Stran 1 od 2
BLOW OFF VALVE
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 6:26 am
Napisal/-a GOGO_MAN
Zanima me ce kdo ve kaksen ima blow off vpliv na masino pri tdi motorjih,se kakrkoli pri tem obrablja
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:37 am
Napisal/-a TITan
Na dieselnih Blow off dela sploh ne. Konec debate.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:41 am
Napisal/-a GOGO_MAN
Haha,kake fore,za informacijo dela bolje kot pri bencinskih motorjih,razen ce ni seveda bencinar nad 3.0 pa bit turbo pa nevem kaj še
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:43 am
Napisal/-a AudiFreak
Zakaj se pa potem prodaja če ne delajo? Pa še 2 x dražji so za dizle.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:45 am
Napisal/-a Whity1
ja no dela že...samo ne na isti način, pol je to bol kot za tuning za avtoakustiko

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:49 am
Napisal/-a TITan
GOGO_MAN je napisal/-a:Haha,kake fore,za informacijo dela bolje kot pri bencinskih motorjih,razen ce ni seveda bencinar nad 3.0 pa bit turbo pa nevem kaj še
Pri bencinarjih so BOVi raznorazni zato, da ščitijo turbino, ki se še vrti, pred blokiranjem pretoka zraka (kar pripomore k manšemu lagu in dalši dobi turbine), ko se loputa/-e za dotok zraka do motorja zaprejo. Dieselni nimajo nobenih loput, tak da res nevem kak taprav BOV karkoli pomaga.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 1:01 pm
Napisal/-a ShineR
GOGO_MAN je napisal/-a:Haha,kake fore,za informacijo dela bolje kot pri bencinskih motorjih,razen ce ni seveda bencinar nad 3.0 pa bit turbo pa nevem kaj še
buče. BOV sploh ni bil nikoli mišljen za dizel motorje, edino kar se da dobit za take avtomobile so samo imitacije blow off ventilov in nič drugega (beri: zvočnik k sika + nekaj elektronike)
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 1:20 pm
Napisal/-a Bric
Očitno nekaterim manjka tehničnega znanja. Zato poglejte na
BONALUME!
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 1:34 pm
Napisal/-a Brouky
hmm js glede tega blow off ventila nimam pojma vem samo da zelo prijetno sika...
sedaj pa se mi malo zdi iz tele debate, da se to uporablja samo za turbo motorje

ops: je to res?
oprostite moji nevednosti, verjamem da se mi bo kdo smeju, ampak jebiga, uprašat ni greh

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 4:14 pm
Napisal/-a TITan
Brouky je napisal/-a:sedaj pa se mi malo zdi iz tele debate, da se to uporablja samo za turbo motorje

ops: je to res?
Ja. Uporaben samo pri nekaterih (tudi ne pri vseh) bencinskih turbo ali kompresorskih motorjih.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 5:36 pm
Napisal/-a GOGO_MAN
Blow off je tudi za motorje brez turbin in podobno,se bom pozanimal
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 5:37 pm
Napisal/-a GOGO_MAN
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 6:45 pm
Napisal/-a TITan
Sej M3 napopko se tud da dat na 316ko, sam kaj ko nč ne pomaga?
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 7:03 pm
Napisal/-a Bric
GOGO_MAN je napisal/-a:Blow off je tudi za motorje brez turbin in podobno,se bom pozanimal
Zdaj res ne vem, ali se hecaš, ali zares govoriš.
GOGO_MAN je napisal/-a:http://www.boost4you.de/blow_off_diesel.htm
Saj ti že v naslovu piše : ...fur alles
turbo diesel, pa na slikci je lepo vidno
TDI na pokrovu motorja. Najprej si preberi kaj sploh Blow off je, kaj je njegovo delo. Še prej, pa moraš delovanje motorjev z notranjim izgorevanjem poznat...
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:07 pm
Napisal/-a abbe
sj ma sele 4 objave pa je ze vs pametn

Objavljeno: Ne apr 08, 2007 8:21 pm
Napisal/-a traktor TDI
No, če se vrnemo na prvi post, ki sprašuje glede obrabe.
Zakaj potem zamenjat blow-off ventil, oz. kaj na njem je takšnega, da se ta obrabi in crkne. Ali sploh crkne. Kdaj crkne. Ga lahko menjam kar tako? Kaj če se vozim brez? Se lahko vozim brez, če imam dizla, v katerem tako ali tako ne dela nič? Kaj pomeni blow-off? Zakaj? Od kje zvok blow-off ventila in kakšen je ta?
Na ta in še nekatera sledeča vprašanja pričakujem odgovore v čim krajšem času!
_____________________
Recimo... kaj se zgodi, če se mi skozi tisto loputico ponoči spravi not spat miš. Bo zjutraj avto vžgal ali ne. Bom šel z avtobusom ali ne. Peš ne grem. Življenje miši zanemarimo. Je sploh loputa dovolj velika, da pride not miš?
.
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:05 pm
Napisal/-a Whity1
Zakaj potem zamenjat blow-off ventil, oz. kaj na njem je takšnega, da se ta obrabi in crkne. Ali sploh crkne. Kdaj crkne.
O.K. blow off-a ti ni treba menjat, razen če imaš ful nesrečo pa ti crkne, kar naj nebi!!
crkne ti lahko diverter valve, ki je bil tam ko je pol blow off valve, na diverterju ti lahko začne luft skozi pihat in izgubiš na pritisku, to pa zato ker neha tesnit, kdaj crkne pa slišiš ali pa občutiš ko stopiš po gasu!
Ga lahko menjam kar tako?
seveda lahko
Kaj če se vozim brez?
se ne morš, vsaj ne na bencinarju. oziroma bi se ti med prestavljanjem ustvaril tako velik pritisk, da bi blokiral turbino in bi se ta upčasnila, ustavla ali pa celo poškodovala in zato bi imel ogromno turbo luknjo, lag, ali pa celo drag servis
Kaj pomeni blow-off? Zakaj? Od kje zvok blow-off ventila in kakšen je ta?
ime je zaradi dela, ki ga opravlja in zvoka, ki se ob tem sprošča. zvok ustvari zrak, ki pihne skozi, ko spustiš gas ali menjaš...
ne zameri, ne da se mi več, maš bol podrobno na netu, poišči!
P.S.: kar sem napisal velja ta bencinarje in ne TDI-je
Za dizle nimam pojma o teh zadevah in njihovem delovanju
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 10:47 pm
Napisal/-a Jasminko
TITan je napisal/-a:Brouky je napisal/-a:sedaj pa se mi malo zdi iz tele debate, da se to uporablja samo za turbo motorje

ops: je to res?
Ja. Uporaben samo pri nekaterih (tudi ne pri vseh) bencinskih turbo ali kompresorskih motorjih.
kako recimo ves ce je pametno zamenjat tovarniškega? al je pol samo razlika v zvoku?
lp
jasmin
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:04 pm
Napisal/-a TITan
Da mal pogledaš po kakih forumih za tvoj avto. Sicer se ga pa zamenja predvsem če imaš večjo turbino (originalni ni zmožen dosti količine zraka skozenj spravit) ali pa če original poči (ker imajo nekateri plastične).
Objavljeno: Ne apr 08, 2007 11:08 pm
Napisal/-a Jasminko
a pa je recimo lahko slabš za avto če daš druzga gor?
sprašujem za Smart roadsterja.