Stran 1 od 1

Rabim nasvet

Objavljeno: To feb 06, 2007 11:54 am
Napisal/-a fricko1
Rabim vaš nasvet glede športnega filtra, kako ga bi izkoristil 100%, oziroma kam ga montiram da mi bi dal najboljši izkoristek in zvok. Sedaj ga mam tko kot je na sliki. Kaj vi pravite, da vržem tisti box, dol in dodam samo cel na sesalni kolektor.

Lp

Objavljeno: To feb 06, 2007 8:15 pm
Napisal/-a fricko1
hmm nobenega odgovora! :?

Objavljeno: To feb 06, 2007 9:44 pm
Napisal/-a seat
Lej filter mora biti čimbolj izoliran pred toploto motorja in za optimalno delovanje je priporočljivo,da filter dobi čimhladnejši zrak torej bi moral okoli filtra narediti škatlo ter jo toplotno izolirat do te škatle pa iz odbijača pripeljat čimhladnejši zrak,ki naj se pretaka po ceveh,ki ne ovirajo pretoka zraka.
Torej tkole kot imaš sedaj montiran filter je slabše kot,če bi bil gor orginal oz. zj ti filter potegne precej toplega zraka,kar pa vsi vemo,da slabo vpliva na same performance.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 9:51 am
Napisal/-a fricko1
seat je napisal/-a:Lej filter mora biti čimbolj izoliran pred toploto motorja in za optimalno delovanje je priporočljivo,da filter dobi čimhladnejši zrak torej bi moral okoli filtra narediti škatlo ter jo toplotno izolirat do te škatle pa iz odbijača pripeljat čimhladnejši zrak,ki naj se pretaka po ceveh,ki ne ovirajo pretoka zraka.
Torej tkole kot imaš sedaj montiran filter je slabše kot,če bi bil gor orginal oz. zj ti filter potegne precej toplega zraka,kar pa vsi vemo,da slabo vpliva na same performance.



no naredu sm tko, samo cel na kolector speljana do prednje maske, max dotok zraka... hmmm nevem no če je kaka razlika, možno da je kaj, samo skoraj neopazno.
Glede pa zvoka nevem, kr se mo tako avspuh dere da niti motorja ne čujem :)

lp

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:33 pm
Napisal/-a seat
No v tehle mrzlih dneh vrjetno ne boš opazu kake velike razlike ampak poleti se pa pozna vsaka stopinja.Bistvo je pa to,da hladnejši ko je zrak več energije ima.

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:57 pm
Napisal/-a Eazy-O
seat je napisal/-a:Bistvo je pa to,da hladnejši ko je zrak več energije ima.


Motor ali zrak? O_o

Zrak je pač bolj gost ko je hladnejši... That's the point. Na istem volumnu več kisika+benz pomeni močnejšo eksplozijo in večjo moč motorja.

Objavljeno: Pe avg 31, 2007 2:36 pm
Napisal/-a avto-moto-man
ni odgovora