Stran 1 od 3
vw tuning box preko ebaya?
Objavljeno: Če mar 15, 2007 8:41 pm
Napisal/-a warmaster
Lep pozrdav.
Zanima me, kako je z temi tuning boxi, v primerjavi z "pravim čip tuningom"?
Se pridobi isto na moči? Se ga splača oziroma ga je "varno" vstaviti v mašino, tudi če ga kupiš recimo preko ebaya? Verjetno imajo že vnaprej vnešene programe ali se motim?
Primer enga oglasa:
http://cgi.ebay.de/TDI-Tuning-Chip-Box-VW-Golf-3-Golf-4-38-hp70NM_W0QQitemZ180094411750QQcategoryZ40187QQrdZ1QQcmdZViewItem
Objavljeno: Če mar 15, 2007 9:06 pm
Napisal/-a Lumpy_
Jaz nebi daval tega v avto. Nikol neveš kaj si kupil. 36 hp več s tem boxom? Me res zanima ja
LP
Objavljeno: Če mar 15, 2007 9:16 pm
Napisal/-a adis
ebay slovi po svoji vsestrani prodaji, ampak ko se gre za stvar ki gre za tvoj avto bi pa raje obiskal domače prodajalce, me prav zanima kako bi rešil problem npr. reklamacije če bi jo seveda imel,bi klical v nemčijo da ti vrne dnar oz. del tega????mislim da ne
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 7:16 am
Napisal/-a q_verde
neke splosne garancije na motor itak ni. v glavnem samo na elektroniko, tako da ko se kasj zakomplicira je.... ce pa je ze na motor je pa draga.
izogibaj se poceni cipov ali boxov. na a.com imas napisanih kar nekaj kontaktov ljudi, ki se s tem ukvarjajo (search), tako da reskiraj kak euro vec in zadevo naredi kot se sika!!!

Objavljeno: Pe mar 16, 2007 11:40 am
Napisal/-a CarInvent
jest mam takihle kot so tle v avkciji prikazani ene 10 komadov, ker smo jih seveda sprobavali. kaj naredi? par konjev in dima skoz avspuh res, ampak motor tudi nepravilno deluje v različnih pogojih okolja, ker tale stvar se namontira med signal senzorja temperature goriva, ta potem daje napačen podatek o pravi temperaturi in s tem se poveča količini vbrizganega goriva.
je pa nekje bilo prav lepo slikovno prikazano kaj je v notranjosti te čudežne škatlice

en uporček
bom poskusil najti slike ... če ne pa eno odpremo
LP
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 11:52 am
Napisal/-a Blinder
@ warmaster: Kaj pa ce bi kupil na ebayu eno tako rec?
http://cgi.ebay.co.uk/KWP2000-Plus-OBD-FLASH-TUNING-INTERFACE-530-CARS_W0QQitemZ160096591240QQcategoryZ32094QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Za tole je lahko problem starost tvojega avta(starejsi nimajo obd2 prikljucka)....
Samo take predelave zmanjsujejo zivljenjsko dobo motorja.....
a
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 6:49 pm
Napisal/-a warmaster
se pravi čer hočeš narest res tuning motorja tko k se reče, je pravi naslov RSRMOTOSPORT? Sam drago je k svija ne? neke mi pa še ni jasno gol 2001 letnik pa ma isto mašino k letnik 1999. Uni pa majo napisano da avtomobili letnika 1999 in starejši pride cena 50k js oz kolega bo pa plačo 130k?
Objavljeno: Pe mar 16, 2007 7:11 pm
Napisal/-a CarInvent
to ti lahko jaz povem iz izkušenj, zakaj je tudi pri nas podobno glede cen pri starih avtih. Sicerje dela s starimi avti dejansko še več kot pri novih, ker so zastarele tehnologije programiranja in posledično ponavadi vzamejo več (fizičnega) dela in časa, poleg tega pa imajo taki avti za sabo že veliko kilometrov in je več možnosti, da se po tuningu izrazijo napake, ki sicer (še) ne prihajajo do izraza brez tuninga (slab LMM, zamašen zračni / naftni filter, razne preperele vakuumske cevke, razpoke na ceveh intercoolerja ipd), a po drugi strani je vrednost starih avtov majhna in zato težko lastniku takega avta normalno računaš. Tu gremo pač s ceno maksimalno na roko strankam z omenjenimi starejšimi avti, dejansko pa je fizičnega dela ponavadi več...
aa
Objavljeno: So mar 17, 2007 11:17 am
Napisal/-a warmaster
se pravi pol bo pač plačo 130k za tuning ne? K se za kolega zanimam.
90km golfu, se čipanje dost pozna, oz. je opazna razlika po čipanju na moči in pospeških seveda? se dost pozna?
Objavljeno: So mar 17, 2007 1:37 pm
Napisal/-a xxl
CarInvent je napisal/-a:jest mam takihle kot so tle v avkciji prikazani ene 10 komadov, ker smo jih seveda sprobavali. kaj naredi? par konjev in dima skoz avspuh res, ampak motor tudi nepravilno deluje v različnih pogojih okolja, ker tale stvar se namontira med signal senzorja temperature goriva, ta potem daje napačen podatek o pravi temperaturi in s tem se poveča količini vbrizganega goriva.
je pa nekje bilo prav lepo slikovno prikazano kaj je v notranjosti te čudežne škatlice

en uporček

bom poskusil najti slike ... če ne pa eno odpremo
LP
-no,in kaj,razen ekolkogije se lahko zgodi z motorjem,če uporabiš to ceneno škatlico,in kaj se zgodi če uporabljajo vaše škatlice ali čip-tuninge,kajti in eno in drugo obremenjuje motor in sklope,če pa poceni škatlice dajo manj konjev,posledično tudi manj obremenjujejo motor,se motim?
-ali sploh obstaja kdo,ki se upa odkrito pogovarjati o tem,dvomim,ker zaslužek je na prvem mestu
Objavljeno: So mar 17, 2007 1:52 pm
Napisal/-a xxl
CarInvent je napisal/-a:to ti lahko jaz povem iz izkušenj, zakaj je tudi pri nas podobno glede cen pri starih avtih. Sicerje dela s starimi avti dejansko še več kot pri novih, ker so zastarele tehnologije programiranja in posledično ponavadi vzamejo več (fizičnega) dela in časa, poleg tega pa imajo taki avti za sabo že veliko kilometrov in je več možnosti, da se po tuningu izrazijo napake, ki sicer (še) ne prihajajo do izraza brez tuninga (slab LMM, zamašen zračni / naftni filter, razne preperele vakuumske cevke, razpoke na ceveh intercoolerja ipd), a po drugi strani je vrednost starih avtov majhna in zato težko lastniku takega avta normalno računaš. Tu gremo pač s ceno maksimalno na roko strankam z omenjenimi starejšimi avti, dejansko pa je fizičnega dela ponavadi več...
-tudi če je več dela,je eno in drugo lep nateg glede stroškov in cene posega v elelktroniko
-res je da je zaželeno da se na te stvari spoznaš,in vi se zagotovo spoznate,ampak kljub nabavni ceni opreme in programov za čipanje (program in čitalec lahko dobiš na črno za par sto evrov,ampak recimo da to ni pametno),mastno zaračunavate,dejansko pa po nekaj čipanih avtov imaš povrnjene stroške
-tudi če bi računali 100 evrov,bi imeli dobiček,kajti razen nekaj deset minut tipkanja,nimate nobenega drugega stroška,niti materijalnega
-tukaj zdaj ne mešajte vlaganja v delavnico,aparature za dyno,ker brez tega se tudi da delat,oziroma večina serviserjev je že imela delavnice in je v čipanju še najdla tržno nišo z minimalnim vlaganjem
Objavljeno: So mar 17, 2007 6:26 pm
Napisal/-a CarInvent
@xxl: si eden tistih, ki si stvari predstavljaš zeloo enostavno, pač na osnovi tega kar veš oziroma slišiš, v resnici pa je to le delček celote. Zakaj misliš, da se je že toliko ljudi (verjemi, več jih poznam) optimistično lotilo nabave opreme in kmalu zatem odnehalo z velikanskimi izgubami? Razmisli ...

Objavljeno: So mar 17, 2007 6:48 pm
Napisal/-a tune - drive
CarInvent;
se strinjamo. Dokler ne poskusiš, ne veš.
Objavljeno: So mar 17, 2007 6:53 pm
Napisal/-a Matjaz46
Jaz imam tale vmesni modul RAPID pa moram rect da dela ful dobro pa na moci se tud kr vredu pozna!
Drugace pa sem ga vzel pri avtoelektroniki v lj.
Imas stikalo ko gres na tehnicnega ga lahko vzames ven tak da mislim da je kr bolsi od pravega cip tuninga.
d
Objavljeno: So mar 17, 2007 7:05 pm
Napisal/-a warmaster
kok si pa dal za ta modul?
Objavljeno: So mar 17, 2007 7:11 pm
Napisal/-a ManIAK
Preko posrednika ga je dobu dokaj ugodno... :P O ceni bo pa on govoril..
Objavljeno: So mar 17, 2007 7:21 pm
Napisal/-a Matjaz46
Ja!Prav imas.
Dobil sem ga preko posrednika in ti si bil super posrednik.Se priporočam!
Drugace pa je bil malo rablen pa sem dal 80 tisoč!
Kr poceni ce gledamo kolko pride novi!
Za nove pa lahko pogledate na ciptuning pa boste vidli vse cene!
Objavljeno: So mar 17, 2007 8:00 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Kaj ma tale RAPID svoje napajanje oz. vleče direkt 12V napajanje...ali vleče napajanje od kod drugod (kje iz pumpe)?
LP!
hm
Objavljeno: Ne mar 18, 2007 1:06 pm
Napisal/-a warmaster
ManIAK se še da ta stvarca nabavit pri tebi, pa jo ti tudi zmontiraš, pa recimo daš kako garancijo? Prosim če mi lahka mal poveš... k drgač pa v rsrmotosport...
fajn bi blo ne, da je stvarca poštimana tk k je treba

Objavljeno: Ne mar 18, 2007 1:29 pm
Napisal/-a adis
xxl je napisal/-a:CarInvent je napisal/-a:to ti lahko jaz povem iz izkušenj, zakaj je tudi pri nas podobno glede cen pri starih avtih. Sicerje dela s starimi avti dejansko še več kot pri novih, ker so zastarele tehnologije programiranja in posledično ponavadi vzamejo več (fizičnega) dela in časa, poleg tega pa imajo taki avti za sabo že veliko kilometrov in je več možnosti, da se po tuningu izrazijo napake, ki sicer (še) ne prihajajo do izraza brez tuninga (slab LMM, zamašen zračni / naftni filter, razne preperele vakuumske cevke, razpoke na ceveh intercoolerja ipd), a po drugi strani je vrednost starih avtov majhna in zato težko lastniku takega avta normalno računaš. Tu gremo pač s ceno maksimalno na roko strankam z omenjenimi starejšimi avti, dejansko pa je fizičnega dela ponavadi več...
-tudi če je več dela,je eno in drugo lep nateg glede stroškov in cene posega v elelktroniko
-res je da je zaželeno da se na te stvari spoznaš,in vi se zagotovo spoznate,ampak kljub nabavni ceni opreme in programov za čipanje (program in čitalec lahko dobiš na črno za par sto evrov,ampak recimo da to ni pametno),mastno zaračunavate,dejansko pa po nekaj čipanih avtov imaš povrnjene stroške
-tudi če bi računali 100 evrov,bi imeli dobiček,kajti razen nekaj deset minut tipkanja,nimate nobenega drugega stroška,niti materijalnega
-tukaj zdaj ne mešajte vlaganja v delavnico,aparature za dyno,ker brez tega se tudi da delat,oziroma večina serviserjev je že imela delavnice in je v čipanju še najdla tržno nišo z minimalnim vlaganjem
jaz osebno raje dam 400€+ za dobro opravljen in kakovosten poseg v elektroniko kot pa da dam cca. 100€ da mi neki en na "črno" prčka po elektroniki in da mi motor crkne čez 6 mescev. Sej je prov da zaračunavajo toliko kolikor lahko dobijo ker obstajajo pojmi kot so amortizacija,plače,najemnine,.....to je treba vse plačat in mislit malo v naprej. To da vlagajo denar recimo v dyno je zelo DOBRODOŠLO ker boš samo na ta način videl za koliko se je povečala moč....neboš verjel TIPKANJE STANE zato so pa hodili v šole!!!!!