Stran 1 od 1
TURBINA + CLIO
Objavljeno: To jul 15, 2003 7:10 am
Napisal/-a dB-JURE
Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?
Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...
koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...
am..... sem se kaj pozabu
lp in hvala
Jure
Objavljeno: To jul 15, 2003 7:22 am
Napisal/-a WhiteCell
stala bi ob 6k-8k EUR !!!
ni samo turbina.. so še bati,ojnice,odmična,glava ipd...
zamenjati je potrebno polovico motorja..
to je delal CICERO( MOBISUX) in je po menjavi kmalu odstranil..ker enostavno samo turbina ni delovala.. obstoječ sistem diz ni sledil zahtevam turbine..
je možno seveda.. poglej u MS trdijo da je mela honda stock engine in turbino....samo vprašanje kolk casa bi delovala.. ker so materiali pri turbo motorjih popolnoma dugačni-...
zmanjšati bi moral kompresijo ipd....
Rajši razmisli o kaki drugi predelavi
Objavljeno: To jul 15, 2003 10:12 am
Napisal/-a zoranwagen
...malo tu poglej kaj se da nardit...
http://www.reichhard-motorsport.com/shop/index.html ...vem, da je pred kratkim za Clio A prodajal Turbo kit
Re: TURBINA + CLIO
Objavljeno: To jul 15, 2003 10:53 am
Napisal/-a Pero
dB-JURE je napisal/-a:Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?
Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...
koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...
am..... sem se kaj pozabu
lp in hvala
Jure
Vse je možno
odvisno koliko vložiš
toliko kot rabljen 16V ali več
pozabil si ugasnt avtoradijo
LP in ni 'blema
Pero
Objavljeno: To jul 15, 2003 10:57 am
Napisal/-a Pero
Resno:
ali ni bolje prodat to kar imaš, kupit 16V in ga obnovit. Takoj dobiš avto ki bolje izgleda, ima boljše bremze, boljšo lego...Ko ga zrihtaš ga imaš pa lahko še dolgo časa.
Varijanta 2 je pa da kupiš dober rabljen motor 1,8 ali 8V ali pa 16V in ga zamenjaš. Sigurno bo ceneje kot turbo, več navora kot 1,4, več moči kot 1,4...
Objavljeno: To jul 15, 2003 11:35 am
Napisal/-a D.J.
Neon Freak: če govorimo o tisti modri Civic VTI je to možno, zato ker je tisto, em, bolt-on turbo kit, ki kokr jst vem deluje na stock motorju, a seveda pri nizkem tlaku (se mi zdi da do 0.3 bar), za več je treba tunat motor. Če sem se kej zmotu me bo že kdo popravu...
Objavljeno: To jul 15, 2003 11:41 am
Napisal/-a WhiteCell
bo kar držalo...
samo poglej.. kot zgoraj omenjeno se bolj splača 2.0 wiliamsa dobit.. pa če tist ne zadostuje potem turbino gor tlačit
Objavljeno: To jul 15, 2003 12:31 pm
Napisal/-a monster_d
JAZ vi na tvojem mestu montiro masino od 1.8 16V (so jih meli clioti wiliamsi) drugace pa jih tudi iste v r19 16V najdes majo pa okol 135Km, tak da ta varinata nebi svoh bila!
Pa se pomoje ceneje bi te prislo!
Drugac pa ce das prav naknadno k firmi delat turbinco gor je hudo drago!
REcimo turbaca pri enem slo podjetju nevem vec kerem za Vr6 2.8 masino stane z montazo 5000Eurov!
LP
Objavljeno: To jul 15, 2003 12:41 pm
Napisal/-a zoranwagen
monster_d je napisal/-a:JAZ vi na tvojem mestu montiro masino od 1.8 16V (so jih meli clioti wiliamsi) drugace pa jih tudi iste v r19 16V najdes majo pa okol 135Km, tak da ta varinata nebi svoh bila!
Pa se pomoje ceneje bi te prislo!
Drugac pa ce das prav naknadno k firmi delat turbinco gor je hudo drago!
REcimo turbaca pri enem slo podjetju nevem vec kerem za Vr6 2.8 masino stane z montazo 5000Eurov!
LP
...wiliams ma motor 2.0 in 150KM...
Objavljeno: To jul 15, 2003 12:44 pm
Napisal/-a MGsax
možno je vse naredit če so le finance, zato se je potrebno vprašat če se splača.
osebno mislim da ne
Objavljeno: To jul 15, 2003 2:43 pm
Napisal/-a Pero
Naknadna vgradnja turbine je povezana s celo vrsto problemov in zadeva ki dobro deluje sploh ni poceni. celo spisek kaj vse je treba predelat da bi prišel na 140 km je predolg da se mi ga da pisat.
1,8 16V je imel nekje 136 KM, rabljeni so pa od 400 kSIT. Po moje bi podoben denar dobil tudi za tvojega Cliota (sorry, nikoli te nisem vprašal za letnik, mogoče dobiš še več) in potem denar ki si ga hotel namenit za turbino raje nameniš da obnoviš motor, jermene, amortizerje, bremze... pa boš imel hud avto ki ti bo delal še veliko let.
Williamsi so pa bolj redki in imajo 2,0 16V in približno 150 KM.
PS: pa še več opreme dobiš pri 16V: blatniki, alu feltne, športni zici, servo, itd...
Objavljeno: To jul 15, 2003 3:02 pm
Napisal/-a Hoyt
williamsi so najbolj redki

je clo omejena serija in not maš značko z zaporedno številko avta. no.. pa zravn dobiš še une hude feltne pa tko naprej

Re: TURBINA + CLIO
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 5:58 am
Napisal/-a zupi13
dB-JURE je napisal/-a:Nekaj sem premišljeval pa me zanima ali je sploh mozno dati turbino v cliota 1.4 75KM letnik 97 (energy motor)?
Ce se da koliko se lahko pridobi na moči, kakšna je potem poraba (predvidevam ,da ob isti voznji manjša, saj je vecji navor,...
koliko bi takšna predelava stala (material) okvirno,...
am..... sem se kaj pozabu
lp in hvala
Jure
jure, ne preveč premišljat!!! :P
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 6:21 am
Napisal/-a dB-JURE
Pero je napisal/-a:Resno:
ali ni bolje prodat to kar imaš, kupit 16V in ga obnovit. Takoj dobiš avto ki bolje izgleda, ima boljše bremze, boljšo lego...Ko ga zrihtaš ga imaš pa lahko še dolgo časa.
Varijanta 2 je pa da kupiš dober rabljen motor 1,8 ali 8V ali pa 16V in ga zamenjaš. Sigurno bo ceneje kot turbo, več navora kot 1,4, več moči kot 1,4...
se pravi turbina ni najboljsa ideja,...
Pero drgac sm pa razmislju, da bi vzel novejsega 16V, ampak zal novejsi clioti niso tako akusticni kot moj (star) model
Am za mojga bi pa se dobil kakih 800kSIT, mislim pa da je november al december 97
lp
in hvala vsem za odgovore
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 7:22 am
Napisal/-a Mihc
joj kokrat morem se rect koliko masine je treba predelat je odvisno kok boost tlaka bos mel ce bos mel to samo v rangu .2 ali pa .3 ni ti treba nic predelovati ker majo povprecno motorji kompresijo 9.5 in ce mas boost .3 prides tm na ene 10 kompresije ... ce pa hoces jo met na .8 al pa 1bar in vec je pa treba masino predelat
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 7:28 am
Napisal/-a WhiteCell
heh pri 0.3 bos dobil ene 20KM vložil pa 200k sit + rajš še kasnih 100k pristav...
za to dobis 100KM NOS !
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 8:02 am
Napisal/-a Pero
Majhen pritisk = majhen prirastek moči. Bi se kar strinjal z neon Frikom o 20 KM
Za mini turbo se vse eno rabi:
turbina
kolektor
izpuh
nove sesalne cevi do kolektorja
Zračni filter
novo nastavljena elektronika, mortda druga benz pumpa
pa še kaj bi se našlo...
Poraba in dejansko delovanje je pa vprašljivo.
Po moje je najcenejša varijanta da poiščeš rabljen 1,8 8V motor ker so pogosti in so jih vgrajevali v Cliote. Če je Dule zamenjal motor v R5 bo tole za njega še lažje

S tem bi dobil veliko več navora kot 1,4 in veliko več konjev (110) Dodatnih 30 KM bi se pa ja poznalo. Začni iskat.
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 8:04 am
Napisal/-a zoranwagen
Neon Freak je napisal/-a:heh pri 0.3 bos dobil ene 20KM vložil pa 200k sit + rajš še kasnih 100k pristav...
za to dobis 100KM NOS !
...se ne strinjam raje turbo pa kadarkoli španaš...kot pa PES...saj dobis dosti konjev...samo uporabnost je za to ceno premala...
Objavljeno: Sr jul 16, 2003 8:04 am
Napisal/-a Pero
Pozabil:
cevi za olje ker se mora turbo še mazat, pa sigurno sem še kaj pozabil...