Stran 1 od 3
Rabim nasvet pri kupovanju novih plinskih amortizerjev
Objavljeno: To apr 03, 2007 8:23 am
Napisal/-a Fast66
Ok, moj avto je Opel Astra 1996 letnik s športnim podvozjem (znižan ni glih kej - mogoče 1 cm - pač tovarniško) in motorjem 1.8 16v, 115 konjev.
Trenutno mam gor originalne oljne amortizerje katere sm glih pred kratkim dal obnovit, maistr jih je pa na svoj predlog sprednje stršal za 15%. Avto je dokaj trd, skor bi loh reku da je k lojtrski voz. V ovinkih se sicer zlo dobr drži ampak na kratkih neravninah kr zabija preveč - recimo prehod čez progo, razrukan razpokan asfalt, razpoke. Čez ležeče policaje morm it res zelo počas, tam ene 10km/h največ. Skoz volan čutim udarce v podvozje drugač (tut pr prehodih čez progo itd.).
In zdej razmišlam da bi kupu plinske amortizerje ker naj bi se hitreje odzivali na kratkih neravninah in naj bi se (upam da res) ta efekt zabijanja izničil. Pa sm tut v dilemi a vzamem športne plinske al navadne plinske. A bom s športnimi plinskimi na istem kot sem zdaj in je bol da vzamem navadne plinske?
Drgač pa sm se pozanimal glede twintube pa monotube tehnologije. Monotube naj bi bla najbolša stvar kar obstaja in tudi veliko bolj trpežna od twintube (po besedah enga maistra naj bi monotube držali 20 let, twintube pa 2 do 3 leta).
No in da mam spredi in zadi monotube morm pol nabavit športne amortizerje od Bilstein-a, za moj avto sprednjih monotube ne dela nobena druga firma - jih je težko nardit. No, ta opcija je tut zelo draga, prišla bi me 570 EUR-ov.
Druga opcija je Kayaba (velik cenejša varianta od Bilsteina) kateri pa majo monotube amortizerje samo za zadnjo os, in sicer Gas-a-just al pa Ultra SR. Js se sam bojim da bi bil avto spet tok trd pa nevozen po slabi cesti kot je že zdaj. Kayaba ma drgač Excel-g (mehkejši), Gas-a-just (se dobi samo za zadnjo os - srednje trd) in Ultra SR (se dobi za obe osi - zadnji je monotube, sprednji twintube - najbolj trd.).
Zdej pa tut ne vem a je bol da je spredi mehkejši al more bit spredi trši amortizer?
Drgač pa men je srednje pomembno da se avto dobr drži v ovinkih in ne plava, mi je pa NAJBOL pomembno da se lohk vozim tut po makedamu in slabem razpokanem asfaltu in da mi ne bo avto razpadel ob tem oz. da mi nau armatura pa volan v naročje padla.
A je možno met športne in udobne amortizerje obenem in take k preprečijo udarce v karoserijo kljub temu da so športni?
Lepo prosim za pomoč in hvala vnaprej!
Objavljeno: To apr 03, 2007 8:43 am
Napisal/-a Neyo-Neyo
lahko bi rekel da imam isti problem samo sem se pač navadil če so kje luknje grem počas na lepih cestah pa uživam

Objavljeno: To apr 03, 2007 9:01 am
Napisal/-a povh
Zabijat ti NEsme, pa kakršenkoli amortizer že maš. Jaz sem mel isti problem na polotu z original amortizerji ter apex fedri. Kupil sem eibach pro-kit vzemti (-30mm) ter amortizerje dal obnovit (na original trdoto),ter skrajšat k amortizer d.o.o. Vendar mi je zadaj še vedno zabijalo, pa avto je bil zadaj precej nižji kot spredaj. Zato sem šel nazaj k amortizerji in mi je zadaj skrajšal udarne gume, ter dvignil šalčko, ki drži vzmet za 1,5 cm (vse zrihtal pod garancijo). Avto se zdaj pelje super. Je pa kakšen centimeter višji kot pri apexu. Po makadamu je prava milina, bolš kot z original podvozjem. Čez ovinke so pa tračnice. Razen če je avto res ornk naložen (5odraslih+prtljaga), včasih malo zaniha. Ker so pač mehki amortizerji.
Pomoje pejt nazaj k tistmu k ti je popravljal amortizerje, pa naj ti zrihta tako kot mora bit.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 8:06 pm
Napisal/-a erixon
Pa kolikor sem jaz slišal od mehanika je Kayaba ali pa Monroe veliko bolje od Bilsteina. Ravno kupujem nove zadnje plinske za moj avto pa bom vzel Monroe, ki je sicer malo dražji ( dobr zaradi 10€ ne bom jokal) ampak dajo na tisti model kar tri leta garancije. Je pa to pač standardni plinski zadnji amortizer. Sprednji so precej dražji.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Mad
erixon je napisal/-a:Pa kolikor sem jaz slišal od mehanika je Kayaba ali pa Monroe veliko bolje od Bilsteina. Ravno kupujem nove zadnje plinske za moj avto pa bom vzel Monroe, ki je sicer malo dražji ( dobr zaradi 10€ ne bom jokal) ampak dajo na tisti model kar tri leta garancije. Je pa to pač standardni plinski zadnji amortizer. Sprednji so precej dražji.
... reci mehaniku da če se vozi dedek z avtom to drži ... zame in verjetno vse ostale tu gor pa ne ... po tej izjavi je zame b****r :P :P :P razen če ni kupil kdaj kakega ponaredka Bilstein in je bil pač zaveden ... pol se mu opravičujem - vseeno pa z težkim srcem

vprašaj ga če je kdaj imel te amortizerje na avtu (kakor jaz) ali je kr tako vstrelil ker je to v gostilni sosedov Tine ki je boss vsem prisotnim po peti pivi razlagal ...
L.p. Mad
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:10 pm
Napisal/-a Zodd
mam apex fedre spredaj prestavljeno šalcko, zadaj sta fedra porezana vsi amortizerji obnovnljeni strsani in skrajsani pa nc ne zabija... pobira pa luknje u nulo dobr avto je nizji za skor 7.5cm zabija nic, mogoce bom dal za 1-2 cm blatnike razsirit ker ce je not 2 ali vec folka na kaksni vecji lukni mal podrajsa prva guma, ni sile drugace.... cena lepote zelo znizanega avta in res brutalno dobre lege je pa skrajna neudobnost po nasih razfakanih slovenskih cestah

Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:13 pm
Napisal/-a Skubic
no pa bom js kar tuki uprašu.. za mojga golfa 3 letnik 95 me zanima, če je možno, da bi biu avto samo nižji in ne trši, skrajšat originalne fedre...? Nočm met trdih apex vzmeti, sam lepo bi blo da bi bil nižji.. je to možno da samo "porežeš" originalne fedre in kdo to dela?
Hvala, LP Dejan
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:21 pm
Napisal/-a Mad
Skubic je napisal/-a:no pa bom js kar tuki uprašu.. za mojga golfa 3 letnik 95 me zanima, če je možno, da bi biu avto samo nižji in ne trši, skrajšat originalne fedre...? Nočm met trdih apex vzmeti, sam lepo bi blo da bi bil nižji.. je to možno da samo "porežeš" originalne fedre in kdo to dela?
Hvala, LP Dejan
... da se spustiti na amortizerju višino fedra z tisto šalco v kateri leži feder to ti uredi Turnšek ali Jenko ali Vuga - fedre pa raje ne rezat saj so narejeni da držijo gor avto v kompletu z vsemi svojimi zavoji - če ga odrežeš ga z tem ošvohniš, ker se ga manj upira ... pol se ti avto zvija niha in bolj nagiba v ovinku ... videz ni vreden tega, da bi razkiral življenje ... L.p. Mad
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:29 pm
Napisal/-a INFINITI
erixon je napisal/-a:Pa kolikor sem jaz slišal od mehanika je Kayaba ali pa Monroe veliko bolje od Bilsteina.
Takemu "mehaniku" jaz raje nebi peljal avtomobila - če me razumeš.
Kayaba pa monroe so tako - OK, ampak Bilstein je pa v sami špici po temu kaj nudijo.
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:33 pm
Napisal/-a Mad
INFINITI je napisal/-a:erixon je napisal/-a:Pa kolikor sem jaz slišal od mehanika je Kayaba ali pa Monroe veliko bolje od Bilsteina.
Takemu "mehaniku" jaz raje nebi peljal avtomobila - če me razumeš.
Kayaba pa monroe so tako - OK, ampak Bilstein je pa v sami špici po temu kaj nudijo.
... kolegu smo spustili AX sport - torzijo za en zob pol je šel menjat k mehaniku jermen in je tip dvignil torzijo ker je rekel da ni prav tako - kolega se je razburjal tip pa ni jebal trdil je svoje - da ni to tudi njegov -(erixon-ov) mehanik ? :P :P :P L.p. Mad
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:33 pm
Napisal/-a Skubic
ok Mad, hvala.. sam kok se pa to pozna na višini prbližn? pa to je tko.. 100% varno..? kje pa so teli k to delajo.. v LJ?
Hvala
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:37 pm
Napisal/-a Mad
Skubic je napisal/-a:ok Mad, hvala.. sam kok se pa to pozna na višini prbližn? pa to je tko.. 100% varno..? kje pa so teli k to delajo.. v LJ?
Hvala
... Turnšek je v Dolu pri Ljubljani - smer Litija Jenko ne vem kje je njega ne poznam to vprašaj druge tu, ki so bili pri njem in Vuga je v Novi Gorici ... za Turnška vem, da ti bo naredil ok. Vuga-Jenko pa naj ti povedo tisti, ki vozijo k njim (sposobna in strokovna sta dovolj da ne boš v nevarnosti ) sta pa cenejša od Turnška ... razlika v višini ? - tam do 6 cm ...
L.p. Mad
Objavljeno: Če apr 05, 2007 9:39 pm
Napisal/-a Skubic
no sej sm iz LJ pa se bom jabrš pr Turnšku oglasu.. sam a kej veš kok to cenovno pride? pa še zmeri me zanima kok se to pozna prbližn na višini

hvala, LP, Dejan
Objavljeno: Pe apr 06, 2007 8:52 pm
Napisal/-a erixon
Pardon, sem zaj**** ime firme. Sem ga šel danes vprašat pa se zgleda nisva prav razumela.Ko mi je še enkrat povedal firmo sem ugotovil da sploh nisva govorila o Bilsteinu. Imena prave firme se pa za boga ne morem spomnat. Pa ni bila Boge. Kakšna firma pa je kaj AL-KO? Sem jo našel med izdelovalci pa prvič slišim.
bilstein
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 7:04 am
Napisal/-a Fast66
Bilstein so zakon. So edini k delajo tut sprednje amortizerje v monotube izvedbi (ne samo zadnje). Monotube pa je najbolša tehnologija amortizerjev in tak amortizer je tut zelo trpežen.
Ampak Bilstein amortizerji me pridejo 570 EUR za vsa 4 kolesa, medtem ko je Kayaba smešno poceni v primerjavi z Bilsteinom. Za Excel-g od Kayabe me pride 210 EUR z montažo vred. Ultra SR se bom pa pozanimal kok je. Drgač pa ma Kayaba samo zadnje amortizerje monotube in to samo če vzameš zadi gas-a-just al pa ultra-sr.
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 8:00 am
Napisal/-a nebivedu
Jst imam kyb(kayaba) excel G (twintube) na terencu že kr nekaj časa, pa kakor jst delam z avtom, bi jih mogu po besedah tega maistra že uničit, ampak so še vedno odlični in delajo tako kot morajo. Spredaj pa imam monotube monrojeve 4x4 adventure za terence, pa so po enem letu crknili in jih bo treba menjat.
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 9:28 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
če bi šel šeenkrat,sigurno ne grem k Jenkotu

Jenko, Vuga, obnavljalci...
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 9:43 am
Napisal/-a Fast66
Js pa če bi šel še enkrat nebi nikol dal obnavljat amortizerjev.
IN BOM šel še enkrat in bom kupil NOVE amortizerje od Kayabe. Samo odločit se še moram a Excel-G al Ultra-SR al kšno kombinacijo teh dveh z Gas-A-Just. Ko bi se vsaj lohk peljal s kom k ma Ultra-SR na avtu da vidm da to ni pretrdo in da ne zabija na luknah pa pač naših cestah..
Re: Jenko, Vuga, obnavljalci...
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 2:46 pm
Napisal/-a Mad
Fast66 je napisal/-a:Js pa če bi šel še enkrat nebi nikol dal obnavljat amortizerjev.
IN BOM šel še enkrat in bom kupil NOVE amortizerje od Kayabe. Samo odločit se še moram a Excel-G al Ultra-SR al kšno kombinacijo teh dveh z Gas-A-Just. Ko bi se vsaj lohk peljal s kom k ma Ultra-SR na avtu da vidm da to ni pretrdo in da ne zabija na luknah pa pač naših cestah..
... jaz jih obnovim raje kakor menjam ker če mi jih utrdi in skrajša me to stane nekaj čez 200 eur če pa menjam amortizerje za Koni ali še kaj bolj zahtevnega mi gre cena od 700 do 1000 eur ... Turnškove sem najdlje vozil 2 leti preden sem avto prodal preživeli so prelet čez ležeče z 100+ km/h in mojo vožnjo do sedaj ... ne vem zakaj ne bi prenavljal amortizerjev - če res rabiš boljši amortizer naj bo - a moji prenovljeni mi popolnoma zadoščajo (udobno športni) . Dobri amortizerji so tudi Boge - Turbo gas

L.p. Mad
Objavljeno: Sr apr 11, 2007 5:10 pm
Napisal/-a Fast66
Ja, Turnškovi verjamem da zdržijo. On je edini k jih res pravilno obnovi. Res zamenja vse notr... ne pa nekateri k samo zamenjajo tesnila, dajo notr slabše olje kot je blo prej, mogoče kak dodaten ventil, pa še iz plinskega ti nardijo oljnega k ga ne napolnejo nazaj s plinom pod pritiskom. Res nočem blatit ljudi ampak tko sm zasledil po forumih pa sm res velik prebiral pa iskal na to temo.
Correct me if I'm wrong, please.
Zato pa Turnšek tut stane kokr stane. Nema alata bez zanata pravjo nekje...
Am, @mad, katere amortizerje pa maš ti k so športno udobni. Js bi tut to mel. Pa zanima me kateri od Kayabe spadajo v to kategorijo če kdo ve? A so Excel-G dost taki da bi jim loh rekl športno udobni?