ga daj samo spredaj malo dol ;) imel sem par avtov z torzijo spredaj in sem lahko poljubno nastavljal in sem testiral obnašanje vozila ... če je nižje spredaj res lepše zavije v ovinek samo ker ne neha zavijat ko pelješ hitreje ni zanimivo :P :P :P zadaj ko spustiš prav je nižje in drži bolje ne gledat ameriških filmov ker njihovi avti so na listnatih vzmeteh trdih kot tiste od lokomotive ;) L.p. Mad


Res je ja. Če je zadaj avto previsok odnaša zadek. Zato je priporočljivo oz. nujno nižat oba konca. ;)

Objavljeno: Sr nov 29, 2006 5:06 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
pri men je pa tako, da imam spredaj 4,5 cm zadaj pa 3 cm in mi sprednji konec odnaša ne zadnji. saj vem, da bo spet kdo napisal, da nakladam, ..... sam tako je :P zadnje gume kot nove.