Stran 1 od 3
Čiptuning še več konjev kokr ti jih dajo....
Objavljeno: So apr 07, 2007 10:01 pm
Napisal/-a bsheep
Tkole mene bi zanimal čim več menjenj in pojasnil glede čiptuninga.Stavar je taka greš na čiptunning in ti dodajo tiste konje in navor.Kaj če bi pa ti recimo rad mel še več kokr oni dajo.
Primer: 90 konjev ti dajo na 115konjev , kaj če bi hotu met 130 konjev , kok je zdej to dobr za motor in al se splača al kuga? A res pol rezkiraš še več , da ti res kj zart tega gre ker maš tok več konjev? Pač razgovorte se! HVALA
Objavljeno: So apr 07, 2007 10:04 pm
Napisal/-a abbe
ja ce hoces se vec kokr pa samo cip tuning poj je treba menjat turbino,ic,sobe pa se kj zravn.
je pa samo po seb razumljivo da ce tunas nad priporocene moci,da je rizik da bo kj slo.itak pa ce ga cipas so skor usi deli podvrzeni vecjim silam(polosovine,sklopka,turbo...)
Objavljeno: So apr 07, 2007 10:25 pm
Napisal/-a Spyker
Verjetno se da iz vsakega čipanega motorja iztisnit še več ampak do ene meje ti lahko tuner zagotovi brezhibnost motorja ob enakem ravnanju, ko to mejo presežeš ti tega pač ne more zagotovit. Zato se je najbolje držat kar lepo teh "normalnih" cifer.
Konkretno v tvojem primeru (čipan 115 KM, hočeš pa 130 KM) se verjetno ne splača tvegat in zahtevat dodatnih 15 KM, zato da bo avto pač močnejši - obenem pa se zavedat da s tem vse vitalne dele še bolj obremeniš in po možnosti celo prestopiš mejo.
V takem primeru potem raje menjat še kakšne druge dele in posledično s tem povečevat moč motorja; na koncu dostikrat ugotoviš da je pa najbolje avto prodat in kupit enega že z začetno konjenico večjo in dat potem še to pod čip...
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:35 am
Napisal/-a monster_d
Cipajo ti pac v mejah normale, da se nes usaki teden po servisi vlacil.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:17 am
Napisal/-a adis
itak ti čipajo tok kokr so oni prepričani da je OK, sej na to dobiš še njihovo garancijo, sam nebi čipal avto še za dodatnih 15HP ker potem lahko pride do večjih težav kot so že drugi rekli, pride do preobremenjenosti vitalnih delov ki so pa nujni za avto da niso preobremenjeni.
če bi pa rad močnejši avto al pa kej podobnga potem si omisli recimo 2.5TDI pa čip in je.....
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:30 am
Napisal/-a cr33p
Če podrobno pogledaš, ti tunerji obljubljajo različne cifre.
Za moj motor (110KM) je pri nas na voljo 140KM/285Nm (RSR), 146KM/310Nm (Chiptuning.si), 144KM/310Nm (Jankovec).
Ze tu se lahko odlocis za varianto, ki ti ustreza. Videl sem tudi dyno Golfa z enakim motorjem, ki je bil chipan na 150KM. Koliko je motor zdrzal, ne vem.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:58 am
Napisal/-a vectra driver
Spyker je napisal/-a:Verjetno se da iz vsakega čipanega motorja iztisnit še več ampak do ene meje ti lahko tuner zagotovi brezhibnost motorja ob enakem ravnanju, ko to mejo presežeš ti tega pač ne more zagotovit. Zato se je najbolje držat kar lepo teh "normalnih" cifer.
Konkretno v tvojem primeru (čipan 115 KM, hočeš pa 130 KM) se verjetno ne splača tvegat in zahtevat dodatnih 15 KM, zato da bo avto pač močnejši - obenem pa se zavedat da s tem vse vitalne dele še bolj obremeniš in po možnosti celo prestopiš mejo.
V takem primeru potem raje menjat še kakšne druge dele in posledično s tem povečevat moč motorja; na koncu dostikrat ugotoviš da je pa najbolje avto prodat in kupit enega že z začetno konjenico večjo in dat potem še to pod čip...
Ja sam eni majo radi minimalno registracijo,zato bi iz 90km delal neke drag maschines

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:24 am
Napisal/-a batek
adis je napisal/-a:itak ti čipajo tok kokr so oni prepričani da je OK, sej na to dobiš še njihovo garancijo, sam nebi čipal avto še za dodatnih 15HP ker potem lahko pride do večjih težav kot so že drugi rekli, pride do preobremenjenosti vitalnih delov ki so pa nujni za avto da niso preobremenjeni.
če bi pa rad močnejši avto al pa kej podobnga potem si omisli recimo 2.5TDI pa čip in je.....
Garancijo ti dobiš ja za opravljeno njihovo delo, na pa garancije da ti ne bo zaribal čez pol ure-oz. na fizično okvaro motorja
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 12:14 pm
Napisal/-a Doc_
Mene pa zanimajo konkratne info od ljudi ki so čipali N/A motor... kaj se tam poraba poveča la je ista??
PS: jaz nebi pretiravu s čiptuning.om na dizlih, ker ti lahk gre hitro turbina v...
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 12:43 pm
Napisal/-a Spyker
N/A motorjev se navadno ne čipa, so sicer neke izjeme pri katerih prav tako pridobiš konjenico, pa kljub temu čip na teh izjemah manj pripomore kot na turbomotorjih. Tko da čip tuning se opravlja več ali manj le na turbincih. Poraba je tam tam.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 1:36 pm
Napisal/-a Doc_
sem napisu naj odg sam tisti z iskušnjami... točno vem kolk se pridobi...
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 3:45 pm
Napisal/-a bsheep
Hjm a tko pol pravte sej je nakak logično da če še več čipam da več rezkiram sm poslal na chiptunning ćrnuče en mail tko da da vidm kwa bojo še oni kj povedal.
Edn je uprašu če je poraba kj manša pr men pr isti vožni je bla manša za 0.5dc.
90HP ---> 1050km 58litrov , 115HP ---> 1153km 58litrov
Sem men je to mal sumliv 2.0 mašina pa original 90HP a ni če tko logično pomislš da ma mašina še full rezerve in je narjena še za velik več konjev , al je to pač 2.0 ker je dizel...itd.?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 7:12 pm
Napisal/-a erixon
Lej stvar je taka. Ko tovarna naredi npr. TDI 2.0 z 130 konji in enak TDI 2.0 s 150 konji se ne poigrajo samo z elektroniko. Drugačni so vitalni deli motorja kot npr. ojnice, bati, gredi, kak ležaj, spremembe na turbini...Blok ostane enak. S čip tuningom ti lahko zagotovijo enako moč, ne morejo ti pa zagotoviti enake trpežnosti. In zato ti bodo na uradnem servisu ob kakšnem problemu težko upoštevali garancijo. To je pa vredno upoštevanja.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 7:33 pm
Napisal/-a adis
bsheep je napisal/-a:Hjm a tko pol pravte sej je nakak logično da če še več čipam da več rezkiram sm poslal na chiptunning ćrnuče en mail tko da da vidm kwa bojo še oni kj povedal.
Edn je uprašu če je poraba kj manša pr men pr isti vožni je bla manša za 0.5dc.
90HP ---> 1050km 58litrov , 115HP ---> 1153km 58litrov
Sem men je to mal sumliv 2.0 mašina pa original 90HP a ni če tko logično pomislš da ma mašina še full rezerve in je narjena še za velik več konjev , al je to pač 2.0 ker je dizel...itd.?
da nimaš ti mogoče SDI?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:27 pm
Napisal/-a bsheep
haha nevem če obstaja P307 SDI...hahhahaha Zakwa prašaš?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:45 pm
Napisal/-a drsokodj
hm...nevem ce se ti splaca tole....rajsi kupi drug avto....skoda motorja
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 9:25 pm
Napisal/-a =ZiAn=
adis je napisal/-a:da nimaš ti mogoče SDI?
adis, P307 ima 2.0 90HP in 110HP motorje

Objavljeno: Po apr 09, 2007 10:32 am
Napisal/-a Doc_
bsheep je napisal/-a:haha nevem če obstaja P307 SDI...hahhahaha Zakwa prašaš?
ja ta HDi motor so tud ne 130 že sprevli.... sam je mal rizično, ker nima niti intercoolerja...
Objavljeno: Po apr 09, 2007 1:12 pm
Napisal/-a P944
Na motorjih brez intercoolerja močno odsvetujem čipanje. Za karkoli nadaljnega obvezno zraven naštimat tudi intercooler.
Objavljeno: Po apr 09, 2007 1:18 pm
Napisal/-a dj milenko
mene pa zanima na kolk bi pa lahk jst svojga navil.imam audi 100 2.3,98kw