Stran 1 od 4
Karbonska sklopka
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 1:04 pm
Napisal/-a Pollo
Nekje v Slo. naj bi en proz. oz. delu odlitke za karbonske sklopke za vsak tip vozila...mogoče ve kje je to, pa kako je s samo kvaliteto....baje se bol splača obnovit obstoječo(s karbonom) kot kupovat novo...
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 1:15 pm
Napisal/-a monster_d
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 1:16 pm
Napisal/-a Pollo
kako se kej obnesejo?
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 1:19 pm
Napisal/-a monster_d
naj bi ble dobre, kaj vec pa ti mora kdo drug povedat.
lp
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 2:23 pm
Napisal/-a bass
Samo lamela ne zaostuje, da bi bila neka bistvena razlika(to mi je rekel nekdo iz Sinter-ja po telefonu).
Če želiš razliko, moraš vzeti "power clutch", ki ima vse ojačano, da je potem na lamelo več pritiska in ne zdrsuje, če imaš tunan avto... v sami lameli je redko problem.
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 2:43 pm
Napisal/-a dj rok
A mi lahko kdo pove kakšna je razlika med karbonsko sklopko pa navadno pa kakšne so kej cene za te karbonske sklopke??
L.p Roky
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 2:56 pm
Napisal/-a Pollo
bass je napisal/-a:Samo lamela ne zaostuje, da bi bila neka bistvena razlika(to mi je rekel nekdo iz Sinter-ja po telefonu).
Če želiš razliko, moraš vzeti "power clutch", ki ima vse ojačano, da je potem na lamelo več pritiska in ne zdrsuje, če imaš tunan avto... v sami lameli je redko problem.
mogoče veš prbl. ceno?
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 3:37 pm
Napisal/-a bass
60-80€ za obnovo, prineseš svojo lamelo.
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 4:24 pm
Napisal/-a INFINITI
KOlega je sturbinal civica na 240 konjev + nitro. Da ne rečem da je serijsak sklopka oz lamela takoj stegnila papke. Je dal obnovit sinterju in -not a slip since

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 6:03 pm
Napisal/-a monster_d
bass je napisal/-a:60-80€ za obnovo, prineseš svojo lamelo.
Za obicno ja, za tole sportno bo pa nekaj cez 100eurov
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 7:57 pm
Napisal/-a nebivedu
Jst imam serijsko košaro in serijski potisni ležaj, pa karbonsko lamelo, na tekmah ni nobenih problemov. Me je pa prišla lamela 18.000 sit, nisem pa hotel tiste športne, ker pol imaš samo 2 možnosti ali dela, ali pa ne - jst pa rad kdaj speljem tudi s sklopko na terenu.
Objavljeno: Ne mar 11, 2007 9:00 pm
Napisal/-a bass
monster_d je napisal/-a:bass je napisal/-a:60-80€ za obnovo, prineseš svojo lamelo.
Za obicno ja, za tole sportno bo pa nekaj cez 100eurov
V petek sem govoril s človekom in ti veš več od njega, ki to prodaja... dober si.

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 10:58 pm
Napisal/-a Mad
Polooo je napisal/-a:kako se kej obnesejo?

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 11:03 pm
Napisal/-a monster_d
bass je napisal/-a:monster_d je napisal/-a:bass je napisal/-a:60-80€ za obnovo, prineseš svojo lamelo.
Za obicno ja, za tole sportno bo pa nekaj cez 100eurov
V petek sem govoril s človekom in ti veš več od njega, ki to prodaja... dober si.

Leto dni nazaj je bla taka cena, zaj pa al so cene spusli al pa ti jo dvigne ko prides po lamelo

Objavljeno: Ne mar 11, 2007 11:38 pm
Napisal/-a ShineR
lol...
no anyway, jst mam tud to zeleno (cf) sinterjevo lamelo. okoli tričetrt leta nazaj sem dal zanjo 17k bivših sit, mogu bi dat malce več ampak miha je ql in se da marsikej zmenit. jo pa imam tudi jaz v kombinaciji s serijsko košaro in potisnim ležajem in dela vse super, za razliko od prej ko mi je stock pa drsela. in to ne zaradi izrabljenosti ampak zaradi prevelikega navora za oem lamelo.
p.s. me je pa miha opozoril da v nekaterih primerih vse lepo dela, v kkšnih drugih pa je res treba menjati še kej drugega in ne samo lamele

Objavljeno: Po mar 12, 2007 7:06 am
Napisal/-a nebivedu
ShineR je napisal/-a:p.s. me je pa miha opozoril da v nekaterih primerih vse lepo dela, v kkšnih drugih pa je res treba menjati še kej drugega in ne samo lamele

Ponavadi če imaš pravo športno lamelo in ne samo običajno oblečeno v karbon, je treba menjat še menjalnik, ker večina res ne zna vozit s tako sklopko, ostali pa bi radi z njo vozili po mestih od semaforja do semaforja. Dela pa športna sklopka tako da ko prime, prime takoj in ko spusti, spusti takoj, tako da ne moreš vozit z "drsečo sklopko" - in ker se ne da vozit normalno z njo, velika večina takoj uniči menjalnik.
Objavljeno: Po mar 12, 2007 8:14 am
Napisal/-a cr33p
ShineR je napisal/-a:lol...
no anyway, jst mam tud to zeleno (cf) sinterjevo lamelo.
Na kaksen nacin se cuti razlika od serijske? Je kaj bolj zoprno za vsakodnevno uporabo?
Objavljeno: Po mar 12, 2007 8:51 am
Napisal/-a nebivedu
cr33p je napisal/-a:ShineR je napisal/-a:lol...
no anyway, jst mam tud to zeleno (cf) sinterjevo lamelo.
Na kaksen nacin se cuti razlika od serijske? Je kaj bolj zoprno za vsakodnevno uporabo?
Če imaš navadno lamelo, samo da je "zelena", je vse enako kot če bi imel nekarbonsko. Razlika je le v tem, da to lahko tut mal zakuriš, pa ko se pohladi spet dela (sprobano na terencu).
Športna pa takoj ko spustiš pedal, prime na polno in ni počasnega prehoda, da bi lahko speljal z drsečo sklopko.
Objavljeno: Po mar 12, 2007 12:29 pm
Napisal/-a ShineR
navadna? športna? lol... vsaka zelena (karbonska) lamela je "športna", fora je samo v tem ali pustiš celo (lep krog) ali pa se ti naredi 3-/6-/12-peresno, tiste so pa full na hard (po možnosti je še brez vzmeti) kar se speljlevanja tiče in to so tiste ki "cukajo" in delajo manjše probleme ko avto uporabljaš za mestno vožnjo

Objavljeno: Po mar 12, 2007 12:31 pm
Napisal/-a bass