Stran 1 od 1

Rabim nasvete glede izbolšanja podvozja

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 7:06 am
Napisal/-a kosir
imam lancio delto hf in bi si rad kupu nove fedre in amortizerje pa nimam pojma kakšne...
a mi lahko kdo da kšn nasvet?? avto ma 1350 kg dau bi pa max 200000 jurjev za vse skup

aja, kšna je razlika med plinskimi in oljnimi amortizerji??

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 7:58 am
Napisal/-a Cash
Plinski malo boljši, za 200.000 pa bi si jaz kupu že gewinde (če še ne veš, so to komplet amortizerji s fedri nastavljivi po višini, nekateri modeli pa tudi po trdoti;pozimi vzdigneš, poleti v pod, samo moraš vsakič delati optiko)

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:32 am
Napisal/-a kosir
a plinski so sam bols, ni nobene druge fore?

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:33 am
Napisal/-a Cash
Ja, da je namesto olja plin, pa baje, da naj bi bolje dušili, druzga pa ne bi vedu :roll:

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:45 am
Napisal/-a kosir
to je tud men ratal pogruntat ja... :D

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:46 am
Napisal/-a Cash
:har

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 8:50 am
Napisal/-a kosir
bilstein mogoče?? slišu sm da so hudi...

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 9:26 am
Napisal/-a Zmaj78
Če loh kdo pove, kok pa se teli gevindi dvigajo in spuščajo?

To me zanima ful! ;)

Objavljeno: Pe dec 15, 2006 9:36 am
Napisal/-a Cash
Povprečno tm od ene 35-70mm, pr kšnmu avtu tudi do 75 ali 80

Objavljeno: So dec 16, 2006 1:27 am
Napisal/-a TITan
Za starejše vw je ponavadi 35-95 (sem pa tudi že oblublenjih 40-120 videl).

Objavljeno: So dec 16, 2006 1:41 am
Napisal/-a Mad
TITan je napisal/-a:Za starejše vw je ponavadi 35-95 (sem pa tudi že oblublenjih 40-120 videl).
... in kje vam taka nastavitev prav pride - v Stylingu ? Kolikor sem videl Rally vozil - ta so za Slovenske ceste najboljša izbira ni bilo nekega pretiranega nižanja :P :P :P lahko daš gor malo nižje fedre pa ene Koni in imaš kar rabiš to te bo stalo okrog 180000 nekje in avto bo uporaben 100% pa ne si mislit, da rabiš kaj več od tega ;) Gewinde so pa okrog 1300 eur ... tiste prave . L.p. Mad

Objavljeno: So dec 16, 2006 1:51 am
Napisal/-a Mad
Cash je napisal/-a:Ja, da je namesto olja plin, pa baje, da naj bi bolje dušili, druzga pa ne bi vedu :roll:
... plin in olje ... vedno je zraven olje ... plin je stisljiv in zato so ti amortizerji hitrejši ... in ne sunejo, ker se plin stisne - če bi imel olje brez plina stršane bi ti avto prepočasi sledil neravninam cestišča ... in bi poskakoval ... plin pritisne iz sebe uskladiščeni udarec nazaj na kolo in ga hitro vrne na cesto recimo po odsunu grbine ... L.p. Mad

Objavljeno: So dec 16, 2006 2:58 am
Napisal/-a esem
Mad je napisal/-a: ... plin in olje ... vedno je zraven olje ... plin je stisljiv in zato so ti amortizerji hitrejši ... in ne sunejo, ker se plin stisne - če bi imel olje brez plina stršane bi ti avto prepočasi sledil neravninam cestišča ... in bi poskakoval ... plin pritisne iz sebe uskladiščeni udarec nazaj na kolo in ga hitro vrne na cesto recimo po odsunu grbine ... L.p. Mad

Torej je to ena zlo oskubljena varianta Citroenove hidropnevmatike :D

Objavljeno: So dec 16, 2006 12:08 pm
Napisal/-a WhiteCell
TITan je napisal/-a:Za starejše vw je ponavadi 35-95 (sem pa tudi že oblublenjih 40-120 videl).

nekako tako je...
Homologirano imajo gewinde ponovadi manj recimo 35-65...dejansko imajo navoja veliko več in se jih da do nižati do omenjenih "nižin" :D

seveda se homologirano nižanje od avta do avta spreminja...da nebo pomote...kot si omenil imajo starejši VW res extremne nižine