Stran 1 od 1
protivibracijske gredi na motorju
Objavljeno: To jan 02, 2007 11:56 pm
Napisal/-a trafo66
Zanima me če je kaj motor poskočnejši ,če so izključene gredi proti vibracijam motorja. jaz sem vidu na mojem avtu da ni jermena na njih. samo jermen ventilov je in motor dela lepo čist mirno. je pa izredno odziven.
Objavljeno: Sr jan 03, 2007 12:56 pm
Napisal/-a sebaveh
Prvič čujem. No razen pri kakem V-4 mogoče... Keri avto in model pa je to?
Objavljeno: Sr jan 03, 2007 1:07 pm
Napisal/-a trafo66
sebaveh je napisal/-a:Prvič čujem. No razen pri kakem V-4 mogoče... Keri avto in model pa je to?
tipo 2.0 16v
Objavljeno: Sr jan 03, 2007 2:32 pm
Napisal/-a krucymucy
dobil si malenkostni prirastek moci. cestitam.
Objavljeno: Sr jan 03, 2007 2:49 pm
Napisal/-a trafo66
krucymucy je napisal/-a:dobil si malenkostni prirastek moci. cestitam.
ha pa saj ta motor glih ne potrebuje prirastka. je že kar serijsko rahlo premočan. mislim da ni tega jermena bolj zaradi tega ker se mojstru ni dalo jermena natikat.
sam sm mislu da to ne sme tako bit .
Objavljeno: Sr jan 03, 2007 10:22 pm
Napisal/-a alanq4
No naj bi se poznalo za kake 3KM cca. Isto je pri 2.0TS od alfe.
Objavljeno: Če jan 04, 2007 12:54 am
Napisal/-a roki125
lih ker ma zanima: kakšne so to gredi? prvič slišm za tako stvar...

ops:
Objavljeno: Če jan 04, 2007 1:04 am
Napisal/-a Mad
roki125 je napisal/-a:lih ker ma zanima: kakšne so to gredi? prvič slišm za tako stvar...

ops:
... dva kosa železa iste mase kot odmični gredi, ki se vrtijo v obratni smeri ter ustvarjajo kontra vibracijo - ki izniči vibracijo (nihanje) odmičnih gredi . (vsaka gred se zaradi dolžine in odporov v različnih dolžinah krivi in opleta zato nastaja vibracija, ki z časom utrudi materiale v motorju) ... v izogib temu delajo za formule bloke iz inox jekla krajših V izvedb - manjša je dolžina, manj je nihanja . L.p. Mad