Stran 1 od 3

kaksen naj bi bil izpusni sistem?

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 4:38 pm
Napisal/-a Dariooo
zdravo
no mene zanima neki glede izpusnega sistema.gre se za motor 1.9 16v 160 konjev
in me zanima kaksen naj bo izpuh od izpušnega kolektorja naprej.
1. kakega premera naj bo cev skozi cel izpuh (baje da se more proti zadnjem delu premer manjsati) in ce bo vecjega premera bom pridobil kej na moci (al to velja samo za turbo motorje?)?
2. zanima me kake lonce naj dam, ter kaj mi priporocaste (mel bi rad mocen zvok motorja na visokih obratih, na nizkih pa da je cim bolj tih) in sem razmisljal o 4 verzijah:
-brez srednjega lonca s serijskim zadnjim loncem
-brez srednjega in 2 sportna lonca (2 izhoda odzadi)
-s srednjim loncem in zadnjim sportnim loncem (kire znamke?)
-s srednjim loncem in brez zadnjega lonca
kaj se vam zdi najbolje?

se me zanima kako je kej grede zaokrozitev cevi....kaj ce bo od kolena ki pride na dno avta pol samo ravna cev (vkljuceno z lonci) bom pridobil kej kot ce je cev speljana po zavojih??

in se ena stvar me zanima....js bi imel rad odzadi dva izhoda (delujoca :twisted: ) pa me zanima ali se mi bolj splaca dat 2 lonca ali en lonec in pol izhod iz lonca razdelit na dve cevi za levo in desno stran?

Lep pozdrav pa hvala za pomoc ;)

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 4:50 pm
Napisal/-a leoCar
Drug ispušni kolektor, odstrani kat, in ga nadomesti z cevjo, cevi obvezno 65mm-75mm, sistem naredi kar se da raven, da povečaš pretočnost plinov,zadaj pa en lonec s ishodom premera fi 130mm+ - ;)

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:01 pm
Napisal/-a rhino
A za potrebe tehničnega pa daš katalizator spet nazaj gor?Mene tudi malo več zanima... ;)

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:05 pm
Napisal/-a Dariooo
kdo pa je sploh omenjal KATALIZATOR?????.....ga nimam katalizatorja....pa ja ne bom predeloval novih avtov ;)
LP

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:07 pm
Napisal/-a Dariooo
leoCar je napisal/-a:Drug ispušni kolektor


in sem spraseval naprej od izpusnega kolektorja...prosim berte uprasanja... ;)
ker ce bi menjaval izpusni kolektor bi zdruzil 2-1, tko da bi imel pol dve cevi ze od kolektorja naprej do konca ;)
LP

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:09 pm
Napisal/-a Dariooo
rhino je napisal/-a:A za potrebe tehničnega pa daš katalizator spet nazaj gor?Mene tudi malo več zanima... ;)


glede jemanja katalizatorja dol ni dobro, ker pol sonda lambda dobi cisto drugacne podatke in je bolje dat gor sportni katalizator...ce ceste lahko dam gor en italjanski clanek iz revije, kjer so na cliotu 2.0 menjali cel izpusni sistem za 5.000eu al celo se vec in pridobili 7-8 konjev :cry: ampak o tem v kaki dugi temi ;)

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:17 pm
Napisal/-a leoCar
Dariooo je napisal/-a:
rhino je napisal/-a:A za potrebe tehničnega pa daš katalizator spet nazaj gor?Mene tudi malo več zanima... ;)


glede jemanja katalizatorja dol ni dobro, ker pol sonda lambda dobi cisto drugacne podatke in je bolje dat gor sportni katalizator...ce ceste lahko dam gor en italjanski clanek iz revije, kjer so na cliotu 2.0 menjali cel izpusni sistem za 5.000eu al celo se vec in pridobili 7-8 konjev :cry: ampak o tem v kaki dugi temi ;)

Lambda je vedno pred katalizatorjem, tako da nim nič s tem, ker pline izmeri že pred vstopom v kat!
Kolektor je tudi dobro zamenjat s športnim, ker tu se da res kaj pridobit, sem pa prebral od začetka in ti pač napisal kaj bi bilo v tem primeru najbolše ;)

Re: kaksen naj bi bil izpusni sistem?

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:22 pm
Napisal/-a leoCar
[quote="Dariooo"]zdravo
no mene zanima neki glede izpusnega sistema.gre se za motor 1.9 16v 160 konjev
in me zanima kaksen naj bo izpuh od sesalnega kolektorja naprej.
Meni ne kapne kaj si s tem mislil: "izpuh od sesalnega kolektorja naprej" misliš ispušnega ;) OK BTW za kakšen motor pa gre, od 205GTI?????

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 5:37 pm
Napisal/-a DrMr
leoCar je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
rhino je napisal/-a:A za potrebe tehničnega pa daš katalizator spet nazaj gor?Mene tudi malo več zanima... ;)


glede jemanja katalizatorja dol ni dobro, ker pol sonda lambda dobi cisto drugacne podatke in je bolje dat gor sportni katalizator...ce ceste lahko dam gor en italjanski clanek iz revije, kjer so na cliotu 2.0 menjali cel izpusni sistem za 5.000eu al celo se vec in pridobili 7-8 konjev :cry: ampak o tem v kaki dugi temi ;)

Lambda je vedno pred katalizatorjem, tako da nim nič s tem, ker pline izmeri že pred vstopom v kat!
Kolektor je tudi dobro zamenjat s športnim, ker tu se da res kaj pridobit, sem pa prebral od začetka in ti pač napisal kaj bi bilo v tem primeru najbolše ;)

.. če ima dve, je ena za kat (EURO4)...

Re: kaksen naj bi bil izpusni sistem?

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 10:28 pm
Napisal/-a Dariooo
leoCar je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:zdravo
no mene zanima neki glede izpusnega sistema.gre se za motor 1.9 16v 160 konjev
in me zanima kaksen naj bo izpuh od sesalnega kolektorja naprej.
Meni ne kapne kaj si s tem mislil: "izpuh od sesalnega kolektorja naprej" misliš ispušnega ;) OK BTW za kakšen motor pa gre, od 205GTI?????


ups...ja ja sm se zmotu....od izpusnega naprej :P he he..je bil skratek na pohodu ;)
ja ja od 205 mi16 ;)

hmm...ja ja sej vem da bi mogu tudi izpustni kolektor menjat ampak to kasneje, ker ce bo $ bo se kak omejevalec umes (beri polzek ;)), tko da bom mogu sesalni kolektor preusmerit he he.... ;)
LP

Objavljeno: Sr jan 03, 2007 11:54 pm
Napisal/-a monster_d
Brez menjave kolektorja je brezveze o konjih govorit, ker so razlike minimalne

Objavljeno: Če jan 04, 2007 12:32 am
Napisal/-a Mad
... Dario glede na to da že imaš dober kolektor in Peugeot ima dobre izpušne sisteme ti osebno priporočam, da kupiš originalnega od 306 2.0 Rally in daš gor - cev po moje ne bi smela imeti več kot 55 mm premera ... z čim pa jo misliš polniti ? Turbo avtomobili so nekaj drugega no lahko si kupiš tudi Supersprintov izpuh z končnikom Magnum 100 mm - ta da serijskemu iz serijskih izmerjenih 163 Km pri 6500 vrtljajih ven 171.4 km pri 6360 vrtljajih + 3 Nm navora več ... Samo - da ne boš tudi ti pol na bolhi ledvice ponujal ! L.p. Mad

Objavljeno: Če jan 04, 2007 12:41 am
Napisal/-a Mad
monster_d je napisal/-a:Brez menjave kolektorja je brezveze o konjih govorit, ker so razlike minimalne
... Poglej njegov kolektor meni je bil všeč edino spuliral bi ga še odznotraj do sijaja ;) ...

Objavljeno: Če jan 04, 2007 4:34 pm
Napisal/-a Dariooo
sej tak kolektor kot je gor na sliki imam js....ki gre 8-1 cev :)
mah ves kaj...za zdaj se ne bom ubadal z izpusnim kolektorjem, ker bom prvo vse ostalo resu, tko da vidim kko bo delal motor, ker ima ze neki prevozenih in bos sparal denar ce bo treba se kej vmotor vlozit.zato pravim da bom izpusni kolektor naredil kasneje, ker imam ze ves materjal samo sestavit ga je treba ;) a mi das eno roko mad? ;) hehe....ce imas varilni co2 in kej za segrevat cevi, da jo lahko upognemo se ga lahko lotimo ;)
ej ma cev izpusnega kolektorja ce more proti koncu izpuha zmanjsevat al je lahko konstantna cez cel aupuh?
LP pa hvala za pomoc ;)

Objavljeno: Če jan 04, 2007 5:43 pm
Napisal/-a alanq4
Ne upogibaj cevi, ker s tem premer zmanjšaš, raje zvari s koleni ali kolobarji.
Pri NA motorju je za max učinek treba zmanjševati premer proti koncu, ker se plini hladijo in se jim zmanjšuje prostornina, kar pomeni da v enakem premeru cevi zgubljajo hitrost proti koncu to pa ni dobro. Zdaj za koliko zmanjšati premer proti koncu se strokovno naredi izračune, jaz pa sem za svoj izpuh uporabil kmečko logiko in sem samo povečal fi serijskega za cca 10-15% po celi dolžini ter tako dobil premere iz katerih sem delal. To je daleč od idealnega verjamem ampak bolje kot pa čisto na pamet delati.
Aja pa še en hint: najdi od kake firme narejen komplet športni izpuh za tvoj avto in delaj po tistem tako ne moreš dosti falliti.

Objavljeno: Če jan 04, 2007 5:50 pm
Napisal/-a Mad
Dariooo je napisal/-a:sej tak kolektor kot je gor na sliki imam js....ki gre 8-1 cev :)
mah ves kaj...za zdaj se ne bom ubadal z izpusnim kolektorjem, ker bom prvo vse ostalo resu, tko da vidim kko bo delal motor, ker ima ze neki prevozenih in bos sparal denar ce bo treba se kej vmotor vlozit.zato pravim da bom izpusni kolektor naredil kasneje, ker imam ze ves materjal samo sestavit ga je treba ;) a mi das eno roko mad? ;) hehe....ce imas varilni co2 in kej za segrevat cevi, da jo lahko upognemo se ga lahko lotimo ;)
ej ma cev izpusnega kolektorja ce more proti koncu izpuha zmanjsevat al je lahko konstantna cez cel aupuh?
LP pa hvala za pomoc ;)
samo kjer je sestavljena za kolektorjem jo razširiš za širino - da jo boš skupaj lahko sestavil ... med inox in gus kolektorji ni toliko razlike v kvaliteti materiala gre se za to kako so speljani ker gus se da zelo dobro pulirat in pol je isti k in drži višjo temperaturo v sebi zaradi mase in to ti pomaga da se lepše praznejo plini ... ta tvoj je odličen pa še dobiš vse cevi že narejene zate iz fabrike in se ti sploh ne rabi trudit pa še nekaj - jaz sem moj CO2 varilni prodal, ker ne delam več nič z njim inox se pa spaja z Tig varilnim strojem če znaš delat z njim in točno odrežeš in opasaš cevi pridejo vari kakor da so lepljeni pa cevi od inoxa se ne zvijajo - kupiš kolena in jih prilagajaš ... naprej od tiste prirobnice do konca izpuha daš isto debelo cev to je 55 mm več se ti ne splača pa tudi težko jo boš dobil tankostensko in plačal v ceni ledvic pojdi pod Skarbo v Evroton in se zmeni da ti nabavijo vse Dario boljšega kolektorja kot je ta ne moreš naredit ... :P :P : L.p. Mad

Objavljeno: Če jan 04, 2007 9:39 pm
Napisal/-a Dariooo
alanq4 je napisal/-a:Ne upogibaj cevi, ker s tem premer zmanjšaš, raje zvari s koleni ali kolobarji.
Pri NA motorju je za max učinek treba zmanjševati premer proti koncu, ker se plini hladijo in se jim zmanjšuje prostornina, kar pomeni da v enakem premeru cevi zgubljajo hitrost proti koncu to pa ni dobro. Zdaj za koliko zmanjšati premer proti koncu se strokovno naredi izračune, jaz pa sem za svoj izpuh uporabil kmečko logiko in sem samo povečal fi serijskega za cca 10-15% po celi dolžini ter tako dobil premere iz katerih sem delal. To je daleč od idealnega verjamem ampak bolje kot pa čisto na pamet delati.
Aja pa še en hint: najdi od kake firme narejen komplet športni izpuh za tvoj avto in delaj po tistem tako ne moreš dosti falliti.


hmm...glede cevi itaq jih nebi upogibal za 90°in itaq premer ni tko majhen tko da se nebi poznalo na premeru cevi, pri upognjenem mestu ;)
ja to je dobra fora da povsod za dolocen % povecas premer ma itaq primer ce imam js cev, ki se natakne na izpusni kolektor 55, ne morem pol od izpusnega kolektorja tkoj naprej dat 60 ali vec, ker je brez vzee...lahko dam samo 55 ne ;)
ja ja sej tko nameravam naredit, kot dela ena firma te kolektorje in vse ostalo ;)




Mad je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:sej tak kolektor kot je gor na sliki imam js....ki gre 8-1 cev :)
mah ves kaj...za zdaj se ne bom ubadal z izpusnim kolektorjem, ker bom prvo vse ostalo resu, tko da vidim kko bo delal motor, ker ima ze neki prevozenih in bos sparal denar ce bo treba se kej vmotor vlozit.zato pravim da bom izpusni kolektor naredil kasneje, ker imam ze ves materjal samo sestavit ga je treba ;) a mi das eno roko mad? ;) hehe....ce imas varilni co2 in kej za segrevat cevi, da jo lahko upognemo se ga lahko lotimo ;)
ej ma cev izpusnega kolektorja ce more proti koncu izpuha zmanjsevat al je lahko konstantna cez cel aupuh?
LP pa hvala za pomoc ;)
samo kjer je sestavljena za kolektorjem jo razširiš za širino - da jo boš skupaj lahko sestavil ... med inox in gus kolektorji ni toliko razlike v kvaliteti materiala gre se za to kako so speljani ker gus se da zelo dobro pulirat in pol je isti k in drži višjo temperaturo v sebi zaradi mase in to ti pomaga da se lepše praznejo plini ... ta tvoj je odličen pa še dobiš vse cevi že narejene zate iz fabrike in se ti sploh ne rabi trudit pa še nekaj - jaz sem moj CO2 varilni prodal, ker ne delam več nič z njim inox se pa spaja z Tig varilnim strojem če znaš delat z njim in točno odrežeš in opasaš cevi pridejo vari kakor da so lepljeni pa cevi od inoxa se ne zvijajo - kupiš kolena in jih prilagajaš ... naprej od tiste prirobnice do konca izpuha daš isto debelo cev to je 55 mm več se ti ne splača pa tudi težko jo boš dobil tankostensko in plačal v ceni ledvic pojdi pod Skarbo v Evroton in se zmeni da ti nabavijo vse Dario boljšega kolektorja kot je ta ne moreš naredit ... :P :P : L.p. Mad


ej kaj so to gus kolektorji?? prvic cujem ;)
hm...samo kje pa bom js dubu original auspuh za avto ki ne obstaja? 205 1.9mi16?;)
edino da bi dubu od 309-je 1.9 16V samo nism 100% da bo pasal, ker un ima drugacen izpusni kolektor in dvomim da je tista prirobnica na istem mestu kot moja, tko da pol lahko koleno zopet ne bo pasao :( to se bojim
hehe...tu je problem, ker js mam original auspuh od 205-ke 1.6 ampak je tko speljan, da mi tolce ob karoserijo, ker je pod napacnim kotom uno koleno od izpusnega kolektorja... :(

vseeno se mi niste povedali kko da sestavim auspuh iz cega....navaden srednji lonec a zadnjega sportnega? al kaj meniste??

evo tu je slika original izpusnega kolektorja od 309 1.9 16v ki je cisto drugacen in baje da je ta najbolsi....not se mi zdi da je 150-200k sit ;)
Slika

tu je slika kako bi js naredil izpusni kolektor, kjer kot se vidi je tudi upogiban tako da bi moglo it a ne? ;)
4-2-1
Slika

pa se ena moznost ;)
4-1

Slika

Lep pozdrav ;) pa hvala vsem

Objavljeno: Če jan 04, 2007 10:21 pm
Napisal/-a Mad
Dario če imaš 8 odprtin za ventile daj gor ta kolektor, ker drugače ne boš pridobil temveč izgubil če ne gre plin po istem preseku naprej iz cilindra in se presek cevi naenkrat poveča se tam plin zaustavlja - smisel je, da čimprej čimbolj tekoče z čimmanj odpori zapusti glavo v nekih čimbolj enakomernihih pulzih, ki ti pomagajo vleči - sesati pline za seboj ven ... Gus ali siva litina je material navadnih kolektorjev ki ima to napako da je malo bolj porozna zato malenkost zaustavlja plin (groba struktura) drži pa dobro temperaturo v sebi z čim stiska plin in ga pomaga vleči iz motorja kakor dimnik na peči ... boljši je inox ali vsaj črni inox - kotlovne cevi napaka je pa ta, da so v glavnem debelostenske, kar veča težo avta ;) L.p. Mad

Objavljeno: Če jan 04, 2007 10:36 pm
Napisal/-a Dariooo
ja ja mam 8 izhodov... ;)
Slika
no torej smo prisli do zakljucka da dam ta izusni kolketor gor ;) hehe...to sm itaq nameraval ;)
no...kaj pa da dam pol naprej?...dal bom tak premer, kot se da gor na izpusni kolektor.
kaj da dam brez srednjega lonca al to ni dobro al je dobro?
po tvoji teorij MAD je najbolje da ne dam nobenega lonca...tko bodo sli plini najhitreje vn kajne? :P hehe..
kaj predlagaste med tistimi mojimi idejami? ;)
LP

Objavljeno: Če jan 04, 2007 10:47 pm
Napisal/-a Mad
... daj cev 55 mm do konca in gor na konec magnum 100 od Supersprinta dobiš ga tudi rabljenega dostikrat ponujanega na E-bay in v Elaborare pod oglasi drugače pa karkoli daš ki ima 55 presek cevi skozi in skozi ne bo napačno tudi Zarra samo bo tulil Magnum ima bolj zadušen top zvok do 4500 in pol se zaradi hitrosti in pritiska plini kar iztisnejo ven ;) Lep zvok kot Messerschmit med padom :P :P :P na dveh avtih sem ga imel in če se bo dalo bom spet kupil ta izpuh ... L.p. Mad