Stran 1 od 1
alfa 147 nastavitev podvozja potrebujem nasvet
Objavljeno: Po apr 02, 2007 12:35 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
pozdravljeni imam alfo 147 ki je znižana cca3 cm točnega podatka nevem ker sm tako kupu. in sicer problem ki se pojavla pri tem avtu je sledeč.ker je avto znižan mi prednje gume z notranje strani bol požira kot iz zunanje.pravijo da se pri alfi ne da nastavit kota gume(naklona)

zanima pa me če ve kdo za kakšno rešitev kaj se da naredit če se sploh da. če se ne da nč se bo treba sprjaznt stem
lepo pozdravljeni in že vnaprej hvala za odg.
by Tomaž
Objavljeno: Po apr 02, 2007 12:39 pm
Napisal/-a bass
To ni normalno, da se pa nebi dalo nastavit, pa prvič slišim.
Poglej, da nimaš slučajno fedrov porezanih namesto zamenjanih...
alfa 147
Objavljeno: Po apr 02, 2007 12:47 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
ne fedri so original sam so stisnjeni na majšo mero.bom pogledu še enkrat.
Objavljeno: Po apr 02, 2007 12:52 pm
Napisal/-a bass
Saj, če so stisnjeni ni nič boljše. Menjaj fedre za neke normalne ozr. športne, teh 130€ pa res ni tak denar, da bi se moral z defektnimi fedri vozit.
Objavljeno: Po apr 02, 2007 1:09 pm
Napisal/-a Creed555
Mam iste probleme, za nasvet spraseval ze na alfa forumu, vendar... Bil tudi pri Zegi prav zaradi tega problema in se ne da nic naredit. Tok ku se da nastavit z optiko (se zapre, da so gume / \), naklonov pa se ne da spreminjat.
LP Gorazd
Objavljeno: Po apr 02, 2007 2:36 pm
Napisal/-a Nasty
Kar nekaj 147-stkam smo zamenjali vzmeti, pa ni še nihče javil, da ima probleme s radiranjem gum po notranji strani.
En primer: ena JTD smo znižali za več kot 40mm. Pa je možakar z njo naredil skoraj 40 000km, pa ni imela poradiranih gum. Gume so bile 215/45-17.
S bencinarji pa tudi nismo imeli problemov. Nižali smo s FK, Lowtec in KW.
Objavljeno: Po apr 02, 2007 5:14 pm
Napisal/-a Mad
Creed555 je napisal/-a:Mam iste probleme, za nasvet spraseval ze na alfa forumu, vendar... Bil tudi pri Zegi prav zaradi tega problema in se ne da nic naredit. Tok ku se da nastavit z optiko (se zapre, da so gume / \), naklonov pa se ne da spreminjat.
LP Gorazd
... na vsakem avtu smo se igrali z optiko in pridobivali stvari ki jih uporabljajo dirkalne ekipe za popravit kako pomanjkljivost originalnega podvozja ... na tem forumu je kar nekaj o tem napisal pred kratkim uporabnik alanq4 ko je predeloval svoje vozilo poglej poste pod : Drift 33.ka GTA 1.7 16v ...( no v glavnem je vse v postavitvi kolesa ven noter spodaj zgoraj naprej nazaj ) - če ti ne dovoli vpetje premakniti kolesa ven pač podložiš roke, da gredo bolj navzven ali samo pesto odvisno od izvedbe podvozja mi smo na avtomobilih podlagali spodnje dva vijaka( zadaj ) da smo dobili nagib lahko tudi prevrtaš notranji blatnik kjer je vpet amortizer in ga zamakneš navznoter za željen nagib - da se ti ne podira ta nastavitev pač privariš spodaj še en pleh ali samo podložke da ti držijo amortizer ... da bi dobili na steku koles pa premikate vilico naprej z podlaganjem vijaka , da ti potem pobira gumo prav jo malo odpreš spredaj - 2mm pri zadnjih kolesih narediš obratno zapreš zadaj če je seveda to prvi pogon ... pri zadnjem pogonu delaš obratno, ker so tam sile čisto drugje ... to ti omogoča da - ko je avto v pogonu v ovinku pod obremenitvijo da se kolesa zravnajo in dobiš idealen stek koles ... povečati se da tudi medkolesno razdaljo ... vsak cm, ki ga pridobiš dodatno umiri avto in ga naredi bolj voznega - seveda če si naredil prav in levo in desno stran izenačil ... kakšna umetnost pa je to - saj vsak mehanik to ve samo ne da se mu - se jebat zate, ker ni rad odgovoren zate in ker se mu ni treba jebat če z servisom dosti manj dela in dosti več trži

logika fantje ne topla voda ... No na koncu še to včasih je razlog da se na avtu ne da nastavit optike in da se optika hitro podre utrujenost karoserije !!! povariti povezati potisniti vse (prečne povezave spodnje povezave razni stabilizatorji ) ... L.p. Mad
alfa 147
Objavljeno: Po apr 02, 2007 10:47 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
no in kje nej dobim kakega norca ki ma čas se s tem ubadat da mi mal pokaže al pa vse to naredi da bo konc s tem pojedanjem.
pa še to NASTY. ti tvoji pacienti ki nimajo problemou z radiranjem gum nočejo priznat in si zakrivajo oči pred realnostjo. alfa je pač alfa.
lehko je odvisno od letnika do letnika pojma nimam sm pač pek kar se tega tiče. :P
Objavljeno: Po apr 02, 2007 10:59 pm
Napisal/-a INFINITI
Folk -a ni ravno za takšne namene ustvarjen "camber kit"

alfa 147
Objavljeno: Po apr 02, 2007 11:07 pm
Napisal/-a TOMAZ 145
sej pravm d sm pek za take stvari.kaj je ta kit kje ga dobiš kej napiš

ops:
Objavljeno: Po apr 02, 2007 11:21 pm
Napisal/-a Maco87
da nebom nove teme odpiral

me zanima samo kaka razlika je med optiko ? pa centriranjem koles ?

ops:

ops:

Objavljeno: To apr 03, 2007 1:01 am
Napisal/-a Mad
Maco87 je napisal/-a:da nebom nove teme odpiral

me zanima samo kaka razlika je med optiko ? pa centriranjem koles ?

ops:

ops:

... optika je nastavitev preme - steka zaostajanja in nagiba kolesa . ... z tem avto nastaviš, da gre skozi ovinek z čimmanjšim uporom. - centriranje koles, pa je uravnoteženje kolesa, ker so mase na različnih koncih gume zaradi oblike /sestave različno težke pač z svinčeno utežjo na primerna mesta gumo umiriš - ji zmanjšaš opletanje ... Oba pojma skupaj dajeta dobro vodljivost vozilu ... L.p. Max
Re: alfa 147
Objavljeno: To apr 03, 2007 1:08 am
Napisal/-a Mad
TOMAZ 145 je napisal/-a:no in kje nej dobim kakega norca ki ma čas se s tem ubadat da mi mal pokaže al pa vse to naredi da bo konc s tem pojedanjem.
pa še to NASTY. ti tvoji pacienti ki nimajo problemou z radiranjem gum nočejo priznat in si zakrivajo oči pred realnostjo. alfa je pač alfa.
lehko je odvisno od letnika do letnika pojma nimam sm pač pek kar se tega tiče. :P
... Pri kratkih avtih kot je tvoj če pretiravaš v ovinkih pride do prekrmarjenja preko prvih koles zaradi neznanja in pretiravanja - z tem pobiraš gume brez potrebe preko mere kar pa prema - čeprav pravilno nastavljena ne more rešiti ... stil vožnje je tudi dostikrat vzrok, da se neenakomerno obrablja profil ...Lahko z avtom sploh nič ni narobe... L.p. Mad
Objavljeno: To apr 03, 2007 5:37 am
Napisal/-a Nasty
TOMAZ 145;
dvomim, da nam tega "naši pacienti" niso želeli priznati. Gume tudi niso zastonj.

Če ne želiš priznati tega, ni to naš problem.

Nižali smo pa vozila s motorji od 1.6, JTD, do 2.0 Selespeed. Skratka vse 147-stke. Vsaj dva "naša pacienta" sta zaposlena, no eden je že zamenejal službo na AvtoTriglavu.

Še enega pa srečam vsaj 2x na teden. Verjemi, če bi bilo kaj narobe, da bi mi to izvedeli.
PS
Vzmeti se pri nas ne prodajamo in vgrajujemo tako, kot ti misliš, "na lepe oči".

Ampak lepo, uradno z računi in garancijami. Z vso dokumnetacijo za homologacijo.
Če ti lahko še kako pomagamo, nam pa pošlji vprašanje na
tuning@eSvet.net.
Objavljeno: To apr 03, 2007 9:16 am
Napisal/-a Creed555
Ma kolr sem se jst premucu z optiko...ne vem...pa mi se noben ni ustimu da nebi pobiralo gum od znot. Vsakega vulkanizerja ki sem poklical, ali pa na servisu, usi so rekli da je optika narobe nastavljena in naj pripeljem avto, da bodo oni to uredil. Tko sem bil pri 3 razlicnih vulkanizerjih na nastavljanju optike in ugante...gume se zmeri pobira od znot. Avto je drgac nizan z eibach fedri na bilstein amortizerji...use narjeno ku more bit, ampak obraba gum je na notranji strani obcutno prevelika. Z gumami pa nrdim okol 20k km. Jst sem se ze sprjaznu da pac ne bom usakih 10 mescu menju gume
No razn ce kje dobim camber kit za alfo

Objavljeno: To apr 03, 2007 5:30 pm
Napisal/-a Mad
Creed555 je napisal/-a:Ma kolr sem se jst premucu z optiko...ne vem...pa mi se noben ni ustimu da nebi pobiralo gum od znot. Vsakega vulkanizerja ki sem poklical, ali pa na servisu, usi so rekli da je optika narobe nastavljena in naj pripeljem avto, da bodo oni to uredil. Tko sem bil pri 3 razlicnih vulkanizerjih na nastavljanju optike in ugante...gume se zmeri pobira od znot. Avto je drgac nizan z eibach fedri na bilstein amortizerji...use narjeno ku more bit, ampak obraba gum je na notranji strani obcutno prevelika. Z gumami pa nrdim okol 20k km. Jst sem se ze sprjaznu da pac ne bom usakih 10 mescu menju gume

No razn ce kje dobim camber kit za alfo

Če ti jih še vedno je neenakomerno pol pa odpri stek kolesa spredaj za dva mm in ti jih bo jedlo bolj enakomerno čez cel profil tako boš imel pobrane enakomerno držala ti bo dosti bolje in menjaval jih boš prej kot na 20000 km - bodo pobrane pa bolj enakomerno :P :P :P pa naj ti stek odpre kak star mojster ki ima še tiste prazgodovinske stroje ker on ve kaj dela ne pa ti novi vulkanizerji, ki imajo stroje za centriranje ki z njim lahko nastaviš vse v nulo ne vedo pa kaj to pomeni

saj stroji so boljši danes mojstri pa ne dohajajo tehnike ... jaz imam dva ki mi nastavijo vedno preme po mojih navodilih zame in 20000 km je precej ! 12000 je boljši podatek je pa avto isto vozen skoraj ne glede ali je cesta suha ali je mokra - če razumeš kaj želim povedati ... L.p. Mad