Stran 1 od 1

Clio 1 tunnng!

Objavljeno: To jul 08, 2003 10:57 pm
Napisal/-a CybKnight
Ze vnaprej vas prosim da mi ne recete samo da se to ne splaca, ker je star avto, itd.
No zelo resno razmisljam o malo bolj resnem tunningu mojega avta... To je Clio 1 letnik 94, 1.4, 75bhp in oprema RT. Za zacetek bi ga rad tako spedenau da bi bil sploh primeren za tunnanje (rad bi odpravil nekaj rje, kako to prepreciti da ne rjavi vec). Nato me zanima kaj bi moral vse menjati da bi se lahko avto vozil se ene 5 let z ene 120bhp. Denar ni ovira, saj nameravam vse skupaj sestavljati pocasi. Nato me se zanima kaj vse bi moral zamenjati da bi karoserija zdrzala taksno moc, kaksne zavore bi potreboval, sirina gum, podvozje. Vse bi rad imel homologirano in postimano s papirji. Zdaj pa se kako priti do teh konjev? Izpuh, filter, nizanje glave, odmicna gred, cip tunning, ...? Pa res bi rad da bi to potem zrzalo vsaj ene 5 let...

No prosil bi za cimbolj izcrpne odgovore(kako, kje,koliko denarja,...)

LP

P.S. Motor ima 150000km

Re: Clio 1 tunnng!

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 11:57 am
Napisal/-a Punto_GT
CybKnight je napisal/-a:Ze vnaprej vas prosim da mi ne recete samo da se to ne splaca, ker je star avto, itd.
No zelo resno razmisljam o malo bolj resnem tunningu mojega avta... To je Clio 1 letnik 94, 1.4, 75bhp in oprema RT. Za zacetek bi ga rad tako spedenau da bi bil sploh primeren za tunnanje (rad bi odpravil nekaj rje, kako to prepreciti da ne rjavi vec). Nato me zanima kaj bi moral vse menjati da bi se lahko avto vozil se ene 5 let z ene 120bhp. Denar ni ovira, saj nameravam vse skupaj sestavljati pocasi. Nato me se zanima kaj vse bi moral zamenjati da bi karoserija zdrzala taksno moc, kaksne zavore bi potreboval, sirina gum, podvozje. Vse bi rad imel homologirano in postimano s papirji. Zdaj pa se kako priti do teh konjev? Izpuh, filter, nizanje glave, odmicna gred, cip tunning, ...? Pa res bi rad da bi to potem zrzalo vsaj ene 5 let...

No prosil bi za cimbolj izcrpne odgovore(kako, kje,koliko denarja,...)

LP

P.S. Motor ima 150000km



120 konju si pa malo močno optimističn ti, če misliš da boš dobu realne konje z izpuhom, filtrom, nižanjem glave, odmično gredjo in čipom, no sej lahko da ti vspe samo bo poraba tko velika da se ti ne splača.

Ben če ti denar ni ovira ti jst priporočam, da kupiš motor 1622 ccm od TURBOCRIME, dobiš pa vse zravn od turbine do čipa....
http://www.powerontheroad.com


Na kratko povedano tudi to se ti ne splača, prodi tega in kupi Clio 1.8 16v al pa williams. :wink:

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 12:49 pm
Napisal/-a WhiteCell
ja za 120hp bos mogu dat tam okol 600k sit.....
samo za predelave. :)
tko da upostevaj nasvet..prodaj in kupi viliamsa al pa RSa :)
P.S. ja jugota pride 400k sitr predelava ( 120km)

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 2:17 pm
Napisal/-a CybKnight
Ze vnaprej sm vas prosu da mi ne rect prodaj to in kupi drugo... Vem da je to najvoljsa varianta, ampak za enkrat ni mogoca! Zanima me ce je tisto kar sem vprasu mogoce, ince je KAKO?? Za koliko denarja? Kje? Ce se da yugota tko predelat, se bo pomojem dal tud cliota?! P.S. Menjava motorja ne pride v postev! LP

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 3:34 pm
Napisal/-a WhiteCell
lej..menjava motorja te pride 300k sit z motorjem.. pa bo bolje...vec kilomerov bos naredu ipd... ce bos predelov na max bos z motorjem naredu 10k km in se 2x drazje bo !

clio tuning

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 8:11 pm
Napisal/-a GVX
Tistih 120 km je čisto realnih in ob pravilni nastavitvi motorja(vplinjači, predvžig,zračnost ventilov, faza,...) in ob pravilni uporabi ,ti bo motor brez problema delal dolgo!
Moraš pa povečati kanale v glavi, sesalnem kolektorju in izpušnem kol..Potem je treba povrtati sedeže ventilov, da tesni zunanji rob ventila (tesnilne površine min. 1mm).Če je možno, zamenjaš ventile z večjimi.Glavo je treba znižati na komp. razmerje 10,5:1(za serijsko odmično, za športno lahko več).Moraš montirati jermenico odmične, ki se regulira.Potem daš gor dva dvojna webra dco40(ali podobne solexe) in zgornji del motorja je gotov!
Glavno gred daj postružiti po protiutežeh, da bo lažja, postruži še vztrajnik in daj KOMPLET centrirati.Na ojnicah lahko odbrusiš ves odvečen materijal od odkovka in jih spoliraš.Morajo biti vse enako težke!Tudi bate stehtaj (morajo štimati do grama)!
Vžig moraš predelati tako,da ti pri visokih obratih da več predvžiga, kot serijski!
Kdo ti boto potem sestavil in nastavil,ne sprašuj, ker jih je malo!
Montirati moraš seveda dirkalno sklopko in gas!
L.P.
gvx

Objavljeno: Sr jul 09, 2003 9:29 pm
Napisal/-a CybKnight
No ta odgovor mi je zelo vsec!! HVALA! No po dolgem premisleku, sn ugotovu da je res kar vsi mehaniki pravjo, da se tunning svoh masine ne splaca, ker das tolk dnara not, vn pa skor nc ne dobis... Tk da sm se odlocu da bom tem cliotu zamenjal celoten izpusni sistem dodal se zracni filter, tko da mogoce dobim 10 hp, pol ga bom mal znizau in mu dal sportno podvozje, mogoce kere druge bremze, ... Pol pa sm se neki stylinga!! Pol bo blo pa super!! Ko bom pa dovolj nasparau bom pa eno hondo civic VTI nabavu, tam se bom pa pol lotu resnega tunninga masine!! Ce bo potrebno :wink:

Zdaj bi pa se prosu ce mi lohk kdo pove naslednje stvari :

- kateri izpusni sistem priporocate
- kateri zracni filter
- kaj lahko naredim za styling same masine
- katero podvozje priporocate
- pa kje lahko dobim v slo spoilerje za cliota 1

Prosu bi ce vsak pove svoje mnenje, in zakaj tisto priporoca, da se bom lazje odlocu

HVALA

LP

Objavljeno: To jul 15, 2003 9:07 pm
Napisal/-a Pumpašoba
Za ispušni sistem ti priporočam, da ga daš delat po naročilu, točno za tvoj motor.