Stran 1 od 2

Zdrsavanje avta

Objavljeno: Po apr 16, 2007 12:46 pm
Napisal/-a Matjaz46
Nekaj me zanima!Menjal sem amortizerje,noter sem dal Kw gewinde nastavljive po višini, pol so mi naredli optiko zdaj pa nekaj ni vredu!Volan mam poševno ko se ravno vozim pa ko grem v dolgi levi ovinek ki je malo bol oster mi pri nekateri hitrosti avto zdrsne!Sprednja kolesa malo zdrsnejo pol pa spet primejo!Kot da bi se kolesa za hip obrnila pol pa spet nazaj, samo tako da jaz ne obračam volana!
Ima kdo kaksno idejo kaj bi lahko to blo!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 1:17 pm
Napisal/-a phoebus
Slabo so ti nardili optiko..ali se ti je pa kaj "premaknilo".

Objavljeno: Po apr 16, 2007 1:48 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
Ne morm verjet, da si se sploh odpelu od tam ko si vidu kaj je z avtom, to je čista šlamparija na optiki. Kje so ti pa to delal?

Objavljeno: Po apr 16, 2007 1:52 pm
Napisal/-a Matjaz46
Dal sem v mariboru na tržaški-Zaverski!Odsvetujem vam da grete tja ker se devajo ko butli,hodijo okrog kod da nimajo kaj za delat tam pa čaka 5 avtov!Naredijo bol tak pa se kasirajo vrei!Ne grem nikol vec tja!
Mislite da je to samo od optike ali se mogoče kaj drugega dogaja!
Končniki ne bi smeli bit krivi, ne!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 1:59 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
ja a je prej avto biu normalno vozen? če je biu, pol so ti pr optiki neki zajebal, sploh mi ni jasn kako lahko dajo iz rok avto k ma pol postran volan in to na OPTIKI, te modeli se več kot očitno delajo norca.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 2:14 pm
Napisal/-a Matjaz46
Ja seveda je bil normalno vozen!
Torej mi priporočate da grem optiko delat še enkrat pa nekam drugam!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 2:16 pm
Napisal/-a im nobody
pomoje tud treba optiko nardit...če prej ni blo nč narobe je pomoje lahko vzrok samo to

Objavljeno: Po apr 16, 2007 2:36 pm
Napisal/-a Mad
... Če imaš amortizerje, ki so nastavljivi v vse smeri rabiš tudi nekoga - ki ve kaj to pomeni, da ti naredi pravi set-up podvozja ... Dobra stvar a le - če je prav montirana ... je pa problem, ko nekdo ki to še ni videl zmontira , in še bolj, ko ti ki ne veš kaj to je mu sugeriraš in nastavita po zdravi kmečki pameti ... najtežje na avtomobilu je narediti pravi set-up ali nastavitev - malo zaradi tega, ker ljudje ne poznajo mej podvozja in iščejo nekaj kar ne obstaja ... avto po navadi postane če je prav narejeno živčen in se hitro odziva na vsak najmanjši premik volana, če ne znaš predvideti obnašanja lahko z tem ogroziš sebe - zato zase najraje kupim navadne amortizerje Koni in sem zadovoljen z tem da je avto vozen ... ekstremi so za ekstremne voznike in ne za vsakodnevno vožnjo - prav lahko ti bodo nastavili vse super pa ti sploh ne boš vedel kaj to v resnici je ... avto zdrsava v ovinku recimo lepo bočno, ker je avto bolj odziven tebe pa moti ker ni luftov ki so prej bili in so omejili tvojo vožno dejansko je pa to v ovinku pri dosti večji hitrosti kakor običajno in ti tega pač ne občutiš ... Če je volan zasukan pa je tvoj majster namesto da bi uravnotežil stvar imel problem na eni strani z zglobom ki se ga ne da odviti pa je na drugem popravil razliko in ti ni premaknil volana ... avto ti lahko zato tudi iz ene strani lepo ravna volan na drugi pa se ne vrača zaradi Ackermanovega principa - vzvod volanskega mehanizma ima ko je na eno stran obrnjen pritisk na mehanizem z strani stabilizatorja in mehanizma volana zato ti lahko vleče malo kontra ... L.p. Mad

Objavljeno: Po apr 16, 2007 3:55 pm
Napisal/-a andrej86
pelji k avtooptiki Zorman v Lomanoše-mel sem sam že nekajkrat avto na optiki pa v nulo naredijo

Objavljeno: Po apr 16, 2007 3:55 pm
Napisal/-a Matjaz46
hvala mad za super odgovor!En problem je das se mi avto na vrtenje volana slabo odziva!Recimo v desno moram enkrat obrnit volan da lahko grem v malo bol oster ovinek!V levo pa se mi odziva drugače,tam pa ga malo obrnem pa ze gre avto v drugo smer!Čudno je to!Moram nest enemu vrei mehaniku !
Pozna mogoče kdo koga ki bi mi vrei to naredo na štajerskem!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 6:01 pm
Napisal/-a TooOldVehicle
Zgleda, da so ti Toe-In naštimal te bučmani na optiki!

zaverski

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:11 pm
Napisal/-a oscarfish
glede zaverski v mariboru je tak. sem naroču felne, čakal 3 tedne , me oni pokliče pridem tja da že 3 felne gor ( po 2 ura čakanja , in ja devali so se tud full) in ugotovijo po 1 uri iskanja da 1 felna manjka,čakam spet en teden da pride te končno felna , mi zmontira gor in na zadnjo pesto je dal 1 vijak za 5mm daljši tak da mi je po bobnu not čohalo, pridem jaz nazaj in tip reče ja sem sem si mislo da bo tak čohalo.ODNOS do strank je na nuli.

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:20 pm
Napisal/-a Elantrinho
Matjaz46 je napisal/-a:Ja seveda je bil normalno vozen!
Torej mi priporočate da grem optiko delat še enkrat pa nekam drugam!

Bog nedej,da bi men tak zajebal, kakih sm živcu jst bi koga pošteno namlatil in pol še tožu.Mene je že kr zdej razjezilo pa k ni moj avto.Barabe eni znajo samo pobirat denar nardijo pa za en k...c

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:31 pm
Napisal/-a kaWsk
Mad je napisal/-a:... Če imaš amortizerje, ki so nastavljivi v vse smeri rabiš tudi nekoga - ki ve kaj to pomeni, da ti naredi pravi set-up podvozja ... Dobra stvar a le - če je prav montirana ... je pa problem, ko nekdo ki to še ni videl zmontira , in še bolj, ko ti ki ne veš kaj to je mu sugeriraš in nastavita po zdravi kmečki pameti ... najtežje na avtomobilu je narediti pravi set-up ali nastavitev - malo zaradi tega, ker ljudje ne poznajo mej podvozja in iščejo nekaj kar ne obstaja ... avto po navadi postane če je prav narejeno živčen in se hitro odziva na vsak najmanjši premik volana, če ne znaš predvideti obnašanja lahko z tem ogroziš sebe - zato zase najraje kupim navadne amortizerje Koni in sem zadovoljen z tem da je avto vozen ... ekstremi so za ekstremne voznike in ne za vsakodnevno vožnjo - prav lahko ti bodo nastavili vse super pa ti sploh ne boš vedel kaj to v resnici je ... avto zdrsava v ovinku recimo lepo bočno, ker je avto bolj odziven tebe pa moti ker ni luftov ki so prej bili in so omejili tvojo vožno dejansko je pa to v ovinku pri dosti večji hitrosti kakor običajno in ti tega pač ne občutiš ... Če je volan zasukan pa je tvoj majster namesto da bi uravnotežil stvar imel problem na eni strani z zglobom ki se ga ne da odviti pa je na drugem popravil razliko in ti ni premaknil volana ... avto ti lahko zato tudi iz ene strani lepo ravna volan na drugi pa se ne vrača zaradi Ackermanovega principa - vzvod volanskega mehanizma ima ko je na eno stran obrnjen pritisk na mehanizem z strani stabilizatorja in mehanizma volana zato ti lahko vleče malo kontra ... L.p. Mad


torej je bolše kupit navadne KW v1 ki niso nastavljivi po trdoti, kot KW v2 ki so nastavljivi po trdoti? je to res tok teško naštimat da bo avto tip top :?: namreč sem normalen voznik z občasnimi izpadi, večinoma potrebujem normalno vozen avto- avtocestno križarko pa relacije po navadnih cestah.

bom pa kupil nastavljivo podvozje po trdoti in višini predvsem zato, ker hočem met točno določeno višino avtomobila in hočem imet nadzor nad trdoto (nočem da je kot pingpong kocka)

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:34 pm
Napisal/-a marko01
Ce je optika kriva idi nazaj pa mu j*** vse po spisku .... Jaz bi mu ziher :P

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:41 pm
Napisal/-a Matjaz46
kaj te jaz vem ce bi sau nazaj!prvo bi rekli da oni niso nic krivi ker so tak pametni da kuj hudo pol bi spet cakal kaki dve uri da se zdevajo pa mogoce kaj naredijo pol pa bi tak blo spet isto!Moram it k enemu ki mi bo vredu nastavo amortizerje pa se vreu optiko naredo!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:43 pm
Napisal/-a kaWsk
ti maš KW v2 al V1? a je res takšna znanost naštelat tisto višino?

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:48 pm
Napisal/-a Matjaz46
Jaz mam v1!Za laguno so samo te ki so nastavljive po visini!za laguno po trdoti sploh nimajo!ja saj ni neka znanost!To si tak lahko sam nastavis!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 8:59 pm
Napisal/-a kaWsk
ma to so ti pol zajebal na optiki- gewinda je itak isti k**** kot stock amortizer z športnimi vzmetmi. Če je na vseh nastavljena enaka višina, bi mogla it komot optika čez kot pri navadnih vzmeteh. Lepo zahtevi (kamor koli boš že šel) naj ti nastavijo pravilno lego volana, pravilno nastavitev naklona koles ter stek koles. Če si dal tolko za vrhunsko podvozje, morš težit da boš mel tud vrhunsko nastavljeno. Sej nisi kupil nek kitajski crap!

Objavljeno: Po apr 16, 2007 9:15 pm
Napisal/-a Mad
kaWsk je napisal/-a:
Mad je napisal/-a:... Če imaš amortizerje, ki so nastavljivi v vse smeri rabiš tudi nekoga - ki ve kaj to pomeni, da ti naredi pravi set-up podvozja ... Dobra stvar a le - če je prav montirana ... je pa problem, ko nekdo ki to še ni videl zmontira , in še bolj, ko ti ki ne veš kaj to je mu sugeriraš in nastavita po zdravi kmečki pameti ... najtežje na avtomobilu je narediti pravi set-up ali nastavitev - malo zaradi tega, ker ljudje ne poznajo mej podvozja in iščejo nekaj kar ne obstaja ... avto po navadi postane če je prav narejeno živčen in se hitro odziva na vsak najmanjši premik volana, če ne znaš predvideti obnašanja lahko z tem ogroziš sebe - zato zase najraje kupim navadne amortizerje Koni in sem zadovoljen z tem da je avto vozen ... ekstremi so za ekstremne voznike in ne za vsakodnevno vožnjo - prav lahko ti bodo nastavili vse super pa ti sploh ne boš vedel kaj to v resnici je ... avto zdrsava v ovinku recimo lepo bočno, ker je avto bolj odziven tebe pa moti ker ni luftov ki so prej bili in so omejili tvojo vožno dejansko je pa to v ovinku pri dosti večji hitrosti kakor običajno in ti tega pač ne občutiš ... Če je volan zasukan pa je tvoj majster namesto da bi uravnotežil stvar imel problem na eni strani z zglobom ki se ga ne da odviti pa je na drugem popravil razliko in ti ni premaknil volana ... avto ti lahko zato tudi iz ene strani lepo ravna volan na drugi pa se ne vrača zaradi Ackermanovega principa - vzvod volanskega mehanizma ima ko je na eno stran obrnjen pritisk na mehanizem z strani stabilizatorja in mehanizma volana zato ti lahko vleče malo kontra ... L.p. Mad


torej je bolše kupit navadne KW v1 ki niso nastavljivi po trdoti, kot KW v2 ki so nastavljivi po trdoti? je to res tok teško naštimat da bo avto tip top :?: namreč sem normalen voznik z občasnimi izpadi, večinoma potrebujem normalno vozen avto- avtocestno križarko pa relacije po navadnih cestah.

bom pa kupil nastavljivo podvozje po trdoti in višini predvsem zato, ker hočem met točno določeno višino avtomobila in hočem imet nadzor nad trdoto (nočem da je kot pingpong kocka)
... Imaš set-up za gladko cesto za mokro za pesek za grob asfalt nikoli ne boš zajel vsega v tvojo nastavitev ki jo boš skozi imel gor imaš tu tam nimaš pol plačaš da bi imel nekaj kar ne rabiš - navadne Koni daš gor in je vse optimalno več ne rabiš ker dirkal ne boš z avtom z katerim greš vsak dan v službo in na dopust pa po nakupih - za normalnega voznika je predrago in neuporabno trdoto ima pa vsak športen amortizer za štelat eni tam na batnici zunaj drugi v amortizerju - moraš razstavit ... nagibe stek in zaostajanje pa lahko vsak naredi z malo logike na vseh originalnih podvozjih moraš imeti samo potrpežljivega vulkanizerja, ki ti bo prisluhnil in pogruntat koliko kaj podložit prenest odpret pa imaš set-up brez Gewind ... nastaviš enkrat in pol pustiš do kake poškodbe in do menjave amortizerjev skozi isto ... za 1300 eur raje kupim drugo Turbino ... L.p. Mad