Stran 1 od 3

Chip tunin za Subaru imprezo WRX STi

Objavljeno: Pe maj 04, 2007 6:26 pm
Napisal/-a tomaz18
Malo sem se pozanimal pri RSR-ju in Chiptunigu, pa so mi pri prvem povedali, da so do sedaj uspešno mačipali le enega, pri Chiptuningu pa sploh ne delajo modifikacij.

Zanima me če ima že kdo izkušnje s tem, bojda da se take avtomobile vozi v Italijo.
A ima kdo mogoče kakšen naslov ali link za chiptuning v Italiji

Hvala

Objavljeno: So maj 05, 2007 1:26 pm
Napisal/-a tomaz18
Tnx se bom pozanimal

Bi pa prosil, če imam še kdo kakšen kontakt za tujino....

Objavljeno: So maj 05, 2007 1:44 pm
Napisal/-a ShineR
kako to misliš da pri Chiptuningu ne čipajo? a to samo imprez al v čem je zdej to fora? kaj dobesedno so ti pa rekl?

Objavljeno: Po maj 07, 2007 12:18 pm
Napisal/-a tomaz18
Ne ne ostalo čipajo, samo impreze ne, baje da nimajo programske opreme.
Pa tudi izkušenj nimajo s temi avtomobili. Oni so me napotili v italijo, zato sprašujem.

Objavljeno: Po maj 07, 2007 5:47 pm
Napisal/-a P106r
STi-ja čipat :roll:

Objavljeno: Po maj 07, 2007 6:46 pm
Napisal/-a RSI
PRODRIVE Anglija pa si zmagal

Objavljeno: Po maj 07, 2007 6:49 pm
Napisal/-a =ZiAn=
P106r je napisal/-a:STi-ja čipat :roll:


Pač nikoli ni zadosti ;)
začneš pri 100KM, nadaljuješ na 200KM... :P

Objavljeno: Po maj 07, 2007 6:58 pm
Napisal/-a DoubleG
P106r je napisal/-a:STi-ja čipat :roll:


in zakaj ne?

Objavljeno: Po maj 07, 2007 7:17 pm
Napisal/-a CupraR
RSI je napisal/-a:PRODRIVE Anglija pa si zmagal


BTW ni v švici tut?? drgač pa k špagetarjem, sej so fantje že ke vozil, se bo že kje kkšn najdu kam točno it...

Objavljeno: Po maj 07, 2007 7:20 pm
Napisal/-a RSI
CupraR je napisal/-a:
RSI je napisal/-a:PRODRIVE Anglija pa si zmagal


BTW ni v švici tut?? drgač pa k špagetarjem, sej so fantje že ke vozil, se bo že kje kkšn najdu kam točno it...

ja maš prav,drgač se pa lahko tud pr Kavčiču pozanimaš,ti bo svetoval,a,si kej o blowu razmišljal al pa kak timer :?:

Objavljeno: Po maj 07, 2007 8:24 pm
Napisal/-a adis
eh v anglijo it...smešno....jst če bi kej delal bi se pozanimal za v švico,tm delajo stvari k švicarske urce-natančno in neuničljivo

sicer pa STI ta ma ene 240 km ne?

Objavljeno: Po maj 07, 2007 8:47 pm
Napisal/-a PRODRIVE
odvisno kater model Impreze od letnika 2003 265 KM, od letnika 2006 280 KM :twisted:
Pri Imprezah se ponavadi za pridobivanje moči uporabljajo kar celi kiti kot je npr. tale http://www.prodrive.com/products_level2.html?id=12&p=12 za povečanje navora skozi večji obseg obratov...ampak verjemi mi PRODRIVE je svinjsko drag.
Kot zanimivost naj navedem da je kolega ki vozi rally poslal v PRODRIVE samo pregledati menjalnik (IMPREZA letnik 97),kar ga je stalo 2kevrov.
http://www.prodrive.com/level2.html?id=30
So pa Angleži res specijalisti saj večina rally voznikov,ki vozijo Impreze
pri nas sodeluje z njim. Pri nasje Andrej Jereb mislil imeti zastopstvo za PRODRIVE za JV del evrope,zdaj ne vem ker je prodal oba dirkalnika,če se še stvari razvijajo v tej smeri,pokliči ga. Pa dobro nabildaj ;)

Objavljeno: Po maj 07, 2007 10:05 pm
Napisal/-a P106r
Dnar očitno ni problem, če imaš za tak avto si verjetno lahk še kej druzga privoščiš se ti ne zdi.

Se mi pa zdi neumno čipat že tk dovolj konjev(ampak to verjetno pravim jaz, ki nimam sredstev za 200+ konjev), je pa res ja da nikoli ni dovolj, sej bencin k ga že tk al tk požre na hektolitre bo pol pa sploh fajn tankat :twisted:

Objavljeno: Po maj 07, 2007 10:13 pm
Napisal/-a adis
ja to je res, da je odvisno od modela.....če je to verzija z 2.0 litrskim motorjem je potem ta lepo obremenjen kaj šele ko mu bo dodal čip tuning.....men se zdi to malo preveč za stock sti verzijo dat čip gor ker je že to kar ta avto (čez 230HP+) da že veliko za ta motor (če je 2.0 seveda)

Objavljeno: Po maj 07, 2007 10:39 pm
Napisal/-a damjan
[quote="adis"]ja to je res, da je odvisno od modela.....če je to verzija z 2.0 litrskim motorjem je potem ta lepo obremenjen kaj šele ko mu bo dodal čip tuning.....men se zdi to malo preveč za stock sti verzijo dat čip gor ker je že to kar ta avto (čez 230HP+) da že veliko za ta motor (če je 2.0 seveda)[/quote

ah daj no prosim te....
iz 2.2 turbo motorja 600 konjev potegnit je pa malo al kaj?

in zanimivo da imajo na you tube in na vseh drugih straneh tile avtki in micke skoraj vedno nad 500 konjev

upam pa da veš da samo s čipom nemoreš potegnt 400 konjev iz stock impreze

dober primer ti je tudi IBIZA cupra od grošlja ki iz 1.8T potegne 304 konje...]

Objavljeno: Po maj 07, 2007 11:11 pm
Napisal/-a adis
pust une avte na you tubu k so delani samo za razkazovanje ...... predvidevam da če ma avtor teme imprezo kot vsakdanje prevozno sredstvo jst osebno nebi daju gor še čipa....če jo ma za kr tko mal "foro" potem naj da gor pa naj da še kaj več kot to,npr. večjo turbino....itd...

drugače so če še neveš inženirji ( BMW ) iz 1.8 motorja izvlekl neverjetnih 800HP in to s pomočjo turbine in to je bilo v F1

sej vem kok ti da čip lahko hp,vsaj men je dal 30 na tdi

Objavljeno: To maj 08, 2007 12:04 am
Napisal/-a INFINITI
NI treba it ravno do anglije v prodrive. Na hrvaškem je en specialist za tuning imprez, kolikor vem delajo tudi za Prodrive. Eden izmed strank je tudi ljubitelj avtomobilov Mujkić, mož od Colonie - oni so rihtali njegovo zverko. Malce uporabi google, ker nimam natančnih podatkov.

Objavljeno: To maj 08, 2007 1:10 am
Napisal/-a esem
adis je napisal/-a:...
drugače so če še neveš inženirji ( BMW ) iz 1.8 motorja izvlekl neverjetnih 800HP in to s pomočjo turbine in to je bilo v F1
...


Kako so pa potem pred 45-imi leti izvlekli brez turbine iz 50 ccm stroja samo 9,5 KM in to inženirji iz (socialističnega) Tomos-a? Bolj in bolj neverjetno :roll:

Objavljeno: To maj 08, 2007 9:48 am
Napisal/-a tristan01
esem je napisal/-a:
adis je napisal/-a:...
drugače so če še neveš inženirji ( BMW ) iz 1.8 motorja izvlekl neverjetnih 800HP in to s pomočjo turbine in to je bilo v F1
...


Kako so pa potem pred 45-imi leti izvlekli brez turbine iz 50 ccm stroja samo 9,5 KM in to inženirji iz (socialističnega) Tomos-a? Bolj in bolj neverjetno :roll:


Samo pri BMW si pozabil povedati, da je tisti bolid dosega fenomenalne rezultate le na ravnih progah, kjer je turbina zadihala s polnimi pluči, na zavitih stezah pa se niti kvalificirati niso uspeli (vsaj na prvih dirkah ob predstavitvi motorja). Kot osnova pa je služil blok iz modela 2002TI.

Kar se tiče pa tomosa, tisti motorji so zdržali ravno eno dirko. Tudi pod kozolcem smo včasih znali iztisniti iz 50ccm motorčkov precej več, žal pa material ni dolgo prenesel takih obremenitev, zato so bili počeni batni obročki, zvite glavne gredi, počene kape cilindrov in ostalo na dnevnem sporedu.

Da ne bo samo offtopic. Taki avtomobili se ne čipajo pri strokovnjakih za traktorje (beri TDI, DCI, JTD) ampak pri tunerjih ki imajo izkušnje s takimi vozili in ne vgradijo samo drugega čipa/programa ampak prilagodijo povečanju moči tudi druge sklope vozila.

LP Tristan01