Stran 1 od 1
bov+montaža
Objavljeno: So feb 03, 2007 11:55 am
Napisal/-a fost
a ma kdo kakšen načrt montaže bov-a v passata 1.8t?
vsaj kakšno skico kam kaj priklopit?
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 10:45 pm
Napisal/-a ShineR
bov se namontira kamorkoli med turbino in sesalnim kolekotrjem, nima veze ali je pred ali pa za ICjem...
Objavljeno: Ne feb 04, 2007 11:33 pm
Napisal/-a DrMr
... pa saj ga ima že original gor...
Objavljeno: Po feb 05, 2007 1:24 am
Napisal/-a makz
isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?
Objavljeno: Po feb 05, 2007 2:12 am
Napisal/-a Lumpy_
Ne škodi bov.
Objavljeno: Po feb 05, 2007 7:30 am
Napisal/-a jadam007
bov ne škodi ničemur samo podaljša ti življensko dobo turbine pa še zvok bov-a je ubijalski!
Objavljeno: Po feb 05, 2007 10:21 am
Napisal/-a ShineR
DrMr je napisal/-a:... pa saj ga ima že original gor...
blow-off valve ma že serijsko? ali pač mogoče misliš diverter valve?
Objavljeno: Po feb 05, 2007 10:44 am
Napisal/-a CupraR
ShineR je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:... pa saj ga ima že original gor...
blow-off valve ma že serijsko? ali pač mogoče misliš diverter valve?
Diverter ma serijsko, ki je pa plastičen in čim čipaš spusti takoj

Pa bov se na 1.8T ne montira ampak kovinski forge venti (oz diverter valvle)...
Objavljeno: Po feb 05, 2007 12:02 pm
Napisal/-a cr33p
Na dizlih je BOV elektronsko krmiljen, zato je toliko drazji. Vsak, ki pozna delovanje dizla, se ti bo smejal, ce bos gor dal BOV. Na dizlih namrec BOV nima nobenega efekta, oz. je nepotreben.
makz je napisal/-a:isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?
Objavljeno: Po feb 05, 2007 1:19 pm
Napisal/-a SEAT motorsport
cr33p je napisal/-a:Na dizlih je BOV elektronsko krmiljen, zato je toliko drazji. Vsak, ki pozna delovanje dizla, se ti bo smejal, ce bos gor dal BOV. Na dizlih namrec BOV nima nobenega efekta, oz. je nepotreben.
makz je napisal/-a:isto za dizle? pa zakaj so za tdij-e drazji bov-i? blo je ze velikrat predebatiran, da kao bov ni dobr za motor in bla bla bla...kok je to dejansko res? ali kaj skodi motorju, moci motorja itd...?
mislim d je pri rsr okoli 70k,kot je že napisano nima nobenega efekta,razen glasnega sikanja... torej ne uničuje ali ohranja turbine,itd...
Objavljeno: Po feb 05, 2007 3:23 pm
Napisal/-a CupraR
Aja sm čist pozabu, če je starejši passat (pred 2000 letnik) je še možna montaža BOV-a, drgač pa forge ventil kokr sm reku..
Objavljeno: Po feb 05, 2007 3:35 pm
Napisal/-a DrMr
... pa vse ti je isto, samo da ne piska...
Objavljeno: Po feb 05, 2007 4:43 pm
Napisal/-a toncek
Jaz sm ga kupu pri rsr pred cirka 1 letom, pa so mi rekli da ga lahko sam prklopim da ni nobenga problema. Z njimi sem se menil ene 3x po telefonu in še tam ko sem ga šel kupit sem 2x povedou, da ga bom dau na ibizo 1.8 T 2000 letnik. pa so sam rekl d ga lahko dam sam gor in se bom zamudu 5 min.
Jast veselo dam gor BOV avto nekaj časa delau normalno nato pa kar naenkrat fejst pihne čez BOV nato pa čist brez moči, kot bi meu 50kw. Ko pa sem avto ugasnil in ponovno zagnal, pa spet use normalno.
Pol pa jest pokličem na RSR in uprašam kaj bi blo to narobe, pa pravijo d bi mogl oni to not montirat, pa d morjo v rsčunalni ku neki ugasnt, oz. nekaj podobnega. Pa pravm zakaj niso takrat povedal k sm kupoval, pa pravi ja če pa niste povedal kašn avto mate. uglavn kar neki bluzil.
Pa uprašam kolk to košta, pa prau 20 tisoč.

In od takrat naprej mi počiva v sobi na polici.
Pozanimaj se še kje drugje kaj je potrebno za montažo.
Zdej pa tut jest nevem kam naj bi šu na montežo BOV. 20 tisoč je mau dost.
Objavljeno: Po feb 05, 2007 11:12 pm
Napisal/-a CupraR
Forge 007 rabš za tale motor

se zmontira tako kot si hotu bp in dela bp..
Oz na RSR strani je to: ECO POP ventil
Ker maš zgleda neustrezen ventil, treba prek compa zrihtat zadevo da dela tako kot treba.. Najbrš je tukaj problem..