Stran 1 od 1

Razlika med diski..?!?

Objavljeno: Če apr 19, 2007 2:25 pm
Napisal/-a bsheep
Mene bi zanimala razlika med navadnimi diski ter naluknanimi diski?

Re: Razlika med diski..?!?

Objavljeno: Če apr 19, 2007 2:53 pm
Napisal/-a Mad
bsheep je napisal/-a:Mene bi zanimala razlika med navadnimi diski ter naluknanimi diski?
... razlika je predvsem v kvaliteti materiala ... zaradi oblike pa: rezani diski še malo bolj pripomorejo k zavorni moči, ker se med ploščico in diskom pri visoki temperaturi diska ne ustavlja plin,(plinski mehur, ki se ustvari med ploščico in diskom na gladkem disku lahko zmanjša zaviralni učinek zaradi plinske blazine kar v stvari plin je - ker odmika zavorno ploščico od površine diska zato se podaljša čas, ki ga vozilo rabi za ustaviti in dvig temperature - časa zaviranja ... torej pripomore tudi k zvijanju diska in posledično vibracijam ki se zaradi tega zvitega diska ustvarijo ) ... L.p. Mad

Objavljeno: Če apr 19, 2007 4:24 pm
Napisal/-a juhica
The main advantages of drilled and slotted discs are the same: increased brake "bite", and a continuous refreshing of the brake pad surface. Drilled discs have the additional advantage of being lighter and running cooler. However, there are certain pad materials that should not be used with a drilled disc.

http://www.buybrakes.com/brembo/faq.html#q19

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 12:29 am
Napisal/-a FreaK_22
Navrtan disk se boljše čisti kot navaden,kar je kasneje posledica krajša zavorna pot... čist po domače....

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 12:36 am
Napisal/-a Matjaz46
navrtan disk se tudi majn greje!prej ko sem imel originalne pa sem bol bremzal so ble felne vroče pa kr vroč zrak je sau ful od njih!sedaj ko mam naluknjane pa sem se isto peljal pa se mi niso niti pol tak zagreli!

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 7:46 am
Napisal/-a Kritik
Matjaz46 je napisal/-a:navrtan disk se tudi majn greje!prej ko sem imel originalne pa sem bol bremzal so ble felne vroče pa kr vroč zrak je sau ful od njih!sedaj ko mam naluknjane pa sem se isto peljal pa se mi niso niti pol tak zagreli!


To da bi se pol manj greli skoraj težko verjamem, ker morajo ravno tako ustaviti isto maso vozila, kar pomeni da je za to potrebno enaka mera trenja in s tem nastajanja toplote (pretvorba enake količine kinetične energije v notranjo)... Sicer pa če imaš prisilno hlajene zavore se nimaš kaj sekirat, ker se ti tudi navadni diski težko pregrevajo... Je pa res, da znajo navrtani malo več dati od sebe kot navadni :)

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 12:01 pm
Napisal/-a phoebus
Jep, navrtan ima manjši volumen in večjo površino in se veliko lažje ohlaja. Narezan pa se sproti čisti (in kot je rekel nekdo nad mano odvaja pline). Seveda pa hitreje grizeta ploščice.

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 12:43 pm
Napisal/-a Mad
phoebus je napisal/-a:Jep, . Seveda pa hitreje grizeta ploščice.
... raje hodim po ploščice kot k ličarju :P :P :P


L.p. Mad

Objavljeno: Pe apr 20, 2007 2:01 pm
Napisal/-a bsheep
To pol pomen kok hitrej ti grejo ploščice če maš naluknane in narezane diske?
Če maš z navadnimi diski ploščice 60.000km maš pol kok z naluknanimi in narezanimi?????
Pač tole je primer...

Objavljeno: Po apr 23, 2007 7:44 pm
Napisal/-a Mad
bsheep je napisal/-a:To pol pomen kok hitrej ti grejo ploščice če maš naluknane in narezane diske?
Če imaš z navadnimi diski ploščice 60.000km imaš pol kolko z naluknanimi in narezanimi?????
Pač tole je primer...
... Vrtani in rezani diski so iz drugačnih materialov in ustvarjajo in prenašajo dosti več trenja ... tam serijskim ploščicam razen kakim Textar ni mesta - tam rabiš ploščice, ki so kompatibilne z diski to pomeni da gredo nekoliko prej - vendar največ zaradi agresivnejše vožnje, ker si lahko do skoraj samega vstopa v ovinek zeelo hiter pol v minimalnem maneverskem prostoru rapidno zmanjšaš hitrost in to redno počneš ... kajti zato si jih kupil, sicer nimaš razloga da bi jih imel montirane ... če pa bi nek umirjen človek vozil po predpisih bi verjetno trajali diski in ploščice realnih 100000 km ... samo to ni namen tega ... če jaz delam mesečno 2-3000 km in sem menjal ploščice recimo nekje lani julija ; torej sedaj imajo ploščice cca 10 mesecev ali 30000 km in sem včeraj naročil nove ... vozim zelo agresivno in avto je Quattro, ima še plinski sistem z jeklenko montiran in vozim še rezervno alu feltno z rezervno gumo v prtljažniku ... torej kakih 1680 kg cca pa so diski skoraj netaknjeni ploščice pa so resnično že na koncu ... L.p. Max

Objavljeno: Po maj 07, 2007 4:03 pm
Napisal/-a Fast66
Js rabim nove sprednje diske za mojo astro sport 1.8 16v 96' letnik. Razmišlam tut o navrtanih al pa narezanih. So pa prisilno hlajeni diski že serijsko na mojem avtu. Katere diske priporočate?
Lucas? ATE? Brembo? u bistvu nimam pojma k ne poznam tok tega še. Sm pa vprašu in navadni diski pa ploščice me pridejo okol 100 EUR.

Mi zna kdo kej pomagat?

Moja vožnja je srednje agresivna drgač... včas ga mal bol prtisnem, včas pelem normalno, nikol pa ne dirkam - recmo da bi prletu v ovinek s ful velko hitrostjo pa tik pred njim na polno bremzal - pr men tega ne vidš.

Drgač pa a struženje pride v poštev? Fora je v tem da mam krive diske in mi trese pri zaviranju če so malo večje hitrosti in bol prtisnem zavoro - tam pri 80km/h in več.

Objavljeno: Po maj 07, 2007 4:05 pm
Napisal/-a adis
za moj pojem brembo no.1

Objavljeno: Po maj 07, 2007 4:25 pm
Napisal/-a Fast66
A vsi od Brembota? A majo različne modele? Kok se pa kej cene gibljejo?