Stran 1 od 2
Športni fedri - dodatno krajšanje
Objavljeno: So dec 23, 2006 1:48 pm
Napisal/-a Zodd
Trenutno imam Vzmeti apex na swift GTi, mehanika ki mi jih je vgradil sem prasal ce se jih da se kaj "porezati" homologacijo imam narejeno, ce bi jih ze za kak cm ali 2 dodatno porezal rekel je da se da, zanima me potem:
-policija naprimer avto bi namesto 4cm sedel dol ka pa vem ene 7, ce je kaksna nevarnost ko me ustavi in mu pokazem homologacijo da se splazi pod avto in pogleda ce so bili rezani ? ce se to jasno sploh da videt :P
-tehnicni pregled, ali bo majstr tam takoj vidu da so za kak cm ali 2 rezani lol
-ali lahko na tehnicnem sploh vidi ce so se mal porezani.
-v homologaciji pise samo: vrsta vzmeti in da je vozilo znizano, ne pise pa tudi za koliko
-hvala
Objavljeno: So dec 23, 2006 1:55 pm
Napisal/-a WhiteCell
a si kdaj pomislil raje kot na homologacijo - na svojo varnost ????

Objavljeno: So dec 23, 2006 2:00 pm
Napisal/-a pinny
z takimi rečmi se pa js nebi špilau da bi fedre krajšau
zakaj nisi pa prej mrbit dau kakiga jurja več dau za kake bolše fedre ki bi ble tud krajše in s tem avto nižji
Objavljeno: So dec 23, 2006 2:02 pm
Napisal/-a zazi
ne jih dodatno rezat ker uničš celo karaktaristiko fedra ker je preračunan na tako število navojov k jih ma, če jih boš porezu bosta 1 do 2 navoja šla sigurn stran... na tehničnem če se model zapič v zadevo jo bo najdu, drgač ni takih komplikacij, samo jst osebno tega nikol ne bi delu, ker je varnost vedno pred estetiko
Objavljeno: So dec 23, 2006 3:54 pm
Napisal/-a Mad
... Pri vsakem serviserju amortizerjev - Amortizer s.p. , Vuga Jenko ... ti bodo na željo premaknili krožniček na amortizerju kjer sedi vzmet nižje tako boš pridobil tisto kar želiš ... lahko si daš narediti navoj in ga prestavljati poljubno kot ti trenutno rabi - vendar vedeti moraš, da z tem ko mu skrajšaš hod ne pridobiš na legi temveč mu skrajšaš življensko dobo, ker ga preobremeniš na določenem delu in obstaja nevarnost da ga bo čez luknje zabilo do konca ... na tehničnemu pa ti kljub homologaciji lahko izmeri spodnji rob luči in ne boš naredil tehničnega, ker je predpisan (minimalna višina spodnjega roba luči od tal) ... Pri legi ni toliko pomembna višina kot sam amortizer - če je le ta pretrd in prekratek ti kvečjemu poslabša lego - pred časom je kolega kljub nasprotovanju serviserja dal stršat amortizer za 40 % in ga krajšat za 20 mm pa je ugotovil kasneje, da je avto nevozen . L.p. Mad
Objavljeno: So dec 23, 2006 4:02 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
fedre spredaj lahko krajšaš minimalno za en navoj, ker manj ne gre, ker potem ni v ležišču, zadaj pa itak nevem kako bi jih ker imajo zaključeno oziroma zravnano vijačnico oz navoj.
Objavljeno: So dec 23, 2006 4:31 pm
Napisal/-a seat
Ne vem zakaj potemtakem sploh kupujete fedre,ki premalo znižajo avto za take stvari so gewinde ne pa rezanje fedrov,ker se jim poruši ravnovesje in celotna preračunana trdnost.
Objavljeno: So dec 23, 2006 4:48 pm
Napisal/-a Zodd
zakaj mislis

ker navadni so 20 jurjev uni pa 250
bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo

Objavljeno: So dec 23, 2006 5:18 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
rukni ven fedre pa amortizerje skup zašvasi pa bo avto čist v podnu, sam ene 3 čuke boš dal za elektrode, saj ti bo vsak mojster reku, da je to čist kul.
Objavljeno: So dec 23, 2006 5:24 pm
Napisal/-a WhiteCell
Zodd je napisal/-a:zakaj mislis

ker navadni so 20 jurjev uni pa 250
bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo

Ni vredu !
In gewinde se začne že od 100k naprej.....
Objavljeno: So dec 23, 2006 5:48 pm
Napisal/-a bass
Apexi bodo samo še prej počili. Avto ni igra, fant. Ne ogrožaš samo sebe, ampak tudi vse nas, druge voznike.
Objavljeno: So dec 23, 2006 8:13 pm
Napisal/-a eclipse_R
jah, odvisno za katere avte se vam začnejo gewinde od 100k naprej.. za kake polote, golfe ipd., ki jih je na cesti polno pa je tudi povpraševanja veliko..
lp
Objavljeno: So dec 23, 2006 8:15 pm
Napisal/-a Zodd
WhiteCell je napisal/-a:Zodd je napisal/-a:zakaj mislis

ker navadni so 20 jurjev uni pa 250
bom kontaktiral servis amortizerjev in se pozanimal kako naprej s tem
pac men noben avto ni lep ce ni konkretno znizan, ce mi bodo majstri povedal da ni varno oz se ne da bom pac nasparal in kupil orenk robo

Ni vredu !
In gewinde se začne že od 100k naprej.....
ok to me je zanimal

potem res bolje da se ne igram nic hmm 100 jurjev pa tud ni taka rec da bi kakorkoli reskiral varnost, bom se pozanimal koliko pride vse za moj avto, pac nism vedu da se totalno spremeni karakteristika fedra in varnost, avto imam sicer za normalno voznjo in sem pac clovek ki : NIŽJE je LEPSE

meni osebno 5 cm "plastike" okoli da bi bil kao nizji izgleda smesno

pa se swift neznizan orenk izgleda kot traktor ^^
Objavljeno: Ne dec 24, 2006 1:19 am
Napisal/-a monster_d
bass je napisal/-a:Apexi bodo samo še prej počili. Avto ni igra, fant. Ne ogrožaš samo sebe, ampak tudi vse nas, druge voznike.
kar tak pa tudi ne pocijo. Sem mel kar dosti casa porezane serijske nato pa se apex se ni nic zgodlo
Sicr pa varnost na prvem mestu. Je prav da ce nekaj nardis naredis prav al pa raje nic
Objavljeno: Ne dec 24, 2006 1:40 am
Napisal/-a roki125
frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 9:18 am
Napisal/-a p|X|
WhiteCell je napisal/-a:a si kdaj pomislil raje kot na homologacijo - na svojo varnost ????

in varnost drugih soudeležencev v prometu....
Objavljeno: Ne dec 24, 2006 9:22 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
roki125 je napisal/-a:frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more

jaz mam tud zadnje porezane H&R pa dela tko k treba

Objavljeno: Ne dec 24, 2006 9:44 am
Napisal/-a Pugi
Neyo-Neyo je napisal/-a:roki125 je napisal/-a:frend ma zadne eibache porezane pa dela že 2 leti use tko k more

jaz mam tud zadnje porezane H&R pa dela tko k treba

Tud js mam porezane H&R in dela ko šus že ene 3 leta.
Objavljeno: Ne dec 24, 2006 9:57 am
Napisal/-a denčo
dejte mi prosm povedat kje ste jih porezal predvsem neyo-neyo in tank keri mamo iste fedre, zanima me tudi cena...lp denis
Objavljeno: Ne dec 24, 2006 11:32 am
Napisal/-a Zodd
imate kaksne tezave na tehnicnem ?
al je modelu tam vazno samo da mu pokazes homologacijo kolk je u podnu pa ga boli falus ?