Stran 1 od 1
Y-pipe izpuh?
Objavljeno: Po dec 25, 2006 5:22 pm
Napisal/-a Nyno
Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP

Re: Y-pipe izpuh?
Objavljeno: Po dec 25, 2006 6:32 pm
Napisal/-a MANDZO
Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na
gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP

napiše se GUMB

Objavljeno: Po dec 25, 2006 7:55 pm
Napisal/-a mloncar
Re: Y-pipe izpuh?
Objavljeno: Po dec 25, 2006 9:17 pm
Napisal/-a nitro1
Nyno je napisal/-a:Zanima me. če kdo ve kje dobiti oziroma kako narediti y-pipe izpuh kot so ga včasih imeli na pontiac gto-ah. Mislim to da normaln izpuh ko pa stisneš na gump ti pa loputa odpre pred katalizatorjo drugo cev (drugi del y-pipa) in zapre originalen izpuh tako da je avto močnejši in glasnejši? Če ve kdo kje to dobiti/kupiti ali pa ima kakšne načrte kako narediti in kakšne materialne uporabiti ker so tam visoke temperature in kako preklapljati med tem, če lahko prosim pove LP

A si tole okoli te lopute danes na Discoveryju gledal,zdej si pa čist not padu

Objavljeno: To dec 26, 2006 4:24 pm
Napisal/-a Nyno
korošči rečemo gump lol :P slovnične napake pri nas ne smete upoštevat

yop, na discovery sm gledo gto-a pa se mi je tk dobro zdelo da hočm to na mojmo avtjo :P
Objavljeno: To dec 26, 2006 4:30 pm
Napisal/-a Nyno
A to je primerno samo za turbo ali kompresor motorje ali za atmosferske tudi?
Objavljeno: To dec 26, 2006 5:05 pm
Napisal/-a Maxx
Za vse sej vazn da ropota,kot eni pravjo važn da si glasn

Objavljeno: To dec 26, 2006 5:18 pm
Napisal/-a stealth
To zadevo z loputami majo 3000gt pa stealthi ze kar serijsko...kar se glasnosti tice je enaka, oz. ni opazit kake drasticne razlike. Da bi pridobu nevemkolk na moci pa tud ne ( vsaj na teh Mickah pa Dodgih ne ). Verjetno da ze dobis kakega konja, sam pr 300+ PS se ti tak minimalen prirastek sploh ne pozna.
Objavljeno: To dec 26, 2006 7:25 pm
Napisal/-a Italian Stallion
Mislim, da je bistvo to, da boli, sam da ropota pa če še pokne pr visokih obratah je pa še tolk bolš :P jaz bi že imel to, bolš kot pa 100k za remus pol ti pa še vseeno ne boli vredo dokler ne odstraniš kat-a pa še kak muffler :P a ma kdo kake info kk je če kaj iz USA naročaš (varno, dobavni rok???) pa kk bi kaj to na 4 valjih šrajalo, verjetno kakšnega drastičnega narastna moči ne bi bilo al pa tud pri obratih :P pri malih kubikih se za vse borimo :P
Objavljeno: To dec 26, 2006 11:06 pm
Napisal/-a Italian Stallion
A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
Objavljeno: To dec 26, 2006 11:42 pm
Napisal/-a fičfirič
ja to pa res ni težk narest....sam pred dušilcem,al pa katalizatorjem (zdej če maš katalizator dosti spredaj bi mogoče ga rad dal šele po katalizatorju nekje bl zadaj ne?da ti nebi ropotalo tam že kje pod motorjem).narediš še en izpust pa eno loputo k jo maš enostavno na zajlo,pa jo napeleš nekam recimo zraven ročne, da čim manj kompliciraš.
čeprav se mi bedasto zdi da ti avto gre avto pol manj kot ropota.....to je bl za tiste k bi radi bli friki.....
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 3:09 pm
Napisal/-a Italian Stallion
Saj izvor in poanta tuning-a je v tem, da si ne moreš kupiti nov avto, ki ima original športno oprema zato si pa svojga konjička predelaš, žal pa včasih ni denarja za več kot pa počasne avtje

js bi tud najrarje mel kaj pod 1300kg pa cez 300km al pa še hujš sam ne gre
Objavljeno: Sr dec 27, 2006 6:32 pm
Napisal/-a Mad
Italian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. Mad
Objavljeno: Če dec 28, 2006 9:52 am
Napisal/-a Italian Stallion
Torej če bi hotel da boli pa da se ohrani vsaj zadosti pritiska da ne bo problemov bi takšno stvarco moral namestiti bolj proti zadnjemu lonco, da ko se odpre še boli in pritisk na bat ostane?
Objavljeno: Če dec 28, 2006 12:02 pm
Napisal/-a roki125
Mad je napisal/-a:Italian Stallion je napisal/-a:A ma kdo kakšno idejo kam to stvarco vstavit? Pred kat-a? Kam za boljši zvok, kam za boljši performance?
... katalizator bi bil za avto najboljši na koncu izpuha namesto zadnjega lonca - seveda bi moral pred tehničnim terat pol ure z avtom, da bi bil toliko vroč, da bi prav delal ... lahko daš kovinskega športnega pri nas to menjajo na servisih katalizatorjev, kadar je skurjen ker ga pač rabiš . Te lopute na navadnih atmosfercih ne bi prišle v poštev razen če želiš povečanje - hrupa ... ker vsak izpuh mora dajati tak kontrapritisk v cilinder, da ti ne zbeži pol bencina v izpuh v času, ko se bat že premika proti gornji mrtvi točki in je sesalni in izpušni ventil še malo odprt ... Turbinarjem to dela turbina ona potiska oziroma zadržuje pline v cilindru . naprej pa - bolj je prosto lepše grabi, ker je manj odporov ... L.p. Mad
sam če daš rečmo zadn lonc čist dol gre avto občutno bol! pa tud dere se občutno bol

Objavljeno: Če dec 28, 2006 12:15 pm
Napisal/-a nitro1
Jest sm ga dal na Bmw-ju dol pa ni nič bolje šel,še slabše,ropotal je pa kot prasec,tko da sem vse skupaj nazaj gor dal
Tko da to ne drži da gre bolje

Objavljeno: Če dec 28, 2006 2:09 pm
Napisal/-a roki125
no ja bmw...
na hondi 1.6 vti SE pozna da gre bol! vem ker smo probal in SE pozna v pospeševanju!

Objavljeno: Če dec 28, 2006 2:39 pm
Napisal/-a Italian Stallion
Pri obratah verjetno, ko je več plinov ?
Objavljeno: Pe dec 29, 2006 11:46 am
Napisal/-a ShineR
sploh ne vem kaj se še tok sekirate zarad teh katalizatorjev pa to.. kukr da se kata ne da dat gor 1 dan pred tehničnim ali pa da ga narediš preko vez. kat itaq samo omejuje moč avtomobila tko da sploh ne vem zakaj razmišljate v tej smeri kako tunat avto pa pustit kat gor hehe..
Objavljeno: To jan 02, 2007 2:21 pm
Napisal/-a drsokodj
take lopute imajo ferarriji ! ....mi je frend reku, ki jih popravlja ....zaropota....
