Stran 1 od 2
Izpušni sistemi
Objavljeno: Če dec 07, 2006 1:34 pm
Napisal/-a Alamut
Mene pa zanima če ma kater kej pojma o izpušnih sistemih
Keri so dobri izpušni sistemi pa kolk dnarja so ?
Pa ke se jih v lj da vidt?
Objavljeno: Če dec 07, 2006 1:36 pm
Napisal/-a Alamut
poleg remusa so se keri ?
Objavljeno: Če dec 07, 2006 2:05 pm
Napisal/-a Dol3nC
Hm.. to je lahka dolga razprava..
Najboljši sistemi so narejeni po meri recimo deVito, cena-> cca 500k in naprej
Imaš pa ostale proizvajalce ki izdelujejo tipske sisteme jih je pa ogromno.
Izogibej se univerzalnim, ker imaš lahka probleme z policaji...
Za več informacij raje preglej forum,..
Tale ti lahko zrihta ugoden sistem
http://www.avto-oprema.com
LP!
Objavljeno: Če dec 07, 2006 2:13 pm
Napisal/-a Mad
Alamut je napisal/-a:poleg remusa so se keri ?
... De Vito , Supersprint , Dewil , CSC, Scorpion, Cobra , Magnaflow , Inoxcar , Bartoli , Marmitte Zarra in še milion takih so pa za vsako vozilo boljši in slabši poglej na tuje forume, kaj dajejo po navadi gor ... najbolj strokovni so po moje UK. forumi ... pa probaj . De Vito ti bo naredil identično zadevo ceneje ker neke strašne znanosti med temi zadevami ni - govorim o zadevah, ki so homologirane in jih kupiš za tvoj avto - če bi želel pravi izpuh bi moral prilagajati vse motorju ki ga imaš - npr 4-2-1 kolektor bi za tvoj motor lahko dajal ven različne moči če bi večal kolena - debelino in presek cevi in če bi dolžine cevi kjer se sestavljajo podaljševal in krajšal med sekcijami 4v2 in 2v1 ... vsak izpuh ima svojo karakteristiko še najbolj so mi všeč kolektorji 4 v 1 ... narediš si jih lahko tudi sam pri ceveh ni potrebno pretiravati ker ne rabiš kamionskih premerov da bi delalo lepo en zadnji lonec pa pač kupiš homologiran da ti ne težijo

po navadi pri kolektorju pridobiš največ ostalo je bolj tako tako - pri tistih univerzalnih prej izgubiš kot dobiš ker če sistem ne daje kontrapritiska, ti uhaja del goriva v izpuh to se čuje kot tisti fancy poki ko menjavaš prestave fabriški izpuhi niso tako slabi, ker so preračunani za tvoj motor ... o temu lahko prebereš po tujih forumih za Peugeot kjer je že marsikdo ugotovil da 205 gti z športnim izpuhom izgublja performanse napram fabriškemu - razen morda sounda ... L.p. Mad
Objavljeno: Če dec 07, 2006 5:06 pm
Napisal/-a Clio_16V
Sam imam CSC-ja na cliotu, samo zadnji lonec, ki pa sem ga kupil samo zaradi homologacije. Saj je vse ok, samo zvoka skoraj nobenega, povrhu vsega pa se dogaja to kar je Mad napisal, poka iz izpuha...npr v tretji prestavi pri 3000rpm stisnes sklopko, spustis in poka iz izpuha

Spomladi grem do Vitota in pri njem vzamem kak drug lonec.
Objavljeno: Če dec 07, 2006 5:12 pm
Napisal/-a Mad
Clio_16V je napisal/-a:Sam imam CSC-ja na cliotu, samo zadnji lonec, ki pa sem ga kupil samo zaradi homologacije. Saj je vse ok, samo zvoka skoraj nobenega, povrhu vsega pa se dogaja to kar je Mad napisal, poka iz izpuha...npr v tretji prestavi pri 3000rpm stisnes sklopko, spustis in poka iz izpuha

Spomladi grem do Vitota in pri njem vzamem kak drug lonec.
... včasih smo si pomagali ko še ni bilo te robe na trgu z izpuhi turbo dizlov - imeli so večje premere cevi in bili bistveno manj dušeni ker tako ali tako Turbina ustavlja pline ... L.p. Mad
Objavljeno: So dec 09, 2006 11:15 am
Napisal/-a ŽVal
Če bi si sam doma sestavil kolektor, bi potem verjetno mel probleme z homologacijo, ali ne ?
Sicer je res čisto skrit za mašino in fergazerjem, samo vseeno. Kazni si ravno ne morem privoščit, če bi šel v kaj takega. :P
Pridobi pa se okoli 15 konjev če je konektor pravilno naret ?
Objavljeno: So dec 09, 2006 12:05 pm
Napisal/-a Black_Racer®
ŽVal je napisal/-a:Če bi si sam doma sestavil kolektor, bi potem verjetno mel probleme z homologacijo, ali ne ?
Sicer je res čisto skrit za mašino in fergazerjem, samo vseeno. Kazni si ravno ne morem privoščit, če bi šel v kaj takega. :P
Pridobi pa se okoli 15 konjev če je konektor pravilno naret ?
Sj ga pa skriješ tak da se ne vidi s ploč. ...
Js sm ga imel 3 leta na yugecu,pa sem ga imel zaščitenga s ploč. in ga ni nben vido,tud na tehničnem ne ko je pod avtom lazo :P
Objavljeno: So dec 09, 2006 12:08 pm
Napisal/-a ŽVal
Jap, to imam že lep čas v mislih

Objavljeno: So dec 09, 2006 1:41 pm
Napisal/-a Mad
ŽVal je napisal/-a:Če bi si sam doma sestavil kolektor, bi potem verjetno mel probleme z homologacijo, ali ne ?
Sicer je res čisto skrit za mašino in fergazerjem, samo vseeno. Kazni si ravno ne morem privoščit, če bi šel v kaj takega. :P
Pridobi pa se okoli 15 konjev če je konektor pravilno naret ?
... okrog 3 - 5 km po podatkih Supersprint kolektorjev z celim sistemom pa do 11 km ... odvisno tudi od avta ... Polo 1.4 in Astra 2.0 ne dobista istih konjev ven ... Max kar sem videl je bilo na Integri 1.8 z celim sistemom je dobila 14 km po grafu dinamometra

L.p. Mad
Objavljeno: So dec 09, 2006 1:45 pm
Napisal/-a Mad
... Doma narejen kolektor ... By Daniele Trani
Objavljeno: Ne dec 10, 2006 4:07 pm
Napisal/-a Denii
Kdo pa naredi kolektor v sloveniji pa kulk denarja, se lahko sam spravim ga delat kaj je potrebno pazit ? Gre pa za Astro G 1.6 16V
Objavljeno: Ne dec 10, 2006 4:26 pm
Napisal/-a Mad
Denii je napisal/-a:Kdo pa naredi kolektor v sloveniji pa kulk denarja, se lahko sam spravim ga delat kaj je potrebno pazit ? Gre pa za Astro G 1.6 16V
... poglej si tega ki je na fotki - idealno ni narejen, ker so različne dolžine cevi ... izgleda pa podobno no rabil bi en star kolektor od astre (tvoj) in po njem bi naredil iz inoxa kolektor - vzel bi recimo 1 mm večji premer notranjega dela cevi ... dolžine cevi kot so med sekcijami pustiš iste mislim, da tvoj motor ima že 4 v 2 v 1 cevi ... naredit moraš pa tako, da daš za na glavo 1 cm debelo prirobnico po tesnilu gor pa pol našvasaš pri enemu, ki ima tig varilni inox cevi ... cevi prvega in četrtega cilindra povežeš in drugega in tretjega skupaj v prvo koleno in pol skupaj obe v eno, ki je široka kot recimo cev ki nadaljuje izpuh ... cevi dobiš v obliki ravne cevi in kolen z katerimi delaš pol krivulje - recimo eno koleno od 90 stopinj je za dve koleni od 45 stopinj in 4 kolena od 15 stopinj - premeriš točno in zrežeš po meri pol zapikaš vse vpneš - (najboljše je kar v motor), da se ti ne premakne zaradi varjenja in zavariš gor oziroma si narediš en grob modul ki ti drži cevi v merah - oziroma šablono ... cevi je dobro da so čimdebelejše najboljše pa so iz kotlovnega jekla - črni inox

včasih se splača pogledat po e-bayu in vedeti moraš od katerih avtov vse pašejo gor ker je kar nekaj modelov, ki gredo skupaj

V sloveniji jih dela Vitomir Jankovec - De Vito ... L.p. Mad
Objavljeno: To dec 12, 2006 12:44 pm
Napisal/-a hemingway
Drugač pa tud men sm pa ke pilo pa žago spodnese pa nardim kaj takega...

Objavljeno: To dec 12, 2006 12:48 pm
Napisal/-a ShineR
go hemy go hemy... hehe..

Objavljeno: To dec 12, 2006 12:52 pm
Napisal/-a gorgo
hemy to delaš zase? al tudi komu če ti naroči naprimer

Objavljeno: To dec 12, 2006 1:06 pm
Napisal/-a jay
in še ena slikca od kolega, Avto pa je vectra A 2.0 16v
malo je vsrano vse skupai

Objavljeno: To dec 12, 2006 1:13 pm
Napisal/-a Alamut
in kolk je pridobu muči ???
Objavljeno: To dec 12, 2006 1:45 pm
Napisal/-a hemingway
10 konjev pa 23 navora. Več o vsem tem je pa na forumu
www.zup-racing.com
Objavljeno: To dec 12, 2006 1:56 pm
Napisal/-a hemingway
Drugače pa to naredim za redko koga jih pa je že ene par katerim sem naredil...