Stran 1 od 7
audi a3 1.9tdi 131 čip
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 2:35 pm
Napisal/-a Cejko
zanima me če ma kdo kaj izkušenj z to mašino pa tuned čipom v njej?a se športne filtre kj daje v dizle?pa kok to poj koničkov vn dobimo?
lp
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 2:46 pm
Napisal/-a Miholl
Priporoča se dat kak športni filter ki je enak originalu,ima pa večjo propustnost (RSR ma neko Green firmo al neki podobnega,pa je reku da priporoča da se turbina manj matra...)
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 3:39 pm
Napisal/-a mega_ne
...po domače športni vgradni filter. po čipanju se baje res pozna. drugač pa poglej k firmam ki čipajo, kok konjev ti obljubljajo...
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 4:18 pm
Napisal/-a Mate
Dobi se okrog 160KM in se za moje pojme zelo splača

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 6:11 pm
Napisal/-a cakani
kolega je golf 4 130km cipau na 160km in je reku da mu ni zau tko da tudi za moje pojme je to kr lep tuning
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 7:01 pm
Napisal/-a R_S
En moj kolega se je tut tuki na forumu ( Audi a3 ) ga je mev sam je biv še quattro...je šlo za popizdit dobro...ni mev z njim nobenih problemov sam redni servisi...jest ti povem da se ti splača čipat...
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 8:34 pm
Napisal/-a Cejko
kpa je kj z mašino...a to fjst trpi?meu sm 1.8T čipanga..sam tm so veliki obrati pa to,tlele pa nevem.a je to pametno na 160km provoženga nardit?
lp
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 8:53 pm
Napisal/-a nejko307
ob normalni uporabi (hladnega ne tiščim, vročena na ugašam takoj) in normalni vožnji(obrati niso VEDNO v rdečem polju

) , pa seveda redni servisi --
ne sme biti večjih problemov, pa če tudi ima že 160tkm..
ja pa dobro vedeti da dizel ni dirkalnik , za napolnit ego ja pa čip prava stvar
zato torej:: pamet v glavo pa čipat
lp
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 8:55 pm
Napisal/-a Cejko
hehe
bomo tko nardil.
ket pa si čipou?a maš kaj dost izkušenj s tem?
Objavljeno: Ne jan 21, 2007 10:09 pm
Napisal/-a Lumpy_
Nimaš kaj zgrešit. Jaz mam že drugega TDI-ja čipanega, pa ni nobenih problemov pri 180k km prevoženih.

Objavljeno: Ne jan 21, 2007 10:11 pm
Napisal/-a Mate
Jaz sem mojega čipal pri približno 120kkm, sedaj jih ima pa 150kkm in vse lepo dela
Pri meni je šlo iz 115 KM @ 4200 rpm oz. 280 Nm @ 2300 rpm na 149.6 KM @ 3200 rpm oz. 377.6 Nm @ 2550 rpm. S tem da je sedaj navor nad 370 Nm na voljo od 2100 pa do 2700 rpm, serijskih 280 Nm pa od 1800 do 3800 rpm. Moč nad 145KM pa od 2900 do 4300 rpm.
Še primerjava moči in navora pri 2000 rpm: 65->97KM in 225->340Nm, pri 3000 pa: 107->148KM in 250->340Nm.
Čipal sem pa pri RSRu.
Sploh ni nobene potrebe po priganjanju v rdeče obrate, ker je praktično vsa največja moč na voljo od 3000 obratov naprej.
Objavljeno: Po jan 22, 2007 12:29 am
Napisal/-a Pollo
Osebno sm čipu pr Chiptuningu in sem 149 % zadovolnejši

Passat 4 MOTION 130PS
Objavljeno: To feb 06, 2007 1:50 pm
Napisal/-a SIMON K
Tudi jaz sem več kot zadovoljen z čipanjem passata 4-MOTION 130PS, sploh ni potrebno forsirat v rdeče polje , ker nenormalno vleče pri malih obratih !
Čipal sem ga kar v Črenšovcih NE MOREŠ VERJAMET
Objavljeno: To feb 06, 2007 1:55 pm
Napisal/-a W|zz
Zakaj bi ga sploh forsiral v rdeče polje? Sej že prej vso moč zgubi in nič ne pridobiš...
4 MOTION
Objavljeno: Sr feb 07, 2007 9:27 am
Napisal/-a SIMON K
Za ovinke je prava stvar !!!
Objavljeno: To feb 13, 2007 11:36 pm
Napisal/-a Mad
... ja sem se vozil za Golf 4 T.dizlom od Cicera po Mariboru in samo gledal po križiščih kako me vsakič ko menja prestavo zapušča ... avto je šel ko iz frače mojih 200 km pa niti za burek :P - TDi je do 170 km/h zakon pa njegov menda ima 175 Km ... baje pa so ga že sfrizirali (1.9 TDi) vse do 250 Km ... L.p. Mad
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 9:16 pm
Napisal/-a PoLOdivjan
evo iz prve roke, da ne bo sam ala moj kolega pa bratranc pa njegov sosed, danes sem čipal svojga golfa pri rsr-ju, Golf V 1.9 TDI 90km na 130 KM, na končni res nisem pridobil velik, pospeški so pa čist drugi...avto se čist drgač pele manj gasa rabiš za isto pospeševanje itd.
prej : druga je fajn povlekla
tretja je tut vlekla sam proti 100kmh je že fajn zmatra deloval
četrta je bla čist brez turbo sunka
peta pa če si ga fajn prosu in bil dost vzrajen si prlezu do 190kmh
zdej : drug povleče k hudič
tretja vleče tko kot prej druga
četrta fajn vleče ne tko kot prej tretja ampak...
peta brez obotavljanja 180 kmh in z 20% ( napram prej 190kmh) truda 200kmh
tam se tudi ustavi - 5 prestav cca 4200rpm
za porabo še nevem, ampak kot vam je tut men jasno če bom konje uporabljal bom bol pogosto na bencinskah, za ˝normalno˝ vožnjo pa nebi še komentiral
Močno priporočam, če bi radi več konjičev in drugačen avto....kajti to vsekakor rata po čipanju..
RSR rulz, sicer sm dobu smarta za nadomestni avto, pa še poln dlak od njihovega pesjana je bil...
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 9:26 pm
Napisal/-a PRODRIVE
peljal sem že 1.9TDI A3 130 KM,čipanega na 160 KM,nisem mogel verjet občutkom,še bolj noro je pa bilo pri 1.8T iz 180 KM na 224 KM

,tukaj kot sovoznik
Tu so VAG motorji v veliki prednosti pred ostalimi
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 10:05 pm
Napisal/-a evilson
Ali je imel kdo. oz. ima chipan motor 1.8T 150KM na 190KM? Jaz imam svojega passata namrec namen chipat.... Kaksne izkusnje.. se ful pozna, se splaca ?
Hvala in lp,
Matej
Objavljeno: Sr feb 14, 2007 11:19 pm
Napisal/-a gregga
js sm se meu moznost pelat....z Golfom 4 GTI TDI 150hp....cipan na 180, za dizlaca

...nenormalno noro
sam sicer nimam izkusenj s tem, sam se pomoje splaca
