Stran 1 od 2
Čipanje cliota 3
Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:32 am
Napisal/-a OLI
Lepo pozdravljeni!
Vprašal bi, če kdo ve ali se da čipati novega cliota, je pa motor 1.4 16V 100KM.(benciner)
Kje to vgradijo, kakšne so spremembe (moč, navor), in koliko je cena.
Hvala
Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:45 am
Napisal/-a vareh

kup si RS-a na temu ne boš nič pridobil
Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:48 am
Napisal/-a Slicker
da se, ampak pridobil boš 5km, ker nima turbine. zamenjaj komplet izpuh od kolektorja nazaj pa naj bi pridobil ene 10km. pol pa še menjaš odmične, pa še marsikj se da nardit, sam bi te pol sam tuning pršu več kot če bi že v začetku kupu rs-a.
Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:50 am
Napisal/-a vareh
kot sem rekel

Objavljeno: Če feb 08, 2007 11:54 am
Napisal/-a Cash
Še jaz naj ti potrdim, da se ne splača čipati navadnega bencinarja, ker pridobiš zeeelo malo v primerjavi z denarjem, ki ga vložiš.
Objavljeno: Če feb 08, 2007 12:07 pm
Napisal/-a seat
S|icKeR je napisal/-a:da se, ampak pridobil boš 5km, ker nima turbine. zamenjaj komplet izpuh od kolektorja nazaj pa naj bi pridobil ene 10km. pol pa še menjaš odmične, pa še marsikj se da nardit, sam bi te pol sam tuning pršu več kot če bi že v začetku kupu rs-a.
Word
Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:05 pm
Napisal/-a Spyker
Kot so ti že napisal, čipat avto z motorjem brez turbine nima smisla, ker tisto konjenico ki jo pridobiš močno preplačaš s ceno čipa. So pa zelo redke izjeme, kjer se da kljub N/A motorju pridobiti dokaj lepo konjenico (pa še vedno manj obsežno kot pri tubomotorji). Zdej katere so te izjeme žal nevem.
Objavljeno: Če feb 08, 2007 1:16 pm
Napisal/-a Cash
Te izjeme so velike kubature N/A motorjev
Objavljeno: Če feb 08, 2007 2:47 pm
Napisal/-a OLI
hvala za informacije!
Lp
Objavljeno: Če feb 08, 2007 3:35 pm
Napisal/-a vareh
Od kod ti pa ta ideja o čipanju
Objavljeno: Če feb 08, 2007 3:37 pm
Napisal/-a OLI
vprašam kako in kaj, če je kakšna možnost, glede na to kaj vse tehnika zmore.
Lp
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 11:40 am
Napisal/-a Andy
vse se da, sam pri bencinarju gre več $ za manj konjičkov v primerjavi z dizlom
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 11:59 am
Napisal/-a PRODRIVE
ali pa turbo bencinarjem
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:39 pm
Napisal/-a mloncar
S|icKeR je napisal/-a:da se, ampak pridobil boš 5km, ker nima turbine. zamenjaj komplet izpuh od kolektorja nazaj pa naj bi pridobil ene 10km. pol pa še menjaš odmične, pa še marsikj se da nardit, sam bi te pol sam tuning pršu več kot če bi že v začetku kupu rs-a.
pretiravat tudi ni treba (s cenami tuninga)...
Renault Clio 1.4 16V Gr.A pripravljen za rally, GHD in paralelni rallykros (lani ga je vozil Grudnik) ima dobrih 140KM. Sicer ne vem, kaj vse ima predelano (mogoče bo Dare1 kaj več povedal

), vem, da ima drug izpuh in druge odmične (+ prilagojena elektrnika), krajši menjalnik pa še verjetno kakšna stvar..
Drugače pa okvirne cene:
dobre odmične (Catcams, Colombo˛Bariani, Kent cam, Pipper cams itd) pridejo cca 1000€
drug kolektor + izpuh tudi cca 1000€
predelana glava 300€
elektornika 500€
Pa si na ene 130KM +- 10KM

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:44 pm
Napisal/-a PRODRIVE
kaj pa potem vzdrževanje te navite mašince

Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:49 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
ja menjalnik je u iber kratek. ko šalta obrati padejo za 500 Laughing
Jah, vložek je kr velik:
- 600€ odmične
- 700€ bati
- 700€ ojnice (nujne za te bate) oz. 200€ če bi ti predelali obstoječe
- ???€ izpuh
- 400€ (približno) optimizacija računalnika
- .....
potem začne tud sklopka počas že drset, tko da računej še kakšen tolar za bolše lamele (od 5k do 30k odvisno kaj češ met)
Lahko daš še posamične lopute za vsak cilinder posebej ali ITB-je. Na 2.0 mašinah pridobijo od 20 - 25 konjev samo s tem
je pa potem že kar lepa konjušnica pod pokrovom, cca. 140 konjev.
Če se splača? hm, verjetno ne, je pa en užitek Odvisno je tud kaj češ met. Jest osebno mam rajš predelan avto kot pa enga standardnega RS-a, čist odvisno od vsakega posameznika.
Boš pa sigurno bolj zadovoljen z RSom, sam te pa tudi bolj udari po žepu pri registraciji.
kit za menjalnik ga je prišel še 3500€ (nism se zmotu v ničlah)
lahko pa tukaj
http://www.reichhard-motorsport.com/ najdeš svoj avto, greš pogledat menjalnik in majo tut neki 5. prestave, samo meni se zdi da samo daljše (ne pa tut krajše)
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 12:50 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
fedre ma gewinde, če se ne motim K&W, potem filter je stožčasti - kr velik, potem menjalnik ma nekdrug zobniški kit komplet in drugo sklopko, ker je original spodrsavala. ostrejše odmične, drugi bati, porihtan ECU - in je tam okol 140PS na 1,4 16v. avto se vrti na 7 al 7,5krpm, gre 130-140
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 1:05 pm
Napisal/-a mloncar
kolikor sem spremljal rally-magazin forum ima kratek menjalnik od clia williams.. ..nisem pa čist ziher
Objavljeno: Pe feb 09, 2007 2:00 pm
Napisal/-a mega_ne
SAVINJCAN, tole si pa od nekje skopiral a

. sj bi jaz tut, sam si me pač prehitel...
Objavljeno: So feb 10, 2007 9:30 am
Napisal/-a Blinder
Koliko stane chiptuning za N/A avto? Ce ga stane recimo manj kot za turbace(npr. 60k sit), mogoce ni slab vlozek. Sploh pa ce se uposteva, da je za avto dal ~3 mio sit. Lahko da bi pridobil recimo ene 6 km(skupaj 104

). Pa limitator bi se lahko dvignil...